He estat donant un tom per diverses webs d'altres clubs de Segona A, i la veritat és que, ara una mica més en fred, els preus que es fixen en aquesta categoria no disten massa dels que tindrem a Sabadell, i inclús en alguns casos, els nostres són inferiors.
De totes maneres, ja ho diuen, "mal de muchos...". Sóc conscient de que en aquest fòrum la majoria dels seus usuaris són socis de general i el que pugui jo queixar-me respecte els preus de tribuna, doncs ni fu ni fa. Inclús algú pensarà, doncs no vagis a tribuna i ja està!
Puc estar d'acord amb quí pensi d'aquesta manera, però quan incrementen el preu del teu carnet en 80 euros, quan partim de la base que a Segona B el preu ja era per llogar-hi cadires... Definitivament, crec que si arribem als 3000 socis, com diu aquelll, "ya nos podemos dar con un canto en los dientes".
Molta gent de Sabadell pensarà que amb 100 eurets podrà accedir a general i veure els quatre partits que l'interessin, i punt! Suposo que el carnet de soci dels gols serà el més sol.licitat, però ja em direu vosaltres si no és de jutjat de guàrdia que pagant 180 euros, una persona ha de "seure" al formigó, sense dret a una trista cadira, que pel sembla i ja confirmat des del club, no s'instal.laran per la propera temporada...
I les jornades econòmiques? Sincerament, crec que ja seria el "recochineo padre" que a més a més, ens fessin pagar més diners a banda dels que ja val el carnet.
La ciutat de Sabadell, crec que per desgràcia i de forma majoritària NO pagarà aquests preus. Valdria la pena que aquesta directiva fes un pressupost en base a la realitat i no a castells de focs que imaginen 4 o 5 mil socis per la propera temporada. Senzillament, no els tindrem. Aquesta és la meva trista i desencoratjadora aposta, però és la que és. Espero equivocar-me i molt!