Autor Tema: 1a Divisió 2008/2009  (Llegit 112067 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 7957
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: 1a Divisió 2008/2009
« Respondre #660 el: 21 de Febrer de 2009, 22:22:23 pm »
Merescuda victòria de l´Espanyol en un partit que Pocchettino ha plantejat de manera molt inteligent....   i al cap i a la fi, aquesta és la grandesa del futbol, que tothom pot guanyar tothom, amb independència de pressupostos i "galons" dels jugadors. Aquest resultat obre una mica d´emoció a la lluita pel títol de Lliga i incorpora a l´Espanyol a la lluita per la salvació.

I el que també m´ha semblat és que un equip amb tants argument futbolístics com el Barça no ha de caure en aquesta estratègia de continua protesta a l´equip arbitral.   Sona una mica a rabieta infantil absurda quan s´han estat 23 jornades pràcticament guanyant sempre....    Juguen bé pero estan massa ben acostumats a que tot els vagi de cara....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #661 el: 21 de Febrer de 2009, 22:25:00 pm »
Què passa?

El millor de fer una 1a volta històrica és que et pots permetre perdre algun partit. de totes formes, encara els hi treiem 7 punts al madrid.

Evidentment q pots perdre, pero en un derbi, amb el cuer de la classificació i dsp d'una setmana on segons tinc entés el sr.Laporta a pixat fora de test doncs no.

I està clar q 7 punts són molts punts pero tenint en compte q fa 8 dies eren 12 els punts doncs sembla ser q potser si q hi haurà encara emoció a la part alta de la classificació, i més veient els partits de la setmana q ve:

ESPAÑOL- MADRID
ATLETICO- BARÇA

I amb el Barça q encara a d'anar al Bernabeu....i amb un Madrid q ara sembla ser q està jugant bé i tot.... ja es veurà, potser d'aquí 3 setmanes tornem a parlar de 12 punts de diferencia pero vaja, està clar q qualsevol equip pot guanyar a qualsevol equip.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12191
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #662 el: 21 de Febrer de 2009, 22:25:33 pm »
Totalment d'acord, BLANC-I-BLAU. Han plantejat un partit excel·lentment, coneixent totes les virtuts i defectes del rival. I els culés, han caigut de quatre grapes en el joc del rival.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3437
« Respondre #663 el: 21 de Febrer de 2009, 22:29:01 pm »
aviam, per que un equip guanyi 6-1 no vol dir que jugui bé... mira el Sabadell-Gavà, 5-2 i bé, el que es diu bé no es va jugar...

andres, el cagometro el tindràs tu intalat a casa teva, allà on tens el santuari on cada nit vas a resar per a que el barça perdi... perquè jo sóc culé i no estic gens nerviós...

va, espero que el madrid guanyi la copa del rei  :beer2 ai perdó, que el va eliminar un líder de 2aB  :happy2:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #664 el: 21 de Febrer de 2009, 22:29:40 pm »
Uix... Quina olor que fan avui els culés... A què em recorda aquesta olor? :shifty: Ah, sí! A quan algú es CAGA a sobre!! :Paletas: :Paletas: :Paletas: Vinga amb el SuperHiperMegaBarça!!! :Paletas: :Paletas: :Paletas: No m'estranya que els del Barça vulguin que l'Espanyol baixi a 2ª, si no para de fer-los la punyeta! :Paletas:

Ja ho vaig sir anteriorment, el cansament es faria notar tard o d'hora... Ep! I aquesta setmana torna la Champions, i ja no amb la lligueta, sinó a partits de vida o mort... A veure qui serà líder a l'abril... :ejem

VISCA L'ESPANYOL I HALA MADRID!!! :visca

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #665 el: 21 de Febrer de 2009, 22:31:05 pm »
aviam, per que un equip guanyi 6-1 no vol dir que jugui bé... mira el Sabadell-Gavà, 5-2 i bé, el que es diu bé no es va jugar...

andres, el cagometro el tindràs tu intalat a casa teva, allà on tens el santuari on cada nit vas a resar per a que el barça perdi... perquè jo sóc culé i no estic gens nerviós...

va, espero que el madrid guanyi la copa del rei  :beer2 ai perdó, que el va eliminar un líder de 2aB  :happy2:

Això no t'ho creus ni tu... :shifty:

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #666 el: 21 de Febrer de 2009, 22:33:23 pm »

el que no et creus tu deu ser que estigui tan tranquil...

amés, avui el Barça ha jugat malament, però no sempre es guanyarà 6-0 a casa... una derrota no és res més que un toc d'atenció per a que no es relaxin, que ara venen compromisos importants.

Desconnectat Erik_Sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4692
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #667 el: 21 de Febrer de 2009, 22:33:33 pm »
Sabia que diries això Birrero :laugh2: :laugh2:

Jo la veritat que tant em dona el Barça o l'Espanyol la qüestió es picar a la gent ;D
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #668 el: 21 de Febrer de 2009, 22:35:38 pm »

el que no et creus tu deu ser que estigui tan tranquil...

amés, avui el Barça ha jugat malament, però no sempre es guanyarà 6-0 a casa... una derrota no és res més que un toc d'atenció per a que no es relaxin, que ara venen compromisos importants.

Doncs tranquil, que ara tindreu uns quants "tocs d'atenció" d'aquests que tu dius...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #669 el: 21 de Febrer de 2009, 22:37:19 pm »
Grandíssim Raúl, marcant avui dos gols, un d'ells de bellíssima factura. A pesar de jugar al Madrid, em sembla un mite futbolístic.

Una curiosidad que tengo...
En un Barça-Espanyol a favor de quién vais?

M'encantaria que els dos baixessin a Segona.
Clar i català. Jo penso igual.

Tant de bo...

Avui volia un 8-0 o una derrota culé. Em dono per satisfet.

Desconnectat Erik_Sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4692
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #670 el: 21 de Febrer de 2009, 22:37:32 pm »
Tampòc es per posar-se així...
El que veig ridícul es que siguem arlequinats i ens barallem per equips secundaris que si us pareu a pensar només estan per això  :beer2
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #671 el: 21 de Febrer de 2009, 22:37:57 pm »
no pateixis que els esperem amb els braços ben oberts ;)

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #672 el: 21 de Febrer de 2009, 22:45:22 pm »
al pedrito
no te veo muy tranquilo saltas a la minima jajajaja eso es un poco de rábia que llevas dentro pero tranquilo que se pasara!!!

bueno lo dicho el barsa con el cagometro.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #673 el: 21 de Febrer de 2009, 22:48:13 pm »
Acabo de llegir la crònica del derby a l'Sport, i és al·lucinant... Com no, posen l'excusa de l'àrbitre, que si una confabulació "dels de sempre"... Sembla ser que ja no s'en recorden del partit d'anada... I després diuen que no van de víctimes...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #674 el: 21 de Febrer de 2009, 22:49:13 pm »
al pedrito
no te veo muy tranquilo saltas a la minima jajajaja eso es un poco de rábia que llevas dentro pero tranquilo que se pasara!!!

bueno lo dicho el barsa con el cagometro.

Noooooo andres, si está muy tranquilo... Pa mi que ya ha derramado 7 tilas :Paletas:

Podemos! :visca

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #675 el: 21 de Febrer de 2009, 22:49:40 pm »
Acabo de llegir la crònica del derby a l'Sport, i és al·lucinant... Com no, posen l'excusa de l'àrbitre, que si una confabulació "dels de sempre"... Sembla ser que ja no s'en recorden del partit d'anada... I després diuen que no van de víctimes...

ens penosa esa crónica!!! llevan toda la liga siendo ayudados y sino mirar el partido de ida
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat INIESTA

• Entrenador
  • Missatges: 2195
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #676 el: 21 de Febrer de 2009, 22:56:17 pm »
Jo porto els colors blanc-i-blaus del Sabadell i l'Espanyol a les venes, i igual que no m'agrada que em recordin quan el meu/s equip/s perden, tampoc vull armar la del mil quan guanyen. Unes vegades es guanya, i unes altres es perd, res més, tant Barça com Espanyol a pensar en el proxim partit de lliga, que per cap dels dos serà gens fàcil, i sobretot recordar, que l'ultim resultat que val, l'ultima jornada que val, es la del 31 de maig.. :scut
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #677 el: 21 de Febrer de 2009, 23:00:33 pm »
para hablar con gente sensata, prefiero hablar con Iniesta, el sabe lo que dice y no vosotros.

Cagometro: lo dice Guash, un merenge y EGARENSE reconocido  :beer2

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #678 el: 21 de Febrer de 2009, 23:05:22 pm »

És patètica la crónica de l'Sport, realment per fer-s'ho mirar... molt malatissa.
Deu ser que no s'en volen recordar q tot just fa una setmana l'Iturralde es va carregar el partit amb un penal inexistent favorable als blaugranes, o bueno, només cal recordar el de Montjuic.... ja s'ho faran!!! no em fan pas pena no.

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6291
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #679 el: 21 de Febrer de 2009, 23:12:28 pm »
Nose perque tot això, si al cap i a la fí encara són 7 punts de distancia! i a més a més són 3pts que s'han perdut, i res més!

:beer2 :balla
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord