Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 198982 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3477
  • Gènere: Masculí
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #420 el: 18 de Juny de 2011, 13:32:16 pm »
lo del gol nord imagino que querrán dar prioridad a la "supuesta" Grada Jove, pero vamos, que no se flipen tampoco, que en ese gol la mayoria de partidos cabremos de sobrisimas todo el campo .....

Me acabo de poner en contacto con secretaria via mail, a ver que me dicen del tema.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3026
« Respondre #421 el: 18 de Juny de 2011, 13:34:00 pm »
lo del gol nord imagino que querrán dar prioridad a la "supuesta" Grada Jove, pero vamos, que no se flipen tampoco, que en ese gol la mayoria de partidos cabremos de sobrisimas todo el campo .....

Me acabo de poner en contacto con secretaria via mail, a ver que me dicen del tema.

Aviam que diuen?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #422 el: 18 de Juny de 2011, 13:42:08 pm »

Aviam que diuen?

Avui igual no hi ha ningú  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1135
  • Siempre fieles
« Respondre #423 el: 18 de Juny de 2011, 14:03:52 pm »
Pues si es verdad que no me dejarían hacerme socio en el gol norte, me estoy hasta planteando no renovar mi carnet :\ estoy poniendo mi empeño e ilusión en el nuevo proyecto del gol norte para que ahora no me dejen hacerme socio allí (siendo uno de los que lo está organizando...)

Intentaré llamar el lunes a ver que dicen... pero como sea así... mal asunto u.u

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #424 el: 18 de Juny de 2011, 14:38:04 pm »
Pues si es verdad que no me dejarían hacerme socio en el gol norte, me estoy hasta planteando no renovar mi carnet :\ estoy poniendo mi empeño e ilusión en el nuevo proyecto del gol norte para que ahora no me dejen hacerme socio allí (siendo uno de los que lo está organizando...)

Intentaré llamar el lunes a ver que dicen... pero como sea así... mal asunto u.u

Ara fa de mal dir però no se si hagués sigut millor donar uns dies per que els socis antics poguessin renovar i deixar els nous en llista d'espera, ara es pot donar la circunstancia de que els que em estat anys picant pedra ara no s'ens reconegui res, si les coses van mal dades desprès tots aquets o la majoria de nous deixarant el camp vuit i els de sempre pu-te-jats es una circunstancia que es pot donar, potser ningù s'ho esperava però si no puc anar al gol nord doncs potser ja n'hi hauran dos de menys i al hivern fa fret al camp vuit :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2088
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #425 el: 18 de Juny de 2011, 14:46:00 pm »
Es lo que deberían de haber hecho.... una semana para las renovaciones y a partir de esa semana que se hicieran tanto renovaciones como altas nuevas.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1960
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #426 el: 18 de Juny de 2011, 14:50:48 pm »
Bé, ahir ja vem omplir i entregar el formulari per poder recollir el dimercres el carnet, però em vaig tenir que conformar amb anar al gol sud perquè el gol nord ja estava tot agafat i no hi cap ni una agulla i això que aquesta temporada encara no hi han seients.
Cunills, pero si más o menos caben 3.000 personas en un gol

No m'ho crec, que t'obliguesin agafar el Gol Sur perque el Gol Nord ja esta ple, deixeu de dir tonteries... hem sap greu pero em costa de creure tot el que esteu dient...
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #427 el: 18 de Juny de 2011, 14:55:10 pm »
Bé, ahir ja vem omplir i entregar el formulari per poder recollir el dimercres el carnet, però em vaig tenir que conformar amb anar al gol sud perquè el gol nord ja estava tot agafat i no hi cap ni una agulla i això que aquesta temporada encara no hi han seients.
Cunills, pero si más o menos caben 3.000 personas en un gol

No m'ho crec, que t'obliguesin agafar el Gol Sur perque el Gol Nord ja esta ple, deixeu de dir tonteries... hem sap greu pero em costa de creure tot el que esteu dient...
Aquí ningú a dit que t'obliguin agafar el gol nord... sinò que el gol nord ja no hi cap ningú.. segons informacions no oficials i del que es tracta es d'haver donat un temps perquè els socis de sempre es poguessin ubicar al camp per exemple 15 dies, no tothom pot anar a la secretaria a recollir el carnet treballant i a mes el dissabte tancat  :ostres
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6566
« Respondre #428 el: 18 de Juny de 2011, 14:57:17 pm »
Nois era una BROMA es impossible que en un parell de dies s'acabin les localitats ni del gol nord ni del gol sud, ja ens agradaria que fos així, de fet ni s'acabaran un cop començada la lliga.
Em sap greu si algú s'ha "espantat" una mica.  :beer2
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 7964
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #429 el: 18 de Juny de 2011, 15:03:15 pm »
Alguna confusió deurien tenir entre la secretaría i el Visi,  és impossible que en 16 hores que porten les oficines obertes per poder fer-nos socis, ja estigui plè el Gol Nord. També estic segur que el Visi no s'inventa res, o no s'han entès bé o algo raro estan tramant xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 7964
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #430 el: 18 de Juny de 2011, 15:03:48 pm »
jajaja, ara m'has deixat malament xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #431 el: 18 de Juny de 2011, 15:07:55 pm »
Nois era una BROMA es impossible que en un parell de dies s'acabin les localitats ni del gol nord ni del gol sud, ja ens agradaria que fos així, de fet ni s'acabaran un cop començada la lliga.

Visi, t'has cobert de glòria. Em sembla que la teva credibilitat ha pogut baixar uns quants punts percentuals...  :mmmm
Honor al Sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #432 el: 18 de Juny de 2011, 15:08:38 pm »

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #433 el: 18 de Juny de 2011, 15:14:15 pm »
Em sembla que el Visi revalidarà el títol de "Post més absurd" que ja el té de l'any passat...  :clap

Felicitats!!!
Honor al Sabadell

Desconnectat Uri50

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2852
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #434 el: 18 de Juny de 2011, 15:28:58 pm »
ç
Cabronàs :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:
Estava més espantat :sick:
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #435 el: 18 de Juny de 2011, 16:45:27 pm »
j**** visi!!!! e pasat  mal dia pensant amb aixo!!!!  :beer2 :beer2 :beer2 canalla!! jejejeje
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6566
« Respondre #436 el: 18 de Juny de 2011, 17:03:58 pm »
Nois amb sep greu la que he liat  :plora   tingueu pietat d'un forero que desde l'ascens no ha tornat a ser el mateix  :xin-xin
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #437 el: 18 de Juny de 2011, 17:06:51 pm »
Nois amb sep greu la que he liat  :plora   tingueu pietat d'un forero que desde l'ascens no ha tornat a ser el mateix  :xin-xin
Aquesta vegada no t'executarem però et vigilarem Ha HA HA  :police:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Guadiana

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #438 el: 18 de Juny de 2011, 17:33:53 pm »

Visi, t'has cobert de glòria. Em sembla que la teva credibilitat ha pogut baixar uns quants punts percentuals...  :mmmm

Ell ara, s'estarà partint de riure, sense adonar-se que a terceres persones els perjudica. com als treballadors del club, que ha rebut trucades, i correus electrònics, demanant informació sobre això. Com si els que estan en oficines, no tinguessin prou feina amb renovacions, i altes noves.
 Més o menys va passar el mateix, quan es va aconseguir l'ascens, i algú va dir que dimarts sortiria edició especial en el DS, amb vídeo inclòs. No us podeu imaginar les trucades que van rebre en DS, sense saber res.

Tots aquests "bromistes" haurien adonar-se que desprestigien aquest fòrum, . i a ells mateixos.

Desconnectat Jrlopez

• Infantil
  • Missatges: 161
« Respondre #439 el: 18 de Juny de 2011, 17:42:12 pm »
A ver que ah sido una broma y ya esta, tampoco no ahi que fusilarlo al xaval, ojala todo fuera eso. Buena broma xaval a mi tambien me cagaste jajajajajjajaja un saludo.