Autor Tema: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell  (Llegit 103929 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Garces

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #500 el: 23 de Juliol de 2007, 00:51:24 am »
alguien a dixo esquadra 100% jajaja xD

Desde aqui tmb dirle al *jabo* que es un cabr** jajaj por averme kitado el trofeo ese a fata de dos goles  :Paletas:  vaya rabia nen jajaj ya nos veremos las caras la proxima edicion xD Jabo fueraaa,,,  :bigcry: :bigcry:    jajaja ke suerte tubiste mam**!!! jajaj


Salut! :beer2
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #501 el: 23 de Juliol de 2007, 00:59:24 am »
Vitto deixa'l estar ;)

A saber quants cops haurá anat a la NCA...

Destacant gols, em quedo amb el meu 1r gol del torneig, i 1r de LFA. I destancant els 2 gols de falta del Josep (20 LFA) contra els .com i Resistència. :balla

doncs segur que no e anat tants cops que tu a la nova creu alta... pero que pasa que no hi hagi anat tant¿???
.......
paso de comentaris..

Desconnectat *jabo*

  • CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1666
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #502 el: 23 de Juliol de 2007, 01:30:32 am »
alguien a dixo esquadra 100% jajaja xD

Desde aqui tmb dirle al *jabo* que es un cabr** jajaj por averme kitado el trofeo ese a fata de dos goles  :Paletas:  vaya rabia nen jajaj ya nos veremos las caras la proxima edicion xD Jabo fueraaa,,,  :bigcry: :bigcry:    jajaja ke suerte tubiste mam**!!! jajaj


Salut! :beer2
weno... si este año te sacado 2 goles, a saber cuantos goles te sacara del ventaja el que viene  ::) jajaja por cierto garces: que soy el pichichi  :laugh: :laugh:  :xin-xin

Desconnectat toni78

  • President
  • *********
  • Missatges: 7508
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #503 el: 23 de Juliol de 2007, 09:41:53 am »
pedrinho que pasa porque alla ido poco a nca una cosa es lo que os alla pasado en el torneo que no se nada porque no e visto nada de nada solo lo que e leido por aki y otra cosa que le saques si a ido poco o mucho a la nca para mi tiene el mismo respeto una persona ke empiece este año que una que lleve 50 años no os dejeis llevar a sacar tema de yo soy socio de mas tiempo que tu yo e ido a mas desplazamientos que tu etc plis cada unop va lo que puede o lo que quiere yo llevo unos 25 años llendo ala nca y no le digo a nadie nada porque lleve menos no significa ke sea menos del sabadell saludos llevaros bien a ver si para 4 que somos vamos a estar peleando y todo esto lo ace no tener noticias de fichajes jejejej provoca estos rifirafes eso y el mono que ya hay de futbol esta semana ya iremos a la presentacion y sera otra cosa y si anuncian esos fichajes ke dicen nos calmaremos todos mientras unas birras virtuales oeoeooeoee  :beer2 :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #504 el: 23 de Juliol de 2007, 12:51:46 pm »
doncs no, no le vist
el garces se la va emportar i... buscala!!
jajajajajja

Per un cop que guanyes una copa i no la veus!  :reverencia2  :beer2
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #505 el: 23 de Juliol de 2007, 13:37:42 pm »
Mira, jo amb tu guardamenta paso de parlar, perque nomes escoltes el que a tu t'interessa.

I amb  tu toni78... que dirte, si as de ser soci del per jugar el torneig significa que a algun partit has d'anar no? doncs ja està.

Salut :beer2

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Ferni

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #506 el: 23 de Juliol de 2007, 13:43:59 pm »
passades ja més de 24 hores dsp de finalitzar el torneig i dsp de comentar ja tot el q s'havia d comentar en respecte al torneig ja només em queda acomiadar-me donant les gràcies a totes les persones que una vegada més han fet possible la realització del torneig Interpenyes.
S'ha de tenir en compte que organitzar un esdeveniment d'aquest tipus no és gens fàcil i comporta un gasto i feina alhora d'engarregar: pista, instal·lacions per a dutxar-se, trofeus, àrbitres i tot tipus de material que s'utilitzi en un torneig. Apart de la feina i temps que has d'invertir per a organitzar els partits i horaris del torneig, normatives i quadrar els equips participants.
Només dir GRACIES per a fer-nos disfrutar d'aquest gran dia, encara q només sigui un cop a l'any i bueno com a petits retocs de cara a properes edicions mirar d'evitar la presencia de jugadors, equips i àrbitres amb actituds incíviques o violentes per al benestar de tothom i per a no convertir aquesta festa de l'esport en una petita batalla.
També mirar de que equips participants que no cumpleixin el reglament o bé els seus horaris són incompatibles amb la celebració del torneig, q s'inclou l'ENTREGA DE PREMIS no participin en properes edicions.

MOLTS GRACIES A TOTS!!!!! BON ESTIU!!!!!!!!!

Pd: l'any vinent, si Déu vol, com a membre del cos tècnic  de l'equip de la LFA  em vec en cor de presentar al torneig un equip competitiu aspirant al màxim.

