Autor Tema: EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!  (Llegit 110401 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #420 el: 24 de Maig de 2011, 10:54:29 am »
olle y eso del sorteo como va mas o menos tengo una idea pero no me queda claro alguien me lo puede explicar please, otra cosa todas las personas que habian apuntadas en el autocar del Bardet que no consigan entradas se tendran que desapuntar no? por que el estar apuntado no creo que te de derecho a entrada no?  :beer2 :beer2

Toni, se sacará un número, por ejemplo el 254 , entonces a ese número se le suman 200 y van todas esas personas que tengan el número del 254 al 454. si sale un número muy alto, supongamos que el último sea el 800, si saliera el 800, se empezaria a contar desde la primera solcitud. el número que salga hay que sumarle 200 y van todos esos.

Hemos dicho casi lo mismo, PIPO  :laugh2:

ya ves me a quedado claro jejeje gracias a los dos  :beer2 :beer2

visca el sabadell

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #421 el: 24 de Maig de 2011, 10:55:26 am »
olle y eso del sorteo como va mas o menos tengo una idea pero no me queda claro alguien me lo puede explicar please, otra cosa todas las personas que habian apuntadas en el autocar del Bardet que no consigan entradas se tendran que desapuntar no? por que el estar apuntado no creo que te de derecho a entrada no?  :beer2 :beer2

Toni, se sacará un número, por ejemplo el 254 , entonces a ese número se le suman 200 y van todas esas personas que tengan el número del 254 al 454. si sale un número muy alto, supongamos que el último sea el 800, si saliera el 800, se empezaria a contar desde la primera solcitud. el número que salga hay que sumarle 200 y van todos esos.

Hemos dicho casi lo mismo, PIPO  :laugh2:

ya ves me a qudado claro jejeje gracias a los dos  :beer2 :beer2

jaja, a mi me interesa que salga un número alto o de los 10 primeros xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2304
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #422 el: 24 de Maig de 2011, 11:00:13 am »
olle y eso del sorteo como va mas o menos tengo una idea pero no me queda claro alguien me lo puede explicar please, otra cosa todas las personas que habian apuntadas en el autocar del Bardet que no consigan entradas se tendran que desapuntar no? por que el estar apuntado no creo que te de derecho a entrada no?  :beer2 :beer2

Toni, se sacará un número, por ejemplo el 254 , entonces a ese número se le suman 200 y van todas esas personas que tengan el número del 254 al 454. si sale un número muy alto, supongamos que el último sea el 800, si saliera el 800, se empezaria a contar desde la primera solcitud. el número que salga hay que sumarle 200 y van todos esos.

¿Dónde hay que firmar para que salga el 254? Con ese número me tocaría la entrada... ;D

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #423 el: 24 de Maig de 2011, 11:02:07 am »
olle y eso del sorteo como va mas o menos tengo una idea pero no me queda claro alguien me lo puede explicar please, otra cosa todas las personas que habian apuntadas en el autocar del Bardet que no consigan entradas se tendran que desapuntar no? por que el estar apuntado no creo que te de derecho a entrada no?  :beer2 :beer2

Toni, se sacará un número, por ejemplo el 254 , entonces a ese número se le suman 200 y van todas esas personas que tengan el número del 254 al 454. si sale un número muy alto, supongamos que el último sea el 800, si saliera el 800, se empezaria a contar desde la primera solcitud. el número que salga hay que sumarle 200 y van todos esos.

¿Dónde hay que firmar para que salga el 254? Con ese número me tocaría la entrada... ;D

jajaja a mi no me tocaria, si sale ese número me la regalas por ser vidente  :icon_mrgreen:
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #424 el: 24 de Maig de 2011, 11:18:37 am »
M'ha trucat un amic que anavan pel 569 ja

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #425 el: 24 de Maig de 2011, 11:25:51 am »
M'ha trucat un amic que anavan pel 569 ja

Ho portem molt cardat  :weep:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #426 el: 24 de Maig de 2011, 12:43:20 pm »
Segons noticies ja han superat els 600, la cosa esta muy mala

Desconnectat Xavii

  • Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 545
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #427 el: 24 de Maig de 2011, 12:52:55 pm »
Si no portem entrada la cosa serà dificil, he llegit que ells volen comprar tantes entrades com pugui cada soci per a que no en quedi cap el devendres i el dissabte...
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7047
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #428 el: 24 de Maig de 2011, 13:37:34 pm »
Si no portem entrada la cosa serà dificil, he llegit que ells volen comprar tantes entrades com pugui cada soci per a que no en quedi cap el devendres i el dissabte...

