Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 199162 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PERE PONS(RETURN)

• Infantil
  • Missatges: 297
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #220 el: 10 de Juny de 2011, 02:05:46 am »
El club no ha aclarit si en els preus estan o no els dos partits de play off d'ascens a primera!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6566
« Respondre #221 el: 10 de Juny de 2011, 02:13:47 am »
Jo no hagués fet la divisió de sectors, els carnets de general els hagués posat tots a 200 € i ja estaria bé, i que la gent anés on vulgués a cada moment, tot i que estem a segona A no omplirem l'estadi, que ja m'agradaria, tret de partits molt puntuals, els preus de les entrades també una mica cars, sobre tot la tribuna, ells sabràn el que es fan, si arribem a 4.000 socis ja podrem estar contents, tot son opinions, n'hi han que estan contents amb la decisió presa, jo no ho estic, però és el que hi ha.
Visca el Sabadell. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #222 el: 10 de Juny de 2011, 06:13:38 am »
El club no ha aclarit si en els preus estan o no els dos partits de play off d'ascens a primera!!!
:bandera
Doncs si no ho ha deixat clar es que segurament es que no hi deu contar, el Sr Soteras va dir que pujaríem amb tres anys :whistle:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #223 el: 10 de Juny de 2011, 08:09:37 am »
Bon dia, amb vosaltres, molt probablement, un ex-soci de tribuna... S'han passat tres pobles i mig! No vull continuar escribint perquè estic emprenyat de debó i diria cosetes de les que em podria arrepentir. 4000 socis? A veure si amb una mica de sort en tindrem 500 més que el darrer any a Segona B...
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3477
« Respondre #224 el: 10 de Juny de 2011, 08:23:18 am »
Gol
Sènior: 180 euros
Jubilat/ada: 120 euros
Jove: 120 euros
Juvenil: 60 euros
Infantil: 20 euros

Lateral
Sènior: 230 euros
Jubilat/ada: 155 euros
Jove: 155 euros
Juvenil: 80 euros

Tribuna
Sènior: 420 euros
Jubilat/ada: 360 euros
Jove: 360 euros
Juvenil: 300 euros
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3477
« Respondre #225 el: 10 de Juny de 2011, 08:24:44 am »
La cosa estarà en que si ens fem l'abonament de lateral, podem accedir als gols. Si fos així, jo crec que valdria la pena fer-ho.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3026
« Respondre #226 el: 10 de Juny de 2011, 08:25:26 am »
Un dubte i si tots els socis escollim el mateix gol que passara?

Connectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1960
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #227 el: 10 de Juny de 2011, 08:31:01 am »
Doncs jo aquest cop he de aplaudir als preus d'aquest any :clap :clap :clap :clap

Per fi, s'han acabat les jornades econimiques dels partits de lliga!!! :thumbsup: :thumbsup:

Crec que estarem al voltant dels 3500-4000 socis :mmmm
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4948
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #228 el: 10 de Juny de 2011, 08:43:15 am »
Doncs jo aquest cop he de aplaudir als preus d'aquest any :clap :clap :clap :clap

Per fi, s'han acabat les jornades econimiques dels partits de lliga!!! :thumbsup: :thumbsup:

seguro?  quien lo ha dicho?
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #229 el: 10 de Juny de 2011, 08:47:18 am »

Dons segons tinc entés es faran 2 jornadas economicas i el carnet nomes servirá per la primera ronda de la copa del Rey, aixi que si pasem a jugar contra un equip de nom segur que ens tocará rascar-nos la butxaca.    :huh2:
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7381
« Respondre #230 el: 10 de Juny de 2011, 09:12:44 am »

Si no hi han jornades econòmiques, els preus estan força bé.

Gols 180€ en 22 partits, a poc més de 8€ el partit.
Preferent a 230€ en 22 partits, a poc més de 10€ el partit.
Tribuna a 420€ en 22 partits, a uns 19€ el partit.

Molt bé sobretot per a menos de 18 anys.

Malament per a jubilats, ja que la majoria d'ells ténen bones pensions i es poden permetre millor pagar la quota que un pare que ha de pagar hipoteca, cotxe per anar a treballar i mantenir fills.

Malament per no fer cap descompte a famílies que apunten als seus membres.

I el que no m'agrada de la separació de les zones és que la idea de montar els gols havia de ser a canvi d'un carnet barat, que permetés als nous fer-se socis.

MOLT URGENT
Poseu cadires JA a tot l'estadi, per que sinó l'estadi es veurà sovint buit. Les cadires aminoraran molt la capacitat i aixó farà caliu.

Connectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #231 el: 10 de Juny de 2011, 09:16:40 am »

Dons segons tinc entés es faran 2 jornadas economicas i el carnet nomes servirá per la primera ronda de la copa del Rey, aixi que si pasem a jugar contra un equip de nom segur que ens tocará rascar-nos la butxaca.    :huh2:

Doncs que s'expliquin be, perque el que posa al final dona per entes que NO hi ha jornades economiques durant la lliga i que els unics partits que hauran de pagar els socis seran  a partir de la segona ronda de la Copa del Rey:

Cal recordar que les socis podrán veure 21 partits de lliga i la primera ronda de Copa del Rei que jugui el club.
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat ojx

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 699
    • Pàgina web personal
« Respondre #232 el: 10 de Juny de 2011, 09:17:24 am »
I el que no m'agrada de la separació de les zones és que la idea de montar els gols havia de ser a canvi d'un carnet barat, que permetés als nous fer-se socis.

més barat que 180€??

Jo trobo que estan molt bé els preus en general, poder veure partits de segona A per 10€... està molt i molt bé! A veure quan deuen costar els carnets d'altres equips... jo crec que igual o més car que els nostres.
Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 743
« Respondre #233 el: 10 de Juny de 2011, 09:42:58 am »
Trobo molt encertada la política de preus per aquest any. L'any passat un senior com a molt econòmic podiar ser soci per 165 euros i això s'ha de sumar les tres jornades econòmiques. Aquest any pot fer-ho per 180, amb 2 partits mes de lliga, 1 de copa, sense jornades económiques i mantenint les 2 invitacions. A partir d'aqui cadascú que es posicioni a la sona que vulgui però opcions n'hi han força económiques.

Desconnectat almuniaforever

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4653
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #234 el: 10 de Juny de 2011, 09:50:13 am »
Se está dando por echo que no habrá jornadas económicas y yo creo, es una impresión mía, que SI que las habrá. Lo único que a lo mejor están esperando a la Asamblea de cada año para proponerlo y hacer votación. Así siempre pueden decir que "salió por mayoría".
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Connectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #235 el: 10 de Juny de 2011, 09:57:27 am »
Se está dando por echo que no habrá jornadas económicas y yo creo, es una impresión mía, que SI que las habrá. Lo único que a lo mejor están esperando a la Asamblea de cada año para proponerlo y hacer votación. Así siempre pueden decir que "salió por mayoría".

Clar i passara lo mateix de sempre, tothom aplaudint la idea de les jornades economiques :wall: :wall:

Doncs que s'expliquin millor c.... que ja som equip de 2aAAA i no de regional!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #236 el: 10 de Juny de 2011, 10:00:06 am »

Clar i passara lo mateix de sempre, tothom aplaudint la idea de les jornades economiques :wall: :wall:

Oh no qui no estigui d'acord amb les jornades economiques dir que NO i votacions

Connectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #237 el: 10 de Juny de 2011, 10:06:47 am »

Oh no qui no estigui d'acord amb les jornades economiques dir que NO i votacions

Doncs una cosa es el que es diu per aquí i l'altre es el que es diu a la Assamblea, perque l'any passat, nomes vaig ser el únic que em vaig queixar, a mes jo proposava el carnet mes car i no fer   jornades econimques i recordo molt be, que la gent em va xiular!!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #238 el: 10 de Juny de 2011, 10:11:51 am »

Doncs una cosa es el que es diu per aquí i l'altre es el que es diu a la Assamblea, perque l'any passat, nomes vaig ser el únic que em vaig queixar, a mes jo proposava el carnet mes car i no fer   jornades econimques i recordo molt be, que la gent em va xiular!!!

Ho recordo Roger

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 743
« Respondre #239 el: 10 de Juny de 2011, 10:15:33 am »

Jo només parlo dels fets a dia d'avui, el que pasi a futur no ho puc preveure, en qualsevol cas si la massa social dona el OK a fer jornades econòmiques, tampoc ens podrem queixar d'aixó, per aquest motiu fora bó que tothom digués la seva a on s'ha de dir.