Autor Tema: CE Sabadell - Badalona Futur ( Diumenge 27 d'Abril a les 12:00 )  (Llegit 40243 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat skatalites

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3372
  • Gènere: Masculí
  • Endavant Sabadell
Re:CE Sabadell - Badalona Futur ( Diumenge 27 d'Abril a les 12:00 )
« Respondre #40 el: 27 de Abril de 2025, 17:32:23 pm »
Em produeix terror tenir que anar a València a jugar-nos les opcions de playoff.
Pots plantejar el partit a intentar que la primera part no es jugui a res i la segona jugar amb l'ansietat del rival o anar a per ells desde el primer minut com el dia del Ilicitano.
Molt complicat enfocar aquest partit.
Sigui el que sigui, els resultats d'avui ens ho han posat en safata.
Orgull d'haver vist el Sabadell a Primera.Tornarem

Desconnectat jaume

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3075
  • Som el Sabadell !
« Respondre #41 el: 27 de Abril de 2025, 18:12:47 pm »
Aquests partits que amb 1 punt en tens prou,son perillosos, s'ha d'anar a guanyar i no pensar en l'empat.....
Hem tornat !

Desconnectat Arlekinat Perpetuenc

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1043
« Respondre #42 el: 27 de Abril de 2025, 19:05:36 pm »
Patxanga superada i massa gols hem ficat avui -es podrien reservar per a València-. El pitjor d'avui, se'ns dubte, la lesió de Vargas; espero que no sigui res greu-, i l'expulsió de Bakayoko. Alguna grossa li deu haver dit per sortir així.

Per cert, heu escoltat la rdp del míster? Em sembla que ha deixat una perla més pel repertori; "iremos por los 3 puntos a Valencia, después ya se verá que sale" o quelcom així.

M'he quedat de pedra, no sé, no és un míster que transmeti gaire confiança.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9376
« Respondre #43 el: 27 de Abril de 2025, 19:39:45 pm »
Patxanga superada i massa gols hem ficat avui -es podrien reservar per a València-. El pitjor d'avui, se'ns dubte, la lesió de Vargas; espero que no sigui res greu-, i l'expulsió de Bakayoko. Alguna grossa li deu haver dit per sortir així.

Per cert, heu escoltat la rdp del míster? Em sembla que ha deixat una perla més pel repertori; "iremos por los 3 puntos a Valencia, después ya se verá que sale" o quelcom així.

Entenc que el que ha volgut deixar clar es que no anirá a especular amb l'empat i lo de "después ya se verá que sale" es perqué tot i anar pel partit també es pot perdre.

Gens fàcil un Mestalla que ha guanyat al Narcís Sala on la uesa es jugava l'ascens directe
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat txemaspm

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1203
« Respondre #44 el: 27 de Abril de 2025, 19:43:44 pm »

Tema Bakayoko, tot ve d'una provocació del jugador del Futut i Bakayoko a sigut pasarell i a caigut en el parany. Ha anat a xocar de caps amb el rival.  Expulsió justa pero del tot innecesaria vist com anava el partit...

Tema Movilla, a dit el que han de dir tots els entrenadors. Cert que darrerament el seu discurs a roda de premsa està sent força menys soberbi del que ens tenía acostumat. Peró es la realitat, anirem amb la idea de guanyar, peró si sortim amb la pájara que vam sortir a Terrassa... 0 excuses. Nosaltres tindrem pressió, pero el Mestalla també la tindrà.
Campió Lliga de Porres 2022-23