Autor Tema: J38 SD Tarazona - CE Sabadell Dissabte 23/05 18.30h  (Llegit 2023 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1225
  • Gènere: Masculí
J38 SD Tarazona - CE Sabadell Dissabte 23/05 18.30h
« el: 13 de Maig de 2026, 20:44:47 pm »
Tinc reserva feta pel cap de setmana però no he aconseguit entrada. Sí algú sap com puc aconseguir-ne que m'avisi, siusplau -a més som 5 persones-.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3907
  • You will never walk alone
Re:J38 SD Tarazona - CE Sabadell Dissabte 23/05 18.30h
« Respondre #1 el: 14 de Maig de 2026, 08:44:59 am »
Crec que s'ha gestionat malament el tema entrades a Tarazona. El club hauria d'haver arribat a un acord amb ells i sortejar-les ja que la demanda es major que la oferta. A veure si arriben salvats a la darrera jornada i ens en donen un paquet més, que hi haurà molta gent que no s'ha quedat sense anar.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4802
  • A way of life
« Respondre #2 el: 14 de Maig de 2026, 09:33:21 am »
Crec que s'ha gestionat malament el tema entrades a Tarazona. El club hauria d'haver arribat a un acord amb ells i sortejar-les ja que la demanda es major que la oferta. A veure si arriben salvats a la darrera jornada i ens en donen un paquet més, que hi haurà molta gent que no s'ha quedat sense anar.
La gestió del nostre club ha estat la correcta. Es va negociar tot (preus, hora i via de comunicació...), però el Tarassona s'ho ha passat pel forro al final i, de fet, el club s'assabenta per tercers que ja les ha posat a la venda.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2947
« Respondre #3 el: 14 de Maig de 2026, 09:47:58 am »
La gestió del nostre club ha estat la correcta. Es va negociar tot (preus, hora i via de comunicació...), però el Tarassona s'ho ha passat pel forro al final i, de fet, el club s'assabenta per tercers que ja les ha posat a la venda.
No hi estic d'acord, s'hauria d'haver prioritzat als socis
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5470
« Respondre #4 el: 14 de Maig de 2026, 09:54:38 am »
no sóc dels habituals en desplaçaments, així que tampoc puc posar el crit al cel, però sap greu pels que sí són habituals (que tots sabem qui són) i s'hagin quedat fora
a més, ahir vaig veure gent per Twitter que deia que ja les tenia i sincerament, ni idea de qui són
per aquesta ocasió sí havíem dit d'anar-hi per exemple, però és lo que hi ha

Desconnectat Dani

• Infantil
  • Missatges: 114
« Respondre #5 el: 14 de Maig de 2026, 10:57:11 am »
no sóc dels habituals en desplaçaments, així que tampoc puc posar el crit al cel, però sap greu pels que sí són habituals (que tots sabem qui són) i s'hagin quedat fora
a més, ahir vaig veure gent per Twitter que deia que ja les tenia i sincerament, ni idea de qui són

Jo vaig ser un d’aquest de Twitter. I no m’agrada gens que hi hagin socis repartint carnets d arlequinat. Que tu no hem coneguis no vol dir que no hagi viatjat a Novelda, lleó, Girona, Castelldefels, Peralada, Saragossa B, etc. Igualment encara que no hi hagués anat a aquests desplaçaments , tinc el mateix dret que els qui els agrada ser centre d’atenció en els desplaçaments i tindré contacte amb el club o jugadors per rebre favors… A Eibar 2011, hem vaig quedar sense anar-hi per falta d’entrada.Molts d’aquest que coneixes vam conseguir entrada mitjançant contactes via radio Sabadell, club, i jugadors. Aquest any si tot va be, tenia clar que no faltaria.

Desconnectat Eneko_Sbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 666
« Respondre #6 el: 14 de Maig de 2026, 11:50:20 am »
Lo único que espero es que con tanto lío con las entradas nos juguemos algo, porque se nos puede quedar una cara de tontos como el eldense quede matemáticamente primero este sábado. A ver si el único que se va a jugar algo será el Tarazona, esperemos que no, pero no me gusta nada de nada todo esto.

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #7 el: 14 de Maig de 2026, 12:13:56 pm »

Jo vaig ser un d’aquest de Twitter. I no m’agrada gens que hi hagin socis repartint carnets d arlequinat. Que tu no hem coneguis no vol dir que no hagi viatjat a Novelda, lleó, Girona, Castelldefels, Peralada, Saragossa B, etc. Igualment encara que no hi hagués anat a aquests desplaçaments , tinc el mateix dret que els qui els agrada ser centre d’atenció en els desplaçaments i tindré contacte amb el club o jugadors per rebre favors… A Eibar 2011, hem vaig quedar sense anar-hi per falta d’entrada.Molts d’aquest que coneixes vam conseguir entrada mitjançant contactes via radio Sabadell, club, i jugadors. Aquest any si tot va be, tenia clar que no faltaria.
tranquil Dani, que precisament ni vaig repartint carnets ni mai m'ha agradat la gent que ho fa, si tens temps, repassa tots els comentaris que he fet i veuràs que sóc dels que sempre he defensat que això de repartir carnets no em va ni m'agrada
el meu comentari no anava per aquí precisament, sinó que el % de gent que ahir presumia de tenir entrada, eren perfils on molt poquet escribien del Sabadell
i repeteixo que jo precisament sóc dels que no vaig a desplaçaments, així que encara encaixa menys que m'etiquetis com a repartidor de carnets, ja que he dit que em sap greu pels demés
respira que tots volem el mateix pel nostre club

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3568
  • Endavant Sabadell
« Respondre #8 el: 14 de Maig de 2026, 12:36:11 pm »
La venda de entrades a Tarazona, sense haver jugat encara dissabte, per a mi es una c4gada grossa, espero que aquest clima de euforia anticipada, no afecti als jugadors.
També crec que si les entrades a Tarraco o a Europa eren nominals, en aquest cas, també ho haurien d'haver estat.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 614
« Respondre #9 el: 17 de Maig de 2026, 10:16:58 am »
Amics i amigues del Forum , us informo que per motius personals no puc anar al partit de Tarazona i que disposo de 2 entrades de tribuna al preu de cost de 26.12€ cada entrada, si esteu interessats si us plau contacteu-me per privat.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9728
« Respondre #10 el: 17 de Maig de 2026, 19:12:48 pm »

A falta d´aquest partit, a día d´avui ens seguiría tocant el Real Madrid Castilla, pero ojo que hi han 4 equips empatats amb 57Pts i ens pot tocar qualsevol d´aquets equips, Pontevedra, Real Madrid Castilla, Ponferradina o Barakaldo
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #11 el: 17 de Maig de 2026, 19:19:53 pm »
Sense conèixer plantilles, per resultats i inèrcies que porten, em demano el Barakaldo

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1250
« Respondre #12 el: 17 de Maig de 2026, 19:39:05 pm »
Sense conèixer plantilles, per resultats i inèrcies que porten, em demano el Barakaldo
Que li diguin al Alcobendas alló de "jo em demano..." Amb el anys que han passat i la Arandina encara s'està fotent de riure
Campió Lliga de Porres 2022-23

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 6014
« Respondre #13 el: 17 de Maig de 2026, 19:45:39 pm »
El Filial del madrid me ha parecido un estilo madrileño pero sin tanta calidad individual, y muchísimos errores defensivos, creo que serían perfectamente ganables...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8178
  • un camp de primera
« Respondre #14 el: 17 de Maig de 2026, 22:00:34 pm »

A falta d´aquest partit, a día d´avui ens seguiría tocant el Real Madrid Castilla, pero ojo que hi han 4 equips empatats amb 57Pts i ens pot tocar qualsevol d´aquets equips, Pontevedra, Real Madrid Castilla, Ponferradina o Barakaldo

No exactament....fins l´última jornada, els empats es desfan per diferència de gols. Si estiguéssim a la Jornada 38, hauriem de calcular una espècie de lligueta entre els 4 empats, en base als seus enfrontaments particulars.  Hores d´ara és una incògnita, la pròxima jornada;  Barakaldo-Celta, Pontevedra-Avilés, Guadalajara-Castilla i Ponferradi bb a-Bilbao Ath.   Poden guanyar perfectament els 4.
« Darrera modificació: 17 de Maig de 2026, 22:52:52 pm per BLANC-I-BLAU »
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4885
« Respondre #15 el: 17 de Maig de 2026, 23:01:41 pm »

No exactament....fins l´última jornada, els empats es desfan per diferència de gols. Si estiguéssim a la Jornada 38, hauriem de calcular una espècie de lligueta entre els 4 empats, en base als seus enfrontaments particulars.  Hores d´ara és una incògnita, la pròxima jornada;  Barakaldo-Celta, Pontevedra-Avilés, Guadalajara-Castilla i Ponferradi bb a-Bilbao Ath.   Poden guanyar perfectament els 4.
jo crec que sí han jugat tots els partits entre ells ja compten els punts que han fet entre ells, ja no compte la diferència de gols

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 617
  • A Sabadell, Som del Sabadell
« Respondre #16 el: 18 de Maig de 2026, 11:59:19 am »
Al final haviam quants serem a Tarazona, amb la derrota de Dissabte, penso que molts es faran enrere...

Desconnectat OriolhvSBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 617
  • A Sabadell, Som del Sabadell
« Respondre #17 el: 18 de Maig de 2026, 12:30:41 pm »

Doncs mira un del que deien que ja la tenien per Twitter ja la esta venent avui, perque casualment com molts al final no hi poden anar....

Vaig tenir sort en poder adquirir una el dia que les van posar en venta, pero opino que tindria que gestionar-les el club, per evitar aquestes coses i que gent fidel de veritat no es quedi fora

Desconnectat uri1981

• President
« Respondre #18 el: 18 de Maig de 2026, 12:58:24 pm »

Doncs mira un del que deien que ja la tenien per Twitter ja la esta venent avui, perque casualment com molts al final no hi poden anar....

Vaig tenir sort en poder adquirir una el dia que les van posar en venta, pero opino que tindria que gestionar-les el club, per evitar aquestes coses i que gent fidel de veritat no es quedi fora
està clar que hi haurà gent que té entrada i no hi vagi
a casa mateix vam dir que si havíem de fer 1 desplaçament, millor anar a un possible playoff que no pas a Tarazona, sabent que podia passar el que ha acabat passant, que el partit de playoff serà molt més important que el de Tarazona
per això comentava que em sabia greu pels que van sempre amunt i avall, sigui la jornada 3 o la 38....no pas per mi que faig 1 desplaçament cada quan
apart que el cop anímic és bestial, tenir entrada per potser celebrar el títol i ascens a Tarazona o tenir-la amb la única opció de celebrar la 2a posició, cambia molt
però a Sabadell els playoff els guanyem!

Connectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3153
  • Som el Sabadell !
« Respondre #19 el: 18 de Maig de 2026, 13:20:09 pm »
Això sempre ho he dit jo....el Sabadell no juga play-offs, els guanya....
Hem tornat !