Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 199089 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat dealer

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #300 el: 10 de Juny de 2011, 22:58:22 pm »
Cada cop tinc més la sensació de que si no es combrega amb les decisions que es prenen, sigui quina sigui, ja s'és dolent o senzillament fas nosa... Jo fa més de 15 anys que sóc soci del Sabadell i de ben segur, bé, segur, ho continuaré sent, i reivindico el meu DRET a dir que els preus establerts són en error, que no hi estic gens d'acord i que l'onada d'il.lusió que ha provocat l'ascens pot quedar en gairebé res per culpa de no tenir ni idea dels temps que estem vivint, i que molt em temo que acabarem sent els mateixos de sempre més 500 o 700 més. En una ciutat com la nostra i la massa social real que podem arribar a tenir, aquests preus en aboquen al fracàs, així de clar ho dic.
Jo, respecto enormement, com no podria ser d'una altra manera, a tots aquells que estan d'acord amb aquests preus, inclús a aquells que han arribat a felicitar a l'actual directiva per la decisió presa. Reclamo el mateix respecte per aquells que pensem diferent i que ens limitem a expresar la nostra opinió. De pesaditos res, de res! Som socis o seguidors del Sabadell, com a mínim igual que els que estan d'acord amb aquesta política de preus.
Tan de bo, cre¡eu-me, m'equivoqui! No dubteu que seré el primer a reconeixer el meu error, no em cauran els anells, us ho asseguro.

Company, si la temporada passada a segona B el senior general costava 165 i ara passa a 180-230 segons el cas, tampoc sembla cap barbaritat l'adequació de la tarifa, per veure futbol professional a segona A.

I és clar que hom és ben lliure de manifestar el seu parer i evidentment aquí ningú no fa nosa, que tots som arlekinats. Jo el que sí crec, que ara és moment de remar en la mateixa direcció. Necessitem molts sabadellencs més per fer realitat la nostra consolidació a segona A i la discussió, dels 30 ó 60 euros més o menys per tot un any, de sí ens han dit o no les jornades econòmiques, o de si la iaia hauria d'entrar gratis i a més als descansos tenir cervesa, olives i tapetes de truita de franc es molt interessant però gens productiva. Potser hauria de ser més moment d'emprar esforços en fidelitzar ciutadans i per fer això, necessitem que la directiva sàpiga vendre un projecte competitiu i que els socis els recolzem.
Com bé dius amb els que érem, no farem res, ens necessitem a tots i més. Sumar no restar i les notes a final de curs.
20 anys que vam deixar la primera.
Ha arribat el moment de tornar. Sempre Sabadell!

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #301 el: 10 de Juny de 2011, 23:49:15 pm »
me juego lo que sea que si la directiva llega a poner 100 euros por los carnets de los goles 150 los del laterla y 200 los de tribuna tmb habria gente quejandose, en serio estamos en 2ªA ee como quereis que hagamos la plantilla y mantengamos al equipo si regalamos los carnets  :beer2 :beer2

+1000. Opino igual que tú.

Si la gente ama los colores que se sacrifiquen un poco; a mí me fastidia bastante que haya gente quejosa de soltar la pasta por apoyar a su club pero que, por ejemplo, su viajecito guays por vacaciones que no se lo quite nadie. Otra cosa es aquella gente que realmente está pasando un mal momento, como hay tanta hoy en día.

Que el CES ha subido a Segunda A y se necesita dinero para ser mínimamente competitivos!!. Es momento de arrimar el hombro y no de criticar a la directiva que la verdad me parecen gente bastante legal y dudo que ganen un puñetero euro con todo esto.

En fin, perdonad que haya soltado todo esto yo que acabo de llegar aquí, que en verdad lo puedo hacer extensivo a tantos seguidores de tantos clubs que hacen los mismo, empezando por los supertacaños socios del FCBarcelona que ponen el grito en el cielo si les tocan el precio del abono.

jordix2

• Visitant
« Respondre #302 el: 10 de Juny de 2011, 23:55:19 pm »
me juego lo que sea que si la directiva llega a poner 100 euros por los carnets de los goles 150 los del laterla y 200 los de tribuna tmb habria gente quejandose, en serio estamos en 2ªA ee como quereis que hagamos la plantilla y mantengamos al equipo si regalamos los carnets  :beer2 :beer2

+1000. Opino igual que tú.

Si la gente ama los colores que se sacrifiquen un poco; a mí me fastidia bastante que haya gente quejosa de soltar la pasta por apoyar a su club pero que, por ejemplo, su viajecito guays por vacaciones que no se lo quite nadie. Otra cosa es aquella gente que realmente está pasando un mal momento, como hay tanta hoy en día.

