Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 199039 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Connectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #520 el: 28 de Juny de 2011, 20:42:04 pm »
mala noticia para birrero, que hasta el 2023 tendrá que tener a su hijo en la falda  :Paletas:

Que va, aquesta temporada no faré soci a cap dels meus fills. No tenen cap detall en els carnets infantils, i ni tant sols et garanteix tenir un seient per ells si un dia ens juguem quelcom important i s'omple el camp com el dia de l'Eibar.

El meu pare fa 25 anys no li van donar cap detall, ni li van garantir la meva entrada en partits importants, però va fer-me soci i avui n'estic molt orgullòs. Es una tonteria, però val la pena.

És veritat. Jo fa temps era soci Infantil poden entrar gratis. Però pagava només per ajudar al Sabadell.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #521 el: 28 de Juny de 2011, 20:52:05 pm »
mala noticia para birrero, que hasta el 2023 tendrá que tener a su hijo en la falda  :Paletas:

Que va, aquesta temporada no faré soci a cap dels meus fills. No tenen cap detall en els carnets infantils, i ni tant sols et garanteix tenir un seient per ells si un dia ens juguem quelcom important i s'omple el camp com el dia de l'Eibar.

El meu pare fa 25 anys no li van donar cap detall, ni li van garantir la meva entrada en partits importants, però va fer-me soci i avui n'estic molt orgullòs. Es una tonteria, però val la pena.

És veritat. Jo fa temps era soci Infantil poden entrar gratis. Però pagava només per ajudar al Sabadell.

No ho deia pel fet de pagar o no pagar, i menys dubtar del sentiment arlequinat o dels diners que aporti al club del amic Birrero. Em referia a la satisfacció personal que em representa a la meva edat poder portar tants anys de soci i l'orgull que m'aporta.
The pride of Catalunya

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
« Respondre #522 el: 28 de Juny de 2011, 20:56:43 pm »
En cualquier canpo si es asiento numerado, niños en las faldas.

Connectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 2023
  • REY DEL POP !
« Respondre #523 el: 28 de Juny de 2011, 22:37:24 pm »

I si tienes 3 hijos haces un castillo humano? ( de casteller )  :Paletas:
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #524 el: 28 de Juny de 2011, 22:49:01 pm »

I si tienes 3 hijos haces un castillo humano? ( de casteller )  :Paletas:

se lo dejas al que este mas cerca tuyo que este solo jejeje, no se pero esto lo tendrian que mirar ya se que en todos los campos con asientos numerados es igual pero deberian de hacer algo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4948
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #525 el: 28 de Juny de 2011, 23:06:54 pm »
a ver......
sinceramente, no habrá NINGUN partido en que la grada esté tan llena que tus hijos no se puedan sentar a tu lado. Otra cosa es que legalmente no se  le pueda asignar un asiento como un adulto, pero vamos, que si no es en tu asiento porque los de al lado estan ocupados, pues te podras sentar mas a la derecha o mas a la izquierda que no pasará nada. Vamos , como este año.  Que no cambia tanto la cosa!

CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12191
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #526 el: 28 de Juny de 2011, 23:19:55 pm »
No ho deia pel fet de pagar o no pagar, i menys dubtar del sentiment arlequinat o dels diners que aporti al club del amic Birrero. Em referia a la satisfacció personal que em representa a la meva edat poder portar tants anys de soci i l'orgull que m'aporta.

El romanticisme és molt bonic MAYOLETE, però et seré sincer: Si al club no li va de regalar entrades o invitacions a gent que no és sòcia ni aporta un sols € al club, i veus que el propi club no fa res per evitar-ho, suposo que al club no li aniran de 40€ dels dos carnets.

Jo porto des de que ens varen baixar a Tercera als 90, com a soci continu, i molts anys anant 7 o 8 partits al camp. Amb la presidència dels Cano, no sé per que, vaig perdre un munt de números al carnet, i no em va importar. Porto molts anys sent del CE Sabadell, des dels 4 anys que vaig trepitjar l'estadi ho dec ser, a l'igual que la meva filla diu que és del CE Sabadell des dels dos anys, i no em cal un tros de plàstic per saber que soc arlequinat i fer coses per ajudar al club com fins ara.

Jo la temporada 2008-09, em vaig gastar amb el club 477€, sense comptar loteries, gasoils, i el desplaçament, obligat per a mi, a Sant Andreu:
165 de carnet.
100 de carnet del meu pare.
10 del carnet de la nena.
50 del nom a la samarreta.
50 de la samarreta.
15 d'un impermeable.
12 d'una bandera.
25 de xupa-xups.
14 de les jornades econòmiques.
16 de portar un dia a la dona (les invitacions les tinc reservades).
20 de begudes i patates.

Però és el que et deia... altres es gasten 0 i si cal, fins i tot els apalanquen a tribuna. I la paciència, en aquestes coses, té un límit.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

jordix2

• Visitant
« Respondre #527 el: 28 de Juny de 2011, 23:32:56 pm »

El romanticisme és molt bonic MAYOLETE, però et seré sincer: Si al club no li va de regalar entrades o invitacions a gent que no és sòcia ni aporta un sols € al club, i veus que el propi club no fa res per evitar-ho, suposo que al club no li aniran de 40€ dels dos carnets.

Jo porto des de que ens varen baixar a Tercera als 90, com a soci continu, i molts anys anant 7 o 8 partits al camp. Amb la presidència dels Cano, no sé per que, vaig perdre un munt de números al carnet, i no em va importar. Porto molts anys sent del CE Sabadell, des dels 4 anys que vaig trepitjar l'estadi ho dec ser, a l'igual que la meva filla diu que és del CE Sabadell des dels dos anys, i no em cal un tros de plàstic per saber que soc arlequinat i fer coses per ajudar al club com fins ara.

Jo la temporada 2008-09, em vaig gastar amb el club 477€, sense comptar loteries, gasoils, i el desplaçament, obligat per a mi, a Sant Andreu:
165 de carnet.
100 de carnet del meu pare.
10 del carnet de la nena.
50 del nom a la samarreta.
50 de la samarreta.
15 d'un impermeable.
12 d'una bandera.
25 de xupa-xups.
14 de les jornades econòmiques.
16 de portar un dia a la dona (les invitacions les tinc reservades).
20 de begudes i patates.

Però és el que et deia... altres es gasten 0 i si cal, fins i tot els apalanquen a tribuna. I la paciència, en aquestes coses, té un límit.

posar el nom a la samarreta val tants diners? :o

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4948
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #528 el: 28 de Juny de 2011, 23:36:11 pm »
jordix, por 50 euros podias hacer que tu nombre saliera en la camiseta, en todas las camisetas.  A eso se referirá imagino
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

jordix2

• Visitant
« Respondre #529 el: 28 de Juny de 2011, 23:38:40 pm »
jordix, por 50 euros podias hacer que tu nombre saliera en la camiseta, en todas las camisetas.  A eso se referirá imagino
aa vale, quin susto, pensava que deia ficar el nom a derrera la samarreta! :beer2

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2059
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #530 el: 29 de Juny de 2011, 14:14:49 pm »
Doncs no ho sabia que havia aquesta directiva comú per tots els camps amb seient numerat, però seria per mirar-s'ho. De moment jo i me mare a lateral i els nens a la falda o com diu el company MJ fent un castell, ho sento pel qui segui darrera meu,jeje.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #531 el: 30 de Juny de 2011, 14:15:00 pm »
ya tengo mi carnet  :cheer

donde pone Juvenil no se distingue mucho, la letra es casi igual que el color de fondo naranja

socio nº 1780  :bandera

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3477
« Respondre #532 el: 30 de Juny de 2011, 14:24:56 pm »
Una cosa:

Algú pot explicar quin és el mètode per donar el número dels carnets? Jo tinc el 1700 i pico (sóc des de la 09/10) és a dir, que aquest serà el tercer. Teòricament el número que em donguin aquest any ha de ser més petit que el del soci que aquest estiu és doni d'alta no?
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #533 el: 30 de Juny de 2011, 14:46:35 pm »
Una cosa:

Algú pot explicar quin és el mètode per donar el número dels carnets? Jo tinc el 1700 i pico (sóc des de la 09/10) és a dir, que aquest serà el tercer. Teòricament el número que em donguin aquest any ha de ser més petit que el del soci que aquest estiu és doni d'alta no?
si

A ver yo no sé bien bien como lo harán, pero la logica es q de un año a otro si los socios renuevan pues q bajen los numeros que no fueron ocupados la temporada anterior, y q los nuevos empiecen a ocupar los numeros a partir de los socios q había el año anterior kitando tb los numeros q no habían sido ocupados... no sé como explicarlo en pocas palabras xD
Imaginate q un año el socio numero 2 no renueva, pues todo el mundo q viene detrás al otro año bajaría un numero si renueva, el 3 sería el 2, el 4 el 3... Hombre, no tendría logica q si yo soy el 600 y pico pues q vaya a renovarme el carné y ahora sea el 800 y algo solo pq se han exo socios 800 tíos antes q yo xD

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #534 el: 30 de Juny de 2011, 14:56:26 pm »
hola , esta maña e ido a sacar el carnet de socio y el de mi hijo y me an dicho que pase a recorjerlo a partir del martes de la semana que viene , pero vi un error en los datos y quisiera poder llamar por telefono para solucionar el problema ,, pero el numero que tengo no se si es correcto , haber si alguien me lo pudiese pasar el de las oficinas del estadio ,,,muchas gracias VISCA EL CE SABADELL. :scut :bandera :bandera :bandera :bandera :scut

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 7964
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #535 el: 30 de Juny de 2011, 14:57:20 pm »
hola , esta maña e ido a sacar el carnet de socio y el de mi hijo y me an dicho que pase a recorjerlo a partir del martes de la semana que viene , pero vi un error en los datos y quisiera poder llamar por telefono para solucionar el problema ,, pero el numero que tengo no se si es correcto , haber si alguien me lo pudiese pasar el de las oficinas del estadio ,,,muchas gracias VISCA EL CE SABADELL. :scut :bandera :bandera :bandera :bandera :scut

Telèfon: 93 723 13 05
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat juane

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #536 el: 30 de Juny de 2011, 15:15:12 pm »
gracias pipo lo tenia mal el telefono luego llamare a la tarde ,,,lo dicho..gracias   :balla :balla

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #537 el: 30 de Juny de 2011, 19:48:50 pm »
yo mañana sin falta ire a renovar el mio y a por un par de solicitudes para socios nuevos yo mismo las puedo coger para darselas a dos personas que he convencido no??  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
« Respondre #538 el: 30 de Juny de 2011, 19:52:56 pm »
yo mañana sin falta ire a renovar el mio y a por un par de solicitudes para socios nuevos yo mismo las puedo coger para darselas a dos personas que he convencido no??  :beer2 :beer2
si  :pilotasso

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #539 el: 30 de Juny de 2011, 19:57:43 pm »
si  :pilotasso
merci pues mañana por la mañana me pasare  :beer2 :beer2
visca el sabadell