No ho deia pel fet de pagar o no pagar, i menys dubtar del sentiment arlequinat o dels diners que aporti al club del amic Birrero. Em referia a la satisfacció personal que em representa a la meva edat poder portar tants anys de soci i l'orgull que m'aporta.
El romanticisme és molt bonic MAYOLETE, però et seré sincer: Si al club no li va de regalar entrades o invitacions a gent que no és sòcia ni aporta un sols € al club, i veus que el propi club no fa res per evitar-ho, suposo que al club no li aniran de 40€ dels dos carnets.
Jo porto des de que ens varen baixar a Tercera als 90, com a soci continu, i molts anys anant 7 o 8 partits al camp. Amb la presidència dels Cano, no sé per que, vaig perdre un munt de números al carnet, i no em va importar. Porto molts anys sent del CE Sabadell, des dels 4 anys que vaig trepitjar l'estadi ho dec ser, a l'igual que la meva filla diu que és del CE Sabadell des dels dos anys, i no em cal un tros de plàstic per saber que soc arlequinat i fer coses per ajudar al club com fins ara.
Jo la temporada 2008-09, em vaig gastar amb el club 477€, sense comptar loteries, gasoils, i el desplaçament, obligat per a mi, a Sant Andreu:
165 de carnet.
100 de carnet del meu pare.
10 del carnet de la nena.
50 del nom a la samarreta.
50 de la samarreta.
15 d'un impermeable.
12 d'una bandera.
25 de xupa-xups.
14 de les jornades econòmiques.
16 de portar un dia a la dona (les invitacions les tinc reservades).
20 de begudes i patates.
Però és el que et deia... altres es gasten 0 i si cal, fins i tot els apalanquen a tribuna. I la paciència, en aquestes coses, té un límit.