Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 499294 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12086
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #260 el: 06 de Juny de 2011, 17:30:48 pm »
El Girona no renova a Serra, Kiko Ratón, Noguerol, Curto, Keko i Àngel. Si interessa algun seria a cost 0.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1146
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #261 el: 06 de Juny de 2011, 17:35:11 pm »
Hay algunos  de por aquí que saben como agradecerles a ciertos jugadores de la plantilla el ascenso de categoría, creo que hay que mirar lo que se escribe y el beneficio que se obtiene con ello.

El resultado final nos dice que todos han hecho lo que les pedía el entrenador con mayor o menor acierto, de lo contrario no estaríamos en 2ª "A", guste o no, han defendido nuestra camiseta por tanto más respeto para la totalidad de los componentes de la plantilla.

Qué sutil manera de referirte a mi  :icon_mrgreen:
Pues es lo cierto, cada vez que atacan por la banda de Bermudo o tiene el balón y lo intenta sacar paso miedo por que no nos marquen, falla mucho  :confused:

El Girona no renova a Serra, Kiko Ratón, Noguerol, Curto, Keko i Àngel. Si interessa algun seria a cost 0.

Si no li interessen al Girona, de debó ens interessen a nosaltres?  :mmmm
Pels partits vistos a la tele, diria que Kiko Ratón sí ens podria interessar però!  :xin-xin
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5956
« Respondre #262 el: 06 de Juny de 2011, 17:40:32 pm »

Victor curto m'agrada. Els demes...no gaire, keko i kiko raton vindrien a jubilarse...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1883
« Respondre #263 el: 06 de Juny de 2011, 17:44:09 pm »

Victor curto m'agrada. Els demes...no gaire, keko i kiko raton vindrien a jubilarse...
Keko dubto que vingui a jubilar-se pobre... té 19 o 20 anys! :happy2:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
  • Missatges: 101
« Respondre #264 el: 06 de Juny de 2011, 17:45:51 pm »
hoy he hablado con alberto luque y lo pinta casi cerrado... dice que sabe algo de oleguer, pero no tiene ni idea si está avanzado o no. por otro lado (y esto es aportación sin ninguna base) que os parecen los descartes del barça b?? (masip, benja, edu oriol, saul, carmona...) tello es una utopia??

Desconnectat estudiestadi

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 271
« Respondre #265 el: 06 de Juny de 2011, 17:47:00 pm »
Es que De La Plata le dona mil patades a Bermudo, collona. I Àlex Ruiz i si posen a Lao o a Chapi o a qui sia també tindríem millor lateral esquerre que Bermudo.

Segons un whatsapp rebut ahir a la nit, Hiroshi no continuarà al Girona. Lo veieu per segona A? Ja se coneix la casa i el sistema de joc, però en contra té que només juguem amb un davanter fixe i sense mitja punta.

Sense dubte, jo m´el quedava en propietat, es mooolt jove i amb moooolta projecció, internacional pel Japó...m´atreviría a dir que podría ser el nostre jugador franquicia, explota un any (pot ser el vinent o l´altre) i fem la caixa dels ultims 10 en una sola operació. :ejem

Hi estic molt d'acord. A més, en Hiroshi s'ha adaptat bé i ha fet una gran temporada.

Bé, disculpeu, sóc nou al Fòrum i no m'he presentat: sóc un barceloní seguidor del Centre d'Esports.  :happy2:

El Sabadell gaudeix de força simpaties arreu, més del que no us penseu, probablement.

Benvingut!!

Jo si que m'el quedava pero com a revulsiu en partits atascats perque sempre pot geenrar perill i por a les defenses rivals.

Aixo si, necesitem un davanter que foti gols com el respirar. El altuna aquet del eibar cada vegada que agafaba la pilota feia tremolar.

Molt agraït per la benvinguda MILITU.

Efectivament ens cal un killer de l'àrea; a mi en Kiko Ratón en principi m'agradaria, però també cal tenir present això de si vindria a retirar-se o no (no recordo l'edat exacte).

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14390
  • CHIARA
« Respondre #266 el: 06 de Juny de 2011, 17:47:48 pm »
Hay algunos  de por aquí que saben como agradecerles a ciertos jugadores de la plantilla el ascenso de categoría, creo que hay que mirar lo que se escribe y el beneficio que se obtiene con ello.

El resultado final nos dice que todos han hecho lo que les pedía el entrenador con mayor o menor acierto, de lo contrario no estaríamos en 2ª "A", guste o no, han defendido nuestra camiseta por tanto más respeto para la totalidad de los componentes de la plantilla.

Pues es lo cierto, cada vez que atacan por la banda de Bermudo o tiene el balón y lo intenta sacar paso miedo por que no nos marquen, falla mucho  :confused:

Pels partits vistos a la tele, diria que Kiko Ratón sí ens podria interessar però!  :xin-xin

Sabes, la Secretaría Técnica se la juega, deben tener muy, pero muy claro que jugadores interesan y que podrán venir con el presupuesto que tenemos y también que jugadores no seguiran, ese es su trabajo y no hay que facilitarle su labor, estamos de acuerdo que todos los jugadores no han rendido al 100x100 pero ahora me da igual estamos en 2ªA que era lo que queríamos al principio de cada temporada durante 18 años y por fin se ha conseguido, los 21 o 22 jugadores todos son héroes y unos verdaderos crack.

Que relación hay con el Barça? pregunto y me gustaría que alguien me contestara, como para que...
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
« Respondre #267 el: 06 de Juny de 2011, 17:51:26 pm »

Sabes, la Secretaría Técnica se la juega, deben tener muy, pero muy claro que jugadores interesan y que podrán venir con el presupuesto que tenemos y también que jugadores no seguiran, ese es su trabajo y no hay que facilitarle su labor, estamos de acuerdo que todos los jugadores no han rendido al 100x100 pero ahora me da igual estamos en 2ªA que era lo que queríamos al principio de cada temporada durante 18 años y por fin se ha conseguido, los 21 o 22 jugadores todos son héroes y unos verdaderos crack.

Que relación hay con el Barça? pregunto y me gustaría que alguien me contestara, como para que...

hay una relacion muy buena... sube una oleada muy fuerte de juveniles, y no todos cabran en el filial, tal vez alguno puede ser interesante como ernesto o balliu.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #268 el: 06 de Juny de 2011, 17:55:43 pm »
Espero que no se fiche a alberto luque. Otra vieja gloria que jamas me ha parecido nada especial como jugador.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1968
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #269 el: 06 de Juny de 2011, 17:58:28 pm »
Ni Luque ni Tamudo, i com diu el MILITU ni viejas Glorias,  a més aquest son els tipics jugadors que distorcionen el vesturari!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
« Respondre #270 el: 06 de Juny de 2011, 17:58:51 pm »
es que cuando fichas a este tipo de gente... o te sale un javi moreno (brutal con el cordoba con 45 goles en dos temporadas) o te sale un tristan que se arrastró con el cádiz, cobrando casi igual que el resto de la plantilla... no entro a valorar por la amistad que me une al futbolista, pero creo que sería un refuerzo de mucha calidad que podría ocupar el lugar de cuenca

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
« Respondre #271 el: 06 de Juny de 2011, 18:04:35 pm »
Ni Luque ni Tamudo, i com diu el MILITU ni viejas Glorias,  a més aquest son els tipics jugadors que distorcionen el vesturari!!

En el cas de Tamudo, atesa la seva forta personalitat i que fou el líder del vestuari de l'Espanyol, sí que em sembla que podria distorsionar el vestidor.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #272 el: 06 de Juny de 2011, 18:06:42 pm »
Y ulagé todavia menos, si nos quejamos de bermudo no te digo nada de este...

Creo que hay que fichar jugadores desconocidos pero que rindan alla donde han jugado, como por ejemplo victor curto, que si que me parece un buen fichaje.

I invertir menos dolares en fichar a viejas glorias y atar a ciercoles y algun otro que realmente SI que son validos para este equipo en segunda A

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #273 el: 06 de Juny de 2011, 18:07:30 pm »

hay una relacion muy buena... sube una oleada muy fuerte de juveniles, y no todos cabran en el filial, tal vez alguno puede ser interesante como ernesto o balliu.

Ahí quería llegar, el Barça tiene un jugador de 22 años que necesita dar un paso atrás para luego dar dos hacia delante, está estancado y el mismo Barça no sabe que hacer con él, creo que sería una oportunidad para todas las partes la próxima temporada, para el Sabadell porque tendría un buen jugador, para el jugador reencontrase con su juego y para el Barça que su valor suba para luego venderlo, se tiene que dar a conocer en Europa y que mejor forma que esta para volver a recuperar su olfato goleador, por su edad y por sus ganas no creo que haya problemas, ahora el nombre lo tiene que adivinar ustedes...

• Mecenes Or
  • Infantil
  • *
« Respondre #274 el: 06 de Juny de 2011, 18:08:47 pm »

Amb el Barça hi ha una relació molt bona?. Ho celebro i ens anirà bé, però no ha estat la seva política de sempre ajudar altres equips catalans cedint-los jugadors.

A mi l'Oleguer m'agradaria i és de Sabadell.

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
« Respondre #275 el: 06 de Juny de 2011, 18:12:17 pm »
no lo dirás por jeffren... que con todo el respecto del mundo, entre el liverpool y sabadell, poco tenemos que decir...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #276 el: 06 de Juny de 2011, 18:22:18 pm »
no lo dirás por jeffren... que con todo el respecto del mundo, entre el liverpool y sabadell, poco tenemos que decir...

Mi paisano no, no es.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #277 el: 06 de Juny de 2011, 18:33:52 pm »
Oleguer? Por Dios si es peor que Bermudo... Primer paso para ser odiados en todos los campos de la categoría y para que manche el nombre del club de su ciudad con sus opiniones al margen del aspecto deportivo.

Por otra parte veo bien el fichaje de alguna vieja gloria que no cobre demasiado y que nos aporte algo mediáticamente como pueden ser Luque o Tamudo, que además viven cerca. Luego si durante la temporada rinden deportivamente mejor que mejor y si no pues al banquillo. Pero lo importante como decís es seguir en la línea en la que pocos confiábamos y que al final nos ha dado la fórmula del éxito: jóvenes con proyección con ganas de hacerse un nombre.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12086
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #278 el: 06 de Juny de 2011, 18:37:52 pm »
Oleguer? Por Dios si es peor que Bermudo... Primer paso para ser odiados en todos los campos de la categoría y para que manche el nombre del club de su ciudad con sus opiniones al margen del aspecto deportivo.

Oleguer SI. Ja que la tenim liada amb les banderes, també la podrem tenir liada amb els futbolistes.  :happy2: :happy2: :happy2: I Tamudo també, ara que en teoria no tenim ovelles negres al vestuari, donem-li un toc de color.  :happy2: :happy2: :happy2:

Ara parlant seriosament... de veterans, ja en tenim en plantilla. Confiem en Xavi Roca i en Carreras, per si cal portar algú 'amb galons' i aprofitem les bones relacions amb altres clubs per anar pescant cessions i en les seves canteres.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #279 el: 06 de Juny de 2011, 18:41:43 pm »
Necesitamos un buen lateral izquierdo, y un buen extremo izquierdo sobretodo, por que si nos deja Cuenca... No confio en Eneko  :confused: