Autor Tema: CE Sabadell - Córdova CF Dilluns 7/9 20.30h  (Llegit 1751 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Dani71

• Entrenador
  • Missatges: 1904
  • Gènere: Masculí
  • arlequin-
Re:CE Sabadell - Córdova CF Dilluns 7/9 20.30h
« Respondre #20 el: 07 de Septembre de 2026, 22:26:04 pm »
Gooooooool
Aixó és massa, que no acabi aquest somni, és increíble tot plegat!! :happy2:

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9945
« Respondre #21 el: 07 de Septembre de 2026, 22:35:33 pm »
FIIIIIINNNNNAAAAAAA LLLL

CE SABADELL FC 3-2 CÓRDOBA CF
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat o rei marañon

• President
  • Missatges: 5183
« Respondre #22 el: 07 de Septembre de 2026, 22:37:08 pm »
Que comprin desfibriladors, això no espot aguantar

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 298
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #23 el: 07 de Septembre de 2026, 22:38:06 pm »
Quin partidas d'anada i tornada  :balla

Em merescut mes que un 3-2 patint al final, però així es el futbol. A gaudir dels 3 punts  :xin-xin
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat gol del Sabadell

• Mecenes 2013
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3969
« Respondre #24 el: 07 de Septembre de 2026, 23:08:41 pm »
Partidazo, ritmo altisimo los 90 minutos por ambos equipos, pero me centro en el nuestro,  que llevamos 4 jornadas, seguimos invictos y 5 puntos al cuarto de abajo. Se dejan el alma sin estar exentos de calidad,
Nos vienen 2 huesos pero seguro que se lo pondremos difícil. Me encanta el ambiente del Templo y ha de ser el fortin que ya iniciamos en el play off,
Tornarem a ser algun dia un primera divisió...

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1354
« Respondre #25 el: 08 de Septembre de 2026, 00:07:30 am »
Partidàs amb un ritme i una intensitat de nassos. Avui només crec que podem estar de plens de joia i orgull amb aquests nanos i tot el grup.

Llàstima no haver tingut major punteria per no haver acabat patint tant al final però 8p en 4 jornades i acabar en 3a posició (si, si som 3ers a 2A i fa dos dies acabavem 4rts a 2a RFEF). Qui ena hauria dit això.

Per acabar, quin goig d'ambient a les grades, sembla tot una continuació perllongada dels PO i espero segueixi fins a final de temporada.

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5593
« Respondre #26 el: 08 de Septembre de 2026, 07:13:41 am »
quin equipàs
quin partit
quina intensitat
quin ambientàs
quins jugadorassos que tenim
quines contres del Córdoba (sortien com punyals, em va agradar molt com sortien a la contra)

i quina m**** d'il.luminació (estant al córner entre tribuna i gol nord) amb les valles aquestes il.luminades, perdia de vista la pilota quan estava per allà, feia com sombra
a algú més de la zona li passava?

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3963
  • You will never walk alone
« Respondre #27 el: 08 de Septembre de 2026, 07:27:56 am »
Partidas dels nostres, qui ens ho anava a dir. Juguen com si tota la vida haguessin jugat junts. Es nota la feina que hi ha darrere.

El més important es que ens queden 42 punts pel nostre objectiu inicial :botador
Visca el Sabadell!!

Desconnectat tonidg

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1340
  • Intent de representant
« Respondre #28 el: 08 de Septembre de 2026, 08:11:45 am »
Espectacular tot. No vaig poder anar per feina i el vaig veure a l'Hotel. El resum és que es veia un camp al màxim i a sobre fas un bon partit i guanyes per insistència i coratge.

Vaig posar la meva entrada a seient lliure i va volar en 30 minuts. Caixa per al carnet de la propera temporada.

i quina m**** d'il.luminació (estant al córner entre tribuna i gol nord) amb les valles aquestes il.luminades, perdia de vista la pilota quan estava per allà, feia com sombra
a algú més de la zona li passava?
Per tv, en els canvis de llum clara a fosca, et tornaves boig.

Desconnectat Yonkipur

• Jugador Prof.
  • Missatges: 733
« Respondre #29 el: 08 de Septembre de 2026, 08:26:58 am »
Nanos!! Seguim volant, seguim somiant i seguim sent soldats de Ferran Costa.

Aquest club (no només l'equip) pinta molt bé!

Gent professional, companys de batalla, que lluiten fins al final donant tot el que tenen.

Ja ho va dir en Ferran ahir, som un boli bic, no farà floritures pero mai et falla.

Honor!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6678
« Respondre #30 el: 08 de Septembre de 2026, 09:08:33 am »
Un altre gran partit i altra vegada que els punts es queden a casa, com estem disfrutant¡¡  :bandera

https://youtu.be/UHbxEMB76TI
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat o rei marañon

• President
  • Missatges: 5183
« Respondre #31 el: 08 de Septembre de 2026, 09:12:52 am »
Impresionant ambient, supera amb molt el ambient que vàrem viure a primera divisió

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3655
  • Endavant Sabadell
« Respondre #32 el: 08 de Septembre de 2026, 09:22:25 am »
Sí fos el club, estaria treballant per formar a un tècnic de la casa i que s'empapi de metodologia de Ferran Costa fins que aquest decideixi marxar, el que està fent aquest home amb aquest equip no te cap mena de sentit, es una bogeria.
Per altre banda, por em fa el mercat d'hivern, que no ens desmantelin l'equip, suposo que haurem de conviure sempre amb aquest risc, fins que no siguem prou solvents
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat Yonkipur

• Jugador Prof.
  • Missatges: 733
« Respondre #33 el: 08 de Septembre de 2026, 11:47:21 am »
Hem d'anar assumint que si la cosa continua així vindran els taurons a pels jugadors joves amb projecció.