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #507 el: 23 de Juliol de 2007, 13:46:46 pm »
Ferni seleccionador :oooooo: :oooooo: :oooooo: :balla
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #508 el: 23 de Juliol de 2007, 13:49:28 pm »
passades ja més de 24 hores dsp de finalitzar el torneig i dsp de comentar ja tot el q s'havia d comentar en respecte al torneig ja només em queda acomiadar-me donant les gràcies a totes les persones que una vegada més han fet possible la realització del torneig Interpenyes.
S'ha de tenir en compte que organitzar un esdeveniment d'aquest tipus no és gens fàcil i comporta un gasto i feina alhora d'engarregar: pista, instal·lacions per a dutxar-se, trofeus, àrbitres i tot tipus de material que s'utilitzi en un torneig. Apart de la feina i temps que has d'invertir per a organitzar els partits i horaris del torneig, normatives i quadrar els equips participants.
Només dir GRACIES per a fer-nos disfrutar d'aquest gran dia, encara q només sigui un cop a l'any i bueno com a petits retocs de cara a properes edicions mirar d'evitar la presencia de jugadors, equips i àrbitres amb actituds incíviques o violentes per al benestar de tothom i per a no convertir aquesta festa de l'esport en una petita batalla.
També mirar de que equips participants que no cumpleixin el reglament o bé els seus horaris són incompatibles amb la celebració del torneig, q s'inclou l'ENTREGA DE PREMIS no participin en properes edicions.

MOLTS GRACIES A TOTS!!!!! BON ESTIU!!!!!!!!!

Pd: l'any vinent, si Déu vol, com a membre del cos tècnic  de l'equip de la LFA  em vec en cor de presentar al torneig un equip competitiu aspirant al màxim.


Ferni, tens que pensar que abans d'estar a l'entrega de premis tot, el barber, el cine, el bocata, el cubata, la zona hermetica i les classes avançades de català (que després escrivim com escrivim, "ce").

Sullons, tiu entenu! :beer2
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #509 el: 23 de Juliol de 2007, 13:50:15 pm »
Esperem que l'any que bé no hi hagi tants "merders" per culpa d'uns o d'altres.
Si més no, a sigut un torneig amb molta competitivitat, ja a sigut demostrat en el partit LFA-Esquadra, que per perdre els nervis un jugador de la LFA i unaltre de la Esquadra, jo crec que són els nervis del partit.

L'any que bé des de el meu punt de vista, s'ha de reforçar la defensa ( LFA ) perque davant ja estem ben servits.

A més amb el tandem Birrero-Ferni a la banqueta podem estar segurs de que alguna cosa gran farém.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #510 el: 23 de Juliol de 2007, 13:53:48 pm »
Esperem que l'any que bé no hi hagi tants "merders" per culpa d'uns o d'altres.
Si més no, a sigut un torneig amb molta competitivitat, ja a sigut demostrat en el partit LFA-Esquadra, que per perdre els nervis un jugador de la LFA i unaltre de la Esquadra, jo crec que són els nervis del partit.

L'any que bé des de el meu punt de vista, s'ha de reforçar la defensa ( LFA ) perque davant ja estem ben servits.

A més amb el tandem Birrero-Ferni a la banqueta podem estar segurs de que alguna cosa gran farém.
Pedrinho cierto que la defensa la teniais un poco descubierta pero tampoco creo que la tengais que reforzar tanto porque xavii mendo y otro xaval ay atras savian muy bien lo que hacian xavii me izo un marcaje que no podia ni moverme yo kreo ke el tiempo dara sus frutos y el año ke biene os lo llevais segurisimo con las ganas que le poneis y la calidad si sigue el grupo unido sereis el rival a ganar :ok :cheer :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #511 el: 23 de Juliol de 2007, 13:55:15 pm »
va oma no siguem massokes i deixem de donarli voltes al tema, coi q no i a per tan! ja esta tot aclarat vaig tindre lerror de perdre els nervis i algun jugador deskuadra tambe els va perdre i va pasar elq va pasar, ja me disculpat amb el porter, ens em posat en contacte, em parlat del tema i tema tancat! va oma no donguem mes voltes al tema! :beer2
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #512 el: 23 de Juliol de 2007, 13:57:50 pm »
Esperem que l'any que bé no hi hagi tants "merders" per culpa d'uns o d'altres.
Si més no, a sigut un torneig amb molta competitivitat, ja a sigut demostrat en el partit LFA-Esquadra, que per perdre els nervis un jugador de la LFA i unaltre de la Esquadra, jo crec que són els nervis del partit.

L'any que bé des de el meu punt de vista, s'ha de reforçar la defensa ( LFA ) perque davant ja estem ben servits.

A més amb el tandem Birrero-Ferni a la banqueta podem estar segurs de que alguna cosa gran farém.
Pedrinho cierto que la defensa la teniais un poco descubierta pero tampoco creo que la tengais que reforzar tanto porque xavii mendo y otro xaval ay atras savian muy bien lo que hacian xavii me izo un marcaje que no podia ni moverme yo kreo ke el tiempo dara sus frutos y el año ke biene os lo llevais segurisimo con las ganas que le poneis y la calidad si sigue el grupo unido sereis el rival a ganar :ok :cheer :beer2

Al decir reforzar, también puede ser mejorar, porque nos falta un poquillo de velocidad ;) Pero confio en la plantilla que este año a estado apunto de dar la sorpresa y el año que viene quedar más arriba del 5o puesto. ;)

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #513 el: 23 de Juliol de 2007, 14:11:46 pm »
Esperem que l'any que bé no hi hagi tants "merders" per culpa d'uns o d'altres.
Si més no, a sigut un torneig amb molta competitivitat, ja a sigut demostrat en el partit LFA-Esquadra, que per perdre els nervis un jugador de la LFA i unaltre de la Esquadra, jo crec que són els nervis del partit.

L'any que bé des de el meu punt de vista, s'ha de reforçar la defensa ( LFA ) perque davant ja estem ben servits.

A més amb el tandem Birrero-Ferni a la banqueta podem estar segurs de que alguna cosa gran farém.
Pedrinho cierto que la defensa la teniais un poco descubierta pero tampoco creo que la tengais que reforzar tanto porque xavii mendo y otro xaval ay atras savian muy bien lo que hacian xavii me izo un marcaje que no podia ni moverme yo kreo ke el tiempo dara sus frutos y el año ke biene os lo llevais segurisimo con las ganas que le poneis y la calidad si sigue el grupo unido sereis el rival a ganar :ok :cheer :beer2

La verdad esque si.Xavi quizás a veces está un poco desconcertado en el campo pero son muchas las ganas que pone y siempre está atento en las jugadas.Mendo i Gaba son dos jugadores que en los equipos que habían jugado,siempre eran defensas y entonces quieras que no ya tienen estudiadas sus respectivas colocaciones y lo que tienen que hacer


va oma no siguem massokes i deixem de donarli voltes al tema, coi q no i a per tan! ja esta tot aclarat vaig tindre lerror de perdre els nervis i algun jugador deskuadra tambe els va perdre i va pasar elq va pasar, ja me disculpat amb el porter, ens em posat en contacte, em parlat del tema i tema tancat! va oma no donguem mes voltes al tema! :beer2

Doncs la veritat el mal ja està fet i el nom ja està tacat.S'ha de pensar al instant i no ara i això va pels dos
« Darrera modificació: 23 de Juliol de 2007, 14:18:51 pm per X-Men Aigua »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #514 el: 23 de Juliol de 2007, 14:18:29 pm »
va oma no siguem massokes i deixem de donarli voltes al tema, coi q no i a per tan! ja esta tot aclarat vaig tindre lerror de perdre els nervis i algun jugador deskuadra tambe els va perdre i va pasar elq va pasar, ja me disculpat amb el porter, ens em posat en contacte, em parlat del tema i tema tancat! va oma no donguem mes voltes al tema! :beer2

Doncs la veritat el mal ja està fet i el nom ja està tacat.S'ha de pensar al instant i no ara i això va pels dos

Quanta raó tens erik... si tots pensesim una mica avans de fer una cosa, tot seria molt millor.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #515 el: 23 de Juliol de 2007, 14:22:01 pm »
Està bé que hagueu demanat perdó però ens hem tacat a nosaltres com a penya als organitzadors i a totes aquelles persones que ho van veure :ko
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #516 el: 23 de Juliol de 2007, 14:55:40 pm »
aixo es molt facil dir ara, pero estan en la situació a veure qui es el llest que no reacciona aixi, i no ho dic per mi , sino per les dos bandes, en fi cadascu es com es, per mi el tema eskuadra-lfa queda tancat
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Garces

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #517 el: 23 de Juliol de 2007, 15:01:33 pm »
Ara sisplau per això que ha passat que està més que tancat no penseu que l'ESQUADRA és un equip violent i amb ganes de buscar follon eh!

jeje vinga craks una abraçada i ens veiem a la seguent edició!!

Salut! :beer2
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat Jos

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3483
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #518 el: 23 de Juliol de 2007, 15:04:55 pm »
Enhorabuena a la resistencia! felicidades al pichichi y al zamora del torneo, jabo y ramon  :beer2

K rabia no haber podido jugar hasta el final del torneo  :( a ver si el año k viene hay mas suerte  :P
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #519 el: 23 de Juliol de 2007, 15:24:01 pm »
Rectificar es de sabios, y es de sabios perdir perdón.. O no es asi?   :ostres   En fin, que me alegra que se haya aclarado todo, sobretodo entre Guardameta e Iniestas que son los principales protagonistas en el tema, y no creo ni mucho menos que se haya manchado el nombre de nadie ni de ningún equipo...

Es mas, es lamentable todo lo que pasó, pero que leches, el torneo ha estado de p.m.  Buenos equipos, buenos jugadores, auténticos golazos, paradones, y además esa... rivalidad, esa emoción propia de partidos intensos, vibrantes, y esos roces, que mira, después de todo, no ha sido para tanto.. Casi prefiero eso que no un torneo lleno de partidos muermos, para dormirse y sin ningún tipo de emoción...

CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma