Autor Tema: Copa del rei 25-26  (Llegit 1727 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hernauino

• Jugador Prof.
  • Missatges: 857
  • Gènere: Masculí
Re:Copa del rei 25-26
« Respondre #40 el: 13 de Novembre de 2025, 23:27:13 pm »
Posen el partit a les 19H enlloc de les 21H per tindre TV i cobrar drets de televisió. I ara ademés volen que passem per caixa tots.

La veritat és que això de tindre que pagar una entrada quan portem temporades infumables, covid, etc. no ho havia vist venir.

He passat d'estar ultra motivat, a tindre ganes de no anar i que ens fotin fora de la copa del rey per centrar-nos en la lliga. Ser soci del Sabadell és pringar sempre.

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2421
« Respondre #41 el: 14 de Novembre de 2025, 06:57:39 am »
Se m han tret les ganes d’anar. No sécom han decidit aquests preus. Han tirat el factor públic i perdrem.
Potser millor q ens elminin perquè si toca un primera important quan faran pagar?
Em sento maltractat

Desconnectat o rei marañon

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4638
« Respondre #42 el: 14 de Novembre de 2025, 07:18:49 am »
El desembre tots voldrem fitxar i els calés no cauen del cel, no crec que ens arruïnem per pagar 10 €, i a mí no em sobren els calés, pero collons que són 10 € i ojalá pasen i tingui que pagar 20€ per veure un primera a la propera eliminatòria, desitja perdre i que el camp estigui vuit no sé jo si és la millor opció, això sí , 30€ l'entrada pocs no socis crec jo que vindran

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5352
« Respondre #43 el: 14 de Novembre de 2025, 07:22:22 am »
no és pels 10 euros per cap (a casa tocarà pagar 30 en total) sinó que "rebenta" que et demanin que no els deixis sols quan cauen o ho necessiten, però quan ve una petita recompensa, te la fan pagar
crec que en els últims anys, els socis hem donat molt més del que hem rebut i això no ho mereixem
apart, fer pagar per aquest partit estàs sentant un precedent perillós, ja que si per A o per B passes l'eliminatòria, i llavors et ve un Primera no gaire brillant en quan a nom com el Getafe o Levante, quan ens faran pagar?
espero que rectifiquin, perquè entre horari, tele, preu i potser temps (sent Desembre, a saber què farà) doncs potser molta gent es quedarà a casa

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #44 el: 14 de Novembre de 2025, 09:24:27 am »
A mi el que m’ha emprenyat molt és es deia de que la 1a eliminatoria no es pagaria. Si ja s’ entenia que la 1a eliminatoria seria fora. Juguen amb les paraules i ho fan amb mala idea? Aquesta és la sensació. No és per els 15€ que em tocarà pagar a general, és el tracte al soci. Més diners si anem rota la família com sempre. Inclús els nen, gastarem uns 50€. Per una vegada que ens podien retornar quelcom positiu al soci. Entre els horaris i tot plegat, no sé si hi haurà molts socis l’any vinent
« Darrera modificació: 14 de Novembre de 2025, 09:27:46 am per hicks »

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5959
« Respondre #45 el: 14 de Novembre de 2025, 09:42:10 am »
Mi humilde opinión como socio es la siguiente
Ser socio del sabadell es una carrera de fondo. Es puro sentimiento y saber que vas a llevarte pocas alegrías, pero disfrutarlas al máximo cuando las tienes. Es algo inexplicable, no te haces socio para ganar, si no porque lo sientes como una parte mas de ti mismo.
Nosotros como socios ejercemos una labor silenciosa. La de inculcar a nuestra gente, familiares, amigos, este sentimiento. Lo hacemos gratis, porque nos gusta, y porque lo creemos, pero lo hacemos. Y defendemos nuestro ideal, que ser socio del Sabadell no es ganar, si no que es un sentimiento increíble.
Creo sinceramente que hacer pagar a los socios en esta ronda de copa, ante un rival que hace 2 años era de nuestra liga, un jueves a las 19h y en un partido televisado, es una decisión tomada desde el mas absoluto desconocimiento de lo que estoy comentando mas arriba. NO. NO es el dia de hacer pagar al socio. Es el dia de decirle al socio, GRACIAS, gracias por estar ahi cuando todo ha ido mal, por estar en el barro, por no abandonar, este partido es para vosotros. Ayudadnos, ayudadnos a crear un ambiente de las grandes ocasiones, ayudadnos a pasar de ronda en la copa, y, en el próximo partido contra un primera, los socios ya pagarán si es necesario, y lo harán encantados, porque el socio del Sabadell entiende, y porque jugar con un primera sería un premio muy grande para todos.
Pero así no... así no...  No es el dinero, creo que la gran mayoría de socios podemos asumir pagar 10 o 15 euros por el partido. Es el detalle. El sufridor socio del sabadell necesita ese detalle, ese cariño, ese sentirse valorado, y sentir que todo vale la pena, y que todo ese sufrimiento que pasamos con nuestros colores  gustosamente no es en vano, que podemos tener algún premio de tanto en tanto... de eso se trata

