MI resumen de la jornada:
- EL tema de las lesiones clama el cielo, además siempre son largas y de jugadores que lo están haciendo bien.
- Espero que lo de Quadri no sea nada...
- El portero rival ha sido un gran amigo, ya tocaba.
- Tenemos calidad delante, gracias Gendre.
- Tenemos un porterazo, gracias de nuevo Gendre.
- Segura,, sin comentarios, lo dejaría en la nevera unos días de nos ser por el poco fondo de armario (fallo Gendre, se te perdona)
- Astals... esto no te lo perdono Gendre.
- La que ha tenido Ruben,,,
- Hay jugadores de relleno y eso es lo más preocupante.. no hay fondo de armario y somos propensos a la lesionitis
Després de que m'hagin amargat la tarda almenys m'has fet riure

Afegueixo alguns més:
- Carlos Alemán, el número 2 m'ha semblat un autèntic drama, no sé si estarà tocat, però mare de déu.
- Tenim un 11 competitiu, però el fons d'armari preocupa molt, quan no hi sigui Urri i Quadri patirem molt.
- Hem jugat amb una formació durant tota la pretemporada, avui es lesiona Fornés i el que fas es canviar la formació, amb el que això repercuteix. Evidentment no confia en cap dels 2 Carlos.
- Fuoli es un porter top
- Quadri i Urri ens duraràn ben poc.
- Olé per Joel, es passa absolutament els 90 minuts del partit corrent.
- Lopez pinto molt bon partit avui després d'haver fet el pena la primera jornada.
- Ton Ripoll porta de vacances desde 2023
- Astals ha d'espavilar, en defensa es un drama.
- Coscia no les veu venir i Escudero crec que farà golets.
- No tenim suplents, Rubén no senvà ni de la seva sombra, la temporada passada s'esperava moltissim, deien que era un fitxatge d'un equip de 1a rfef top, i gran part de la temporada que va fer va ser nefasta.
Som el club més desgraciat de la història, perquè molts de nosaltres sabiem que acabariem empatant o perdent? Sensació que aquests partits ja els hem viscut. És increible lo nostre amb les lesions i la mala sort
Comparteixo el que dius. Molts de vosaltres parleu de jugadors que no tenen nivell. Us heu fixat en Carlos Alemán, el número 2. Molt molt però que molt fluix, no sé si estava tocat, però m'ha semblat que no s'enterava de res.
Penso que tenim un bon 11, per comptetir perfectament. La banqueta això sí es un drama.