Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 198964 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #280 el: 10 de Juny de 2011, 19:27:53 pm »
Doncs he preguntat a les oficines si amb el carnet de lateral podria anar en alguns partits als gols i m'han dit que no... q per a fer això hauria de tenir un carnet de lateral i un de gol.....

Tocarà veure q fa la majoria de gent i sobretot si possen seients al gol nord... està clar q si no possen seients als gols em demanaria el carnet de lateral.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #281 el: 10 de Juny de 2011, 19:32:00 pm »
Doncs he preguntat a les oficines si amb el carnet de lateral podria anar en alguns partits als gols i m'han dit que no... q per a fer això hauria de tenir un carnet de lateral i un de gol.....

Tocarà veure q fa la majoria de gent i sobretot si possen seients al gol nord... està clar q si no possen seients als gols em demanaria el carnet de lateral.

Doncs si aquesta es la resposta ja ho tinc clar aniré al gol
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dealer

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
« Respondre #282 el: 10 de Juny de 2011, 19:38:14 pm »

Doncs una cosa es el que es diu per aquí i l'altre es el que es diu a la Assamblea, perque l'any passat, nomes vaig ser el únic que em vaig queixar, a mes jo proposava el carnet mes car i no fer   jornades econimques i recordo molt be, que la gent em va xiular!!!
Es que aqui la gent es "anònima" i  a la assemblea as de donar la cara i això no es porta gaire  :mmmm

Totalment d'acord. La temporada passada a part de Roger, de mi mateix i d'un parell més, els demés van callar allà i van xerrar a les esquenes.

Desprès ens queixem de que els 'palmeros' aprovin jornades econòmiques nefastes per a la massa social...
Em ve al cap una gran dita del refranyer català... "Voldria la dona borratxa i el vi al bót" :wink2:
20 anys que vam deixar la primera.
Ha arribat el moment de tornar. Sempre Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12191
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #283 el: 10 de Juny de 2011, 20:02:44 pm »
Em ve al cap una gran dita del refranyer català... "Voldria la dona borratxa i el vi al bót" :wink2:

M'agrada. Però les dues coses no poden ser.

Aquest any hem pagat 3 jornades econòmiques, per tant un carnet de 165€ s'ha convertit en un de 195€, hem pujat i es veuen ben pagats. Però a principis de temporada, mai saps que passarà en aquella temporada.

El problema, no son pagar a les jornades econòmiques. A mi em diuen que s'ha de pagar per l'embargament del DVD, i soc el primer en pagar-la, em diuen que s'ha de pagar per l'embargament del cas Laura del Rio, i també la pago, per el bé de l'economia del club. El problema és quan veus que fas l'esforç per pagar-les i que hi ha altre gent que busca mil i una idees per en aquests partits poder entrar sense pagar, i el més greu, que ho aconsegueixin. I mentre hi hagin jornades econòmiques, això seguirà passant, llastimosament.

I els dic nefastes, per el tema que t'he explicat abans, que dona molt mala imatge al club. Dic nefastes per que ahir mateix, ja no deixen clar si hi son o no, almenys podien haver posat que és possible que n'hi hagin, més que tot per que ningú se senti enganyat. Dic nefastes per que entren els que tenen carnet de futbol-base sense pagar. Son diversos exemples.

Com diu un altre refrany, 'O tots suquem el melindro, o fotem la meuca al riu'.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #284 el: 10 de Juny de 2011, 20:05:19 pm »
Los precios de gol y general son bastante razonables, (asamblea al margen) en la que ya se vera si hay jornadas economicas y cuantas habra en caso de que asi sea.

Pero de nuevo la directiva a pasasdo de los socios ya existentes, y no han tenido el gesto de aplicar X % de descuento al renovar el carnet. El hecho de que nos hicieran un pequeño descuento,(en vez de 230€, pagar 200€) no cambiaria nuestra economia, pero si haria que uno se fuera del campo de otra manera tras renovar el carnet, haciendote participe, de que tu ya estabas alli, antes del ascenso.Como el restaurante que despues de clavarte bien, te invita a un chupito que ya has pagado antes, nosotros ya hemos pagado parte de la liga Adelante, sacando los carnets en Segunda B.

A cambio nos dan dos entradas gratis durante toda la temporada, que a nosotros no nos benefician en nada, y si benefician a nuestros amigos, familiares ,conocidos que se apuntan a todo aquello que sea gratis. Asi que tendremos lo mismo que las altas nuevas, que ojala sean muchas, porque con los precios prohibitos de 20€ gol, 25 € general y 50€ tribuna, el año que viene, salvo el Depor, los derbys catalanes y poco mas, estaremos solo los socios.

Por lo tanto mas vale que tengan mas imaginacion, a la hora de montar la campaña de socios, porque por lo comentado antes, si siempre ha sido importante, este año es fundamental.
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #285 el: 10 de Juny de 2011, 20:23:32 pm »
collona, lo que tenemos que hacer es dar la cara en la asamblea de socios y que no hayan jornadas económicas o como mucho una

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6566
« Respondre #286 el: 10 de Juny de 2011, 20:37:52 pm »
Aquesta tarda he anat a fer les compres que toquen del cap de setmana, bé, doncs per la zona de Avda. Matadepera i concordia,  la gent amb qui  he xerrat i la gent amb qui havien parlat també aquestes persones, hi havia una sensació d'emprenyament general, pel fet del augment dels preus i sense veure cap detall cap als socis de tota la vida, alguns es plantejaven no renovar el carnet tot i l'ascens, donat que bastants partits els veurien per la tele i si algun els hi interessa molt ja pagarien per anar-hi.
Tot plegat no m'agrada.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #287 el: 10 de Juny de 2011, 21:07:22 pm »
ami bastante gente me había dicho que avisara cuando se supieran los precios, hoy he estado hablando con algunos que estaban interesados en hacerse socios y dicen que es muy caro  :ko

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #288 el: 10 de Juny de 2011, 21:09:15 pm »
El tema es que com he comentat aquest mati i ha dit en birrero, si el tema de jornades economiques s'ha de parlar a l'assemblea, ho has de dir anit a la pagina web a la mateixa noticia dels preus. És aixi de clar el tema.

El que no pots fer es dir anit que el pagar el carnet et dona dret a veure els 21 partits de lliga mes un de copa i callar-se el tema de la assemblea.

El que no pots fer es fer un twitter com el d'aquesta tarda que diu a quants euros et surt a cada part del camp cada partit si et fas soci i que la quantitat sigui la divisio de la quantitat pagada entre 22 partits (21 de lliga i un de copa) i abans haver publicat al facebook que les jornades economiques es parlen a l'assemblea.

S'ho callen? Torno a dir, es tan senzill com que ahir a la noticia no posses la quantitat de partits a que dona dret el carnet i posses que no se sap encara si hi ha jornades economiques fins l'assemblea.

A mi el que m'emprenya es que dona la sensacio de que ens volen torejar.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #289 el: 10 de Juny de 2011, 21:21:06 pm »
no se a mi los precios me parecen bastante correctos de acuerdo se podian haber ajustado un poquitin mas pero no los veo excesivos, yo entre ayer y hoy e hablado con dos personas que me dijeron que cuando supiera los precios se los dijera y uno de ellos me a comentado que se sacara el carnet del gol nord seguro y la otra persona que casi seguro que tmb lo sacara  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #290 el: 10 de Juny de 2011, 21:28:46 pm »
ami bastante gente me había dicho que avisara cuando se supieran los precios, hoy he estado hablando con algunos que estaban interesados en hacerse socios y dicen que es muy caro  :ko

Hombre Évir si son de tu misma edad no tienen excusa, es donde los precios se salvan, a estos mejor dejálos viendo al Barsa... Yo los 4/5 y puede que alguno más que entrarían en Juvenil y Joven que tenía esperando notícias si que se han mostrado todos dispuestos a abonarse, si todos hacéis como yo llegamos a los 4000.  :anims

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1146
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #291 el: 10 de Juny de 2011, 21:39:35 pm »

Y que esperaban? 10€ para ver 21 partidos de 2ªA y copa del Rey?  :grogi
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5931
« Respondre #292 el: 10 de Juny de 2011, 21:46:58 pm »

Hombre Évir si son de tu misma edad no tienen excusa, es donde los precios se salvan, a estos mejor dejálos viendo al Barsa... Yo los 4/5 y puede que alguno más que entrarían en Juvenil y Joven que tenía esperando notícias si que se han mostrado todos dispuestos a abonarse, si todos hacéis como yo llegamos a los 4000.  :anims

Eso digo yo macho, si no quieren pagar ni eso por ver partidos de segunda A, pues que se queden en casa o que se vayan a tomar chupitos de blu tropic en paladium afternoon los domingos por la tarde.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #293 el: 10 de Juny de 2011, 21:49:43 pm »
Cada cop tinc més la sensació de que si no es combrega amb les decisions que es prenen, sigui quina sigui, ja s'és dolent o senzillament fas nosa... Jo fa més de 15 anys que sóc soci del Sabadell i de ben segur, bé, segur, ho continuaré sent, i reivindico el meu DRET a dir que els preus establerts són en error, que no hi estic gens d'acord i que l'onada d'il.lusió que ha provocat l'ascens pot quedar en gairebé res per culpa de no tenir ni idea dels temps que estem vivint, i que molt em temo que acabarem sent els mateixos de sempre més 500 o 700 més. En una ciutat com la nostra i la massa social real que podem arribar a tenir, aquests preus en aboquen al fracàs, així de clar ho dic.
Jo, respecto enormement, com no podria ser d'una altra manera, a tots aquells que estan d'acord amb aquests preus, inclús a aquells que han arribat a felicitar a l'actual directiva per la decisió presa. Reclamo el mateix respecte per aquells que pensem diferent i que ens limitem a expresar la nostra opinió. De pesaditos res, de res! Som socis o seguidors del Sabadell, com a mínim igual que els que estan d'acord amb aquesta política de preus.
Tan de bo, cre¡eu-me, m'equivoqui! No dubteu que seré el primer a reconeixer el meu error, no em cauran els anells, us ho asseguro.
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #294 el: 10 de Juny de 2011, 21:56:15 pm »
me juego lo que sea que si la directiva llega a poner 100 euros por los carnets de los goles 150 los del laterla y 200 los de tribuna tmb habria gente quejandose, en serio estamos en 2ªA ee como quereis que hagamos la plantilla y mantengamos al equipo si regalamos los carnets  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #295 el: 10 de Juny de 2011, 21:57:46 pm »
Yo ya me he echo a la idea de los precios, aunque creo que se deberia de tener un trato de favor para los socios de toda la vida que hemos estado a las duras y a las maduras, pero SIEMPRE Y CUANDO no haya jornadas economicas.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #296 el: 10 de Juny de 2011, 22:00:59 pm »
Yo ya me he echo a la idea de los precios, aunque creo que se deberia de tener un trato de favor para los socios de toda la vida que hemos estado a las duras y a las maduras, pero SIEMPRE Y CUANDO no haya jornadas economicas.
Estic d'acord amb això un detalle't tampoc hagués estat malament, a lo millor ens emportem una sorpresa (espero que bona) :mmmm
ara que tampoc hi confio massa  :angry2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 7957
  • un camp de primera
« Respondre #297 el: 10 de Juny de 2011, 22:05:27 pm »
Els preus son correctíssims tractant-se de Segona A i més amb l´opció de les localitats de gol.  L´única cosa que potser trobar excessiu és l´elevat increment del carnet juvenil....I al cap i a la fi, estem en línia amb altres equips.

I "gastar saliva" parlant de dues "hipòtetiques" jornades econòmiques quant estem disfrutant d´un ascens històric....francam ent, per "flipar"....

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #298 el: 10 de Juny de 2011, 22:16:08 pm »
Estic d'acord amb això un detalle't tampoc hagués estat malament, a lo millor ens emportem una sorpresa (espero que bona) :mmmm
ara que tampoc hi confio massa  :angry2:

Jo no hi confio gens, saben que passarem per l'aro si o si osigui que tot aixo que es poden estalviar...

Desconnectat _1903_

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #299 el: 10 de Juny de 2011, 22:17:43 pm »
Els preus son correctíssims tractant-se de Segona A i més amb l´opció de les localitats de gol.  L´única cosa que potser trobar excessiu és l´elevat increment del carnet juvenil....I al cap i a la fi, estem en línia amb altres equips.

I "gastar saliva" parlant de dues "hipòtetiques" jornades econòmiques quant estem disfrutant d´un ascens històric....francam ent, per "flipar"....

Totalment d'acord amb tu, company. .. La qüestió es sempre criticar, l'esport favorit d'aquest sant país...