Espero que haya rectificación, y creo que la habrá, quiero pensarlo, porque a diferencia de otros años, esta directiva si que escucha al socio. Y el socio ya ha hablado muy claro.

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #46 el: 14 de Novembre de 2025, 09:52:26 am »
Ser socio del sabadell es una carrera de fondo. Es puro sentimiento y saber que vas a llevarte pocas alegrías, pero disfrutarlas al máximo cuando las tienes. Es algo inexplicable, no te haces socio para ganar, si no porque lo sientes como una parte mas de ti mismo.
Nosotros como socios ejercemos una labor silenciosa. La de inculcar a nuestra gente, familiares, amigos, este sentimiento. Lo hacemos gratis, porque nos gusta, y porque lo creemos, pero lo hacemos. Y defendemos nuestro ideal, que ser socio del Sabadell no es ganar, si no que es un sentimiento increíble.
Creo sinceramente que hacer pagar a los socios en esta ronda de copa, ante un rival que hace 2 años era de nuestra liga, un jueves a las 19h y en un partido televisado, es una decisión tomada desde el mas absoluto desconocimiento de lo que estoy comentando mas arriba. NO. NO es el dia de hacer pagar al socio. Es el dia de decirle al socio, GRACIAS, gracias por estar ahi cuando todo ha ido mal, por estar en el barro, por no abandonar, este partido es para vosotros. Ayudadnos, ayudadnos a crear un ambiente de las grandes ocasiones, ayudadnos a pasar de ronda en la copa, y, en el próximo partido contra un primera, los socios ya pagarán si es necesario, y lo harán encantados, porque el socio del Sabadell entiende, y porque jugar con un primera sería un premio muy grande para todos.
Pero así no... así no...  No es el dinero, creo que la gran mayoría de socios podemos asumir pagar 10 o 15 euros por el partido. Es el detalle. El sufridor socio del sabadell necesita ese detalle, ese cariño, ese sentirse valorado, y sentir que todo vale la pena, y que todo ese sufrimiento que pasamos con nuestros colores  gustosamente no es en vano, que podemos tener algún premio de tanto en tanto... de eso se trata

Espero que haya rectificación, y creo que la habrá, quiero pensarlo, porque a diferencia de otros años, esta directiva si que escucha al socio. Y el socio ya ha hablado muy claro.

No es podia haver expressat millor. És exactament el que penso i sento. Qui ha decidit això? El president, el propietari? No ho entenc, tan malament estem de pasta? Recaudarem menys perque anirà poca gent, apart de fer mal als socia fidels?
Per això estudien màrqueting?

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 648
« Respondre #47 el: 14 de Novembre de 2025, 09:57:46 am »
Increïble desitjar que el camp estigui buit, al·lucino amb la que es considera la millor afició...

Pel que sembla el dia 4 hi serem els bons, els del Sabadell de veritat, els fills del tèxtil, mes que suficient per passar eliminatòria i que quan ens toqui el Madrit us veiem pagar 50 euros sense dir ni pio.

Quan l'expliquin a l'inversor americà que els socis del Sabadell no vindran a una eliminatòria de copa que no es jugava desde casi fa 15 anys perque han de pagar 10 euros entendrà el perquè estem on estem.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4333
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #48 el: 14 de Novembre de 2025, 10:05:06 am »
Lo fan per TV?

Increïble desitjar que el camp estigui buit, al·lucino amb la que es considera la millor afició...

Pel que sembla el dia 4 hi serem els bons, els del Sabadell de veritat, els fills del tèxtil, mes que suficient per passar eliminatòria i que quan ens toqui el Madrit us veiem pagar 50 euros sense dir ni pio.