Que el CES ha subido a Segunda A y se necesita dinero para ser mínimamente competitivos!!. Es momento de arrimar el hombro y no de criticar a la directiva que la verdad me parecen gente bastante legal y dudo que ganen un puñetero euro con todo esto.

En fin, perdonad que haya soltado todo esto yo que acabo de llegar aquí, que en verdad lo puedo hacer extensivo a tantos seguidores de tantos clubs que hacen los mismo, empezando por los supertacaños socios del FCBarcelona que ponen el grito en el cielo si les tocan el precio del abono.

Totalment d'acord amb tu, company., se que fa molt temps que molts de vosaltres sou socis, però ara és el moment de ajudar a l'equip tot el que és pugi, els preus han pujat però mireu els preus d'altres equips que són més cars,

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #303 el: 11 de Juny de 2011, 00:12:57 am »
Se puede estar de acuerdo con los precios, y hacer una critica a la directiva, por no haber tenido ningun detalle con los socios. Naturalmenete que las nuevas altas que paguen lo que toca, nada mas faltaria que despues de escuchar durante años, si el Sabadell sube...me hago socio, ahora critiquen....que por 15 euros mas que el año pasado, van a ver una catergoria superior.
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #304 el: 11 de Juny de 2011, 00:18:11 am »
Efectivament, jordix2. A mi els preus tampoc no em semblen cap exageració tenint present que enguany jugarem a la Liga Adelante.

Se puede estar de acuerdo con los precios, y hacer una critica a la directiva, por no haber tenido ningun detalle con los socios. Naturalmenete que las nuevas altas que paguen lo que toca, nada mas faltaria que despues de escuchar durante años, si el Sabadell sube...me hago socio, ahora critiquen....que por 15 euros mas que el año pasado, van a ver una catergoria superior.

En esto te doy la razón: los socios que han aguantado en 2ªB y ya no digamos en 3ª se merecían un detalle o gesto de la directiva por su fidelidad.

Connectat visi

• President
  • Missatges: 6566
« Respondre #305 el: 11 de Juny de 2011, 02:16:49 am »
També podrien fer una campaña agresiva ( pels socis antics ) per captar socis nous, com fan movistar, orange, jazztel, etc... pagant pel carnet 175,95 al lateral fins al maig del 2012, amb permanència de dos anys com a mínim i si fan una portavilitat ( venint d'un altre club ) et regalen una samarreta una gorra i una bufanda.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #306 el: 11 de Juny de 2011, 03:24:37 am »
També podrien fer una campaña agresiva ( pels socis antics ) per captar socis nous, com fan movistar, orange, jazztel, etc... pagant pel carnet 175,95 al lateral fins al maig del 2012, amb permanència de dos anys com a mínim i si fan una portavilitat ( venint d'un altre club ) et regalen una samarreta una gorra i una bufanda.

Estàs de conya, no?

Desconnectat KIK

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
« Respondre #307 el: 11 de Juny de 2011, 07:22:38 am »
 :scut :bandera

A ver si nos vamos enterando de una p---- vez. Se podrán ver 21 partidos y la primera ronda de la copa
                    del Rey. Y PUNTO  CON LAS JORNADAS  ECONÓMICAS.
                          Así que no deis más ideas absurdas.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3210
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #308 el: 11 de Juny de 2011, 09:11:44 am »
A ver si nos vamos enterando de una p---- vez. Se podrán ver 21 partidos y la primera ronda de la copa
                    del Rey. Y PUNTO  CON LAS JORNADAS  ECONÓMICAS.
                          Así que no deis más ideas absurdas.

Aqui l'unic que hi ha d'absurd es el teu comentari... en un forum, per si no ho sabies, s'opina ;)

Suposo que quants portis uns quants missatges mes te'n donaras compte  :yes:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat simelo05

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #309 el: 11 de Juny de 2011, 09:27:45 am »
pues yo voy a renovar mi carnet cueste lo que cueste estoy en el paro y no tengo ningun tipo de ayuda pero esto es lo unico que me ayuda a no pensar en mi situacion pues ir un rato al campo con los amigos y poder ver a mi sabadell 18 años despues en 2ª.

Connectat visi

• President
  • Missatges: 6566
« Respondre #310 el: 11 de Juny de 2011, 11:23:04 am »

Estàs de conya, no?
Doncs si, estava de conya  :icon_mrgreen:, fa poquets dies em vaig canviar de Telefònica a Orange perque es pagan preus abusius i no fidelitzen als clients i als nou vinguts els hi fan preus asequibles, si segueixen amb aquesta política em cambiaré d'operador cada any. D'aquí bé la conya. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat KIK

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
« Respondre #311 el: 11 de Juny de 2011, 11:31:09 am »

Naturalment que és pot opinar, faltaria més. Peò si mires la página oficial del club, podràs observar
                        que en cap moment se´n parla de jornades econòmiques. Per aquesta mateixa raó jo podria dir que en
                         fiquessin quatre.

Moltes gràcies pel teu comentari

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 7964
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #312 el: 11 de Juny de 2011, 12:17:51 pm »

Naturalment que és pot opinar, faltaria més. Peò si mires la página oficial del club, podràs observar
                        que en cap moment se´n parla de jornades econòmiques. Per aquesta mateixa raó jo podria dir que en
                         fiquessin quatre.

Moltes gràcies pel teu comentari

Si busques una mica més, trobarás que el club proposará de fer jornades econòmiques en la pròxima assamblea de socis.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #313 el: 11 de Juny de 2011, 13:27:57 pm »
Doncs sincerament una vegada més les jornades econòmiques em sobren... si per una banda volem anar de "professionals" amb el tema de la organització i els preus pel carnet de soci i per l'altre fotem la ximpleria de les jornades econòmiques, malament rai.

Tema carnet de soci reafirmo de que no són uns preus excessius per a la categoria q estem. Cert és q pagar 180 € per estar assentat al formigó dels gols no em surt per a res a compte, amb lo qual definitivament tinc claríssim q aniré al lateral.

Llavors el q trobava caret era el preu de les entrades però compte ! Per a q realment surti a compte fer-se soci el q no podíem possar era les entrades a 20 €. M'explico, pagant 20 € d'entrada fins a 12 partits de lliga et surt més a compte NO FER-TE SOCI... amb lo qual 12 partits de lliga al camp + 5 q poguéssim veure per TV ja són un total de 17 partits de 21 q seria la mitjana de partits q cada soci va al camp. Per aquesta regla de 3 no sortiria a compte fer-se soci... q a fet la directiva? Doncs entrades a 25 € d'aquesta manera et surt molt més a compte fer-te soci.

Llavors si q està el tema d'entrada de 50 € per anar a tribuna q si q em sembla una animalada total, tenint en compte q sempre he sigut dels q pensa q anar a tribuna no té absolutament cap avantatge en respecte a anar al lateral, sensació menor de fred a l'hivern q a mi sincerament tan me fot, i tenir la seguretatd q en cap partit et mullaràs q tampoc m'importa massa tenint en compte q aquest any passat només en 1 partit dels 19 va ploure una mica, pero bueno, q aquí ningú obliga a ningú a anar a tribuna, així q qui vulgui pagar ho fa ben bé perq li dona la gana pagar més per a la mateixa funció q al lateral xDDD

El q si q no trobo gens normal és q no hi hagi un carnet únic de gol,  és a dir que la gent tingui q agafar carnet o de gol nord o de gol sud i no pugui anar als 2 gols i l'altre és el fet de que una persona amb carnet de soci lateral no pugui anar a veure algun dia algun partit al gol... senyors q tampoc farem 10.000 socis !!! Pels 3500-4000 socis que serem siguent optimistes em sembla una mica xorrada q una persona amb el carnet de lateral no es pugui permetre el caprici d'alguns partits anar a animar amb la gent del gol pero bueno... ells sabran.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #314 el: 11 de Juny de 2011, 13:37:19 pm »
Doncs sincerament una vegada més les jornades econòmiques em sobren... si per una banda volem anar de "professionals" amb el tema de la organització i els preus pel carnet de soci i per l'altre fotem la ximpleria de les jornades econòmiques, malament rai.

Tema carnet de soci reafirmo de que no són uns preus excessius per a la categoria q estem. Cert és q pagar 180 € per estar assentat al formigó dels gols no em surt per a res a compte, amb lo qual definitivament tinc claríssim q aniré al lateral.

Llavors el q trobava caret era el preu de les entrades però compte ! Per a q realment surti a compte fer-se soci el q no podíem possar era les entrades a 20 €. M'explico, pagant 20 € d'entrada fins a 12 partits de lliga et surt més a compte NO FER-TE SOCI... amb lo qual 12 partits de lliga al camp + 5 q poguéssim veure per TV ja són un total de 17 partits de 21 q seria la mitjana de partits q cada soci va al camp. Per aquesta regla de 3 no sortiria a compte fer-se soci... q a fet la directiva? Doncs entrades a 25 € d'aquesta manera et surt molt més a compte fer-te soci.

Llavors si q està el tema d'entrada de 50 € per anar a tribuna q si q em sembla una animalada total, tenint en compte q sempre he sigut dels q pensa q anar a tribuna no té absolutament cap avantatge en respecte a anar al lateral, sensació menor de fred a l'hivern q a mi sincerament tan me fot, i tenir la seguretatd q en cap partit et mullaràs q tampoc m'importa massa tenint en compte q aquest any passat només en 1 partit dels 19 va ploure una mica, pero bueno, q aquí ningú obliga a ningú a anar a tribuna, així q qui vulgui pagar ho fa ben bé perq li dona la gana pagar més per a la mateixa funció q al lateral xDDD

El q si q no trobo gens normal és q no hi hagi un carnet únic de gol,  és a dir que la gent tingui q agafar carnet o de gol nord o de gol sud i no pugui anar als 2 gols i l'altre és el fet de que una persona amb carnet de soci lateral no pugui anar a veure algun dia algun partit al gol... senyors q tampoc farem 10.000 socis !!! Pels 3500-4000 socis que serem siguent optimistes em sembla una mica xorrada q una persona amb el carnet de lateral no es pugui permetre el caprici d'alguns partits anar a animar amb la gent del gol pero bueno... ells sabran.

Estic d'acord amb aquest apartat, jo mateix m'hages tret el carnet de lateral i depenent del dia anar als gols, doncs ara en contes del carnet de 230 € amb treure el de 180€ o sigui que 50 euros de menys, espero que s'ho repensin una mica i també es logic fer un carnet de gol unic i poder anar al gol que vulguis ara ens trobarem que tothom anirà al gol nord i t'obligaran a anar al sud si s'omple. :mmmm

PD els socis de tribuna poden anar a general si volen ?
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #315 el: 11 de Juny de 2011, 13:45:41 pm »

Estic d'acord amb aquest apartat, jo mateix m'hages tret el carnet de lateral i depenent del dia anar als gols, doncs ara en contes del carnet de 230 € amb treure el de 180€ o sigui que 50 euros de menys, espero que s'ho repensin una mica i també es logic fer un carnet de gol unic i poder anar al gol que vulguis ara ens trobarem que tothom anirà al gol nord i t'obligaran a anar al sud si s'omple. :mmmm

Segons els motius q em van donar ahir, el soci de tribuna no tindria q poder anar al lateral.A ser així pot haver.hi ball de bastons si un dia intento accedir al gol nord amb el carnet de lateral i no em deixen entrar.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #316 el: 11 de Juny de 2011, 13:51:16 pm »

Segons els motius q em van donar ahir, el soci de tribuna no tindria q poder anar al lateral.A ser així pot haver.hi ball de bastons si un dia intento accedir al gol nord amb el carnet de lateral i no em deixen entrar.

Tot això que es vol fer ara ja ho varen fer anys enredera i varen tenir de modificar-ho,mes ven dit ho varen tindre de deixar-ho com estava  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2088
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #317 el: 11 de Juny de 2011, 13:51:29 pm »
Pero es que no poder ir de un gol a otro es normal. Como lo hacen? Si la única opción de ir de un gol a otro es pasar por General, y esta esta delimitada?
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #318 el: 11 de Juny de 2011, 13:53:42 pm »
Pero es que no poder ir de un gol a otro es normal. Como lo hacen? Si la única opción de ir de un gol a otro es pasar por General, y esta esta delimitada?

ostras q complicada q es la gente.... yo no digo cambiarse en medio del partido yo digo tener tu el carnet de GOL y antes de empezar el partido poder acceder o bién al gol norte o bién al gol sur.... de hecho con lo del carnet de lateral quiero decir lo mismo, no digo estar paseando por el campo durante el partido, digo coger un dia y decir pues hoy me voy al gol con la juventud.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2088
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #319 el: 11 de Juny de 2011, 13:54:57 pm »

ostras q complicada q es la gente.... yo no digo cambiarse en medio del partido yo digo tener tu el carnet de GOL y antes de empezar el partido poder acceder o bién al gol norte o bién al gol sur.... de hecho con lo del carnet de lateral quiero decir lo mismo, no digo estar paseando por el campo durante el partido, digo coger un dia y decir pues hoy me voy al gol con la juventud.

A bueno eso sí..... yo me refería lo de cambiarte a la media parte como muchos hacian hasta ahora.
Som i serem, sempre arlequinats!