Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 499284 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 2028
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #1140 el: 01 de Juliol de 2011, 15:32:07 pm »
Buff.. quina decepció. Podem tancar ja la setmana no? No crec que surti cap fitxatge.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat ksabadell

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #1141 el: 01 de Juliol de 2011, 16:00:40 pm »
Jo crec que Tamudo es apte per jugar en el Sabadell un parell de temporades, aquest any ha fet 7 gols amb la reial societat a primera divisió, si realment està compromes amb la causa penso que en pot fer uns 15, fisicament no es el de fa anys pero l'olfacte golejador i la calma de cara a porteria ens donaria molts gols d'aquests d'oportunisme i cantats que aquest any a vegades ens han faltat. No soc partidari de fitxar velles glories pero en el cas tamudo si

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #1142 el: 01 de Juliol de 2011, 16:08:40 pm »
A ver si sera Almunia
VISCA EL SABADELL

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8502
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #1143 el: 01 de Juliol de 2011, 16:10:23 pm »

Suena con fuerza Tamudo...

Hem sorpren si es veritat... ja que no crec que que busquin jugadors amb aquest tipus de perfil...

Estic d'acord amb tu Roger. Noms com els de Tamudo em sonen una mica a impossibles. Ni que sigui per la nòmina que tenen i que deu ser inassumible per un club com el Sabadell. A més, si es busca fer un equip amb jugadors d'un perfil semblant.... possiblement Tamudo no fos un d'aquests i sortiria una mica dels registres.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

jordix2

• Visitant
« Respondre #1144 el: 01 de Juliol de 2011, 16:14:11 pm »
a més a més que en Soteres ha dit que la edat no passaria dels 30 :ejem

Desconnectat ksabadell

• Invitat
  • *
  • Missatges: 5
« Respondre #1145 el: 01 de Juliol de 2011, 16:19:09 pm »
buenoo, sigui qui sigui, serà ben rebut, el que si que m'agradaria es que la plantilla estigues quasi complerta a l'inici de pretemporada, l'stage i la pretemporada amb l'equip al complert fa molt grup i es nota despres

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 802
« Respondre #1146 el: 01 de Juliol de 2011, 16:29:11 pm »
buenoo, sigui qui sigui, serà ben rebut, el que si que m'agradaria es que la plantilla estigues quasi complerta a l'inici de pretemporada, l'stage i la pretemporada amb l'equip al complert fa molt grup i es nota despres

seguro q esas son las intenciones de Roca y cia... pero tb sería muy normal q a última hora llegasen 2-3 jugadores.

¿por qué?

1. porque hay jugadores q se hacen de rogar y aguantan hasta los últimos días de mercado con la esperanza de recibir una oferta mejor.
2. y, sobre todo, por el tema de las cesiones. y lo vuelvo a explicar. lo de sergi enrich al Recre (desde el Mallorca) no es lo normal, es la excepción (aunq puede pasar). la mayoría de técnicos prefieren tener a los jóvenes durante la pre-temporada (o la primera parte de los stage) para conocerlos mejor e incluso ver si tienen cabida... luego ya se les busca una cesión.

PD. un poco de paciencia. q apenas ayer fue 30 de junio!
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6955
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #1147 el: 01 de Juliol de 2011, 17:19:39 pm »
Albert Tomas?    :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2: :laugh2:         (se que llegir aixo li donara un patatus al amic SABADELL, jajajaja)  :beer2 :beer2 
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12086
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #1148 el: 01 de Juliol de 2011, 17:20:28 pm »
Victor Manuel Fernández s' ha retirat, no?

A final de temporada, va anunciar la seva retirada, però no conec a cap altre Victor amb les característiques que nombren.  :mmmm

SMB per fi?

No, anem malament en aquest camí. Un company d'equip si que podria tornar cap aquí, prop de casa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1368
« Respondre #1149 el: 01 de Juliol de 2011, 18:27:19 pm »
Victor Manuel Fernández s' ha retirat, no?

A final de temporada, va anunciar la seva retirada, però no conec a cap altre Victor amb les característiques que nombren.  :mmmm

SMB per fi?

