Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 199016 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat alexcarr

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 15
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #800 el: 25 de Agost de 2011, 17:38:24 pm »
Jo crec que no és un enfoc de rendibilitat perquè el pes relatiu dels ingressos per socis al pressupost general és molt més baix aquest any respecte l'any passat. Imaginem que fem 3.000 socis a 200 € de promig. Estem parlant de 600.000 € que no és ni un 14% del pressupost de 4,5 milions d'€. Si l'any passat hi havia 2.000 socis a 150 € de promig (els promigs els faig a ull), per tant 300.000 € es pujaria a un 22% amb un pressupost d'1,3 milions d'€. És a dir, els calers surten d'un altre lloc. Ja sabem tots que són les teles, travesses, entrades...

Per mí s'hauria de marcar un objectiu més ambiciós de socis tenint en compte que el pes relatiu en ingressos estigués sempre al voltant del 15-20%. Els socis, apart de deixar diners, van al camp, animen, criden, donen color, motiven a l'equip. Si hi ha gent, el camp fa goig. Quanta gent us ha comentat, ostres vaig veure el Sabadell el dia de l'Eibar per la tele, estava a tope!

Crec que s'han refiat massa de l'efecte Eibar.

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #801 el: 25 de Agost de 2011, 17:47:03 pm »
Dani-ces lo que tu mencionas de cuando el sabado se saque una entrada den un folleto informativo
con lo que tepudes aorrar en cada partido siendo socio esta muy bien pensado,el  problema es que en el club no hay nadie que piense esto.
Tu no puedes hacercarte y comentarselo al Albert,la verdad que es idea es muy buen y dria mucho resultado. :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap :ok :clap :ok :clap :ok :cl
ap :ok :clap :ok :clap :ok :clap :ok :clap :ok :clap :ok :clap :ok :clap :ok :clap
    Si no lo hacemos nosotros no lo hara nadie :scut

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #802 el: 25 de Agost de 2011, 23:16:04 pm »
eso de no invertir en publicidad??????? ok pero amigos  invertir en publicidad es ganar pasta haciendo socios, publicidad=ventas.
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #803 el: 26 de Agost de 2011, 00:04:54 am »
Avui acabo de veure la campanya de socis del Celta. Uns nens converteixen un futbolín on els ninots eren del FCB i RM amb jugadors del Celta i Deportivo pintan-los amb els seus colors. Una bona iniciativa. Vuelve el derbi gallego !!  deien. Això tan simple no es podia fer amb el Sabadell aprofitant que s´ha tornat a Segona A !!!  Es molt trist que no s´hagi fet absolutament res de campanya. Qué hi diuen els responsables del club ?  Ja sé que potser no serviria de gran cosa perquè per a molta gent a aquesta ciutat nostre només l´interesa el FCB (això sí, quan guanya titols) i molts es van omplir la boca de que es farien socis quand es pugés a Segona A i res de reis. Bocamolls !!  Però sí penso que per imatge el Sabadell hauria d´haver fet una campanya original i sense gastar-se gairebé res

també soc un soci veterano i el Sabadell ni a Primera va arribar als 6 mil socis. Amb això queda clar que es difícil superar els 4 mil a Segona !  Aposto por 3.300 al final de tot

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #804 el: 26 de Agost de 2011, 00:49:47 am »
Avui acabo de veure la campanya de socis del Celta. Uns nens converteixen un futbolín on els ninots eren del FCB i RM amb jugadors del Celta i Deportivo pintan-los amb els seus colors. Una bona iniciativa. Vuelve el derbi gallego !!  deien. Això tan simple no es podia fer amb el Sabadell aprofitant que s´ha tornat a Segona A !!!  Es molt trist que no s´hagi fet absolutament res de campanya. Qué hi diuen els responsables del club ?  Ja sé que potser no serviria de gran cosa perquè per a molta gent a aquesta ciutat nostre només l´interesa el FCB (això sí, quan guanya titols) i molts es van omplir la boca de que es farien socis quand es pugés a Segona A i res de reis. Bocamolls !!  Però sí penso que per imatge el Sabadell hauria d´haver fet una campanya original i sense gastar-se gairebé res

també soc un soci veterano i el Sabadell ni a Primera va arribar als 6 mil socis. Amb això queda clar que es difícil superar els 4 mil a Segona !  Aposto por 3.300 al final de tot

Yo también la he visto, aunque la campaña la hayan hecho un poco tarde, almenos la han hecho no como otros que ya sabemos...

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1112
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #805 el: 26 de Agost de 2011, 00:59:31 am »

Donç precisament,aquest sostre históric de socis,és el que hem d´intentar superar,peró,és clar,sense una bona campanya,publicitat,i moure una mica més el club -que a vegades sembla que estiguem morts- és molt complicat.Si a aixó i unim els "xaqueteros",els oportunistes,els culés i merengues de barra -que només s´apunten al carro guanyador,i no ens enganyem,la gran majoria no vindràn mai al estadi- donç ho tenim força cpmplicat.Aixó si,jó crec que tenim un marge per créixer,peró fent les coses bé,acostant el club a la gent,campanyes de captació de socis en prensa,ràdio,tv,en el transport públic,etc....I lo més important,enganxar als més joves perque el seu primer club sigui el Sabadell i no altres clubs aliens, dels quals molts n´estem fins els co.....llons !!!!!!!!!!!! en definitiva,potenciar la nostre identitat i sentir-nos orgullosos del nostre club.Per últim,desitjo molta sort al Xavi Monclús en la seva tasca al Sabadell,i confio plenament que ens farà créixer en tots els sentits. :scut :bandera
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 7964
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #806 el: 26 de Agost de 2011, 01:00:08 am »
Al Sabadell - Espanyol no pude ir y dejé mi carnet a un amigo de mi hermano y me han comentado que los números de las sillas no se ven y donde se supone que yo tengo asignada mi silla ya estaba ocupada cuando llegaron. si eso es cierto, para que tanta coña con plano para pillar fila y asiento? os pasó algo similar a alguien?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1112
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #807 el: 26 de Agost de 2011, 01:24:42 am »
Al Sabadell - Espanyol no pude ir y dejé mi carnet a un amigo de mi hermano y me han comentado que los números de las sillas no se ven y donde se supone que yo tengo asignada mi silla ya estaba ocupada cuando llegaron. si eso es cierto, para que tanta coña con plano para pillar fila y asiento? os pasó algo similar a alguien?
A mí me pasó lo mismo !!!!! :rant: :rant: :rant:
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #808 el: 26 de Agost de 2011, 01:50:46 am »
Pues en la fila 5 de la zona 4 alta estaba yo solo,  :Paletas: bueno habían 3 o 4 más pegados a las escaleras. Si el día del partido hay alguien en mi asiento volará.  :mmmm que yo he pagado.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 7957
  • un camp de primera
« Respondre #809 el: 26 de Agost de 2011, 07:38:42 am »
Doncs jo (CREC), que ha faltat fer una cosa tant senzilla como establir un incentiu econòmic adreçat al Responsable de Márketing, vinculat al número i quantificat de forma proporcional a aquest;
Fixem-nos en una xifra de 2.000 socis més que entenc que podien aconseguir perfectament no sols amb una campanya més incissiva sinó també a través de la via “contactes personals”, via que quan hi ha un incentiu económica al darrera, s´exprimeix mes. Aquests carnets els dividiría en 1.500 de Gol i 500 de Preferència;
180 x 1500 = 270.000
230 x 500 =  115.000
                      -------------
                       385.000
Anem a suposar que la “comisió” és del 5% sobre el valor del carnet;  19.250,00 Euros.
RENDIBILITAT DE L´OPERACIO;  385.000 – 19.250 – costos adicionals de publicitat i altres directes (cap quantitat exagerada i en cap cas superior a 50.000).
CONCLUSIO;  Ens quedaría un rendiment net superior a 300.000 Euros, tindriem un directiu “hiper-motivat” i per posar un exemple, haguéssim pogut intentar amb garanties el fitxatge del “Rifle” Pandiani, jugador que probablement hagués millorat els nostres resultats a través de la seva producció golejadora, amb el corresponent “efecte reclam” sobre nous socis, “sponsors”, “merchandising”, etc.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Lino

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 743
« Respondre #810 el: 26 de Agost de 2011, 09:09:46 am »
La veritat és que em sorprén una mica el tema publicitari i el bons rendiments que tothom pensa que donaria. Qui pot garantir 2 000 socis mes fen una publicitat de 50 000 ?  Sóc conscient que si es fa una campanya publicitarària és dificil valorar els resultats però jo no crec que puguin portar mes d'un 5% de nous socis (siguen molt optimista),  de totes maneres, és cert que hauriem d'haver explotat aquesta vía almenys aquest primer any amb l'ilusiò pel retorn a 2ª, després de gairabé 20 anys a l'infern... Altre tema és el que hariem de de fer amb els calés, doncs jo tampoc sóc partidari que vagin al camp (de moment) m'estimo mes rebaixar deute que donar-li a una glòria, doncs aquest any el nostre objectiu deu ser la permanència, i si la aconseguim ja arribarà un any a on amb seny, haurem de posar els calers a la gespa.

Desconnectat Gallego

• Juvenil
  • Missatges: 451
  • Es com qui es pixa al llit i diu que sua!
« Respondre #811 el: 26 de Agost de 2011, 09:42:31 am »
Una cosa tan sencilla como hacer 5 o 10 mil tripticos y repartirlos por buzones de todos los barrios de sabadell y sumando el boca a boca haria que todo el mundo tubiera informacion y muchos se plantearian hacerse socios y seguro que sumabamos unos cuantos mas.

Yo tambien recuerdo la etapa anterior en 2A yo estaba en EGB y a veces en el colegio nos regalaban entradas para ir al futbol, esto hacia que yo entrara gratis pero siempre iba acompañado de alguien, regalaban una entrada pero como no iba solo algun acompañante pagaba...

Es echarle mas imaginacion al asunto...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #812 el: 26 de Agost de 2011, 11:17:25 am »
Una cosa tan sencilla como hacer 5 o 10 mil tripticos y repartirlos por buzones de todos los barrios de sabadell y sumando el boca a boca haria que todo el mundo tubiera informacion y muchos se plantearian hacerse socios y seguro que sumabamos unos cuantos mas.

Yo tambien recuerdo la etapa anterior en 2A yo estaba en EGB y a veces en el colegio nos regalaban entradas para ir al futbol, esto hacia que yo entrara gratis pero siempre iba acompañado de alguien, regalaban una entrada pero como no iba solo algun acompañante pagaba...

La idea es buenisima! Yo por un módico precio los repartiría con mi bici.  :mmmm

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #813 el: 26 de Agost de 2011, 11:20:18 am »

La idea es buenisima! Yo por un módico precio los repartiría con mi bici:mmmm

Conills ja que ets un arlequinat ho pots repartir gratis  :laugh2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #814 el: 26 de Agost de 2011, 11:33:48 am »

Eso mismo me ocurrió a mi, y más de una vez he pensado porque ya no lo hacen

Parece que no, pero como comentas, ante las ganas que puede depositar el niño por ir, ya casi obliga al padre a sacar su entrada, luego con los años, si a ese niño le gusta lo que ve, se hará incluso socio.
@javi_gt86

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #815 el: 26 de Agost de 2011, 11:38:42 am »

No, por que si tengo que repartir por ejemplo 1.000 "tripticos" en una tarde soleada de verano seguro que me da un jamacuco.:mmmm

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5931
« Respondre #816 el: 26 de Agost de 2011, 11:40:02 am »

No, por que si tengo que repartir por ejemplo 1.000 "tripticos" en una tarde soleada de verano seguro que me da un jamacuco.:mmmm

Tranquilo, a partir del lunes estara nublado. Lo haces gratis? ;D

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #817 el: 26 de Agost de 2011, 11:45:31 am »

Tranquilo, a partir del lunes estara nublado. Lo haces gratis? ;D
:mmmm :mmmm si tengo un ayudante si  :laugh2:

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #818 el: 26 de Agost de 2011, 13:12:46 pm »
en los años noventa el tema de las entradas infantiles en los colegios como el mio , se hacian del sabadell muchos niños y al ser menores los padres sacaban su entrada para acompañarlos, estoy decepcionado con la campaña de socios veo que an abandonado ese tema en el estadi hacen falta unas cuantas manos de pintura , las puertas de detras de los goles se siguen abriendo, y algunas vallas estan rotas, esas pequeñas cosas se ven por la tele y da sensacion de pobreza el escudo de la salida del tunel de vestuarios estan descoloridos y desenganchados seguro que lo enfocan mil veces,que espavilen!!!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2825
« Respondre #819 el: 26 de Agost de 2011, 13:15:19 pm »
Algun any netejaran les cadires?
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!