Autor Tema: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell  (Llegit 103984 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Connectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5734
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #420 el: 22 de Juliol de 2007, 13:50:36 pm »
No hay más ciego que el que quiere serlo... :snore:
Per cert m'agradaria coneixer a aquesta gent que va veure les entrades dures sense tocar bola... (si pot ser que no siguin ni pares ni jugadors de l'Esquadra. Si busques per la resta no t'hi escarrassis que no en trobaràs)
« Darrera modificació: 22 de Juliol de 2007, 13:54:32 pm per Mendo »
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat gerlau

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #421 el: 22 de Juliol de 2007, 13:53:21 pm »
os kejais muchos de golpes etc etc tol mundo que jugo recibio ayer algunos mas otros menos, es asi el futbito asi que nada mas comentar, yo hoy no me siento el cuerpo  :borratxo  :hurra

una cosa son los golpes, i otra cosa es entrar como un animal, provacondo 3 hematomas, y un dolor de cuello que ni si quiera lo puedo girar ( aun me tendran que poner collarin ), por no hablar de que si no estubiera el banco ahi probablemente me ubiera estrellado de cabeza contra la pared
aunque tubieras miedo de que os levantara el partido no teniais que ir a lesionarme tan descaradamente... xD

Completamente de acuerdo...yo hoy tengo los dos tobillos hinchados a más no poder de las patadas que en cada jugada me daban en nuestro último partido, con morados por todos lados, hasta uno en el brazo que debe hacer 4 cms...una cosa es futbito quizá de liga, otra es futbito con gente que nos conocemos y que jugamos un día para pasárnoslo bien...yo ahora mismo de como tengo los tobillos casi no puedo caminar, y mañana, eso si, me he de levantar a las 6 de la mañana para ir a trabajar. Quizá algunas cosas y actitudes no merezcan la pena... :disappointed:
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #422 el: 22 de Juliol de 2007, 13:53:41 pm »
Guardameta, ho sento, però amb molts equips es van picar, i la majoria passaven de tu, he parlat amb altres jugadors d'altres equips, i diuen que anaves en 'plan xulillo'...
vosaltres haureu quedat en millor posició, però foteu cada cosa... q millor callo, no la vui liar mes..

ala q et vagi b
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat BeTo

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4702
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #423 el: 22 de Juliol de 2007, 13:54:38 pm »
Jo vaig tenir oportunitat de veure poca estona del torneig i la veritat que si que potser s'anava fort, pero jo per lo que vaig veure, res de l'altre mon. Vaig estar al partit de la lesió d'en MILITU, i sobre el meu parer, falta no va ser, ja que va tocar bola. Va anar fort, no, fortissim, pero sense falta. I res mes que felicitar als campions (i a la representació dels foreros que hi havia present  :reverencia2) pel treball ben fet, i a veure si l'any que ve estic a punt per poder jugar un altre cop  :'(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #424 el: 22 de Juliol de 2007, 13:59:52 pm »
Jo, nois, us convido a anar "matant" el tema de les entrades, tanganes, mals rollos i tal... el torneig ja s'ha acabat, els fets fets estan i ara ja no es poden fer res...

Ara tots tindrà la consciencia a l'alçada dels fets provocats i el cos a l'alçada de les hosties rebudes... Ara es temps de descansar i disfrutar del  :scut
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #425 el: 22 de Juliol de 2007, 14:02:59 pm »
També pot ser temps de preparar el Torneig de l'any que ve!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat ojx

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 700
  • Gènere: Masculí
    • Pàgina web personal
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #426 el: 22 de Juliol de 2007, 14:14:16 pm »
Hola, com a jugador dels @.com i també membre de la organització, vull felicitar a tots els equips participants, al meu equip amb qui m'ho vaig passar d'alló més bé  :anims , a l'esquadra, als 4 gats, als socis no penyistes i molt especialment als companys de la Força que em van sorprendre mooolt positivament (sou uns cracks, nanos!). El que no em va agradar va ser l'actitud d'alguns dels jugadors de la Resistencia (no vull generalitzar pq a alguns us coneixo i no tinc res a dir sobre la vostra actitud i bon comportament): Pero alguns...  :boig en un torneig de germanor on l'únic objectiu és passar-ho bé entre penyes arlequinades, em sembla lamentable que un equip surti a jugar amb una actitud agresiva, amb rabia a la cara, donant una importància als partits com si es juguesin la final de la champions, cosint a patades als rivals (amb el consentiment arbitral, como no), i amb una falta de respecte sobre altres socis arlequinats...  :paret

És l'unic que em va saber greu, com a jugador i membre de la penya organtizadora, el fet que a alguns se'ls oblidi tan fàcilment que estem en un torneig entre amics. I que hagin de muntar numerets quan perden un partit o quan se'ls hi expulsa a algun jugador. I repeteixo, no vull generaltizar en un equip, sino que parlo de "persones" en concret, que no se saben comportar.

