Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 199336 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #240 el: 10 de Juny de 2011, 10:20:24 am »
Entonces que no se mojen poniendo que el ser socio da derecho a los 21 partidos de Liga.

Que digan que habran 2 jornadas economicas o que se van a proponer en la asamblea por votacion las 2 jornadas, pero que no vendan ahora 21 jornadas mas un partido de Copa y después no sea la realidad por mucho que se vote en asamblea.

Si van a proponerlo en la asamblea, ayer en la noticia de los precios lo deberian haber anunciado. Se ha de dar la cara y exponer todo.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat almuniaforever

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4653
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #241 el: 10 de Juny de 2011, 10:21:44 am »
Que quede claro que es una impresión mía que lo propondrán en Asamblea. Pero a lo mejor no hay jornadas económicas. No lo se.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #242 el: 10 de Juny de 2011, 10:23:12 am »
Pues entonces punto negativo para la directiva en caso que sea asi y lo propongan en la Asamblea... porque no es lo mismo plantear unos precios con 2 jornadas economicas que sin ellas y los precios están cerrados ya.

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #243 el: 10 de Juny de 2011, 10:43:28 am »
Ya entendi almunia que era tu impresion, yo lo decia en general, que si que haya o lo vayan a proponer en la asamblea, lo deberian haber dicho ayer. Era el momento y el lugar.

Porque cualquiera que lea la noticia, si ponen 21 partidos se entiende, obviamente, que nos han enchufado las dos jornadas economicas finalmente en el carnet, entonces me pareceria muy cutre el decir ahora que si hay o proponerlo en la asamblea.

Claro, que todo es posible! ;)
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #244 el: 10 de Juny de 2011, 11:10:27 am »
Los precios de los gols los veo bstante vien  :clap2
Pero los de general(senior)los veo bastante caros por no decir carisimos :rant:
Espero que saquen algun comunicado que si los socios,por cada socio nuevo que traigamos se nos haga algun descuento :mmmm

Desconnectat dealer

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
« Respondre #245 el: 10 de Juny de 2011, 11:35:28 am »
Posats a valorar circumstàncies i preus, també és de llei comentar que fins ara hi havia d'entrada (promocions a part, que no se sap si es jugaran), 19 partits, que passen a ser-ne 21 la propera temporada. 2 més de regal per l'espectador, a casa.

És evident que els preus dels carnets no poden ser els mateixos que la temporada passada; les exigències de la nova divisió obliguen a adaptar els valors al que es necessita.

Fa dècades que hem desitjat aquest ascens, sommiant oblidar alguns dels "campets" d'obligada visita a segona B i tercera, pels que a vegades acompanyem l'equip en alguns desplaçaments. Moltes il.lusions posades per part de molts dels arlekinats habituals. Ara se n'han afegit molts (en teoria,  però ja ho veurem amb els nombre de socis total), un cop assolit l'objectiu; benvinguts i que també paguin el nou nivell, que s'ho val.

Entenc que es demana un esforç econòmic per part de la junta al soci  i hi estic completament d'acord. No podem ser tan simples, al meu entendre, per començar a discutir ara collonades com el tema de les dues jornades econòmiques o altres nimietats quan queda una plantilla per configurar i nous salaris a pagar que no podran ser els mateixos que enguany. Tots sabem, si som francs, que ens hem embolicat pujant a segona; és un repte complicat i car, però és de un tema d'anar de la mà amb els gestors o quedar-se a casa. Volem un Sabadell competitiu i que no passi de manera testimonial per segona A, per tornar a baixar d'aquí 12 mesos i això senyors... NO ÉS GRATIS.

Temps hi haurà per valorar la gestió directiva d'aquí uns mesos, però ara personalment crec que mereixen tota la confiança i entenc que la preocupació no hauria de ser el què es demana, sinó com es gastaran aquests diners. Però en qualsevol cas, se suposa que l'administració serà bona, com en aquests darrers anys, que s'han culminat amb l'anhelat ascens. Mereixen aquest vot de confiança per part nostra. És la meva opinió.

Salut

20 anys que vam deixar la primera.
Ha arribat el moment de tornar. Sempre Sabadell!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1960
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #246 el: 10 de Juny de 2011, 12:03:13 pm »
A veure en el cas de que es facin dos jornades economiques, que no ho sabem encara, està clar quins serien els partits:

Deportivo
Barça B

Curiositat, encara ens costara mes barat anar a veure el Sabadell al miniestadi conta el Barça B, que a la Nova Creu Alta!!XD
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat almuniaforever

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4653
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #247 el: 10 de Juny de 2011, 12:05:15 pm »
A veure en el cas de que es facin dos jornades economiques, que no ho sabem encara, està clar quins serien els partits:

Deportivo
Barça B

Curiositat, encara ens costara mes barat anar a veure el Sabadell al miniestadi conta el Barça B, que a la Nova Creu Alta!!XD

Al Mini segur, ja que qui més o qui menys coneix algun soci del Barça i pot entrar gratis. Almenys jo he fet això tots els cops que he anat.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6567
« Respondre #248 el: 10 de Juny de 2011, 12:52:01 pm »
Segons m'han dit fa una estona a secretaria els socis de lateral NO podran anar a la part de Gols i tindran la seva cadira particular numerada, no podran escollir cap altre seient.
A la part de gols aquesta temporada si que es podrà seure on es vulgui ,perque de moment no posaran seients, a la seguent temporada si que posarien llavors seients numerats.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #249 el: 10 de Juny de 2011, 13:00:18 pm »
Segons m'han dit fa una estona a secretaria els socis de lateral NO podran anar a la part de Gols i tindran la seva cadira particular numerada, no podran escollir cap altre seient.
A la part de gols aquesta temporada si que es podrà seure on es vulgui ,perque de moment no posaran seients, a la seguent temporada si que posarien llavors seients numerats.

