Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 499275 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
  • Gènere: Masculí
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #1180 el: 02 de Juliol de 2011, 09:37:58 am »
Sí que n'hi ha en cartera, perquè segons l'as de paper d'avui:

EL CLUB SIGUE BUSCANDO UN "MIRLO BLANCO" PARA CARRERAS. (...) Una de las prioridades de Lluís Carreras es contar con un punta con experiencia en Segunda y que dote al equipo de un gran equilibrio en ataque. No se trata de una tarea fácil. Xavi Roca sigue rastreando el mercado en busca de un mirlo blanco, pero la economía del club no deja mayor margen de maniobra que esperar a los descartes de los grandes de la categoría.
"Queremos un futbolista contrastado y que sepa a donde viene y lo que podemos ofrecerle", confesó Carreras. Muchos son los rumores y los nombres que aparecen, pero el técnico arlequinado tiene un sueño: Walter Pandiani. El club ya se habría puesto en contacto con él, pero el jugador habría preferido esperar a nuevas ofertas. No le van a faltar. Sin ir más lejos, el Nàstic también le habría trasladado su propuesta. Pese a ello, desde el club esperan anunciar un nuevo fichaje la próxima semana. Sería la cuarta cara nueva para un proyecto que tiene objetivo dar qué hablar esta temporada. -M. B.

S'està treballant bé, i penso que cal felicitar-los per la tasca que estan fent tots plegats ateses les possibilitats reals que té actualment el CES.  :beer2

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #1181 el: 02 de Juliol de 2011, 10:10:03 am »
Sí que n'hi ha en cartera, perquè segons l'as de paper d'avui:

EL CLUB SIGUE BUSCANDO UN "MIRLO BLANCO" PARA CARRERAS. (...) Una de las prioridades de Lluís Carreras es contar con un punta con experiencia en Segunda y que dote al equipo de un gran equilibrio en ataque. No se trata de una tarea fácil. Xavi Roca sigue rastreando el mercado en busca de un mirlo blanco, pero la economía del club no deja mayor margen de maniobra que esperar a los descartes de los grandes de la categoría.
"Queremos un futbolista contrastado y que sepa a donde viene y lo que podemos ofrecerle", confesó Carreras. Muchos son los rumores y los nombres que aparecen, pero el técnico arlequinado tiene un sueño: Walter Pandiani. El club ya se habría puesto en contacto con él, pero el jugador habría preferido esperar a nuevas ofertas. No le van a faltar. Sin ir más lejos, el Nàstic también le habría trasladado su propuesta. Pese a ello, desde el club esperan anunciar un nuevo fichaje la próxima semana. Sería la cuarta cara nueva para un proyecto que tiene objetivo dar qué hablar esta temporada. -M. B.

S'està treballant bé, i penso que cal felicitar-los per la tasca que estan fent tots plegats ateses les possibilitats reals que té actualment el CES.  :beer2
Lo del mirlo blanco ya sale en el AS! Que bueno!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9376
« Respondre #1182 el: 02 de Juliol de 2011, 10:21:24 am »

Mare meva PANDIANI...realment si que sería per vendre samarretes. Jo el primer que me la compro, tot un crack, un auténtic Killer, rematador de cap letal, lluitador, líder, dels que aixeca un partit, dels que es puja l´equip a l´esquena en cas de bajón, tan de bò es pogués arrivar a un acord.
Que se li dongui un % de la venta de samarretes y tot arlquinat a comprarla  :w00t:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #1183 el: 02 de Juliol de 2011, 10:24:06 am »
Tinc un amic que és perico i quan em va dir la fitxa que Walter Pandiani havia tingut a l'Espanyol si sobretot, la que tenia ara a Osasuna, em van caure els c..... a terrra! Dubto moltíssim que el Sabadell pugui afrontar la fitxa d'un jugador que d'altra banda, sembla que ja va més de tornada que no pas d'anada en això del futbol... A Osasuna ha jugat ben poquet.
Ara bé, de cara a animar el cotarro i que la parròquia que té dubtes es fagi sòcia, doncs bé. De totes maneres, econòmicament em sembla del tot inviable. De fet, com vosaltres mateixos dieu, el jugador estaria esperant una millor oferta... Nosaltres no hem de ser segon plat de ningú! Qui vulgui venir que vingui convençut i no perquè no li queden més pebrots!
Quique De Lucas? Té el perfil que exactament volia evitar fitxar aquest any Lluís Carreras. Un jugador que porta més anys a Segona A que el quadre amb l'escut que tenim a la porta de tribuna, que ha jugat en dos-cents equips diferents i que molt em temo pot venir a passar un anyet de conya a propet de casa... i poca cosa més! Ja ens vam equivocar amb Alberto Manga, no la tornem a espifiar!
Menys noms i més jugadors que vinguin amb ganes de suar la nostra samarreta, més que passejar-la!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat mss

