Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
A les 12? No pense matinar per a vore lo mateix que el passat diumenge.
- La roda de premsa del míster d'ahir, semblava que estava en un funeral, em va donar molt mala espina, se sentia preocupació i tristesa en les paraules, això no m'agrada gens, un entrenador ha de donar més ànims i bones vibracions
Cita de: JOSE ARLEKINAT en 26 de Abril de 2025, 20:49:12 pm - La roda de premsa del míster d'ahir, semblava que estava en un funeral, em va donar molt mala espina, se sentia preocupació i tristesa en les paraules, això no m'agrada gens, un entrenador ha de donar més ànims i bones vibracionsA mi també m'ho va semblar. Per contra quan va comparèixer Kaiser em va semblar més motivador.
Cita de: skatalites en 26 de Abril de 2025, 21:37:29 pmCita de: JOSE ARLEKINAT en 26 de Abril de 2025, 20:49:12 pm - La roda de premsa del míster d'ahir, semblava que estava en un funeral, em va donar molt mala espina, se sentia preocupació i tristesa en les paraules, això no m'agrada gens, un entrenador ha de donar més ànims i bones vibracionsA mi també m'ho va semblar. Per contra quan va comparèixer Kaiser em va semblar més motivador.To molt baix com sempre, no anima a ningú. També va dir el de sempre, que sabia els motius pels quals s’havia perdut. Llàstima que cap periodista li preguntés quins eren aquests motius.
Amb la derrota d´ahir, el Barcelona Atlètic es carn de 2aRef que es suma al Intercity i molt probablement l´Alcoyano, tela marinera la 2aRef del any que ve, motiu per anar al 200% a per l´ascens, supos que ho deuen veure dic jo...