No, anem malament en aquest camí. Un company d'equip si que podria tornar cap aquí, prop de casa.

Cristian Urbistondo "Txiki"  ;D ;D
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 892
« Respondre #1150 el: 01 de Juliol de 2011, 18:42:49 pm »
Hi ha confusions, perquè segons es deia , aquest fitxatge vendria samarretes , i no fotem , un jugador de segona A , per molta experiencia que tingui i epr molt que els futboleros valorem el seu fitxatge , no ven res de cara al gran públic. Quan parla de vendre , m'imagino que s'ha de referir a un Tamudo ( no es tant impossible com alguns dieu per aqui) o un qe gairebe no comenteu , Oleguer
Per altre banda, ja firmo ara mateix el retorn de Txiki

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #1151 el: 01 de Juliol de 2011, 18:52:36 pm »
 :scut :bandera

Si no os voleu desil·lusionar no os feu il·lusions  quant toquin les campanes ja sentirem el seu so  :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #1152 el: 01 de Juliol de 2011, 18:53:53 pm »
Me gusta mucha Gerard Bordas. No venderá camisetas pero pienso que seria un fichaje de calidad...

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1009
« Respondre #1153 el: 01 de Juliol de 2011, 19:06:23 pm »
La cosa es que todos estamos esperando un fichaje que dijeron que se anunciaría a final de semana, y aquí no hay notíicias ni que digan que se retrasará ni nada y todos impacientes.

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #1154 el: 01 de Juliol de 2011, 19:16:58 pm »
uno de estos cae seguro o luismi loro o mayor luismi loro esta muy caliente y tello se aleja de sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3398
« Respondre #1155 el: 01 de Juliol de 2011, 21:38:51 pm »
Oleguer vendre samarretes ? No ho crec eh, almenys jo no la voldria ni regalada, bueno sí, i possaria un parxe a sobre del seu nom xDDDD

Hi ha coses q no quadren massa..... jugador emblemàtic q vendrà moltes samarretes i q aquesta temporada a jugat a la LLIGA ADELANTE, es veritat q el sr Soteras a dit que havia jugat aquesta temporada a la LIGA ADELANTE? Perq llavors no em quadra de res, i dubto q a 2ª hi hagi cap jugador tan tan carismàtic com es diu.

Jo segueixo tenint al cap a RAUL TAMUDO, no sé perq però m'ho oloro.... i bueno si fos Gerard Bordas tal com diu un forero seria ideal, almenys a mi m'agradaria molt. En fi..... fins dilluns o dimarts no tindrem noves notícies així q paciència.

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #1156 el: 01 de Juliol de 2011, 22:03:58 pm »
Jo continuo pensant que en Tamudo no estaria malament, si més no és mediàtic i necessitem que els mitjans catalans ens fotin una mica de cas d'una punyetera vegada perquè la gent s'adoni que existim i som a Segona A altra vegada!!.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9376
« Respondre #1157 el: 01 de Juliol de 2011, 22:05:45 pm »
Llegint "que si ve de segona", "que si mirlo blanco", "que si pot vendre samarretes", "que si 28-29 anys"
També em venen noms com Tote, Portillo, Aganzo etc..
Aquets noms no havíen surtit pas..
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 2028
  • REY DEL POP !
« Respondre #1158 el: 01 de Juliol de 2011, 22:06:59 pm »
Hem matareu amb tants noms i rumors  :yes: :yes:
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #1159 el: 01 de Juliol de 2011, 22:08:46 pm »
Jo continuo pensant que en Tamudo no estaria malament, si més no és mediàtic i necessitem que els mitjans catalans ens fotin una mica de cas d'una punyetera vegada perquè la gent s'adoni que existim i som a Segona A altra vegada!!.

Doncs jo no faria ni un pas perquè vingues el Tamudo, no obstant si la directiva aconsegueix que vingui doncs ho aceptaria, doncs son ells els que decideixen  :mmmm
Ara jo no compraria cap samarreta d'ell :confused:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