Autor Tema: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell  (Llegit 103956 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #460 el: 22 de Juliol de 2007, 16:10:01 pm »
com que et retiras que no aniras a fer les probes per entrar el club Natacio Sabadell
suposu, pero despres dun any que e stat sempre lesionat.. i no o ce tinc que parlaro a casa, suposu que si que i nire doncs elg arces al final am convensut. Pero no em vec prou bo per jugar a una lliga FEDERADA.
buenu ya es vora, tu i yo ya parlarem dilluns.

Espero que el teu futur entrenador no t'hagi vist amb el show que has montat ::)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

arlequinat_1990

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #461 el: 22 de Juliol de 2007, 16:13:04 pm »
una cosa eric soc el germa del josep estaba present en tots el partits i nomes volia dir que sera al futur soci de la vostra peña

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #462 el: 22 de Juliol de 2007, 16:17:52 pm »
Bé, doncs jo les coses les veig així.

Crec que primer de tot, seria d'agrair, i donar les gràcies a totes les persones que gasten el seu propi temps per organitzar aquest torneig entre penyistes del Sabadell. Sense ells això i veure aquests posts tan llargs, no serien possibles.
També als patrocinadors perque gràcies a ells, això també ha sigut possible fer-ho.

Jo el que crec és que el millor és no enfadar-se amb ningú. Que hi havia coses que potser haguéssin sigut millor que no s'haguéssin vist. Doncs home, jo crec que si, però el que ningú podrà discutir, és que als que erem ahir a les naus del CNS és que ens uneix la mateixa estima per un equip. I el més important, després ens acabarem veient tots a la Nova Creu Alta, animant al Sabadell  :scut

Per acabar, doncs felicitar als 6 equips participants, i donar anims a TOTS els lesionats.

Anims al Militu i al Devesa, que ahir em va trucar i va dir-me que té un gran dolor a la part de les costelles, però res trencat. Haurà d'estar un dies amb calmants però aviat ja podrà tornar a fer esport. Vaja, i anims a mi mateix, que tinc un dit gros del peu com una "morcillita de burgos". El que passa, és que jo em vaig lesionar sol  :wacky: jajaja caguntot No pot ser bona "tanta" qualitat tècnica  :Paletas:

I ara si, acabo, amb el que crec que hauria de ser la imatge final del torneig:

- Resietncia Foreros -->  :hurra

- @rlekinats.com -->  :hurra

- Esquadra arlekinada -->  :hurra

- 4 Gats -->  :hurra

- La Força arlekinada -->  :hurra

- No Penyistes -->  :hurra
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #463 el: 22 de Juliol de 2007, 16:19:30 pm »
Olee :reverencia2 :reverencia2

El Josep i el Pedro entre d'altres han sigut jugadors que no els ha afectat la diferència d'edat.La veritat que tenen molt de futur ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #464 el: 22 de Juliol de 2007, 16:23:47 pm »
com que et retiras que no aniras a fer les probes per entrar el club Natacio Sabadell
suposu, pero despres dun any que e stat sempre lesionat.. i no o ce tinc que parlaro a casa, suposu que si que i nire doncs elg arces al final am convensut. Pero no em vec prou bo per jugar a una lliga FEDERADA.
buenu ya es vora, tu i yo ya parlarem dilluns.

Espero que el teu futur entrenador no t'hagi vist amb el show que has montat ::)
jajajajaja, buff... callaaa xD
tu jugas a la forsa? quin numero erets?

Desconnectat Uri19

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #465 el: 22 de Juliol de 2007, 16:30:00 pm »
Bé, doncs jo les coses les veig així.

Crec que primer de tot, seria d'agrair, i donar les gràcies a totes les persones que gasten el seu propi temps per organitzar aquest torneig entre penyistes del Sabadell. Sense ells això i veure aquests posts tan llargs, no serien possibles.
També als patrocinadors perque gràcies a ells, això també ha sigut possible fer-ho.

Jo el que crec és que el millor és no enfadar-se amb ningú. Que hi havia coses que potser haguéssin sigut millor que no s'haguéssin vist. Doncs home, jo crec que si, però el que ningú podrà discutir, és que als que erem ahir a les naus del CNS és que ens uneix la mateixa estima per un equip. I el més important, després ens acabarem veient tots a la Nova Creu Alta, animant al Sabadell  :scut

Per acabar, doncs felicitar als 6 equips participants, i donar anims a TOTS els lesionats.

Anims al Militu i al Devesa, que ahir em va trucar i va dir-me que té un gran dolor a la part de les costelles, però res trencat. Haurà d'estar un dies amb calmants però aviat ja podrà tornar a fer esport. Vaja, i anims a mi mateix, que tinc un dit gros del peu com una "morcillita de burgos". El que passa, és que jo em vaig lesionar sol  :wacky: jajaja caguntot No pot ser bona "tanta" qualitat tècnica  :Paletas:

I ara si, acabo, amb el que crec que hauria de ser la imatge final del torneig:

- Resietncia Foreros -->  :hurra

- @rlekinats.com -->  :hurra

- Esquadra arlekinada -->  :hurra

- 4 Gats -->  :hurra

- La Força arlekinada -->  :hurra

- No Penyistes -->  :hurra

Mutio, gràcies!!! Ets la veu de qualsevol  arlekinat que estimi sufcientment el nostr equip.

Per molt que hagi passat crec que en part aquest torneig ha fet i aconseguit el que es volia: que ens coneguessim més entre nosaltres i que en aquesta temporada que ve poguem fer encara més pinya

VISCA EL C.E. SABADELL
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #466 el: 22 de Juliol de 2007, 16:31:57 pm »
Jo, nois, us convido a anar "matant" el tema de les entrades, tanganes, mals rollos i tal... el torneig ja s'ha acabat, els fets fets estan i ara ja no es poden fer res...

Ara tots tindrà la consciencia a l'alçada dels fets provocats i el cos a l'alçada de les hosties rebudes... Ara es temps de descansar i disfrutar del  :scut

si creua que s´ha de matar el tema posat tu la norma i no calentis mes el asunto cudi no potser que diguis aixo i despres treguis el tema de las targetes groges i blavas  ;)  :xin-xin


Era un simple apunt, no remoure més m****... :clap2
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #467 el: 22 de Juliol de 2007, 16:34:54 pm »
Jo jugava a La Força.

Va ser que vas sortir en segada i jo vaig fer el pase, no vas frenar i t'em vas emportar.
YO en cap moment vaig anar a per tu, vaig anar a per la bola, el que pasa eske vaig sortir amb els peus per endevan... i jajaja com vols k freni? tu as vist com relliska el parket????

buenuu es igual.

Osigui, que ara reconeixes que em vas tocar no? i al partit deies que no... un 10 per tu noi
merci per el 10.
pero yo al partit en cap moment vaig dir que no tavia tocat.
I que et vaig tokar va ser lgic o si no com et vaig pendre la pilota?????.......


jo millor em callo... perque ja se sap com van aquests de la pia...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #468 el: 22 de Juliol de 2007, 16:37:29 pm »
Jo jugava a La Força.

Va ser que vas sortir en segada i jo vaig fer el pase, no vas frenar i t'em vas emportar.
YO en cap moment vaig anar a per tu, vaig anar a per la bola, el que pasa eske vaig sortir amb els peus per endevan... i jajaja com vols k freni? tu as vist com relliska el parket????

buenuu es igual.
Osigui, que ara reconeixes que em vas tocar no? i al partit deies que no... un 10 per tu noi
merci per el 10.
pero yo al partit en cap moment vaig dir que no tavia tocat.
I que et vaig tokar va ser lgic o si no com et vaig pendre la pilota?????.......


jo millor em callo... perque ja se sap com van aquests de la pia...
que et pasa amb els de la pia? tens algun problema a cas?
ademes no tots eren de la piaa ee pero buenuu....


Desconnectat INIESTA

  • Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • Gènere: Masculí
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #469 el: 22 de Juliol de 2007, 16:42:36 pm »
Bones, primer dir que el fet de que Guardameta entrés al foro i reconegués els seus errors son merit, hi han moltes persones que tiren la pedra i amaguen la mà i ell ha donat la cara com la donaré jo ara. El que va passar passat està. Tot l'equip anavam amb molta il·lusió per que si guanyavam teniem series aspiracions a acabar vencedors del torneig, i les coses no van començar bé, a partir d'aquí, van apareixer els nervis, tensió, com ben diuen per aquí fatiga ja no només física sinó també mental. Les coses van continuar sense sortir bé i jo desgraciadament vaig perdre els nervis en 2 ocasions i consecutives, jo estaba vastant picat amb el numero 11 de l'equip de l'esquadra arlekinada i aixo potser també em va infulir en fer el que vaig fer, per què reconec que ja anava amb rabia, vaig perdre el cap i va passar el que va passar. El futbol és aixi i poden passar moltes coses i de molts colors. En el tema del porter d'Esquadra , alguns pensen que tot i guanyar 1-7 és il·logic reaccionar com va reccionar ell, i jo sóc una d'aquestes persones que ho pensa, pero pot passar, al veure que ja anaven 2 entrades consecutives per ell potser va ser molt facil perdre els nervis , al igual que jo els vaig perdre. Porto mirant comentaris tot aquest matí i fins ara no he dit la meva per què aquest matí encara estaba una mica cabrejat i preferia no 'liarla' més del que sabia liat. A partir d'aquí seguint els passos de Cudi i Garcés convido a tothom deixar de parlar del tema esquadra - lfa.Un cop acabat el meu 'discurs' voldria demanar disculpes als jugadors que els hi va poder afectar d'alguna manera le meva perduda de nervis. Felicitats per la 3a posició.
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #470 el: 22 de Juliol de 2007, 16:50:04 pm »
Bones, primer dir que el fet de que Guardameta entrés al foro i reconegués els seus errors son merit, hi han moltes persones que tiren la pedra i amaguen la mà i ell ha donat la cara com la donaré jo ara. El que va passar passat està. Tot l'equip anavam amb molta il·lusió per que si guanyavam teniem series aspiracions a acabar vencedors del torneig, i les coses no van començar bé, a partir d'aquí, van apareixer els nervis, tensió, com ben diuen per aquí fatiga ja no només física sinó també mental. Les coses van continuar sense sortir bé i jo desgraciadament vaig perdre els nervis en 2 ocasions i consecutives, jo estaba vastant picat amb el numero 11 de l'equip de l'esquadra arlekinada i aixo potser també em va infulir en fer el que vaig fer, per què reconec que ja anava amb rabia, vaig perdre el cap i va passar el que va passar. El futbol és aixi i poden passar moltes coses i de molts colors. En el tema del porter d'Esquadra , alguns pensen que tot i guanyar 1-7 és il·logic reaccionar com va reccionar ell, i jo sóc una d'aquestes persones que ho pensa, pero pot passar, al veure que ja anaven 2 entrades consecutives per ell potser va ser molt facil perdre els nervis , al igual que jo els vaig perdre. Porto mirant comentaris tot aquest matí i fins ara no he dit la meva per què aquest matí encara estaba una mica cabrejat i preferia no 'liarla' més del que sabia liat. A partir d'aquí seguint els passos de Cudi i Garvés convido a tothom deixar de parlar del tema esquadra - lfa.Un cop acabat el meu 'discurs' voldria demanar disculpes als jugadors que els hi va poder afectar d'alguna manera le meva perduda de nervis. Felicitats per la 3a posició.
De moment havia demanat a tothom perdo, pero em deixava la persona mes important. Que ets tu, iniesta.
No et conec gens, nomes de vista de veuret pel cole al cadet C.
I soc un tiu que em calentu rapid i las dos entradas em van no o ce exalta... la veritat ske et demanu gracias per accepta que las entradas que vas fotrevan ser amb nervis, i tens rao la fatiga mental tambe ens va juga una mala pasada a tots, pero nomes dirte que yo no tenia intencio de pegarte. ET vaig venir a agadar de la camisa amb mala llet, pero mai tenia inteico de pegarte per aixo.
Merci per dirme lu del numero 11, doncs ya parlare amb ell quan el vegi.
i buenu doncs que aquest mati tmb estava cabrejat yo i e tirat alguns misatges amb punyals...
i buenu, quan ens veiem algun dia esperu que ens saludem com fins ara mai em fet.
No ce que mes dir un cop e demanat perdo a totom ya.
doncs que, exeptuan lacciden esmentat. M'ho vaig pasar molt be, vaig parar bastant i vaig poguer juga a futsal potser per ultim cop xD
buenu, doncs lu dit..
Moltes gracias iniesta, per escriure per aqui, i no  o ce esperu que acceptis las mevas disculpas.

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #471 el: 22 de Juliol de 2007, 17:39:33 pm »
Ara k el tema de la LFA - ESQUADRA parlem de l'any k v, no???

L'equip de socis intentarem tornar a estar presents i fer un millor paper que aquest any! Tot i que per nosaltres els 3 punts aconseguits van ser molt meritoris, després de la lesió del Militu i del cansament.

Si algú vol fer un amistós aquesta semana podriem quedar!  :beer2 :beer2
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Ferni

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #472 el: 22 de Juliol de 2007, 17:47:02 pm »
Erik i Pedro m'és val q deixem el tema ja no? si l'ha vist ho s'ha enterat el seu futur entrenador del q va fer doncs ja s'espavilarà ell, és el seu problema i per a mi ja pot ser jugador federat com porter del Boomerang Interviú q el q va fer ahir no té cap tipus d justificació, almenys s'ha disculpat per aquí això si, igual q ha fet l'iniesta hi ho trobo perfecte, ara bé parlar més del tema és tonteria.... crec q en segons quines coses no baixarà del b***o i si vol seguir del mateix plan doncs allà ell i el seu futur com a futbolista en cas d q vulgui seguir jugant.
Deixeu el tema i oblideu-vos de tot això, passeu d'ell i ja està q per molt q vagi a la NCA el camp és molt gran  :ok

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #473 el: 22 de Juliol de 2007, 17:47:35 pm »
Ara k el tema de la LFA - ESQUADRA parlem de l'any k v, no???

L'equip de socis intentarem tornar a estar presents i fer un millor paper que aquest any! Tot i que per nosaltres els 3 punts aconseguits van ser molt meritoris, després de la lesió del Militu i del cansament.

Si algú vol fer un amistós aquesta semana podriem quedar!  :beer2 :beer2
jajjaja yo hasta de aki un tiempo no kiero saver nada de futbol ejejje estoy rebentado pero kien save si la semana ke biene jejejje :borratxo
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

CNS7

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #474 el: 22 de Juliol de 2007, 20:32:59 pm »
Yo estoy entero i eso ke me dieron bastantes patadas  :yes:

Se os nota la edad xD

Un Saludo  :beer2

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #475 el: 22 de Juliol de 2007, 20:40:16 pm »
Yo estoy entero i eso ke me dieron bastantes patadas  :yes:

Se os nota la edad xD

Un Saludo  :beer2

aparte de ser MVP del torneo para mi, encima no se cansa .. como lo tienes para substituir a Nauzet esta temporada? xD  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

CNS7

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #476 el: 22 de Juliol de 2007, 20:43:38 pm »
Yo estoy entero i eso ke me dieron bastantes patadas  :yes:

Se os nota la edad xD

Un Saludo  :beer2

aparte de ser MVP del torneo para mi, encima no se cansa .. como lo tienes para substituir a Nauzet esta temporada? xD  :xin-xin

Jaja, Nauzet es insubstituible para mi xD

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #477 el: 22 de Juliol de 2007, 22:04:05 pm »
q en segons quines coses no baixarà del b***o i si vol seguir del mateix plan doncs allà ell i el seu futur com a futbolista en cas d q vulgui seguir jugant.
Deixeu el tema i oblideu-vos de tot això, passeu d'ell i ja està q per molt q vagi a la NCA el camp és molt gran  :ok
pasooo ya, un cop aclarat tot amb la persona amb la que u tenia que aclarar, de seguir discutin.
No cee ni qui ets ni m'importa, pero desde el primer misatge que e escrit, mas contestat tu amb misatges amb punyals pero buenu ara es igual.
i buenuu tant si puc ser federat com porter del boomerang, allo si que te explicacio com tot en aquesta vida, el que pasa eske tu no en tens que fer res....
I aixo de que algunas cosas no baixo del b***o, no en tinc ni idea de a que et refereixes pero buenu mes igual i aqui lunic que segueix en plan ''rabias'' ets tu.


Desconnectat Xavii

  • Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 545
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #478 el: 22 de Juliol de 2007, 22:24:09 pm »
Yo estoy entero i eso ke me dieron bastantes patadas  :yes:

Se os nota la edad xD

Un Saludo  :beer2

Pos a mi em fot un mal l'os k hi ha sota la sien... no puk kasi ni menjar :-\
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Ferni

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #479 el: 22 de Juliol de 2007, 22:28:07 pm »
q en segons quines coses no baixarà del b***o i si vol seguir del mateix plan doncs allà ell i el seu futur com a futbolista en cas d q vulgui seguir jugant.
Deixeu el tema i oblideu-vos de tot això, passeu d'ell i ja està q per molt q vagi a la NCA el camp és molt gran  :ok
pasooo ya, un cop aclarat tot amb la persona amb la que u tenia que aclarar, de seguir discutin.
No cee ni qui ets ni m'importa, pero desde el primer misatge que e escrit, mas contestat tu amb misatges amb punyals pero buenu ara es igual.
i buenuu tant si puc ser federat com porter del boomerang, allo si que te explicacio com tot en aquesta vida, el que pasa eske tu no en tens que fer res....
I aixo de que algunas cosas no baixo del b***o, no en tinc ni idea de a que et refereixes pero buenu mes igual i aqui lunic que segueix en plan ''rabias'' ets tu.


Guardameta:
 1-el teu futur ja et pots imaginar el q m'importa... el tema no l'he tret jo sinó un membre del teu equip el qual em cau força bé pero bueno segueixo dient q pel fet d q siguis un porter "federat" no tens cap dret a actuar de la forma q ho vas fer.
2- Aquest comentari l'he fet a un company d'equip q t'intentava fer entendre una cosa al dir-li jo que passés i q " no baixaries del b***o" no és cap insult, simplement és una expressió catalana sinónim a dir: que seguiries pensant el mateix per molt q et donguem explicacions.
3- Jo rabies cap, jo no allargo el tema però si seguiu parlant del tema i vec alguna cosa q no m'agrada la diré, tan si ets tu com un altre forero.
4- de punyals no n'he donat cap, jo només doncs la meva opinió noi, el q no faré és aplaudir-te dsp de xulejar sortint a regatejar al camp anant guanyant per golejada en el penúltim partit i dsp de l'últim partit recorrer tot el camp a intentar agredir a un jugador nostre el qual tinc molt apreci.

i per últim dir q si ho tens tot aclarat em sembla perfecte, jo estic content q hagis parlat amb l'Iniesta hi hagis donat la cara pero apessar d'això alguns missatges teus per aquí tmb em resulten una miqueta xulescos i crec q si realment només entressis a disculpar-te no caldria fer tan show noiet i d moment ja portes 19 missatges i els q queden.

- Ara si q t'ho dic clar, no entraré en discussions infantils perq tinc uns quants anys més q tu i he vist uns quants partits més d futbol q tu, apart q teóricament era un torneig  entre AMICS socis del CES.