Autor Tema: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell  (Llegit 103984 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Bend

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 627
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #480 el: 22 de Juliol de 2007, 22:42:32 pm »
Veig que mes o menys tots hem volgut deixar determinats temes com mig amagats... o sense donarlis mes importancia de la que es mereixen, suposo ke per no liar la troca.

Nomes dir que tots vem veure com va anar tot durant totes les 12H, des del primer partit com akell ki diu, fins a l'hora d'entregar les copes...

No fa falta discutir, tots som prou madurets (espero) per entendre el que va passar o el que no va passar.


Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #481 el: 22 de Juliol de 2007, 23:09:33 pm »
q en segons quines coses no baixarà del b***o i si vol seguir del mateix plan doncs allà ell i el seu futur com a futbolista en cas d q vulgui seguir jugant.
Deixeu el tema i oblideu-vos de tot això, passeu d'ell i ja està q per molt q vagi a la NCA el camp és molt gran  :ok
pasooo ya, un cop aclarat tot amb la persona amb la que u tenia que aclarar, de seguir discutin.
No cee ni qui ets ni m'importa, pero desde el primer misatge que e escrit, mas contestat tu amb misatges amb punyals pero buenu ara es igual.
i buenuu tant si puc ser federat com porter del boomerang, allo si que te explicacio com tot en aquesta vida, el que pasa eske tu no en tens que fer res....
I aixo de que algunas cosas no baixo del b***o, no en tinc ni idea de a que et refereixes pero buenu mes igual i aqui lunic que segueix en plan ''rabias'' ets tu.


Guardameta:
 1-el teu futur ja et pots imaginar el q m'importa... el tema no l'he tret jo sinó un membre del teu equip el qual em cau força bé pero bueno segueixo dient q pel fet d q siguis un porter "federat" no tens cap dret a actuar de la forma q ho vas fer.
2- Aquest comentari l'he fet a un company d'equip q t'intentava fer entendre una cosa al dir-li jo que passés i q " no baixaries del b***o" no és cap insult, simplement és una expressió catalana sinónim a dir: que seguiries pensant el mateix per molt q et donguem explicacions.
3- Jo rabies cap, jo no allargo el tema però si seguiu parlant del tema i vec alguna cosa q no m'agrada la diré, tan si ets tu com un altre forero.
4- de punyals no n'he donat cap, jo només doncs la meva opinió noi, el q no faré és aplaudir-te dsp de xulejar sortint a regatejar al camp anant guanyant per golejada en el penúltim partit i dsp de l'últim partit recorrer tot el camp a intentar agredir a un jugador nostre el qual tinc molt apreci.

i per últim dir q si ho tens tot aclarat em sembla perfecte, jo estic content q hagis parlat amb l'Iniesta hi hagis donat la cara pero apessar d'això alguns missatges teus per aquí tmb em resulten una miqueta xulescos i crec q si realment només entressis a disculpar-te no caldria fer tan show noiet i d moment ja portes 19 missatges i els q queden.

- Ara si q t'ho dic clar, no entraré en discussions infantils perq tinc uns quants anys més q tu i he vist uns quants partits més d futbol q tu, apart q teóricament era un torneig  entre AMICS socis del CES.




jajajaja, mare meva...
baixa del burru se que vol dir, em referia a quins temas no creus que canvii dopinio pero buenu es igual.
Ningu ta aplaudit que m'aplaudeixis per sortir a regatejar amb la pilota, pero crec que aixo u pcu fe i com tot te un perill si me la prenen i xutan es gol, no? docns ya esta...

Nomes e entrat a disculparme, i a aconseguir posarme en contcte amb l'iniesta que ya u e fet.
i, de show no n'estic montant cap.. pero si creus que lestik montant  doncss t'aguantaassssssssssss :anims :ejem
I porto 19 misatges? doncs no ho havia vist, tampoc tinc intencio darrivarne a 100 i menys de ferme forero habitual...
doncs ya veig que amb gen com tu per aqui estariam tot el dia picats.


Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #482 el: 22 de Juliol de 2007, 23:17:00 pm »
El pròxim dia si vols fer malabarisme porta tot l'equip del CIRC!!  :xin-xin
Perk jo "ce" k akells fan bons malabarismes.

Ara seriament, si tu ets porter i surts pensa que la porteria que es el teu lloc queda sense defensar per tant estas "putejant" al teu ekip, tu sabras!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #483 el: 22 de Juliol de 2007, 23:18:02 pm »
''ce'', el vitto te raó  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Ferni

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #484 el: 22 de Juliol de 2007, 23:19:24 pm »
q en segons quines coses no baixarà del b***o i si vol seguir del mateix plan doncs allà ell i el seu futur com a futbolista en cas d q vulgui seguir jugant.
Deixeu el tema i oblideu-vos de tot això, passeu d'ell i ja està q per molt q vagi a la NCA el camp és molt gran  :ok
pasooo ya, un cop aclarat tot amb la persona amb la que u tenia que aclarar, de seguir discutin.
No cee ni qui ets ni m'importa, pero desde el primer misatge que e escrit, mas contestat tu amb misatges amb punyals pero buenu ara es igual.
i buenuu tant si puc ser federat com porter del boomerang, allo si que te explicacio com tot en aquesta vida, el que pasa eske tu no en tens que fer res....
I aixo de que algunas cosas no baixo del b***o, no en tinc ni idea de a que et refereixes pero buenu mes igual i aqui lunic que segueix en plan ''rabias'' ets tu.


Guardameta:
 1-el teu futur ja et pots imaginar el q m'importa... el tema no l'he tret jo sinó un membre del teu equip el qual em cau força bé pero bueno segueixo dient q pel fet d q siguis un porter "federat" no tens cap dret a actuar de la forma q ho vas fer.
2- Aquest comentari l'he fet a un company d'equip q t'intentava fer entendre una cosa al dir-li jo que passés i q " no baixaries del b***o" no és cap insult, simplement és una expressió catalana sinónim a dir: que seguiries pensant el mateix per molt q et donguem explicacions.
3- Jo rabies cap, jo no allargo el tema però si seguiu parlant del tema i vec alguna cosa q no m'agrada la diré, tan si ets tu com un altre forero.
4- de punyals no n'he donat cap, jo només doncs la meva opinió noi, el q no faré és aplaudir-te dsp de xulejar sortint a regatejar al camp anant guanyant per golejada en el penúltim partit i dsp de l'últim partit recorrer tot el camp a intentar agredir a un jugador nostre el qual tinc molt apreci.

i per últim dir q si ho tens tot aclarat em sembla perfecte, jo estic content q hagis parlat amb l'Iniesta hi hagis donat la cara pero apessar d'això alguns missatges teus per aquí tmb em resulten una miqueta xulescos i crec q si realment només entressis a disculpar-te no caldria fer tan show noiet i d moment ja portes 19 missatges i els q queden.

- Ara si q t'ho dic clar, no entraré en discussions infantils perq tinc uns quants anys més q tu i he vist uns quants partits més d futbol q tu, apart q teóricament era un torneig  entre AMICS socis del CES.




jajajaja, mare meva...
baixa del burru se que vol dir, em referia a quins temas no creus que canvii dopinio pero buenu es igual.
Ningu ta aplaudit que m'aplaudeixis per sortir a regatejar amb la pilota, pero crec que aixo u pcu fe i com tot te un perill si me la prenen i xutan es gol, no? docns ya esta...

Nomes e entrat a disculparme, i a aconseguir posarme en contcte amb l'iniesta que ya u e fet.
i, de show no n'estic montant cap.. pero si creus que lestik montant  doncss t'aguantaassssssssssss :anims :ejem
I porto 19 misatges? doncs no ho havia vist, tampoc tinc intencio darrivarne a 100 i menys de ferme forero habitual...
doncs ya veig que amb gen com tu per aqui estariam tot el dia picats.



Mira sr. Chilavert escribe lo q quieras, solo q siempre q faltes al respeto a gente  d mi equipo o amigos mios te contestaré, es evidente q puedes dar la opinión cuando quieras siendo un forero mas, ahora bién siempre con respeto y sin evitar la chuleria q ya hace mas d 25 horas q acabó el torneo y teóricamente tu solo eres así dentro del campo.....

En fin, viendo 3 partidos tuyos y algunos mensajes del foro ya he visto "tu estilo", espero q con el tiempo vayas mejorando en cuanto a disciplina.

Desconnectat Xavii

  • Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 545
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #485 el: 22 de Juliol de 2007, 23:19:41 pm »
ce ce es vritat navarro
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat Garces

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #486 el: 22 de Juliol de 2007, 23:31:01 pm »
Haviam no vull parlar més d'aquest tema perque esta més que ablidat almenys per a mi. I esperu que per vosaltres aquesta nit el deixeu enrere.

Us proposo que d'ara en davant qui parli en aquest post sigui per parlar dels partits i no de l'incident produits en ESQUADRA-LFA. Així evitarem més problemes.

Us ho demano sisplau.


Salut! :beer2
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #487 el: 22 de Juliol de 2007, 23:33:58 pm »
G********a, no te metas con Ferni ni con la LFA de acuerdo? a por cierto, me parece que ningun jugador de la esquadra excepto Garès se a pasado por la NCA :beer2
« Darrera modificació: 22 de Juliol de 2007, 23:36:01 pm per X-Men Aigua »

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #488 el: 22 de Juliol de 2007, 23:34:42 pm »
Ei Garces!!

Si el tema esta olvidat, però com que ara ja no fan el Buenafuente ni Noche Hache i el teu amic fot aqui cada monòleg doncs així ens fem uns riures, res de l'altre món!!

El nom de Guardameta, es per la gent que es queda a protegir la porteria,           cabes ????


Ara en seriu, deixem el tema olvidat!

Força el Sabadell!! :xin-xin :xin-xin
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

CNS7

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #489 el: 22 de Juliol de 2007, 23:35:53 pm »
El Garces té raó, parlar ara del accidents que van pasar en el torneig no té sentit, ja que el torneig ja ha acabat i ara ''parlar-ne'', només ens serviria per calentar-nos i enfadar-nos... :yes:


Desconnectat X-Men Aigua

  • Global Moderator
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 268
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #490 el: 22 de Juliol de 2007, 23:42:43 pm »
Apreciats companys del fòrum:

Desprès del torneig del dissabte, i vist els fets al pavelló, crec que hauriem de donar per tancat tots aquests assumptes.

Si veig algun missatge que continua per el camí de la provocació, el menyspreu i l'insult, prendré mesures per tallar d'arrel els problemes.

Moltes gràcies per mantenir un fòrum sense males paraules.
Donant suport a WebTeam - Visca el Centre d'Esports Sabadell!!!

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #491 el: 22 de Juliol de 2007, 23:42:58 pm »
seguint amb el torneig en si, m'agradaria destacar el gol d'Almunia als 4 Gats, amb una sang freda espectacular, tocadeta. almunia crack  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #492 el: 22 de Juliol de 2007, 23:48:51 pm »
ufff, tu no as vist que a futsal a las contras el porter es llensa la bola als peus i surt a la contra?????
doncs guardameta guarda la porteriaa pero tambe pot sortir... xD

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #493 el: 22 de Juliol de 2007, 23:52:02 pm »
Seee!!

Pero no quan lequip va guanyat, el porter només surt quan l'equip va perdent o esta en dificultats de marcar gols, el que vas fer tu es menysprear al contrari!

Akesta contesta que jo "cepiga" no es molt graciosa, el proxim cop tu curres més! ok?  :ejem  :clap  :clap
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat Xavii

  • Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 545
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #494 el: 22 de Juliol de 2007, 23:53:08 pm »
Doncs a mi un gol k vaig veure i em va agradar mol va ser el del navarro contre els resistencia. I tmb em sembla k va ser el primer del torneig, pero el 100% va fer un "pepinazo" inparable k em va agradar molt
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #495 el: 22 de Juliol de 2007, 23:56:23 pm »
Seee!!

Pero no quan lequip va guanyat, el porter només surt quan l'equip va perdent o esta en dificultats de marcar gols, el que vas fer tu es menysprear al contrari!

Akesta contesta que jo "cepiga" no es molt graciosa, el proxim cop tu curres més! ok?  :ejem  :clap  :clap
El porter pot sortir quan li dona la gana....
i si nem guanyan encara millor doncs mo puc pasar be un ratu, i menysprear al contrari no.....
si no es pogues fer estaria al reglament.
i tampoc tenia intencio de ser gracios.

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #496 el: 22 de Juliol de 2007, 23:58:04 pm »
Seee!!

Pero no quan lequip va guanyat, el porter només surt quan l'equip va perdent o esta en dificultats de marcar gols, el que vas fer tu es menysprear al contrari!

Akesta contesta que jo "cepiga" no es molt graciosa, el proxim cop tu curres més! ok?  :ejem  :clap  :clap
El porter pot sortir quan li dona la gana....
i si nem guanyan encara millor doncs mo puc pasar be un ratu, i menysprear al contrari no.....
si no es pogues fer estaria al reglament.
i tampoc tenia intencio de ser gracios.


Va deixemu que el share esta baixant!

Disfruta de la posició que veu quedar i del trofeu aconseguit (que es molt gros o no l'has vist)!!!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #497 el: 23 de Juliol de 2007, 00:10:42 am »
doncs no, no le vist
el garces se la va emportar i... buscala!!
jajajajajja

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #498 el: 23 de Juliol de 2007, 00:29:19 am »
Vitto deixa'l estar ;)

A saber quants cops haurá anat a la NCA...

Destacant gols, em quedo amb el meu 1r gol del torneig, i 1r de LFA. I destancant els 2 gols de falta del Josep (20 LFA) contra els .com i Resistència. :balla

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #499 el: 23 de Juliol de 2007, 00:36:20 am »
Pues yo me quedo con mi gol marcado a los no penyistas, y no porque sea mio si no por el balonazo que meto des de tanta distancia y entra por la escuadra, dedicado a Panso claro estava :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros