si paguen la clàusula, el jugador no pot dir que no?
si és així, quines clàusules tenim pels jugadors aprox? parlem de 1 a 2M o ja de 5 a 10M? on tenim el baremo?
Jo porto preguntant per les clàusules tota la pretemporada, i ningú ho sap o no ho ha volgut dir. La única clàusula que es coneix es la de Fuoli, que si no recordo malament és de 800k.
Jo sense saber xifres, estic quasi convençut que Urri i Quadri no tindràn clàusules millonàries, segurament rondaran entre els 500k i 1M, que sincerament, són una m€rda tenint en compte el que es paga avui per segons quins jugadors.
Sobre el que has preguntat, el jugador té la última paraula, per molt que un equip pagui la clàusula. Però normalment quan es paga clàusula és perquè l'equip comprador ja ha parlat abans amb el jugador...
Si m'equivoco corregiume, però diria que Urri, Quadri, Joel, Miki Codina acaben contracte el juliol del 2027. Això vol dir que a partir de Gener ja poden parlar amb qualsevol equip i acordar el traspàs.
Això m'acollona molt, que puguin marxar aquests jugadors de manera gratuïta...
Crec que no tenim poder econòmic per a renovar aquests jugadors, així que no sé si es millor que marxin gratis a l'estiu o cobrant algo a l'hivern...
A tot això, un dels meus somnis més optimistes és poder renovar a Urri, com a capità, cobrant el que vulgui i amb contracte vitalici

Pero ho veig molt negre..estàn per jugar sobradament a primera divisió, o a un aspirant potent de 2A...