no sóc dels habituals en desplaçaments, així que tampoc puc posar el crit al cel, però sap greu pels que sí són habituals (que tots sabem qui són) i s'hagin quedat fora
a més, ahir vaig veure gent per Twitter que deia que ja les tenia i sincerament, ni idea de qui són
per aquesta ocasió sí havíem dit d'anar-hi per exemple, però és lo que hi ha
Doncs mira un del que deien que ja la tenien per Twitter ja la esta venent avui, perque casualment com molts al final no hi poden anar....
Vaig tenir sort en poder adquirir una el dia que les van posar en venta, pero opino que tindria que gestionar-les el club, per evitar aquestes coses i que gent fidel de veritat no es quedi fora
està clar que hi haurà gent que té entrada i no hi vagi
a casa mateix vam dir que si havíem de fer 1 desplaçament, millor anar a un possible playoff que no pas a Tarazona, sabent que podia passar el que ha acabat passant, que el partit de playoff serà molt més important que el de Tarazona
per això comentava que em sabia greu pels que van sempre amunt i avall, sigui la jornada 3 o la 38....no pas per mi que faig 1 desplaçament cada quan
apart que el cop anímic és bestial, tenir entrada per potser celebrar el títol i ascens a Tarazona o tenir-la amb la única opció de celebrar la 2a posició, cambia molt
però a Sabadell els playoff els guanyem!