Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Què passa?El millor de fer una 1a volta històrica és que et pots permetre perdre algun partit. de totes formes, encara els hi treiem 7 punts al madrid.
aviam, per que un equip guanyi 6-1 no vol dir que jugui bé... mira el Sabadell-Gavà, 5-2 i bé, el que es diu bé no es va jugar...andres, el cagometro el tindràs tu intalat a casa teva, allà on tens el santuari on cada nit vas a resar per a que el barça perdi... perquè jo sóc culé i no estic gens nerviós...va, espero que el madrid guanyi la copa del rei ai perdó, que el va eliminar un líder de 2aB
Cita de: Pedrito en 21 de Febrer de 2009, 22:29:01 pmaviam, per que un equip guanyi 6-1 no vol dir que jugui bé... mira el Sabadell-Gavà, 5-2 i bé, el que es diu bé no es va jugar...andres, el cagometro el tindràs tu intalat a casa teva, allà on tens el santuari on cada nit vas a resar per a que el barça perdi... perquè jo sóc culé i no estic gens nerviós...va, espero que el madrid guanyi la copa del rei ai perdó, que el va eliminar un líder de 2aB Això no t'ho creus ni tu...
Cita de: Arrrrrrlekinat en 21 de Febrer de 2009, 22:31:05 pmCita de: Pedrito en 21 de Febrer de 2009, 22:29:01 pmaviam, per que un equip guanyi 6-1 no vol dir que jugui bé... mira el Sabadell-Gavà, 5-2 i bé, el que es diu bé no es va jugar...andres, el cagometro el tindràs tu intalat a casa teva, allà on tens el santuari on cada nit vas a resar per a que el barça perdi... perquè jo sóc culé i no estic gens nerviós...va, espero que el madrid guanyi la copa del rei ai perdó, que el va eliminar un líder de 2aB Això no t'ho creus ni tu... el que no et creus tu deu ser que estigui tan tranquil...amés, avui el Barça ha jugat malament, però no sempre es guanyarà 6-0 a casa... una derrota no és res més que un toc d'atenció per a que no es relaxin, que ara venen compromisos importants.
Cita de: birrero en 21 de Febrer de 2009, 22:12:30 pmGrandíssim Raúl, marcant avui dos gols, un d'ells de bellíssima factura. A pesar de jugar al Madrid, em sembla un mite futbolístic.Cita de: Erik_Forçero en 21 de Febrer de 2009, 22:08:31 pmUna curiosidad que tengo...En un Barça-Espanyol a favor de quién vais?M'encantaria que els dos baixessin a Segona.Clar i català. Jo penso igual.
Grandíssim Raúl, marcant avui dos gols, un d'ells de bellíssima factura. A pesar de jugar al Madrid, em sembla un mite futbolístic.Cita de: Erik_Forçero en 21 de Febrer de 2009, 22:08:31 pmUna curiosidad que tengo...En un Barça-Espanyol a favor de quién vais?M'encantaria que els dos baixessin a Segona.
Una curiosidad que tengo...En un Barça-Espanyol a favor de quién vais?
al pedrito no te veo muy tranquilo saltas a la minima jajajaja eso es un poco de rábia que llevas dentro pero tranquilo que se pasara!!!bueno lo dicho el barsa con el cagometro.
Acabo de llegir la crònica del derby a l'Sport, i és al·lucinant... Com no, posen l'excusa de l'àrbitre, que si una confabulació "dels de sempre"... Sembla ser que ja no s'en recorden del partit d'anada... I després diuen que no van de víctimes...