La resta tot genial, crec que vem viure un gran dia de futbol, bon ambient i vem veure un nivell molt igualat, on tothom podia perdre o guanyar amb quaselvol equip.. només cal mirar la classificació final tan ajustada, i veure que a la última jornada hi havia varios equips que encara obtaven al títol.   :cheer :cheer

Dels arbitres  :arbit  ni parlar-ne... crec que des de l'organització ens hem de replantejar el tema dels arbitres de cara a pròximes edicions, i mirar que no es carreguin alguns partits, com ho van fer.



Secretari dels @rlekinats.com
VISCA SABADELL i VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #427 el: 22 de Juliol de 2007, 14:17:55 pm »
tu no és q siguis molt impulsiu, és q simplement busques camorra amb qui saps que et pots ficar, com és q no vas sortir així a agafar la samarreta a ningú en cap dels altres 4 partits? q potser nosaltres només vam ser els q vam fer alguna entrada forta? El q passa q és molt fàcil ficar-se amb l'equip més jovenet i més quan saps d sobres q cap dels seus jugadors et seguirà el teu rotllo....saps d sobres q si fas això en un altre partit el q i surt més perdent hauries sigut tu.
Jo ja vaig veure en el partit contra els no penyistes quan guanyaveu per bastants gols q sorties fins al mig del camp amb la pilota a regatejar i exhibir-te una miqueta, només vull q sàpigues q això a segons quins llocs més val q no ho facis si nó algun dia et trobaràs amb gent amb molta més mala llet q la gent de penyes del Sabadell i potser et portaràs algun disgust.
En fi, q ja t'ho faràs i espero q en properes edicions es repensin 2 vegades la participació d'algun dels membres del teu equip.

jajajajajajaja que pasa, que no puc sortir amb la pilota a psarmo be un ratu??????
doncs no ce.
i al partit contra els no penyistes quan vaig fer aixo, ya vaiug sentir alguns comentaris de la gent de la forsa que estava aallla al costat de la emva porteria, comentaris com: a mi al partit em fa aixo i li rebento las camas o quan vem fe un gol de contra que deiau a mi aixo no mo aguesin fet no aguesin pasat no ce patada i al terra.
ya u e dit que lu de impusliu no era una excusa.
Als altres partits en vem perdre dos, un vem empatar laltre que vem guanya de sobras no va pasar res, pero lultim us veud edikar a anar de guarros al xaval del nostre ekiop
en fin
x aclarar x aclarar cosas.
e llegit que algu deia que algu del meu ekip va anar cap al vosttre bankillo a senyalar liniesta i di quando li pillemos en la callle???? primer apren a llegir els llavis, o a escolta be.
« Darrera modificació: 22 de Juliol de 2007, 14:21:37 pm per Guardameta »

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #428 el: 22 de Juliol de 2007, 14:25:53 pm »
Guardameta, ho sento, però amb molts equips es van picar, i la majoria passaven de tu, he parlat amb altres jugadors d'altres equips, i diuen que anaves en 'plan xulillo'...
vosaltres haureu quedat en millor posició, però foteu cada cosa... q millor callo, no la vui liar mes..

ala q et vagi b
mira, molts ekips es van pica? doncs no o ce la veritat, yo quan jugo un partit estic concentrat i els rifi rafes dintre un partit, els deixo dins del camp. Si el plan xulillo que diuen vol dir, que quan yo agafa la bola ells seguian correns per fotrem un cop amb el pit o amb la espatlla..... yo que feia? doncs simplement maixekava i els tornava el contacte:S:S

pero buenu lu de la entrada es un altre tema
buaaa en seriu aixo  no mimaginava que aixo taria aixi,
a si em deixava una cosa

Felicitar al porteras del equip guanyador, vaya dos penaltis va parar, apart de moltes mes parades que el vaig veure, sem va venir a presentar i a parlar amb mi.
I tambe al numero 7 del ekip guanyador que tampoc ce ki es, buaa vaya makina xD no de marcar gols si no de golasos.
el maxim golejador va ser el 15 que tampoc era gens dulent.
buenu
vinga bon diumenge

