Noms com Gerard Bordas, Joan Tomás, Sendoa o Kiko Ratón ja em quadren més... Però de veritat, no us feu il·lusions amb aquest fitxatge mediàtic perquè molt em temo que no vindrà o en cas de venir no serà ni la propera setmana, ni la següent; sinó a inicis o mitjans d'agost.
Parleu de Pandianis o Tamudos... De veritat penseu que el Sabadell els hi pot oferir més calers que qualsevol dels altres equips que poden estar interessats amb ells? Amb Tamudo puc pensar que hi pot haver una oportunitat per allò de que ell és català i volgués tornar a prop de casa, pero Pandiani...? De Lucas tampoc crec que hi sigui a l'abast del Sabadell... No ho sé, ja ho veurem.
I insisteixo, no us cregueu tant a la lletra les paraules del Soteres. Jo vaig escoltar l'entrevista amb el Sergi Mas i, si no recordo malament, era el propi Sergi Mas qui li donava el perfil del possible fitxatge en el que podia estar interessat el Sabadell i el Soteres únicament afirmava que sí, que era el tipus de perfil en el que estaven interessats... I qui no? Jugador de qualitat, de 28-29 anys, amb experiència a Segona, i amb el que es pogués vendre samarretes...
Si esteu esperant que el proper fitxatge sigui el mediàtic, us esteu equivocant. Ja veureu com no serà ni tant mediàtic, ni vendrà tantes samarretes. I si no, al temps... Simplement amb que sigui un bon jugador per la categoria, crec que ens hi hauríem de conformar.
Però en quin món penseu que hi vivim?