• President
« Respondre #1184 el: 02 de Juliol de 2011, 10:43:15 am »

Home ja te 35 "tacos", ell mateix ja sap que no li oferirán gairebé res a 1ª i que el seu últim contracte es a Segona, pel seu caràcter, no crec que sigui dels que vingués a jubilar-se i llògicament deu estar esperant a veure quina es la millor opció de Segona per no marxar del món del futbol amb un mal sabor de boca, es entendible, si finalment veu que el Sabadell pot ser una bona opció i entén on ve i qui som, sería una maravellosa incorporació, més encara si així ho veu també en Carreras

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 2028
  • REY DEL POP !
« Respondre #1185 el: 02 de Juliol de 2011, 11:23:04 am »
Jo penso que serà Gerard Bordas, ja té una edat, sap que no pot pujar al primer equip i potser el Sabadell li paga una mica menys i ve a jugar aquí a Catalunya. Però es clar, Joan Tomàs també podria ser. I si són un d'aquest estaria bé, però, amb tots els respectes no són jugadors que venguin camisetes.. però si són molt bons jugadors.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #1186 el: 02 de Juliol de 2011, 12:32:00 pm »
Noms com Gerard Bordas, Joan Tomás, Sendoa o Kiko Ratón ja em quadren més... Però de veritat, no us feu il·lusions amb aquest fitxatge mediàtic perquè molt em temo que no vindrà o en cas de venir no serà ni la propera setmana, ni la següent; sinó a inicis o mitjans d'agost.

Parleu de Pandianis o Tamudos... De veritat penseu que el Sabadell els hi pot oferir més calers que qualsevol dels altres equips que poden estar interessats amb ells? Amb Tamudo puc pensar que hi pot haver una oportunitat per allò de que ell és català i volgués tornar a prop de casa, pero Pandiani...? De Lucas tampoc crec que hi sigui a l'abast del Sabadell... No ho sé, ja ho veurem.

I insisteixo, no us cregueu tant a la lletra les paraules del Soteres. Jo vaig escoltar l'entrevista amb el Sergi Mas i, si no recordo malament, era el propi Sergi Mas qui li donava el perfil del possible fitxatge en el que podia estar interessat el Sabadell i el Soteres únicament afirmava que sí, que era el tipus de perfil en el que estaven interessats... I qui no? Jugador de qualitat, de 28-29 anys, amb experiència a Segona, i amb el que es pogués vendre samarretes...

Si esteu esperant que el proper fitxatge sigui el mediàtic, us esteu equivocant. Ja veureu com no serà ni tant mediàtic, ni vendrà tantes samarretes. I si no, al temps... Simplement amb que sigui un bon jugador per la categoria, crec que ens hi hauríem de conformar.

Però en quin món penseu que hi vivim?

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 892
« Respondre #1187 el: 02 de Juliol de 2011, 12:52:40 pm »
Gerard Bordas es una opció ben realista i molt bona. El Joan Tomàs el veig una mica menys , però també seria bo. El De Lucas el veig impossible perquè ha fet un any molt bo al Celta. Acabarem fitxant a David Belenguer i us quedareu tots a cuadres. Almenys a mi em faria gracia , ja que deu ser l'unic jugador en actiu que ja estava a Segona A l'any 93 quan vem baixar

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 802
« Respondre #1188 el: 02 de Juliol de 2011, 12:57:36 pm »
Tinc un amic que és perico i quan em va dir la fitxa que Walter Pandiani havia tingut a l'Espanyol si sobretot, la que tenia ara a Osasuna, em van caure els c..... a terrra! Dubto moltíssim que el Sabadell pugui afrontar la fitxa d'un jugador que d'altra banda, sembla que ja va més de tornada que no pas d'anada en això del futbol... A Osasuna ha jugat ben poquet.
Ara bé, de cara a animar el cotarro i que la parròquia que té dubtes es fagi sòcia, doncs bé. De totes maneres, econòmicament em sembla del tot inviable. De fet, com vosaltres mateixos dieu, el jugador estaria esperant una millor oferta... Nosaltres no hem de ser segon plat de ningú! Qui vulgui venir que vingui convençut i no perquè no li queden més pebrots!
Quique De Lucas? Té el perfil que exactament volia evitar fitxar aquest any Lluís Carreras. Un jugador que porta més anys a Segona A que el quadre amb l'escut que tenim a la porta de tribuna, que ha jugat en dos-cents equips diferents i que molt em temo pot venir a passar un anyet de conya a propet de casa... i poca cosa més! Ja ens vam equivocar amb Alberto Manga, no la tornem a espifiar!
Menys noms i més jugadors que vinguin amb ganes de suar la nostra samarreta, més que passejar-la!

VISCA EL CE SABADELL FC!!!

amic Vicenç, si l'economia ho permetés, no crec q Carreras rebutgés precisament a Pandiani o De Lucas. El primer es deixa els collons sobre la gespa... i el segon ha sigut del milloret a les darreres campanyes a la Liga Adelante (Cartagena i Celta). Crec q no l'has vist jugar massa darrerament si el compares amb Manga. resumint, més q problemàtica esportiva, s'ha de parlar en clau econòmica...
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #1189 el: 02 de Juliol de 2011, 13:02:17 pm »
Gerard Bordas es una opció ben realista i molt bona. El Joan Tomàs el veig una mica menys , però també seria bo. El De Lucas el veig impossible perquè ha fet un any molt bo al Celta. Acabarem fitxant a David Belenguer i us quedareu tots a cuadres. Almenys a mi em faria gracia , ja que deu ser l'unic jugador en actiu que ja estava a Segona A l'any 93 quan vem baixar

Jo fa un mes vaig deixar al forum el nom de Bordas. No ho feia per un possible interès, sinò per a informar de que acabava contracte i que a finals d'aquest any farà els 30 (i si no vol ser el primer futbolista de la història en retirar-se a un filial, hauria de començar a pensar en alternatives...)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #1190 el: 02 de Juliol de 2011, 13:12:10 pm »
  Es aquest a qui os referiu ? :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 2028
  • REY DEL POP !
« Respondre #1191 el: 02 de Juliol de 2011, 13:21:44 pm »
Es aquest a qui os referiu ? :mmmm

Sí, és Gerard Bordas aquest.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #1192 el: 02 de Juliol de 2011, 15:03:14 pm »
I en el tema porters, que us semblaria la incorporació de Morales, del Sant Andreu? Personalment crec que és un molt bon porter, amb experiència a Segona A, que podria ser molt bon complement a De Navas.
Amb De Navas i Morales tindriem molt ben coberta la porteria! Què en penseu?

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 7938
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #1193 el: 02 de Juliol de 2011, 15:07:54 pm »
I en el tema porters, que us semblaria la incorporació de Morales, del Sant Andreu? Personalment crec que és un molt bon porter, amb experiència a Segona A, que podria ser molt bon complement a De Navas.

No crec que li faci gaire gracia jugar amb el Sabadell, son masses anys rebent insults xD això si, és un gran porter.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
« Respondre #1194 el: 02 de Juliol de 2011, 15:52:16 pm »
Bordas, manresano del 81.
Zurdo, puede actuar por ambas bandas o de mediapunta. Ex del Terrassa y del Gavà, donde coincidió con Manga y Joel.

Temp.   Equipo      Comp.   P/G   TA      
2010-11   Villarreal B   2ª   24/5   7   
2009-10   Villarreal B   2ª   33/6   7   
2008-09   Villarreal B   2ªB   31/11   6   
2007-08   Gavà      2ªB   30/6   8         
2006-07   Gavà      3ª   -/-   -         
2005-06   Terrassa   2ªB   7/1   -   
2004-05   Lorca      2ªB   29/4   -         
2003-04   Gimnàstic   2ªB   25/1   -         
2002-03   Terrassa   2ª   10/0   0   
2002-03   Gavà      2ªB   15/2   -         
2001-02   Terrassa   2ªB   17/1   4

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #1195 el: 02 de Juliol de 2011, 17:48:40 pm »

No crec que li faci gaire gracia jugar amb el Sabadell, son masses anys rebent insults xD això si, és un gran porter.

Sí, però és bon professional i ja sap de què va això del fútbol.
A més, no recordo haver-li vist cap malt gest contra l'afició.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #1196 el: 02 de Juliol de 2011, 18:01:20 pm »

Sí, però és bon professional i ja sap de què va això del fútbol.
A més, no recordo haver-li vist cap malt gest contra l'afició.

Jo crec que ens fa falta un porter mes jove i no crec que el Morales vingues a ser suplent del de Navas  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #1197 el: 02 de Juliol de 2011, 18:24:27 pm »
LUISMI LORO,hay que aprovechar lo del CASTELLON, para mi muy buen extemo. :scut :bandera :scut :bandera

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #1198 el: 02 de Juliol de 2011, 18:28:50 pm »
Home ja es una mica granadet i sembla que el Albacete ja el te quasi fitxat
http://www.quesomecanico.com/web/hemeroteca/1-ultimos-articulos/1752-luismi-loro-podria-llegar-al-alba
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat mss

• President
« Respondre #1199 el: 02 de Juliol de 2011, 18:45:25 pm »
Home ja es una mica granadet i sembla que el Albacete ja el te quasi fitxat
http://www.quesomecanico.com/web/hemeroteca/1-ultimos-articulos/1752-luismi-loro-podria-llegar-al-alba
 :mmmm

I també vol a Lanzarote, potser es l´equip que aquest any mira aquest foro abans de fitxar :laugh2: