Autor Tema: L'arlequinat! El programa de CanalCatalà TV  (Llegit 148919 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
visca el sabadell

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
Re:L'Arlequinat 2010/11
« Respondre #481 el: 13 de Septembre de 2010, 15:39:47 pm »
Esta noche estoy a las 10:00 esperando l'arlekinat "el retorno", el retorno a 2ªA.  :cheer

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 938
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
« Respondre #482 el: 13 de Septembre de 2010, 18:48:53 pm »
 :scut :bandera por cuestiones de trabajo estoy en madrid, alguien sabe si desde aqui lo puedo ver por internet o algo asi ? GRACIAS  :scut :bandera
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #483 el: 13 de Septembre de 2010, 18:53:08 pm »
:scut :bandera por cuestiones de trabajo estoy en madrid, alguien sabe si desde aqui lo puedo ver por internet o algo asi ? GRACIAS  :scut :bandera

Doncs en sembla que no i això seria una cosa que la cadena podria mirar, potser son qüestions tècniques o de cales :icon_idea:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #484 el: 13 de Septembre de 2010, 20:05:06 pm »
Lo acaba de confirmar Sergi garces en radio sabadell.
Hoy a las 22:00h.

Bravisimo.....  :visca

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3210
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #485 el: 13 de Septembre de 2010, 20:14:40 pm »
Algu podria, si us plau, indicar les frequencies on es troba el canal per buscar-lo manualment? doncs que no m'apareix en cerca automanica...

Gracies!

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #486 el: 13 de Septembre de 2010, 20:18:15 pm »
a casa meva al menjador si que la sintonitzo,pero a la meva habitacio no! :grogi
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #487 el: 13 de Septembre de 2010, 20:25:21 pm »
a casa meva al menjador si que la sintonitzo,pero a la meva habitacio no! :grogi
aqui ho tens

http://www.canalcatala.com/0910web/1cobertura.htm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #488 el: 13 de Septembre de 2010, 22:15:28 pm »
pues estoy viendo canal catala y me sale el catalunya opina repetido!! :-\ estais viendo el programa vosotros??o tmb os sale el catalunya opina?
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #489 el: 13 de Septembre de 2010, 22:24:16 pm »
pues estoy viendo canal catala y me sale el catalunya opina repetido!! :-\ estais viendo el programa vosotros??o tmb os sale el catalunya opina?

Tingues en conte que el canal català es una xarxa de emissores hi ha programes que les fan conjuntament i ni ha que cada escù fa el seu, el arlequinat només el fa c.catala valles occidental (o central)

a lo millor agafes el Valles oriental i l?occidental. :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #490 el: 13 de Septembre de 2010, 22:29:15 pm »

Tingues en conte que el canal català es una xarxa de emissores hi ha programes que les fan conjuntament i ni ha que cada escù fa el seu, el arlequinat només el fa c.catala valles occidental (o central)

pues vaya p****a,no tinc ni idea,pero estic veient el carlos fuentes i visc al sol i padris! :malament
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #491 el: 13 de Septembre de 2010, 22:45:25 pm »

pues vaya p****a,no tinc ni idea,pero estic veient el carlos fuentes i visc al sol i padris! :malament
Segurament tens connectat el c.catala valles oriental (Granollers) jo estic a la vora de sol i padris i l'agafo perfectament, a lo millor si tens antena col·lectiva la comunitat no ha preparat per veure cc
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat hervi

• Entrenador
« Respondre #492 el: 13 de Septembre de 2010, 22:46:43 pm »

Segurament tens connectat el c.catala valles oriental (Granollers) jo estic a la vora de sol i padris i l'agafo perfectament, a lo millor si tens antena col·lectiva la comunitat no ha preparat per veure cc

dons segur que es per aixo,ja ho comentare al president de la comunitat,gracies per la informacio!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat almuniaforever

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4653
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #493 el: 13 de Septembre de 2010, 23:28:13 pm »
No podía estar más de acuerdo con esta frase que ha dicho Soteras hoy: "Es más fácil ser presidente del Barcelona que del Sabadell".
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8519
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #494 el: 14 de Septembre de 2010, 08:31:28 am »
Que tal el 1r arlequinat? com ha anat? Quines novetats hi ha? El plató és el mateix?
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #495 el: 14 de Septembre de 2010, 13:55:34 pm »
Que tal el 1r arlequinat? com ha anat? Quines novetats hi ha? El plató és el mateix?

a mi me gusto bastante, hablo Sergi Garces, comento el inicio de liga y comento como ve la plantilla de este año, y luego con las imagenes del partido del Sp. Mahones fue comentando los goles las jugadas etc, en la segunda parte hablo Soteras comento lo de los socios que espera un mayor numero, que esta seguro que acabaremos entre los 4 primeros, salio un video de las remodelaciones como han quedado etc, y en cuanto a novedades vi que cuando habla algun invitado, de fondo iban poniendo imagenes del ultimo partido eso creo que el año pasado no lo hacian, otra novedad que vi fue que para sortear los premios que van regalando este año en vez de llamar hay que mandar un e-mail que dieron y contestar a una pregunta, en general me gusto bastante como todos los años supongo que cuando vayan pasando las semanas iran diferentes invitados y iran haciendo mas cosas pero como siempre un 10 a toda la gente que lo hace posible desde el primero al ultimo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #496 el: 14 de Septembre de 2010, 17:21:44 pm »
Doncs sort que tinc la mare que me'l graba i els dimecres serà el meu dia de l'arlequinat! tanta tdt i tana hostia i des de sant boi no es veu...
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3477
« Respondre #497 el: 14 de Septembre de 2010, 18:13:17 pm »
algú em podria confirmal l'EMAIL del programa?? Algú ja saben perquè ho demano...  ;D ;D
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #498 el: 14 de Septembre de 2010, 19:03:57 pm »
algú em podria confirmal l'EMAIL del programa?? Algú ja saben perquè ho demano...  ;D ;D

Deus voler la pilota, ara mateix no me'n recordo del emili
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12191
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #499 el: 15 de Septembre de 2010, 12:57:24 pm »

Deus voler la pilota, ara mateix no me'n recordo del emili

Diria que aquest e-mail que busqueu és el de: arlequinat@canalcatala.com
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...