Si, peró també em pregunto...

si se'ns anés la olla i es trobessin amb centenars d'arlequinats intentant entrar a Ipurua, que faríen?
I més si no omplen!

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #429 el: 24 de Maig de 2011, 13:53:57 pm »
Si, al seu foro diuen moltes coses però qui diu que això es veritat? L'ultim partit de lliga es jugaban el liderat i eran 2.000 persones xDDD

Jo soposo que seran uns 4.200 o aixi i nosaltres si anessim tots podriem comprar entrades tranquilament. I si arriben ells a 5.000 igualment en vendrien, també volen caixa.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat dani_CES

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2130
  • Gènere: Masculí
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #430 el: 24 de Maig de 2011, 13:56:22 pm »
A primera hora de la tarde de ayer se habían recogido un total de 2.110 entradas correspondientes a las de los abonados y adicionales. Ipurua va a registrar una esplendida presencia de público. Tiene todos los visos de que se va a llenar, que el color azulgrana va a imperar en todos los rincones del campo. Hasta este jueves se expenderá la recogida de las localidades para abonados y la adicional que puede adquirir cada abonado al precio de 10 euros. Recordar que de 10.00 a 13.00 y de 17.00 a 20.00 horas están abiertas las oficinas del Eibar para atender a los abonados azulgranas. Las dependencias del Eibar están que echan humo.


http://www.diariovasco.com/v/20110524/bajo-deba/entradas-entre-abonos-adicionales-20110524.html

Si esto es cierto, aun creeis que no van a llenar el campo?
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #431 el: 24 de Maig de 2011, 14:00:11 pm »
A primera hora de la tarde de ayer se habían recogido un total de 2.110 entradas correspondientes a las de los abonados y adicionales. Ipurua va a registrar una esplendida presencia de público. Tiene todos los visos de que se va a llenar, que el color azulgrana va a imperar en todos los rincones del campo. Hasta este jueves se expenderá la recogida de las localidades para abonados y la adicional que puede adquirir cada abonado al precio de 10 euros. Recordar que de 10.00 a 13.00 y de 17.00 a 20.00 horas están abiertas las oficinas del Eibar para atender a los abonados azulgranas. Las dependencias del Eibar están que echan humo.


http://www.diariovasco.com/v/20110524/bajo-deba/entradas-entre-abonos-adicionales-20110524.html

Si esto es cierto, aun creeis que no van a llenar el campo?

Pero recuerda, que los socios tienen que cojer tambien su entrada (no entran solo con su carnet)
Asi que aun quedan muchas entradas por vender.
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Évir

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4668
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #432 el: 24 de Maig de 2011, 14:02:07 pm »
olle y eso del sorteo como va mas o menos tengo una idea pero no me queda claro alguien me lo puede explicar please, otra cosa todas las personas que habian apuntadas en el autocar del Bardet que no consigan entradas se tendran que desapuntar no? por que el estar apuntado no creo que te de derecho a entrada no?  :beer2 :beer2

Toni, se sacará un número, por ejemplo el 254 , entonces a ese número se le suman 200 y van todas esas personas que tengan el número del 254 al 454. si sale un número muy alto, supongamos que el último sea el 800, si saliera el 800, se empezaria a contar desde la primera solcitud. el número que salga hay que sumarle 200 y van todos esos.
si toca ese número me muero, yo tengo el 242

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #433 el: 24 de Maig de 2011, 16:37:52 pm »
Si passem l'eliminatòria allà, vull els 200 arlequinats a Eibar cantant:
"ESTO OS PASAA, POR NO HABERNOS DADO ENTRADAS!  ESTO OS PAAASAAA... POR NO HABERNOS DADO ENTRAADAAAS....!"
Amb la melodia de "Échale h****s, Sabadell échale h****s! Échale hueeevooos, Sabadell échale hueeevoooss...!"  >:D  >:D
 :whistle:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2304
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #434 el: 24 de Maig de 2011, 17:10:28 pm »
Si passem l'eliminatòria allà, vull els 200 arlequinats a Eibar cantant:
"ESTO OS PASAA, POR NO HABERNOS DADO ENTRADAS!  ESTO OS PAAASAAA... POR NO HABERNOS DADO ENTRAADAAAS....!"
Amb la melodia de "Échale h****s, Sabadell échale h****s! Échale hueeevooos, Sabadell échale hueeevoooss...!"  >:D  >:D
 :whistle:

Hem d'estar traquils, encara no hem fet res i el partit de dissabte serà molt però que mooooooolt dur. Tractem de guanyar el partit i a partir d'aquí ja veurem si podrem estar contents, o no. Però entenc que, passi el que passi, hauriem d'estar centrats únicament en els nostres jugadors; si perdem, per tractar d'animar-los i si pujem per cel·lebrar-lo allà amb ells. L'afició de l'Eibar encara no ens ha donat cap motiu per faltar-los al respecte o fer càntics que els hi poden sentar malament. Han estat exemplars en tots els casos, no ho oblidem.

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2175
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #435 el: 24 de Maig de 2011, 17:13:42 pm »
Si passem l'eliminatòria allà, vull els 200 arlequinats a Eibar cantant:
"ESTO OS PASAA, POR NO HABERNOS DADO ENTRADAS!  ESTO OS PAAASAAA... POR NO HABERNOS DADO ENTRAADAAAS....!"
Amb la melodia de "Échale h****s, Sabadell échale h****s! Échale hueeevooos, Sabadell échale hueeevoooss...!"  >:D  >:D
 :whistle:

Hem d'estar traquils, encara no hem fet res i el partit de dissabte serà molt però que mooooooolt dur. Tractem de guanyar el partit i a partir d'aquí ja veurem si podrem estar contents, o no. Però entenc que, passi el que passi, hauriem d'estar centrats únicament en els nostres jugadors; si perdem, per tractar d'animar-los i si pujem per cel·lebrar-lo allà amb ells. L'afició de l'Eibar encara no ens ha donat cap motiu per faltar-los al respecte o fer càntics que els hi poden sentar malament. Han estat exemplars en tots els casos, no ho oblidem.


J.R.G Totalment d'acord amb tu :ok
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #436 el: 24 de Maig de 2011, 17:51:49 pm »
Si passem l'eliminatòria allà, vull els 200 arlequinats a Eibar cantant:
"ESTO OS PASAA, POR NO HABERNOS DADO ENTRADAS!  ESTO OS PAAASAAA... POR NO HABERNOS DADO ENTRAADAAAS....!"
Amb la melodia de "Échale h****s, Sabadell échale h****s! Échale hueeevooos, Sabadell échale hueeevoooss...!"  >:D  >:D
 :whistle:

Hem d'estar traquils, encara no hem fet res i el partit de dissabte serà molt però que mooooooolt dur. Tractem de guanyar el partit i a partir d'aquí ja veurem si podrem estar contents, o no. Però entenc que, passi el que passi, hauriem d'estar centrats únicament en els nostres jugadors; si perdem, per tractar d'animar-los i si pujem per cel·lebrar-lo allà amb ells. L'afició de l'Eibar encara no ens ha donat cap motiu per faltar-los al respecte o fer càntics que els hi poden sentar malament. Han estat exemplars en tots els casos, no ho oblidem.


J.R.G Totalment d'acord amb tu :ok

Estic molt ofuscat pel tema entrades... més de 600 socis que hi volem anar -de moment-, i no comptabilitzem tots els no-socis que s'haguessin apuntat (uns altres 600).
I només hi podrem anar 200 per culpa d'aquests brètols i el futbolí que tenen per estadi....  :bigcry:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat gerlau

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #437 el: 24 de Maig de 2011, 17:54:33 pm »
Tampoc els hem de faltar...a nosaltres no ens agradaria que un Madrid o Barça ens diguessin que tenim un futbolí. D'igual manera que no li deixariem 3000 entrades sapiguent que nosaltres ompliriem.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Roger

  • Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2175
  • Gènere: Masculí
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #438 el: 24 de Maig de 2011, 18:00:04 pm »
Es a les 20h quan es tanca la inscripció de solicituds?

Espero que aquest vespre informin el total
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #439 el: 24 de Maig de 2011, 18:11:12 pm »
Es a les 20h quan es tanca la inscripció de solicituds?

Espero que aquest vespre informin el total

M'acaba de dir un amic que ha trucat ara per apuntar-se al sorteig que anem pel nº 630  :confused:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.