Quan l'expliquin a l'inversor americà que els socis del Sabadell no vindran a una eliminatòria de copa que no es jugava desde casi fa 15 anys perque han de pagar 10 euros entendrà el perquè estem on estem.
Jo no puc, ja que visque a l'extranger, però lo més important és estar al costat del club. 15€ t'ho gastes en un esmorzar i ningú se queixa.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5959
« Respondre #49 el: 14 de Novembre de 2025, 10:10:16 am »

Bueno, parar ti son 10 euros, para nosotros que somos 7 en total, son 70, y para los que están en el lateral, ya serán 100, y suma y sigue.
Pero como digo, no es cuestión de dinero.
El que no sea socio que lo pongan a 100 si quiere, pero el socio... el socio no... y además con que derecho se libera mi carnet el dia 1 si no he comprado la entrada?
Son detalles...

Desconnectat uri1981

• President
  • Missatges: 5352
« Respondre #50 el: 14 de Novembre de 2025, 10:32:25 am »
Lo fan per TV?

Jo no puc, ja que visque a l'extranger, però lo més important és estar al costat del club. 15€ t'ho gastes en un esmorzar i ningú se queixa.
no és pels calers
és com si jo et dic, un dia que vinguis per Sabadell fes-me un toque que t'invito a esmorzar
arriba el dia, anem a esmorzar i et faig pagar la teva part
i em dius, col.lons, no m'invitaves a esmorzar?
i jo et contesto: company, t'he invitat a esmorzar sí, a venir a esmorzar

això de 1a eliminatòria de Copa gratis, és una mica de ser un trilero....se sabia que jugaríem fora la 1a, i la gent entenia que era la 1a a casa
doncs lo mateix amb l'esmorzar, jo no et vaig dir que et pagaria l'esmorzar, sinó que t'invitava a esmorzar

Desconnectat josepud

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2907
« Respondre #51 el: 14 de Novembre de 2025, 10:36:02 am »
...i els que treballem i no podrem arribar fins a la mitja part, també hem de pagar els 10 euros...doncs, entre passar per taquilla i tota la pesca, la veritat, me n'aniré cap a casa. Què hi farem!!
FORÇA SABADELL

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3809
  • You will never walk alone
« Respondre #52 el: 14 de Novembre de 2025, 10:49:24 am »
És incoherent fer pagar al soci quan van dir que la primera eliminatoria seria gratuita i entra amb el carnet de soci. Si, sé que la primera va ser fora de casa pero no et pots enganxar a això i fer la m**** ara... crec que haurien de rectificar.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat israsbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 648
« Respondre #53 el: 14 de Novembre de 2025, 10:55:16 am »
No en vingueu, quedeu-vos a casa, però no li desitgeu a uns jugadors que encara no coneixen la derrota un camp buit, no s'ho mereixen i respecteu als que SI anirem encara que haguem de pagar 10-15 o 50 euros. I la directiva que us ha d'explicar, que no en sabeu que no tenim un duro, que la categoria es deficitària, no us heu assabentat encara?

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1964
« Respondre #54 el: 14 de Novembre de 2025, 11:35:17 am »
Després d'haver aguantat anys al peu del canó amb partits de m3rda un darrera l'altra, pagant religiosament el carnet any rera any amb poquíssimes alegries ni a casa ni a fora (fins i tot haver estat ruixat al camp de l'Europa en un partit penós per exemple) patint temporades que són literalment un robatori al soci com la del descens de fa 2 anys. Ara que sembla que podem disfrutar d'una vegada d'un partit maco ens fan pagar als socis???????? però què s'han pensat ??????????????????? a més segons van dir la primera eliminatòria entrava dins del carnet del soci d'aquest any. Doncs per mi ja es poden confitar la meva entrada i que se la posin per on vulguin  :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9384
« Respondre #55 el: 14 de Novembre de 2025, 13:04:33 pm »

No es podia haver expressat millor. És exactament el que penso i sento. Qui ha decidit això? El president, el propietari? No ho entenc, tan malament estem de pasta? Recaudarem menys perque anirà poca gent, apart de fer mal als socia fidels?
Per això estudien màrqueting?

Potser será que en un exercici de realisme no valoren en més de un 10% les opcions de passar i si algo han de rascar, es ara
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres