Autor Tema: EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!  (Llegit 110402 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat andres

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 894
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #400 el: 24 de Maig de 2011, 00:30:34 am »
ALGÚ VOLDRIA ALGUNA ENTRADA?

Demà truco al contacte. En teoria ara me'n sobren dues entrades.
A més, podria mirar de treure'n alguna més.



yo quiero una entradaaa!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat domeco

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 239
  • Gènere: Masculí
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #401 el: 24 de Maig de 2011, 00:36:04 am »
ALGÚ VOLDRIA ALGUNA ENTRADA?

Demà truco al contacte. En teoria ara me'n sobren dues entrades.
A més, podria mirar de treure'n alguna més.
Apunta un parell més, si es pot esclar Vv
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #402 el: 24 de Maig de 2011, 01:34:57 am »
jo he estat l'últim en ser apuntat i era el 510.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2304
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #403 el: 24 de Maig de 2011, 08:21:32 am »
Kita, jo crec que pots comprar perfectament cinquanta i no te les menjaries! Ara bé, després seria un pal per tu el fet d'anar entregant les entrades una per una, a part del dispendi econòmic inicial que això comporta.

Podem estar a l'espera del sorteig de dimecres i a partir de dimecres fer una altra llista alternativa de gent que s'ha quedat sense entrada i que voldria optar a alguna més...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7047
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #404 el: 24 de Maig de 2011, 08:36:21 am »
Kita, jo crec que pots comprar perfectament cinquanta i no te les menjaries! Ara bé, després seria un pal per tu el fet d'anar entregant les entrades una per una, a part del dispendi econòmic inicial que això comporta.

Podem estar a l'espera del sorteig de dimecres i a partir de dimecres fer una altra llista alternativa de gent que s'ha quedat sense entrada i que voldria optar a alguna més...


BON DIA !!

Jo també ho sé que en compraria cinquanta i crec que no me les menjaria.
Peró es que no seran gratis: les hauré de pagar i es clar gastar-me una pasta per després ves a saber, etc...  i aixó suposant que em treguin més de quatre.

Aquest matí he de fer una trucada i sabré quantes en puc disposar. Un cop confirmat, les entrades me les donarà un home que hauré d'anar a trobar a Eibar, vinculat a la FVF.

El canguelo t'entra quan no tot depen d'un. Jo que se, imagineu-vos que a l'hora de quedar a aquest home li passa algo o perd el mòbil i no el trobem...!!!!!  Donc, a mi em mateu!

Avui l'hi demanaré quantes en pot treure. Tema privats no he contestat cap, ja que crec que és millor fer-ho un cop realitzat el sorteig i sabem qui es queda a terra.

Per cert, alguna noia guapa roseta o moreneta que hi vulgui anar? i amb bon cotxe?  jeje...

*Suposo que aniré amb bus, ara miraré horaris. I si vaig amb cotxe de tornada segurament pararé a Fraga. I la final dels xampinyons potser ni la veig.

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #405 el: 24 de Maig de 2011, 08:43:01 am »
kita hauras de fer un sorteig paralel al del club  :bandera

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2304
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #406 el: 24 de Maig de 2011, 08:45:49 am »
Kita, jo crec que pots comprar perfectament cinquanta i no te les menjaries! Ara bé, després seria un pal per tu el fet d'anar entregant les entrades una per una, a part del dispendi econòmic inicial que això comporta.

Podem estar a l'espera del sorteig de dimecres i a partir de dimecres fer una altra llista alternativa de gent que s'ha quedat sense entrada i que voldria optar a alguna més...


BON DIA !!

Jo també ho sé que en compraria cinquanta i crec que no me les menjaria.
Peró es que no seran gratis: les hauré de pagar i es clar gastar-me una pasta per després ves a saber, etc...  i aixó suposant que em treguin més de quatre.

Aquest matí he de fer una trucada i sabré quantes en puc disposar. Un cop confirmat, les entrades me les donarà un home que hauré d'anar a trobar a Eibar, vinculat a la FVF.

El canguelo t'entra quan no tot depen d'un. Jo que se, imagineu-vos que a l'hora de quedar a aquest home li passa algo o perd el mòbil i no el trobem...!!!!!  Donc, a mi em mateu!

Avui l'hi demanaré quantes en pot treure. Tema privats no he contestat cap, ja que crec que és millor fer-ho un cop realitzat el sorteig i sabem qui es queda a terra.

Per cert, alguna noia guapa roseta o moreneta que hi vulgui anar? i amb bon cotxe?  jeje...

*Suposo que aniré amb bus, ara miraré horaris. I si vaig amb cotxe de tornada segurament pararé a Fraga. I la final dels xampinyons potser ni la veig.

Sí, sí, ja ho sé, per això he comentat que per tu és un pal, un dispendi econòmic i, evidentment, una responsabilitat. A veure qui és el maco que treu 500 euros en entrades i es responsabilitza de que 30-40 persones viatgin a Eibar amb la possibilitat de no rebre aquesta entrada un cop allà...

Sigui quin sigui el número d'entrades, seran benvingudes!

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #407 el: 24 de Maig de 2011, 09:04:00 am »
ALGÚ VOLDRIA ALGUNA ENTRADA?

Demà truco al contacte. En teoria ara me'n sobren dues entrades.
A més, podria mirar de treure'n alguna més.

