Doncs sincerament una vegada més les jornades econòmiques em sobren... si per una banda volem anar de "professionals" amb el tema de la organització i els preus pel carnet de soci i per l'altre fotem la ximpleria de les jornades econòmiques, malament rai.
Tema carnet de soci reafirmo de que no són uns preus excessius per a la categoria q estem. Cert és q pagar 180 € per estar assentat al formigó dels gols no em surt per a res a compte, amb lo qual definitivament tinc claríssim q aniré al lateral.
Llavors el q trobava caret era el preu de les entrades però compte ! Per a q realment surti a compte fer-se soci el q no podíem possar era les entrades a 20 €. M'explico, pagant 20 € d'entrada fins a 12 partits de lliga et surt més a compte NO FER-TE SOCI... amb lo qual 12 partits de lliga al camp + 5 q poguéssim veure per TV ja són un total de 17 partits de 21 q seria la mitjana de partits q cada soci va al camp. Per aquesta regla de 3 no sortiria a compte fer-se soci... q a fet la directiva? Doncs entrades a 25 € d'aquesta manera et surt molt més a compte fer-te soci.
Llavors si q està el tema d'entrada de 50 € per anar a tribuna q si q em sembla una animalada total, tenint en compte q sempre he sigut dels q pensa q anar a tribuna no té absolutament cap avantatge en respecte a anar al lateral, sensació menor de fred a l'hivern q a mi sincerament tan me fot, i tenir la seguretatd q en cap partit et mullaràs q tampoc m'importa massa tenint en compte q aquest any passat només en 1 partit dels 19 va ploure una mica, pero bueno, q aquí ningú obliga a ningú a anar a tribuna, així q qui vulgui pagar ho fa ben bé perq li dona la gana pagar més per a la mateixa funció q al lateral xDDD
El q si q no trobo gens normal és q no hi hagi un carnet únic de gol, és a dir que la gent tingui q agafar carnet o de gol nord o de gol sud i no pugui anar als 2 gols i l'altre és el fet de que una persona amb carnet de soci lateral no pugui anar a veure algun dia algun partit al gol... senyors q tampoc farem 10.000 socis !!! Pels 3500-4000 socis que serem siguent optimistes em sembla una mica xorrada q una persona amb el carnet de lateral no es pugui permetre el caprici d'alguns partits anar a animar amb la gent del gol pero bueno... ells sabran.