Autor Tema: Socis 2011-2012  (Llegit 198901 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 7964
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:Socis 2011-2012
« Respondre #320 el: 11 de Juny de 2011, 13:56:07 pm »
Pero es que no poder ir de un gol a otro es normal. Como lo hacen? Si la única opción de ir de un gol a otro es pasar por General, y esta esta delimitada?

ostras q complicada q es la gente.... yo no digo cambiarse en medio del partido yo digo tener tu el carnet de GOL y antes de empezar el partido poder acceder o bién al gol norte o bién al gol sur.... de hecho con lo del carnet de lateral quiero decir lo mismo, no digo estar paseando por el campo durante el partido, digo coger un dia y decir pues hoy me voy al gol con la juventud.

A bueno eso sí..... yo me refería lo de cambiarte a la media parte como muchos hacian hasta ahora.

Lo de cambiarse de gol también se podria hacer sin pasar por lateral, por fuera del campo, no del recinto, sino del campo en si xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #321 el: 11 de Juny de 2011, 13:56:46 pm »
Pero es que no poder ir de un gol a otro es normal. Como lo hacen? Si la única opción de ir de un gol a otro es pasar por General, y esta esta delimitada?

To dependria de la manera de posar les tanques, ara es veuran obligats d posar un altre bar al costat dels lavabos del lateral o si no la gent haurà de sortir i fer com las discos posar-lis un segell al front i mes fàcil seria al passadís del lateral partir-lo per la mitat per poder passar d'una banda a l'altra, si tinguéssim 10.000 socis es compendia que es fes, a no ser que les normes de la federació obliguin a fer-ho :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #322 el: 11 de Juny de 2011, 13:58:04 pm »

ostras q complicada q es la gente.... yo no digo cambiarse en medio del partido yo digo tener tu el carnet de GOL y antes de empezar el partido poder acceder o bién al gol norte o bién al gol sur.... de hecho con lo del carnet de lateral quiero decir lo mismo, no digo estar paseando por el campo durante el partido, digo coger un dia y decir pues hoy me voy al gol con la juventud.

A bueno eso sí..... yo me refería lo de cambiarte a la media parte como muchos hacian hasta ahora.

Lo de cambiarse de gol también se podria hacer sin pasar por lateral, por fuera del campo, no del recinto, sino del campo en si xD
[/b]
Això si que en sembla que no es pot fer un cop has sortit del camp no es pot tornar entrar :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #323 el: 11 de Juny de 2011, 13:59:05 pm »

Això si que en sembla que no es pot fer un cop has sortit del camp no es pot tornar entrar :mmmm

però vull dir pel caminet on hi han els bars i els lavabos, o també hi hauran portes en el caminet aquest?
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2088
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #324 el: 11 de Juny de 2011, 14:00:03 pm »

Creo que una vez entras en el campo NO puedes salir. A parte, eso significaria que te tendrian que picar dos veces en el carnet y creo que no se puede... pq sino la gente pasaria con su carnet y luego se lo podria pasar a otro y volver a entrar.
Som i serem, sempre arlequinats!

jordix2

• Visitant
« Respondre #325 el: 11 de Juny de 2011, 14:01:06 pm »
quan hi han moltes persones com el dia del eibar el camp es queda petitissim i el que diu seria un follon, per mi es tindria que fer un remodelatge perque es queda bastant petit!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #326 el: 11 de Juny de 2011, 14:01:40 pm »

però vull dir pel caminet on hi han els bars i els lavabos, o també hi hauran portes en el caminet aquest?
Es el que dic, tal hi com ho volen fer aquest cami quedara tancat, jo el partiria en dos i deixar-lo mes estret per poder passar d'un gol al altre  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #327 el: 11 de Juny de 2011, 14:03:01 pm »

Es el que dic, tal hi com ho volen fer aquest cami quedara tancat, jo el partiria en dos i deixar-lo mes estret per poder passar d'un gol al altre  :mmmm

Ah ok, pensaba que això seguiria estan obert ! merci !
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2088
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #328 el: 11 de Juny de 2011, 14:03:09 pm »

Yo es que supongo que haran lo siguiente: la puerta que da a la Olimpia será la de General, la puerta del otro gol NORD será para el gol Nord y la del Parc Catalunya será para el Gol Sud. Entoces pondran vallas tanto en la zona de los asientos como en el caminito este de tierra para delimitar las zonas y que la gente no se cuele ( sobre todo de los goles a General). Pero si se hace esta forma, se tendrá que poner un bar y lavabos en la zona de General.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #329 el: 11 de Juny de 2011, 14:04:44 pm »

Yo es que supongo que haran lo siguiente: la puerta que da a la Olimpia será la de General, la puerta del otro gol NORD será para el gol Nord y la del Parc Catalunya será para el Gol Sud. Entoces pondran vallas tanto en la zona de los asientos como en el caminito este de tierra para delimitar las zonas y que la gente no se cuele ( sobre todo de los goles a General). Pero si se hace esta forma, se tendrá que poner un bar y lavabos en la zona de General.
Exactament es això de lavabos ja n'hi han el que falta es un bar :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #330 el: 11 de Juny de 2011, 14:05:11 pm »
yo creo que el caminito deberia permanecer abierto normal y entonces en cada acceso a los 3 sectores, que haya un portero mirando el carnet o la entrada y si puedes acceder a la zona.
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #331 el: 11 de Juny de 2011, 14:07:02 pm »
yo creo que el caminito deberia permanecer abierto normal y entonces en cada acceso a los 3 sectores, que haya un portero mirando el carnet o la entrada y si puedes acceder a la zona.
Si però si te'ls pots estalviar son menys despeses :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1239
« Respondre #332 el: 11 de Juny de 2011, 18:18:19 pm »
Yo lo veo muy sencillo siempre y cuando la LFP lo permita.

Hacer un carnet de diferente color para los goles (azul) y lateral (rojo). Que cada uno, independientemente de la zona del campo donde se vaya a ubicar, entre por cualquiera de las tres puertas q quiera. Una vez dentro, en las escaleras del lateral, arriba del todo colocar a dos porteros comprobando que el carnet sea de color rojo, que se ve con un simple vistazo. Eso sí, se debería controlar que luego, una vez dentro de las gradas no se puedan pasar el carnet por encima de la valla que delimitará el gol con el lateral. ¿Como?  Se me ocurren tres opciones:

- Con unas vallas de 2,5 m. de alto de metacrilato o algun material que no parezca que estamos encerrados.
- Con personal de seguridad.
- Poniendo una cinta o alguna cosa a tres o cuatro metros de la valla (en la parte del gol) para que la gente no se pueda acercar.

De esta forma no hay que hacer ningún bar en el lateral, la gente se puede colocar en el gol que quiera e incluso cambiarse en la media parte y daría mas sensación de amplitud dentro del campo. Además de que se ahorraría bastante gasto en personal.

En cuanto a los precios, me parecen razonables siempre y cuando no hayan jornadas económicas. Lo que me cabrea un poco es que vamos a perder una oportunidad unica para ampliar la masa social del club. Con este precio vamos a ser los mismos de siempre y alguno más. Con carnets en los goles de 130 o 140€ doblaríamos los socios que hemos tenido éste año. Ya habría tiempo de subirlo el año que viene. Ojala me equivoque.

Yo creo que la directiva ha puesto estos precios y luego, depende de como reaccionemos los socios valoraran las dos jornadas económicas. Pues bueno, si se hacen se volvera a liar gorda como cada año, ya lo pueden intuir.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #333 el: 11 de Juny de 2011, 18:22:26 pm »
Yo lo veo muy sencillo siempre y cuando la LFP lo permita.

Hacer un carnet de diferente color para los goles (azul) y lateral (rojo). Que cada uno, independientemente de la zona del campo donde se vaya a ubicar, entre por cualquiera de las tres puertas q quiera. Una vez dentro, en las escaleras del lateral, arriba del todo colocar a dos porteros comprobando que el carnet sea de color rojo, que se ve con un simple vistazo. Eso sí, se debería controlar que luego, una vez dentro de las gradas no se puedan pasar el carnet por encima de la valla que delimitará el gol con el lateral. ¿Como?  Se me ocurren tres opciones:

- Con unas vallas de 2,5 m. de alto de metacrilato o algun material que no parezca que estamos encerrados.
- Con personal de seguridad.
- Poniendo una cinta o alguna cosa a tres o cuatro metros de la valla (en la parte del gol) para que la gente no se pueda acercar.

De esta forma no hay que hacer ningún bar en el lateral, la gente se puede colocar en el gol que quiera e incluso cambiarse en la media parte y daría mas sensación de amplitud dentro del campo. Además de que se ahorraría bastante gasto en personal.

En cuanto a los precios, me parecen razonables siempre y cuando no hayan jornadas económicas. Lo que me cabrea un poco es que vamos a perder una oportunidad unica para ampliar la masa social del club. Con este precio vamos a ser los mismos de siempre y alguno más. Con carnets en los goles de 130 o 140€ doblaríamos los socios que hemos tenido éste año. Ya habría tiempo de subirlo el año que viene. Ojala me equivoque.

Yo creo que la directiva ha puesto estos precios y luego, depende de como reaccionemos los socios valoraran las dos jornadas económicas. Pues bueno, si se hacen se volvera a liar gorda como cada año, ya lo pueden intuir.
Doncs jo cre que precisament ho fant d'aquesta manera per estalviarse mes personal aixì amb els mateixos portes ja en tenen prou, segurament al costats dels laterals posaran un filat com el que hi ha a tribuna perquè la gent no salti :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6565
« Respondre #334 el: 11 de Juny de 2011, 19:40:59 pm »
Jo segueixo pensant que es una tonteria dividir l'estadi en diferents sectors, encara semblarà un centre penitenciari, si s'han de posar seients on no n'hi han, donc que se'n posin, però penso que el carnet de general hauria de ser igual per a tots i que tothom segui on vulgui com s'ha fet fins ara.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #335 el: 14 de Juny de 2011, 21:13:18 pm »
algú a reservat ja lloc a la graderia del lateral ?

Dijous tinc entés que ja podem renovar els carnets no?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #336 el: 14 de Juny de 2011, 21:19:09 pm »
algú a reservat ja lloc a la graderia del lateral ?

Dijous tinc entés que ja podem renovar els carnets no?

Jo voldria lateral però estic esperant si es podra anar als gols si un dia interessa, si es que no agafaré gol  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat arlekinat x sempre

• Entrenador
  • Missatges: 1583
  • La Màgia es arlequinada
« Respondre #337 el: 14 de Juny de 2011, 21:50:24 pm »
segons van dir no e spodra fer pero cuant vagis a renova carnet preguntaho. :) i ho dius per que jo al final no ho tinc clar i molt agent no ho sap si al final es podra fer o no.
1903 Neix el club que porto al cor arlequinats son els colors  Centreee D'esports Sabadellllll  lalalalalalalalalal alalalala Centreee D'esports Sabadeeeeeeeeelllll lllllllllllllllllll

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #338 el: 15 de Juny de 2011, 10:31:01 am »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1960
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!