Jo més 3 més també volem entrada, però depèn de si ens toca al sorteig. Treu-les per 20 € o els que siguin i ven-les a 23 o aixi, t'estariem infinitament agraïts igual i la teva molèstia de comprar-les i repartir-les tindria una miqueta de compensació...  :mmmm

T'estimem, Kita!  :thumbsup:

Per cert, aquesta nit he somiat que érem més de 1000 persones allà sense entrada a la porta d'Ipurua i mentre jugàven, no s'escoltava res més que tothom cridant "Dejadnos entrar! Dejadnos entrar!" tots cridant allà xD
Es somia el qe penses durant el dia, i porto ja des de dilluns passat (el dia del sorteig del playoff) pensant en les maleïdes entrades. Els eibatarres aquests ens han fet la pua però molt  :plora
« Darrera modificació: 24 de Maig de 2011, 09:27:31 am per Miki »
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7047
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #408 el: 24 de Maig de 2011, 09:52:34 am »
No, les entrades les trec a 20€ que és el preu, o aixó suposo. No sé si el camp està dividit per zones o no, peró sí que se que el preu de la entrada és únic.

Tampoc se la ubicació.

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5696
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #409 el: 24 de Maig de 2011, 10:02:22 am »
He llegit que han venut mes de 2000 entrades ja... no se si t'en donaran, ojala!

Llavors potser hauras de fer un sorteig tu també de tantes solicituds que et faran.

Jo aquest mati m'inscriure al sorteig, si em toca, nomes em faltara aconseguir una, i sino l'aconsegueixo, la vendre per 20€ a algun soci a qui no li hagi tocat.

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #410 el: 24 de Maig de 2011, 10:04:37 am »
He llegit que han venut mes de 2000 entrades ja... no se si t'en donaran, ojala!

Llavors potser hauras de fer un sorteig tu també de tantes solicituds que et faran.

Jo aquest mati m'inscriure al sorteig, si em toca, nomes em faltara aconseguir una, i sino l'aconsegueixo, la vendre per 20€ a algun soci a qui no li hagi tocat.

Tambe hauras de fer sorteig

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #411 el: 24 de Maig de 2011, 10:05:43 am »
Els que s'apuntin avui que vagin dient el número que us donen, per saber com va, espero que avui ja hi vagi poca gent xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #412 el: 24 de Maig de 2011, 10:17:51 am »
Els que s'apuntin avui que vagin dient el número que us donen, per saber com va, espero que avui ja hi vagi poca gent xD

A les 10h, just en obrir oficines, el 514.  :sick:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5696
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #413 el: 24 de Maig de 2011, 10:41:12 am »
Acabo de llamar, numero 546, va rapido esto...

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #414 el: 24 de Maig de 2011, 10:42:29 am »
joer, vaya ritme jeje gràcies !
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #415 el: 24 de Maig de 2011, 10:43:20 am »
Jo crec q avui arrivem al 800

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #416 el: 24 de Maig de 2011, 10:49:57 am »
olle y eso del sorteo como va mas o menos tengo una idea pero no me queda claro alguien me lo puede explicar please, otra cosa todas las personas que habian apuntadas en el autocar del Bardet que no consigan entradas se tendran que desapuntar no? por que el estar apuntado no creo que te de derecho a entrada no?  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #417 el: 24 de Maig de 2011, 10:51:49 am »
olle y eso del sorteo como va mas o menos tengo una idea pero no me queda claro alguien me lo puede explicar please, otra cosa todas las personas que habian apuntadas en el autocar del Bardet que no consigan entradas se tendran que desapuntar no? por que el estar apuntado no creo que te de derecho a entrada no?  :beer2 :beer2

Toni, se sacará un número, por ejemplo el 254 , entonces a ese número se le suman 200 y van todas esas personas que tengan el número del 254 al 454. si sale un número muy alto, supongamos que el último sea el 800, si saliera el 800, se empezaria a contar desde la primera solcitud. el número que salga hay que sumarle 200 y van todos esos.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #418 el: 24 de Maig de 2011, 10:52:27 am »
olle y eso del sorteo como va mas o menos tengo una idea pero no me queda claro alguien me lo puede explicar please, otra cosa todas las personas que habian apuntadas en el autocar del Bardet que no consigan entradas se tendran que desapuntar no? por que el estar apuntado no creo que te de derecho a entrada no?  :beer2 :beer2

En el sorteo, sale un número entre todos los apuntados, p.ej. el 123. Entonces, los 200 esos, del 123 al 323, tendrán entrada.
Si hay apuntados, ponte que 600, y sale el número 480, a partir del 600 se empieza por el 1 de nuevo.

Y si no tengo entrada no me pienso desapuntar del autocar. Iré a Eibar igual. Hay que darlo todo!  :happy2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Miki

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1155
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re:EIBAR: el desplaçament de la il·lusió!
« Respondre #419 el: 24 de Maig de 2011, 10:53:21 am »
olle y eso del sorteo como va mas o menos tengo una idea pero no me queda claro alguien me lo puede explicar please, otra cosa todas las personas que habian apuntadas en el autocar del Bardet que no consigan entradas se tendran que desapuntar no? por que el estar apuntado no creo que te de derecho a entrada no?  :beer2 :beer2

Toni, se sacará un número, por ejemplo el 254 , entonces a ese número se le suman 200 y van todas esas personas que tengan el número del 254 al 454. si sale un número muy alto, supongamos que el último sea el 800, si saliera el 800, se empezaria a contar desde la primera solcitud. el número que salga hay que sumarle 200 y van todos esos.

Hemos dicho casi lo mismo, PIPO  :laugh2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.