Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 199149 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 7964
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #260 el: 10 de Juny de 2011, 13:55:32 pm »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #261 el: 10 de Juny de 2011, 14:04:09 pm »
Y qué pasa si a la Asamblea en vez de los palmeros de siempre vamos todos los que decimos por aquí que no estamos de acuerdo con las jornadas económicas?

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1960
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #262 el: 10 de Juny de 2011, 14:07:55 pm »
Y qué pasa si a la Asamblea en vez de los palmeros de siempre vamos todos los que decimos por aquí que no estamos de acuerdo con las jornadas económicas?

Doncs això que dius es Ciència Ficció!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #263 el: 10 de Juny de 2011, 14:10:35 pm »
Aqui tienes los del Depor Toni : http://www.canaldeportivo.com/taquilla/abonos.html

gracias pipo, dentro de un rato me dare una vuelta por las demas webs de los equipos para ir mirando  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #264 el: 10 de Juny de 2011, 14:19:53 pm »
no entenc pq s'estan criticant les jornades economiques si encara no se sap res oficialment...

pero siguem conscients d'una cosa, estem a SEGONA A, si volem fer un equip competitiu per mantenir-nos i poder pujar a primera dintre de poc, hem d'assumir que això costa uns calers, no és gratis fer un equip bo per segona A, per molts ingressos extres que hi hagi, l'ajuda del soci sempre serà important, i no només per estar els 90 minuts animant, sinò també l'ajuda economica.

Sembla que alguns sempre esperin rebaixes, regals, etc... per mi, la finalitat del soci no és apuntar-se per esperar regals i rebaixes, és apuntar-se per ajudar al club (i animar, i gaudir del futbol, i gaudir de moments indescriptibles com els que hem viscut aquest any.. que això no té preu!!)

230€ a general ho trobo bé, perquè et permet veure partits de SEGONA A (no ho oblidem) per poc més de 10€

I si la cosa no va tan bé com s'espera i es necessita l'ajuda del soci en alguna jornada economica, doncs jo la pagaré encantat, perquè com a soci a part de quedar-me afonic cada partit, vull ajudar amb tot el que pugui al club, i si es necessita l'ajuda economica en algun partit en concret, doncs es fa l'esforç... Per que? perque és un esforç que es veu compensat. Només pensant en tot el que vaig viure a Eibar, dono per amortitzat tots els carnets dels últims anys, i totes les jornades economiques que he pagat, perque tot era per arribar a un objectiu concret!

Hem de ser conscients que jugarem una lliga profesional, i això és car si es vol ser competitiu.

També trobo lògic el tema de dividir el camp, i que cadascú entri a la zona que li toca, i que tinguis un seient assignat... crec que portem massa temps a sgona B, i no ens adonem que això és el pa de cada dia en el futbol professional.

Ara que tothom tingui les seves prioritats és normal.. i si a algú (els no-habituals) li sembla millor venir a 3-4 partits pagant 25€, que no pas fer-se soci...

Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Connectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2418
« Respondre #265 el: 10 de Juny de 2011, 14:39:35 pm »
estic d' acod, jo també vull el millor per el centre d' esports. I per mi això, vol dir tenir més socis i despertar a la ciutat, una vegada per totes.

El dia del Eibar i a la plaça San Roc, pensava que es podia aconseguir. Pensava que estavem molt a prop i molta gent es faria socia, es tornaria a veure el camp quasi ple a tots els partits. Però amb aquets preus, crec, que no serà posible.

Es per això que em molesta aquets preus, veig que s' equivoquen.

Jo pago el carnet cada any i com a màxim puc anar 2-3 partits. Això , per mi, no es el problema. Sino fer gran el Centre d' Esports i amb els socis de sempre ( que paguem el que sigui) no serà posible. Necesitem més gent, necesitem a la ciutat.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #266 el: 10 de Juny de 2011, 14:40:37 pm »
No, OJX, ser socio no significa que el club te pueda sangrar cuando quiera y como quiera por ser fiel al equipo, significa formar parte de una especie de comunidad que supone un ingreso seguro al club y fidelidad al equipo a cambio de alguna ventaja. Ser abonado debería significar ser partícipe del club, y más en Segunda, y no RESPONSABLE o SUBSIDIARIO del club, que es lo que hemos sido durante muchos años como bien dice Miquel Sellarès en la entrevista a RS.

Esa cultura paternalista y patrimonialista de lo que es ser socio del Sabadell y que tu representas en un grado máximo es la que hay que dejar atrás si queremos crecer y ser un club serio y profesional. El club tiene que mejorar el trato con el socio, cuidarlo, moverse por él, y no al contrario como ha venido pasando durante muchos años. Esa actitud de la que hablo, la de estar tan acostumbrados a pagar y ser conscientes de "ser siempre los mismos" es la que hace que a mi con 20 años ir a Eibar me saliera por unos 90€ y a los aficionados de un club menor como el Alcoyano les salga por 39€ incluyendo AUTOCAR + ENTRADA + 2 PICNICS + DESAYUNO + CENA.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #267 el: 10 de Juny de 2011, 14:49:32 pm »
Vamos, que no pondrán asientos, los de la lateral no podremos ir a los goles y abran 2 jornadas economicas  :wall:

me lo voy a pensar mucho si hacerme socio en la lateral o en el gol nord  :mmmm :mmmm

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1583
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #268 el: 10 de Juny de 2011, 15:43:34 pm »
Finalmente los rpecios no son tan elevados me habia asustado  como ahora jugamos en una liga superior me pensava que este año nos clavarian pero es todo un acierto el precio  de los socios.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 541
« Respondre #269 el: 10 de Juny de 2011, 15:45:51 pm »
I si per exemple, jo pago el carnet de general, podria accedir als gols si algun partit vull?
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

• Entrenador
« Respondre #270 el: 10 de Juny de 2011, 15:48:40 pm »
em sembla per el que he vist i llegit que no no podras anar a veure a la primera aprt al gol nord i a la segona al gol sur es com si anessis al camp del barsa o español estas un seient i de alla no et pots moure.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
« Respondre #271 el: 10 de Juny de 2011, 15:52:48 pm »
No, no em refereixo a canviarte de gol, jo dic que si jo em faig soci de lateral podria accedir als gols...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 7964
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #272 el: 10 de Juny de 2011, 15:54:14 pm »
Xavii
Segons m'han dit fa una estona a secretaria els socis de lateral NO podran anar a la part de Gols
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Xavii

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
« Respondre #273 el: 10 de Juny de 2011, 15:57:08 pm »
Ok mersi PIPO

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #274 el: 10 de Juny de 2011, 16:32:37 pm »
me toca ahorrar 300e para el mio y el de la mujer.

Que pesaditos estais algunos quejandose del precio, el precio es el que hay y no hay más, yo la verdad es que los veo bien, lo esperado.

Por fin se acaba la maldita costumbre de ir de gol a gol en los partidos :balla 

Lo único que tal y como estan las cosas, creo que este año se va a ver más gente en los goles que en el lateral, y va a ser una pena, porque donde más luce el estadio es en esa zona...

@javi_gt86

• Entrenador
« Respondre #275 el: 10 de Juny de 2011, 17:20:55 pm »
es una pena pero habra la misma gente espero que ahora en marketing se lo curren para que el año que viene seamos unos 4000 socios  porque si no seremos el equipo de futbol de toda 2A con menos aficionados al campo.

Desconnectat dealer

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
« Respondre #276 el: 10 de Juny de 2011, 18:12:13 pm »
Posats a valorar circumstàncies i preus, també és de llei comentar que fins ara hi havia d'entrada (promocions a part, que no se sap si es jugaran), 19 partits, que passen a ser-ne 21 la propera temporada. 2 més de regal per l'espectador, a casa.

És evident que els preus dels carnets no poden ser els mateixos que la temporada passada; les exigències de la nova divisió obliguen a adaptar els valors al que es necessita.

Fa dècades que hem desitjat aquest ascens, sommiant oblidar alguns dels "campets" d'obligada visita a segona B i tercera, pels que a vegades acompanyem l'equip en alguns desplaçaments. Moltes il.lusions posades per part de molts dels arlekinats habituals. Ara se n'han afegit molts (en teoria,  però ja ho veurem amb els nombre de socis total), un cop assolit l'objectiu; benvinguts i que també paguin el nou nivell, que s'ho val.

Entenc que es demana un esforç econòmic per part de la junta al soci  i hi estic completament d'acord. No podem ser tan simples, al meu entendre, per començar a discutir ara collonades com el tema de les dues jornades econòmiques o altres nimietats quan queda una plantilla per configurar i nous salaris a pagar que no podran ser els mateixos que enguany. Tots sabem, si som francs, que ens hem embolicat pujant a segona; és un repte complicat i car, però és de un tema d'anar de la mà amb els gestors o quedar-se a casa. Volem un Sabadell competitiu i que no passi de manera testimonial per segona A, per tornar a baixar d'aquí 12 mesos i això senyors... NO ÉS GRATIS.

Temps hi haurà per valorar la gestió directiva d'aquí uns mesos, però ara personalment crec que mereixen tota la confiança i entenc que la preocupació no hauria de ser el què es demana, sinó com es gastaran aquests diners. Però en qualsevol cas, se suposa que l'administració serà bona, com en aquests darrers anys, que s'han culminat amb l'anhelat ascens. Mereixen aquest vot de confiança per part nostra. És la meva opinió.

Salut

Es clar que hi han més despesses, peró també hi han importants ingressos atípics que abans no teniem: tv, quinieles, publicitat, patrocinis,...

I només em queixo del carnet als gols, que el trobo caret. 120-150 euros era el preu.
Tribuna, qui vulgui anar que la pagui.

D'acord, però en qualsevol cas, estem parlant d'una diferència mínima, repartida per tota una temporada, i el promig per partit, segueix quedant prou baix, presenciant futbol de segona A.

Tampoc hi ha tanta diferència entre el lateral i els gols; el nostre estadi té bona visibilitat, des dels fons i més si a mitja part et deixen canviar de GOL, mentre no habilitin els seients, per veure els golets dels nostres nanos ben d'aprop  :wink2:. I quan plou, també plou a tot arreu, menys a tribuna... Jo els trobo ben fixats els preus, de veritat!

A part que no sé, si amb el que caurà de TV, travesses i patrocinis, n'hi haurà prou o caldrà també una mica més de caleró provinent de carnet, si volem tenir un equip arregladet per no caure al pou a  les primeres de canvi... Al final és un peix que es menja la cua; si no presentem algun atractiu en els fitxatges (sense perdre el cap), per tal que els no habituals també s'associïn, em temo que la cosa pot acabar malament.

S'ha apostat per pujar  no?. L'estadi es capaç de concentrar 12.000 ó 15.000 persones si es necessari, als grans moments no?. Llavors tenim dos camins; seguir com ara, amb els que som, i amb moltes possibilitats de ser ràpidament carn de descens... o donar un salt de qualitat i prendre consciència que viure el Sabadell entre els grans, implica un esforç comunitari en forma de "gratament" de butxaca, que si ho pensem tampoc és tant, c***. :smile2:

Això no treu, que sigui més important encara que  l'entitat sigui capaç d'oferir un missatge engrescador a l'aficionat nou, el que ara no és soci, però que és susceptible de ser-ne si se li sap vendre un projecte amb cara i ulls. La directiva té una feina complicada, per un costat s'ha de saber il.lusionar a la ciutat i per saber-ho fer, caldrà  obtenir alguns jugadors notables per la categoria i que vulguin venir a un cost raonable (fitxatge+manteniment).

I ara seriosament; realment és tant important aquesta diferència de preu, per tot un any. 30-60 euros que es gasten sovint en mil coses, imprevistos etc, o el fet que hi hagi alguna jornada econòmica? Nois, ser arlekinats potser és més que anar a cridar a l'estadi o dur la samarreta fins que quedi descolorida i escriure al fòrum cada dos per tres. Potser ara es també saber estar i comprendre les decisions dels gestors, justament quan inicien aquesta nova etapa i sobre tot pensar en posititu de manera que hi hagi un abans i un després de l'ascens d'aquesta temporada.

Necessitem molts més arlekinats, dels que som ara i no serà fàcil, però si no venen, no serà pel preu del carnets que estan en línia al mercat.
20 anys que vam deixar la primera.
Ha arribat el moment de tornar. Sempre Sabadell!

jordix2

• Visitant
« Respondre #277 el: 10 de Juny de 2011, 18:17:05 pm »
Posats a valorar circumstàncies i preus, també és de llei comentar que fins ara hi havia d'entrada (promocions a part, que no se sap si es jugaran), 19 partits, que passen a ser-ne 21 la propera temporada. 2 més de regal per l'espectador, a casa.

És evident que els preus dels carnets no poden ser els mateixos que la temporada passada; les exigències de la nova divisió obliguen a adaptar els valors al que es necessita.

Fa dècades que hem desitjat aquest ascens, sommiant oblidar alguns dels "campets" d'obligada visita a segona B i tercera, pels que a vegades acompanyem l'equip en alguns desplaçaments. Moltes il.lusions posades per part de molts dels arlekinats habituals. Ara se n'han afegit molts (en teoria,  però ja ho veurem amb els nombre de socis total), un cop assolit l'objectiu; benvinguts i que també paguin el nou nivell, que s'ho val.

Entenc que es demana un esforç econòmic per part de la junta al soci  i hi estic completament d'acord. No podem ser tan simples, al meu entendre, per començar a discutir ara collonades com el tema de les dues jornades econòmiques o altres nimietats quan queda una plantilla per configurar i nous salaris a pagar que no podran ser els mateixos que enguany. Tots sabem, si som francs, que ens hem embolicat pujant a segona; és un repte complicat i car, però és de un tema d'anar de la mà amb els gestors o quedar-se a casa. Volem un Sabadell competitiu i que no passi de manera testimonial per segona A, per tornar a baixar d'aquí 12 mesos i això senyors... NO ÉS GRATIS.

Temps hi haurà per valorar la gestió directiva d'aquí uns mesos, però ara personalment crec que mereixen tota la confiança i entenc que la preocupació no hauria de ser el què es demana, sinó com es gastaran aquests diners. Però en qualsevol cas, se suposa que l'administració serà bona, com en aquests darrers anys, que s'han culminat amb l'anhelat ascens. Mereixen aquest vot de confiança per part nostra. És la meva opinió.

Salut

Es clar que hi han més despesses, peró també hi han importants ingressos atípics que abans no teniem: tv, quinieles, publicitat, patrocinis,...

I només em queixo del carnet als gols, que el trobo caret. 120-150 euros era el preu.
Tribuna, qui vulgui anar que la pagui.

D'acord, però en qualsevol cas, estem parlant d'una diferència mínima, repartida per tota una temporada, i el promig per partit, segueix quedant prou baix, presenciant futbol de segona A.

Tampoc hi ha tanta diferència entre el lateral i els gols; el nostre estadi té bona visibilitat, des dels fons i més si a mitja part et deixen canviar de GOL, mentre no habilitin els seients, per veure els golets dels nostres nanos ben d'aprop  :wink2:. I quan plou, també plou a tot arreu, menys a tribuna... Jo els trobo ben fixats els preus, de veritat!

A part que no sé, si amb el que caurà de TV, travesses i patrocinis, n'hi haurà prou o caldrà també una mica més de caleró provinent de carnet, si volem tenir un equip arregladet per no caure al pou a  les primeres de canvi... Al final és un peix que es menja la cua; si no presentem algun atractiu en els fitxatges (sense perdre el cap), per tal que els no habituals també s'associïn, em temo que la cosa pot acabar malament.

S'ha apostat per pujar  no?. L'estadi es capaç de concentrar 12.000 ó 15.000 persones si es necessari, als grans moments no?. Llavors tenim dos camins; seguir com ara, amb els que som, i amb moltes possibilitats de ser ràpidament carn de descens... o donar un salt de qualitat i prendre consciència que viure el Sabadell entre els grans, implica un esforç comunitari en forma de "gratament" de butxaca, que si ho pensem tampoc és tant, c***. :smile2:

Això no treu, que sigui més important encara que  l'entitat sigui capaç d'oferir un missatge engrescador a l'aficionat nou, el que ara no és soci, però que és susceptible de ser-ne si se li sap vendre un projecte amb cara i ulls. La directiva té una feina complicada, per un costat s'ha de saber il.lusionar a la ciutat i per saber-ho fer, caldrà  obtenir alguns jugadors notables per la categoria i que vulguin venir a un cost raonable (fitxatge+manteniment).

I ara seriosament; realment és tant important aquesta diferència de preu, per tot un any. 30-60 euros que es gasten sovint en mil coses, imprevistos etc, o el fet que hi hagi alguna jornada econòmica? Nois, ser arlekinats potser és més que anar a cridar a l'estadi o dur la samarreta fins que quedi descolorida i escriure al fòrum cada dos per tres. Potser ara es també saber estar i comprendre les decisions dels gestors, justament quan inicien aquesta nova etapa i sobre tot pensar en posititu de manera que hi hagi un abans i un després de l'ascens d'aquesta temporada.

Necessitem molts més arlekinats, dels que som ara i no serà fàcil, però si no venen, no serà pel preu del carnets que estan en línia al mercat.

aqui hi ha molta gent que  no té aquesta opcio, sempre en negatiu! :no:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #278 el: 10 de Juny de 2011, 18:38:10 pm »

Doncs una cosa es el que es diu per aquí i l'altre es el que es diu a la Assamblea, perque l'any passat, nomes vaig ser el únic que em vaig queixar, a mes jo proposava el carnet mes car i no fer   jornades econimques i recordo molt be, que la gent em va xiular!!!
Es que aqui la gent es "anònima" i  a la assemblea as de donar la cara i això no es porta gaire  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12191
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #279 el: 10 de Juny de 2011, 18:44:13 pm »

Doncs una cosa es el que es diu per aquí i l'altre es el que es diu a la Assamblea, perque l'any passat, nomes vaig ser el únic que em vaig queixar, a mes jo proposava el carnet mes car i no fer   jornades econimques i recordo molt be, que la gent em va xiular!!!
Es que aqui la gent es "anònima" i  a la assemblea as de donar la cara i això no es porta gaire  :mmmm

Totalment d'acord. La temporada passada a part de Roger, de mi mateix i d'un parell més, els demés van callar allà i van xerrar a les esquenes.

Desprès ens queixem de que els 'palmeros' aprovin jornades econòmiques nefastes per a la massa social...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...