Jo crec que no és un enfoc de rendibilitat perquè el pes relatiu dels ingressos per socis al pressupost general és molt més baix aquest any respecte l'any passat. Imaginem que fem 3.000 socis a 200 € de promig. Estem parlant de 600.000 € que no és ni un 14% del pressupost de 4,5 milions d'€. Si l'any passat hi havia 2.000 socis a 150 € de promig (els promigs els faig a ull), per tant 300.000 € es pujaria a un 22% amb un pressupost d'1,3 milions d'€. És a dir, els calers surten d'un altre lloc. Ja sabem tots que són les teles, travesses, entrades...
Per mí s'hauria de marcar un objectiu més ambiciós de socis tenint en compte que el pes relatiu en ingressos estigués sempre al voltant del 15-20%. Els socis, apart de deixar diners, van al camp, animen, criden, donen color, motiven a l'equip. Si hi ha gent, el camp fa goig. Quanta gent us ha comentat, ostres vaig veure el Sabadell el dia de l'Eibar per la tele, estava a tope!
Crec que s'han refiat massa de l'efecte Eibar.