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #429 el: 22 de Juliol de 2007, 14:36:24 pm »
vinc del torneig interpenyes i la veritat tinc q destacar una cosa i és l'orgull, coratge, força que han tingut els jugadors de l FORÇA ARLEQUINADA en aquest torneig. Estic realment orgullós de la feina feta per aquest equip q a estat capaç de doblegar als 2 favorits i al final 1ª i 2ª classificat tota una REsistencia Arlequinada q la veritat dona gust veure com juguen i tots uns Arlequinats. com q també partien com a molt bon equip del torneig.
Estava convençut q aquest equip podia fer grans coses i al final les hem fet,  demostrant q lo aconseguit al primer partit no era casualitat i al tercer em tornat a guanyar, hi ha tota una Resistencia amb jugadors de molt talent.
Llàstima al final en que la pressió i les poques forces q teniem han comportat q fèssim un partit horrorós contra l'Esquadra Arlekinada i dsp tinguéssim bastanta mala sort jugant contra els No Penyistes a l'últim partit, uns no penyistes q avui si q tinc q dir q han jugat força bé apessar de quedar cuers al torneig.
Tenia com a objectiu aconseguir 6-7 punts i al final n'hem aconseguit 6... llàstima ja q a les 18: 30 H de la tarda la FORÇA ARLEKINADA depenia d'ella mateixa per a aconseguir la primera posició i al final ens hem hagut dconformar quedant penúltims, llàstima la veritat.
Espero q l'any vinent aquest equip faci un paper igual o més digne q aquest any i poguem lluitar entre els 3 equips més grans del torneig.

FELICITATS A TOTS ELS JUGADORS DE LA FORÇA!!!! sou collonuts nois!!!!

i també felicitar com no als campions del torneig, la Resistencia Arlekinada q són tot un exemple a seguir d'equip lluitador, entregat hi molt pero q molt ambiciós.

Com a nota negativa l'actuació bastant lamentable d'algun q altre àrbitre del torneig q s'ha comportat com auténtiques criatures amenaçant als jugadors i com no també lamentar el patetic comportament del porter de la Esquadra Arlekinada intentat agredir a un jugador nostre, sort q al final no ha passat res.

FELICITATS A TOTS ELS PARTICIPANTS!!!!!

i sobretot Militu espero q et recuperis ben aviat!!!!


En quan a puntuació i per a que veieu q la cosa ha estat igualada a quedat així:

1- RESISTENCIA ARLEKINADA 12 PUNTS
2- ARLEQUINATS.COM              9 PUNTS
3- ESQUADRA ARLEKINADA      7 PUNTS
4- PENYA ELS 4 GATS               7 PUNTS
5- LA FORÇA ARLEQUINADA     6 PUNTS
6- SOCIS NO PENYISTES          3 PUNTS

Em presento el patetic porter, de l'esquadra arlequinada soc yo.
Per comena nomes dir que yo en cap mometn e agredit al vostre jugador, lunic que e fet a sigut agafarlo i dirli textualemnt: a bordar ten vas a te p*** casa, que las entradas a un xaval mes petit que tu no e sfan aixi, a partir de aqui tots els del vostre ekip sem an llensat a sobre incluit lentrenador.....
I llavors, doncs si reconec que el meu compartament a sigut agresiu, impulsiu i sense pensa, doncs la veritat ske al camp no em controlo soc masa impusliu xD
el meu compartametn a estat trist.. si..
pero mes trist es encara que aneu perden 7-1 i que us dedikeu a fotre segadas, el iniesta li a fotut una segada al nostre numero 10 k es infantil de segon any(es un crack) ell la eskivat, despres un atlre li a fet una entrada per davn i la eskivat i el iniesta esprintant desde la meva area fins la vostra li a fotut la entrada.
l'arbit per variar no a pitat res, no me pogut aguantar de anar alla i dir el que e dit,  doncs allo o tindria que aver dit el arbit. pero buenu no vull problemas... i menys despres de avermu pasat bee avui, a sigut el primer cop que em jugast i ens u em pasat be
el nostre problema a sigut anar sense canvis i que els ''cracks'' an stat ocupats xD
per acabar e llegit que algu preguntava xk sa suspes el partit
li e preugntat al arbit i ma dit que a sentit els de la força di: ahora vamos a ir a un mas a patadas, i que ell no volia problemas per tant a pitat final.

Desde aqui demanu perdo als meus comapnys dekip per aver fet akabar la paxanga abans, i perdo a tots els que estavan veien el torneig, tant per mal exemple com per mal compartament.

atentamenttt
el porter de la eskuadraaaaaaaaaaaa aaaaaaaaa
- No l'has agredit perquè no has arribat bé perquè anaves amb tota la predisposció de posarli un ull morat.
- A mi no em serveix d'escusa el que ets massa impulsiu.
- Les entrades dures encara no les he trobades la veritat. Totes han tocat bola...
- No parles dels insults?? Que no et convè??

- No tenia intencio d'agredirlo en cap moment, quan li he dit el que li he dit, le agafat de la samarreta RES MES.
- Lo que soc impulsiu no era una excusa, era una simple observacio meva.
-No has vist las entrades dureS???:O:O:O:O: o no las as volgut veure??? perque molta gen si que las va veure i van ser pel terra i sense tokar bola.
-I dels insults no es que no em convugui parlarne, es simplement que YO no vaig dir cap insult a ningu... ¬¬
erl vaig agafda d ela camisa i li vaig dir que a rabiar sen nes a se put acasa que enrades dakestas a un xaval aixi no se li fan



Guardameta crec que anaves massa calent i anaves massa de sobrat per ser un torneig de germanor. No trobu normal que un porter quan el partit esta guanyat ja per una diferència important agafi la pilota i controli fóra del àrea i comenci a regatejar als rivals i fent-els-hi bicicletes i altres coses, trobo que això es anar massa de prepotent.
Si tu jugues en un torneig de germanor i elegeixes a un capità per el teu equip es ell que et te que representar en aquests conflictes el que no pots fer tu es agafarte la autoritat per la màniga.

Una cosa més, no només va ser contra la LFA que vas entrar en discussions amb jugadors de l'altre equip sinó que contra jugadors d'altres equips com per exemple un davanter dels @.com també vas tenir una certa baralla, és a dir, que si véns a jugar així a un torneig de germanor, millor que et quedis a casa o t'en vagis a zh, que t'ho passaràs igual o millor.

Això es tot.
que anav amasa calent, potser tens rao. Pero precisament si es un torneig per pasarmo be, doncs quan ne guanyan que vaig fe, agafa la pilota i pasarmo be.... cosa que amb el meu ekip no puc fe, doncs u vaig fe a un torneig......
pero buenu no o ce, aixo era lultim que em pensava que agues molestat a algu...
buenu lu de la baralla que diusamb akell va se per el que e comentat abans, mira pasod ecriure mes per res.
I ya ho he argumentat tot, no ce que anava de xulin i prepotent precisament ho dubtu moltisim, si fos una estrella potser si que u agues fet , pero no soc un crack per tnt dubtu que nes amb akesta actitud.

engaa

Connectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5734
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #430 el: 22 de Juliol de 2007, 14:37:00 pm »
No pots fer axo perquè és una gran manca de respecte envers l'equip contrari.
I no se de que parles anar de guarros nano. Tocar la bola no és anar de guarros. Massa bé acostumats estem em dona a mi...
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #431 el: 22 de Juliol de 2007, 14:37:31 pm »
parlant de sancions i arbitres... bufff, és igual millor no parlar-ne  :Hecho_polvo:

1 targeta groga significa 2 minuts de sanció... quantes targetes grogues van haver al torneig? bastantes... quants jugadors, en els qual m'incloc, vam cumplir aquests 2 minuts? CAP

Un altre cas... 2 groges = 1 blava... 1 blava = 1 partit de sanció... van haver varis jugadors amb dues grogues al mateix partit i res de res... Així se't treuen les ganes de jugar, és evident...

aixó que dius al dossier on s'explica el funcionament del torneig no o posa per enlloc :beer2 ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #432 el: 22 de Juliol de 2007, 14:55:09 pm »
parlant de sancions i arbitres... bufff, és igual millor no parlar-ne  :Hecho_polvo:

1 targeta groga significa 2 minuts de sanció... quantes targetes grogues van haver al torneig? bastantes... quants jugadors, en els qual m'incloc, vam cumplir aquests 2 minuts? CAP

Un altre cas... 2 groges = 1 blava... 1 blava = 1 partit de sanció... van haver varis jugadors amb dues grogues al mateix partit i res de res... Així se't treuen les ganes de jugar, és evident...

aixó que dius al dossier on s'explica el funcionament del torneig no o posa per enlloc :beer2 ;)

com tampoc possa enlloc que 2 grogues equival a una vermella i això ningú u discuteix, oy?
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #433 el: 22 de Juliol de 2007, 15:01:10 pm »
parlant de sancions i arbitres... bufff, és igual millor no parlar-ne  :Hecho_polvo:

1 targeta groga significa 2 minuts de sanció... quantes targetes grogues van haver al torneig? bastantes... quants jugadors, en els qual m'incloc, vam cumplir aquests 2 minuts? CAP

Un altre cas... 2 groges = 1 blava... 1 blava = 1 partit de sanció... van haver varis jugadors amb dues grogues al mateix partit i res de res... Així se't treuen les ganes de jugar, és evident...

aixó que dius al dossier on s'explica el funcionament del torneig no o posa per enlloc :beer2 ;)

com tampoc possa enlloc que 2 grogues equival a una vermella i això ningú u discuteix, oy?

jo em vaig llegir el reglament com l'any pasat, i era el mateix, i no, tampoc posa que dos grogues es una vermella... ;)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Uri19

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #434 el: 22 de Juliol de 2007, 15:07:04 pm »
Si em permeteu l'observació, vaig arribar a veure 3 grogues a un mateix jugador en el mateix partit, i aquest va seguir jugant.
Vaig haver de corregir una targeta al àrbit, ja que la falta comesa al num 14 dels @.com l'havia comès jo en canvi del meu company. M'agradaria tornar-li a demanar perdó al jugador perk no va ser pas la meva intenció.

La observació més negativa k puc treure és aquests frecs a frecs que ha existit.
Per altre banda, crec que l'observació més positiva k puc treure d'aquest torneig ha estat que la rivalitat (constant i intensa) entre tots els equips, ha estat provocada per l'igualat nivell de tots els equips desde l'últim fins al primer.

Att. Uri :beer2
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #435 el: 22 de Juliol de 2007, 15:09:33 pm »
Per cert guardameta, tu vas ser un dels que em va dir quan em vas fer el penal : No lo e tocado.
Que no em vas tocar¿¿¿??? si sapiguesis com tinc la part on em vas fer l'entrada... Entrades dures diu... mira qui parla...

Percert, de notarme el cos... Les cames si sem mouenxD

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #436 el: 22 de Juliol de 2007, 15:10:48 pm »
Per cert guardameta, tu vas ser un dels que em va dir quan em vas fer el penal : No lo e tocado.
Que no em vas tocar¿¿¿??? si sapiguesis com tinc la part on em vas fer l'entrada... Entrades dures diu... mira qui parla...

Percert, de notarme el cos... Les cames si sem mouenxD
com com? No o ce, em van xutar dos penals.
Tu a quin ekip jugavas?
si et refereixes a la forsa, doncs no ce si va se penal o no, perque vaig veure k farias el pase al segon i el vaig intercepta i despres de toka la bola et vaig toka a tu, alguns arbits o pitan i altres no.

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #437 el: 22 de Juliol de 2007, 15:12:08 pm »
Jo jugava a La Força.

Va ser que vas sortir en segada i jo vaig fer el pase, no vas frenar i t'em vas emportar.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #438 el: 22 de Juliol de 2007, 15:13:51 pm »
parlant de sancions i arbitres... bufff, és igual millor no parlar-ne  :Hecho_polvo:

1 targeta groga significa 2 minuts de sanció... quantes targetes grogues van haver al torneig? bastantes... quants jugadors, en els qual m'incloc, vam cumplir aquests 2 minuts? CAP

Un altre cas... 2 groges = 1 blava... 1 blava = 1 partit de sanció... van haver varis jugadors amb dues grogues al mateix partit i res de res... Així se't treuen les ganes de jugar, és evident...

aixó que dius al dossier on s'explica el funcionament del torneig no o posa per enlloc :beer2 ;)

com tampoc possa enlloc que 2 grogues equival a una vermella i això ningú u discuteix, oy?

jo em vaig llegir el reglament com l'any pasat, i era el mateix, i no, tampoc posa que dos grogues es una vermella... ;)


no em re feria al sala, sinó al futbol 11... tothom sap que 2 grogues = 1 vermella ... a més, el propi aribtre em va reconeixer lo de 2 grogues = 1 blava en sala i nothing the nothing  :(
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #439 el: 22 de Juliol de 2007, 15:14:52 pm »
Jo jugava a La Força.

Va ser que vas sortir en segada i jo vaig fer el pase, no vas frenar i t'em vas emportar.
YO en cap moment vaig anar a per tu, vaig anar a per la bola, el que pasa eske vaig sortir amb els peus per endevan... i jajaja com vols k freni? tu as vist com relliska el parket????
erets el numero 16?
buenuu es igual.