No has preguntat per les jornades economiques???
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 7964
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #250 el: 10 de Juny de 2011, 13:05:45 pm »

En el facebook oficial han posat això : El tema de les jornades econòmiques es tractarà a la propera Assemblea de socis, tal com ha fet sempre aquesta Junta Directiva.

També han apuntat ; No hi ha descompte per aturats ni per familias. Aquesta temporada no és possible el pagament fracturat.
« Darrera modificació: 10 de Juny de 2011, 13:11:37 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
« Respondre #251 el: 10 de Juny de 2011, 13:14:39 pm »

En el facebook oficial han posat això : El tema de les jornades econòmiques es tractarà a la propera Assemblea de socis, tal com ha fet sempre aquesta Junta Directiva.

També han apuntat ; No hi ha descompte per aturats ni per familias. Aquesta temporada no és possible el pagament fracturat.

Amb això ja m'ha has dit tot!!

Dos jornades economiques:

Barça B
Deportivo

A més a les assembles sempre hi ha els socis i aficionats que els hi encanta la cleca!!XD
« Darrera modificació: 10 de Juny de 2011, 13:20:09 pm per Roger »
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #252 el: 10 de Juny de 2011, 13:29:51 pm »
pues no creo que esa sea una cosa para preguntarlo en la asamblea, hay no estan ni mucho menos todos los socios ademas al menos en la del año pasado se pregunto que como veiamos que se hicieran 3 jornadas economicas y que votaramos, empezaron a aplaudir 4 y ya estaba el voto echo, y encima la que se hizo el año pasado la entrada era libre osea puede entrar gente que sea socia y gente que no no me parece una idea correcta preguntarlo hay si se hacen jornadas economicas o no, lo que pasa que asi ellos tienen las excusa que ha sido el socio el que ha apollado la idea  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #253 el: 10 de Juny de 2011, 13:32:04 pm »
Y asi cuantos socios quieren que seamos . :rant:

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7381
« Respondre #254 el: 10 de Juny de 2011, 13:32:37 pm »
Realment crec que serà difícil arribar als 3000 socis.

Els preus no són asequibles, la cosa està com està, cada cop hi ha més atur, etc...  s'havia d'haber buscat preus econòmics als gols. La idea dels gols era aquesta, oferir preus assequibles, per que sinó millor seguir com estavem i posar els carnets a 200 euros.

Espero equivocar-me, peró és car. I més si ens comparem amb d'altres clubs rivals. Veig urgent posar seients a tot l'estadi per evitar veure'l buit.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5931
« Respondre #255 el: 10 de Juny de 2011, 13:33:46 pm »
Yo hubiera votado por 100 euros juveniles en los goles, 120 seniors i 180 en la general.

Ademas si a estos precios añadimos jornadas economicas pues no sale demasiado a cuenta la verdad..

No espero mas de 3000 socios.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #256 el: 10 de Juny de 2011, 13:34:02 pm »
He estat donant un tom per diverses webs d'altres clubs de Segona A, i la veritat és que, ara una mica més en fred, els preus que es fixen en aquesta categoria no disten massa dels que tindrem a Sabadell, i inclús en alguns casos, els nostres són inferiors.
De totes maneres, ja ho diuen, "mal de muchos...". Sóc conscient de que en aquest fòrum la majoria dels seus usuaris són socis de general i el que pugui jo queixar-me respecte els preus de tribuna, doncs ni fu ni fa.  Inclús algú pensarà, doncs no vagis a tribuna i ja està!
Puc estar d'acord amb quí pensi d'aquesta manera, però quan incrementen el preu del teu carnet en 80 euros, quan partim de la base que a Segona B el preu ja era per llogar-hi cadires... Definitivament, crec que si arribem als 3000 socis, com diu aquelll, "ya nos podemos dar con un canto en los dientes".
Molta gent de Sabadell pensarà que amb 100 eurets podrà accedir a general i veure els quatre partits que l'interessin, i punt! Suposo que el carnet de soci dels gols serà el més sol.licitat, però ja em direu vosaltres si no és de jutjat de guàrdia que pagant 180 euros, una persona ha de "seure" al formigó, sense dret a una trista cadira, que pel sembla i ja confirmat des del club, no s'instal.laran per la propera temporada...
I les jornades econòmiques? Sincerament, crec que ja seria el "recochineo padre"  que a més a més, ens fessin pagar més diners a banda dels que ja val el carnet.
La ciutat de Sabadell, crec que per desgràcia i de forma majoritària NO pagarà aquests preus. Valdria la pena que aquesta directiva fes un pressupost en base a la realitat i no a castells de focs que imaginen 4 o 5 mil socis per la propera temporada. Senzillament, no els tindrem. Aquesta és la meva trista i desencoratjadora aposta, però és la que és. Espero equivocar-me i molt!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7381
« Respondre #257 el: 10 de Juny de 2011, 13:35:14 pm »
Posats a valorar circumstàncies i preus, també és de llei comentar que fins ara hi havia d'entrada (promocions a part, que no se sap si es jugaran), 19 partits, que passen a ser-ne 21 la propera temporada. 2 més de regal per l'espectador, a casa.

És evident que els preus dels carnets no poden ser els mateixos que la temporada passada; les exigències de la nova divisió obliguen a adaptar els valors al que es necessita.

Fa dècades que hem desitjat aquest ascens, sommiant oblidar alguns dels "campets" d'obligada visita a segona B i tercera, pels que a vegades acompanyem l'equip en alguns desplaçaments. Moltes il.lusions posades per part de molts dels arlekinats habituals. Ara se n'han afegit molts (en teoria,  però ja ho veurem amb els nombre de socis total), un cop assolit l'objectiu; benvinguts i que també paguin el nou nivell, que s'ho val.

Entenc que es demana un esforç econòmic per part de la junta al soci  i hi estic completament d'acord. No podem ser tan simples, al meu entendre, per començar a discutir ara collonades com el tema de les dues jornades econòmiques o altres nimietats quan queda una plantilla per configurar i nous salaris a pagar que no podran ser els mateixos que enguany. Tots sabem, si som francs, que ens hem embolicat pujant a segona; és un repte complicat i car, però és de un tema d'anar de la mà amb els gestors o quedar-se a casa. Volem un Sabadell competitiu i que no passi de manera testimonial per segona A, per tornar a baixar d'aquí 12 mesos i això senyors... NO ÉS GRATIS.

Temps hi haurà per valorar la gestió directiva d'aquí uns mesos, però ara personalment crec que mereixen tota la confiança i entenc que la preocupació no hauria de ser el què es demana, sinó com es gastaran aquests diners. Però en qualsevol cas, se suposa que l'administració serà bona, com en aquests darrers anys, que s'han culminat amb l'anhelat ascens. Mereixen aquest vot de confiança per part nostra. És la meva opinió.

Salut

Es clar que hi han més despesses, peró també hi han importants ingressos atípics que abans no teniem: tv, quinieles, publicitat, patrocinis,...

I només em queixo del carnet als gols, que el trobo caret. 120-150 euros era el preu.
Tribuna, qui vulgui anar que la pagui.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #258 el: 10 de Juny de 2011, 13:37:18 pm »
segun Miquel Sellares en radio Sabadell, tenemos uno de los carnets mas baratos de la liga adelante

pone tmb que estos precios incluyen los 21 partidos que el Sabadell jugara en casa en la liga regular y la primera ronda de la cope del Rey  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #259 el: 10 de Juny de 2011, 13:41:18 pm »
He estat donant un tom per diverses webs d'altres clubs de Segona A, i la veritat és que, ara una mica més en fred, els preus que es fixen en aquesta categoria no disten massa dels que tindrem a Sabadell, i inclús en alguns casos, els nostres són inferiors.
De totes maneres, ja ho diuen, "mal de muchos...". Sóc conscient de que en aquest fòrum la majoria dels seus usuaris són socis de general i el que pugui jo queixar-me respecte els preus de tribuna, doncs ni fu ni fa.  Inclús algú pensarà, doncs no vagis a tribuna i ja està!
Puc estar d'acord amb quí pensi d'aquesta manera, però quan incrementen el preu del teu carnet en 80 euros, quan partim de la base que a Segona B el preu ja era per llogar-hi cadires... Definitivament, crec que si arribem als 3000 socis, com diu aquelll, "ya nos podemos dar con un canto en los dientes".
Molta gent de Sabadell pensarà que amb 100 eurets podrà accedir a general i veure els quatre partits que l'interessin, i punt! Suposo que el carnet de soci dels gols serà el més sol.licitat, però ja em direu vosaltres si no és de jutjat de guàrdia que pagant 180 euros, una persona ha de "seure" al formigó, sense dret a una trista cadira, que pel sembla i ja confirmat des del club, no s'instal.laran per la propera temporada...
I les jornades econòmiques? Sincerament, crec que ja seria el "recochineo padre"  que a més a més, ens fessin pagar més diners a banda dels que ja val el carnet.
La ciutat de Sabadell, crec que per desgràcia i de forma majoritària NO pagarà aquests preus. Valdria la pena que aquesta directiva fes un pressupost en base a la realitat i no a castells de focs que imaginen 4 o 5 mil socis per la propera temporada. Senzillament, no els tindrem. Aquesta és la meva trista i desencoratjadora aposta, però és la que és. Espero equivocar-me i molt!

ya te podias aver currao una lista no con los precios jajajaja  :beer2 :beer2
visca el sabadell