Sota el meu punt de vista Quadri te tots els numeros de marxar a canvi d'una bona suma i si Gio acaba marcant 15 gols tindrà moltíssim cartell (un americà jugant una gran lliga sempre és un plus alhora de generar ingressos).

Per no parlar d'en Ferran....

Però tranquils, per creixer es necessita muscul financer i totes aquestes sortides serien passant per caixa. Això suposa més ingressos i millor límit salarial!

Tots podem parlar de jugadors que s'han quedat pel camí però els que han vingut sempre ens han elevat el nivell.

A vegades cal fer un pas enrere per fer-ne dos endavant.

Però no perdem més temps amb això i centrem-nos en gaudir el moment!

:bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5593
« Respondre #34 el: 08 de Septembre de 2026, 11:57:07 am »
si paguen la clàusula, el jugador no pot dir que no?
si és així, quines clàusules tenim pels jugadors aprox? parlem de 1 a 2M o ja de 5 a 10M? on tenim el baremo?

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 2140
  • REY DEL POP !
« Respondre #35 el: 08 de Septembre de 2026, 12:11:59 pm »
si és així, quines clàusules tenim pels jugadors aprox? parlem de 1 a 2M o ja de 5 a 10M? on tenim el baremo?

Jo porto preguntant per les clàusules tota la pretemporada, i ningú ho sap o no ho ha volgut dir. La única clàusula que es coneix es la de Fuoli, que si no recordo malament és de 800k.
Jo sense saber xifres, estic quasi convençut que Urri i Quadri no tindràn clàusules millonàries, segurament rondaran entre els 500k i 1M, que sincerament, són una m€rda tenint en compte el que es paga avui per segons quins jugadors.

Sobre el que has preguntat, el jugador té la última paraula, per molt que un equip pagui la clàusula. Però normalment quan es paga clàusula és perquè l'equip comprador ja ha parlat abans amb el jugador...

Si m'equivoco corregiume, però diria que Urri, Quadri, Joel, Miki Codina acaben contracte el juliol del 2027. Això vol dir que a partir de Gener ja poden parlar amb qualsevol equip i acordar el traspàs.
Això m'acollona molt, que puguin marxar aquests jugadors de manera gratuïta...
Crec que no tenim poder econòmic per a renovar aquests jugadors, així que no sé si es millor que marxin gratis a l'estiu o cobrant algo a l'hivern...

A tot això, un dels meus somnis més optimistes és poder renovar a Urri, com a capità, cobrant el que vulgui i amb contracte vitalici ;D
Pero ho veig molt negre..estàn per jugar sobradament a primera divisió, o a un aspirant potent de 2A...
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Enric

• Mecenes 2012
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1864
« Respondre #36 el: 08 de Septembre de 2026, 12:13:50 pm »
Quin partidas, lo que estem visquen es lo sumum, i un altre que em va agradar molt el poquet que va jugar va ser l'Angel Baena, aquest tambe fotara feina bona.

Desconnectat david23

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1073
« Respondre #37 el: 08 de Septembre de 2026, 12:50:21 pm »
Alguien sabe que les pasa a Patrick y Owusu? No estaban ni ayer ni contra el barça b.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1354
« Respondre #38 el: 08 de Septembre de 2026, 12:55:10 pm »

Jo porto preguntant per les clàusules tota la pretemporada, i ningú ho sap o no ho ha volgut dir. La única clàusula que es coneix es la de Fuoli, que si no recordo malament és de 800k.
Jo sense saber xifres, estic quasi convençut que Urri i Quadri no tindràn clàusules millonàries, segurament rondaran entre els 500k i 1M, que sincerament, són una m€rda tenint en compte el que es paga avui per segons quins jugadors.

Sobre el que has preguntat, el jugador té la última paraula, per molt que un equip pagui la clàusula. Però normalment quan es paga clàusula és perquè l'equip comprador ja ha parlat abans amb el jugador...

Si m'equivoco corregiume, però diria que Urri, Quadri, Joel, Miki Codina acaben contracte el juliol del 2027. Això vol dir que a partir de Gener ja poden parlar amb qualsevol equip i acordar el traspàs.
Això m'acollona molt, que puguin marxar aquests jugadors de manera gratuïta...
Crec que no tenim poder econòmic per a renovar aquests jugadors, així que no sé si es millor que marxin gratis a l'estiu o cobrant algo a l'hivern...

A tot això, un dels meus somnis més optimistes és poder renovar a Urri, com a capità, cobrant el que vulgui i amb contracte vitalici ;D
Pero ho veig molt negre..estàn per jugar sobradament a primera divisió, o a un aspirant potent de 2A...

Ahir al dinal de la trasmissió de RS deien que, pel Tribuna d'avui, haviem fet una entreviata amb Viale parlant d'aquests temes.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9945
« Respondre #39 el: 08 de Septembre de 2026, 13:51:35 pm »

I magníc detall de Gioacchini senyalant l´escut després de marcar, se´l veu un tio agraït i que valora molt qui ha apostat per ell
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres