Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
I per saber quin es el seient que vull per seure??Existeix algun plànol? Com si anessis a comprar les entrades pel teatre i surtin en vermell les ocupades?
Et pots descarregar la solicitud aqui Inda -- http://www.cesabadell.cat/upfiles/solicitud.pdf
espero que este año superemos los 4000 socios si no sera un fracaso absoluto .
he ido para renovar esta tarde,y el club ha acotado una pequeña zona centrada en lateral, con preferencia para el socio que renueve, yo me pongo no tan centrado, esto va ha gustos, y todavia se veian asientos libres..
Bé, ahir ja vem omplir i entregar el formulari per poder recollir el dimercres el carnet, però em vaig tenir que conformar amb anar al gol sud perquè el gol nord ja estava tot agafat i no hi cap ni una agulla i això que aquesta temporada encara no hi han seients.
Cita de: visi en 18 de Juny de 2011, 11:11:09 amBé, ahir ja vem omplir i entregar el formulari per poder recollir el dimercres el carnet, però em vaig tenir que conformar amb anar al gol sud perquè el gol nord ja estava tot agafat i no hi cap ni una agulla i això que aquesta temporada encara no hi han seients.Cunills, pero si más o menos caben 3.000 personas en un gol