Autor Tema: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell  (Llegit 103955 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Garces

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #380 el: 21 de Juliol de 2007, 23:06:56 pm »
Lamentem molt la mala actuació del nostre porter ja que a perdut els nervis igual que l'arbitre ja que despres de suspendre el partit m'ha amenaçat personalement....la mentable...

Felicitar a la Resistencia-Foreros pel seu primer lloc. I  les altres penyes també.

No se, opineu com heu vist els equips i tal.....


Salut! :beer2
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Ferni

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #381 el: 21 de Juliol de 2007, 23:19:52 pm »
Lamentem molt la mala actuació del nostre porter ja que a perdut els nervis igual que l'arbitre ja que despres de suspendre el partit m'ha amenaçat personalement....la mentable...

Felicitar a la Resistencia-Foreros pel seu primer lloc. I  les altres penyes també.

No se, opineu com heu vist els equips i tal.....


Salut! :beer2


Garcés tota crítica q pugui fer del teu equip q sàpigues q no va per tu. Sens dubte ets el cervell d'aquest equip i el màxim culpable d'aconseguir els 7 putns q heu fet apessar d no tenir cambis.
Referent als equips doncs jo en altres edicions de l'interpenyes no hi he estat pero avui les meves sensacions són que:

- REsistencia Arlekinada: un grandíssim equip, una gran bellessa futbolística, i realment enamorat m'he quedat de les pilotes q li possen aquests jugadors, mare meva!!! juguen cada partit a 300 per hora i han sigut els més q merescuts campions.
Un 10 per aquest equip, llàstima q només els veiem jugar junts un cop a l'any.
- Arlequinats.com: un bastant bon equip, amb bastant talent tmb, al primer partit contra nosaltres suposo q s'han refiat i per això han perdut pero a la resta, excepte contra la Resistencia han sapigut impossar el seu joc i demostrar el talent q té aquest equip. Fluixets en les segones parts, alguns s'els i nota la edat ja...  :ejem
- Esquadra Arlekinada: molt bons en les contres i sens dubte els jugadors amb millor condició física, han donat molts problemes a la Resistencia al primer partit, han fet suar d valent als @.com i al final han aconseguit un increible empat amb els 4 gats i dsp golejar als no penyistes hi ha la Força, jugadors jovenets amb bastant talent la veritat.. llàstima q algun en comptes de cervell sembla q tingui cerradures...
- Penya els 4 gats: un molt bon bloc, es nota q fa anys q juguen junts alguns d'ells la veritat. Personalment crec q són un pel massa durs i bueno almenys contra nosaltres l'àrbitre a escombrat bastant en benefici a ells... pero bueno en general són un bon equip.
- Força Arlekinada: q dir dels noiets, formidables e increible la millora q han fet en respecte a passades edicions, mica en mica anar millorant i d cara a properes edicions ja poden buscar estar entre els 3 primers.
- Socis No penyistes: Un equip q a anat d menys a més desdel primer dia q es van coneixer, alguns jugadors com l'Enric, Militu o el Vito amb bastant talent, altres força lluitadors com el Guillermo i bueno en general són bons jugadors el q s'ha notat molt d q mai han jugat junts i q no es coneixien de res, a faltat fer una mica d pinya sinó podrien haber estat entre els 4 primers segur. Un equip q només a sumat 3 punts hi ha l'últim partit pero q a donat bastants problemes en algun q altre partit, especialment a les primeres parts.


arlequinat_1990

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #382 el: 21 de Juliol de 2007, 23:20:42 pm »
yo nomes vull dir una cosa jo estat per primer any alla i he anat a veure el meu germa al 20 de la força arlequinada i tambe soc arbitre de la lliga de l' ajuntament escolars i l' arbitre que ha suspes el partit a von l' han tret pobra no han sabia i va amençant a la gent pobre Garces i pobra Pedrinho   arbitre de avui un 0  MANEL L' ANY QUE BE PORTA ARBITRES BONS

Ferni

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #383 el: 21 de Juliol de 2007, 23:26:27 pm »
yo nomes vull dir una cosa jo estat per primer any alla i he anat a veure el meu germa al 20 de la força arlequinada i tambe soc arbitre de la lliga de l' ajuntament escolars i l' arbitre que ha suspes el partit a von l' han tret pobra no han sabia i va amençant a la gent pobre Garces i pobra Pedrinho   arbitre de avui un 0  MANEL L' ANY QUE BE PORTA ARBITRES BONS
tu ets germà del josep? Caraiiii haber-te donat a coneixer home!! q em feia gracia jeje.
Sobre el tema de l'arbitratge a sigut lamentable primerament el del cavell blanc q no sap encara q és treure una targeta i dsp el de verd q a tret una xuleria increible i al final no sabia ni el q es deia... una mica més i pega algun jugador o pare de l'Esquadra mare meva!! i fent callar al pobre Pedro quan no li faltava al respecte ni res.....
Per cert, encara no m'ha quedat clar el perq feia acabar el partit..... pero bueno. Q es faci una repassadeta al reglament i llavors arbitri.

Desconnectat Garces

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #384 el: 21 de Juliol de 2007, 23:29:28 pm »
...perque potser s'ha fet caqueta..?? no ho sé pero un m'ha agradat molt més l'arbitre del cabell blanc el més jove...LAMENTABLE!!! :ostres
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

arlequinat_1990

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #385 el: 21 de Juliol de 2007, 23:34:39 pm »
ferni tu ets aquell home que et vaig enseñar com es feia servir per mirar futbol a internet

Ferni

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #386 el: 21 de Juliol de 2007, 23:42:47 pm »
ferni tu ets aquell home que et vaig enseñar com es feia servir per mirar futbol a internet


jo sóc el boig q no parava d'anar avui amunt i avall per fora del camp, em mataran dels nervis aquests partits....jejeje. Jo no sabia com anava lo d veure futbol per internet pero m'ho va ensenyar el Dagar, no crec q sigui jo qui vols dir

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #387 el: 21 de Juliol de 2007, 23:49:12 pm »
Moltes felicitats a Resistència-Foreros perquè han sigut els campions del torneig, han jugat al màxim i molt bé tots els partits i us heu emportat el títol merescudament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

arlequinat_1990

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #388 el: 21 de Juliol de 2007, 23:54:12 pm »
si eres tu  perque emb vas  preguntar (per descargarme algun reproductor perque s' hem veu borros)

Desconnectat Pedrito

  • Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3640
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #389 el: 22 de Juliol de 2007, 00:51:59 am »
l'arbitre textualment m'ha dit: Tu te callas la boquita, que aquí no pintas nada.
Jo el que no trobo just, es que un torneig que es faci amb tota l'il.lusió del mon, amb penyes agermanades i gent coneguda, tingui que acabar aixi per culpa d'un parell d'impresentables (Árbitres)...


D'altra part, felicitar a: Jabo, Sergio, Ramon, Panso, Mutio, Pedro, Murciano... etcetc porque aparte de conoceros mejor, soys un equipazo lleno de ganas de ganar y coraje, me caeis de P.M chavales ;)

I que dir de la força, Ferni, Birrero, Gaba, Josep, Pau, Xavii, Navarro, Erik, Mendo, Iniesta... Gràcies per fer-me disfrutar tant en aquest torneig, les llágrimes d'impotència del Mendo i Erik, son clars simptomes de impotència, pero tot a estat millorat respecte l'any passat.

LFA!

PD: He sigut el primer jugador de la història de la LFA que marca un gol al interpenyes!

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

arlequinat_1990

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #390 el: 22 de Juliol de 2007, 00:54:08 am »
Una cosa li pregunatre el manel que si puc pitar l¡ any vinent pero li dire  gratis per els arlekinats els i faig gratis

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #391 el: 22 de Juliol de 2007, 03:25:02 am »
vinc del torneig interpenyes i la veritat tinc q destacar una cosa i és l'orgull, coratge, força que han tingut els jugadors de l FORÇA ARLEQUINADA en aquest torneig. Estic realment orgullós de la feina feta per aquest equip q a estat capaç de doblegar als 2 favorits i al final 1ª i 2ª classificat tota una REsistencia Arlequinada q la veritat dona gust veure com juguen i tots uns Arlequinats. com q també partien com a molt bon equip del torneig.
Estava convençut q aquest equip podia fer grans coses i al final les hem fet,  demostrant q lo aconseguit al primer partit no era casualitat i al tercer em tornat a guanyar, hi ha tota una Resistencia amb jugadors de molt talent.
Llàstima al final en que la pressió i les poques forces q teniem han comportat q fèssim un partit horrorós contra l'Esquadra Arlekinada i dsp tinguéssim bastanta mala sort jugant contra els No Penyistes a l'últim partit, uns no penyistes q avui si q tinc q dir q han jugat força bé apessar de quedar cuers al torneig.
Tenia com a objectiu aconseguir 6-7 punts i al final n'hem aconseguit 6... llàstima ja q a les 18: 30 H de la tarda la FORÇA ARLEKINADA depenia d'ella mateixa per a aconseguir la primera posició i al final ens hem hagut dconformar quedant penúltims, llàstima la veritat.
Espero q l'any vinent aquest equip faci un paper igual o més digne q aquest any i poguem lluitar entre els 3 equips més grans del torneig.

FELICITATS A TOTS ELS JUGADORS DE LA FORÇA!!!! sou collonuts nois!!!!

i també felicitar com no als campions del torneig, la Resistencia Arlekinada q són tot un exemple a seguir d'equip lluitador, entregat hi molt pero q molt ambiciós.

Com a nota negativa l'actuació bastant lamentable d'algun q altre àrbitre del torneig q s'ha comportat com auténtiques criatures amenaçant als jugadors i com no també lamentar el patetic comportament del porter de la Esquadra Arlekinada intentat agredir a un jugador nostre, sort q al final no ha passat res.

FELICITATS A TOTS ELS PARTICIPANTS!!!!!

i sobretot Militu espero q et recuperis ben aviat!!!!


En quan a puntuació i per a que veieu q la cosa ha estat igualada a quedat així:

1- RESISTENCIA ARLEKINADA 12 PUNTS
2- ARLEQUINATS.COM              9 PUNTS
3- ESQUADRA ARLEKINADA      7 PUNTS
4- PENYA ELS 4 GATS               7 PUNTS
5- LA FORÇA ARLEQUINADA     6 PUNTS
6- SOCIS NO PENYISTES          3 PUNTS

Em presento el patetic porter, de l'esquadra arlequinada soc yo.
Per comena nomes dir que yo en cap mometn e agredit al vostre jugador, lunic que e fet a sigut agafarlo i dirli textualemnt: a bordar ten vas a te **** casa, que las entradas a un xaval mes petit que tu no e sfan aixi, a partir de aqui tots els del vostre ekip sem an llensat a sobre incluit lentrenador.....
I llavors, doncs si reconec que el meu compartament a sigut agresiu, impulsiu i sense pensa, doncs la veritat ske al camp no em controlo soc masa impusliu xD
el meu compartametn a estat trist.. si..
pero mes trist es encara que aneu perden 7-1 i que us dedikeu a fotre segadas, el iniesta li a fotut una segada al nostre numero 10 k es infantil de segon any(es un crack) ell la eskivat, despres un atlre li a fet una entrada per davn i la eskivat i el iniesta esprintant desde la meva area fins la vostra li a fotut la entrada.
l'arbit per variar no a pitat res, no me pogut aguantar de anar alla i dir el que e dit,  doncs allo o tindria que aver dit el arbit. pero buenu no vull problemas... i menys despres de avermu pasat bee avui, a sigut el primer cop que em jugast i ens u em pasat be
el nostre problema a sigut anar sense canvis i que els ''cracks'' an stat ocupats xD
per acabar e llegit que algu preguntava xk sa suspes el partit
li e preugntat al arbit i ma dit que a sentit els de la força di: ahora vamos a ir a un mas a patadas, i que ell no volia problemas per tant a pitat final.

Desde aqui demanu perdo als meus comapnys dekip per aver fet akabar la paxanga abans, i perdo a tots els que estavan veien el torneig, tant per mal exemple com per mal compartament.

atentamenttt
el porter de la eskuadraaaaaaaaaaaa aaaaaaaaa

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #392 el: 22 de Juliol de 2007, 05:52:15 am »
Guardameta.... este gesto te honra... Yo no se lo que ha pasado, ha habido muchos nervios durante el torneo, mucha rivalidad, y malos arbitrajes... Pero dice mucho de ti aprender de los errores. aunque estos vengas provocados por una ida de olla del rival... Aqui todos amigos (espero), y que todo haya quedado en eso, un calenton... Recordad que aqui todos tenemos un unico sentimiento, como me ha dicho al termirar un partido un jugador de los No Socis, que es nuestro amor por el CES   :scut

Y en cuanto a Pedrinho... que decir... QUE SOIS UNOS CRACKS... !!!   El deporte es a veces asi de injusto, ganas y te pones arriba y pierdes y te quedas abajo... Pero no se os puede decir nada, teneis calidad y le habeis puesto ganas, igual que la Escuadra, otra de las sorpresas positivas del torneo....   

Seguid asi de bien, reponer fuerzas, y nos vemos el año que viene!!!!       :clap
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5734
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #393 el: 22 de Juliol de 2007, 09:43:31 am »
vinc del torneig interpenyes i la veritat tinc q destacar una cosa i és l'orgull, coratge, força que han tingut els jugadors de l FORÇA ARLEQUINADA en aquest torneig. Estic realment orgullós de la feina feta per aquest equip q a estat capaç de doblegar als 2 favorits i al final 1ª i 2ª classificat tota una REsistencia Arlequinada q la veritat dona gust veure com juguen i tots uns Arlequinats. com q també partien com a molt bon equip del torneig.
Estava convençut q aquest equip podia fer grans coses i al final les hem fet,  demostrant q lo aconseguit al primer partit no era casualitat i al tercer em tornat a guanyar, hi ha tota una Resistencia amb jugadors de molt talent.
Llàstima al final en que la pressió i les poques forces q teniem han comportat q fèssim un partit horrorós contra l'Esquadra Arlekinada i dsp tinguéssim bastanta mala sort jugant contra els No Penyistes a l'últim partit, uns no penyistes q avui si q tinc q dir q han jugat força bé apessar de quedar cuers al torneig.
Tenia com a objectiu aconseguir 6-7 punts i al final n'hem aconseguit 6... llàstima ja q a les 18: 30 H de la tarda la FORÇA ARLEKINADA depenia d'ella mateixa per a aconseguir la primera posició i al final ens hem hagut dconformar quedant penúltims, llàstima la veritat.
Espero q l'any vinent aquest equip faci un paper igual o més digne q aquest any i poguem lluitar entre els 3 equips més grans del torneig.

FELICITATS A TOTS ELS JUGADORS DE LA FORÇA!!!! sou collonuts nois!!!!

i també felicitar com no als campions del torneig, la Resistencia Arlekinada q són tot un exemple a seguir d'equip lluitador, entregat hi molt pero q molt ambiciós.

Com a nota negativa l'actuació bastant lamentable d'algun q altre àrbitre del torneig q s'ha comportat com auténtiques criatures amenaçant als jugadors i com no també lamentar el patetic comportament del porter de la Esquadra Arlekinada intentat agredir a un jugador nostre, sort q al final no ha passat res.

FELICITATS A TOTS ELS PARTICIPANTS!!!!!

i sobretot Militu espero q et recuperis ben aviat!!!!


En quan a puntuació i per a que veieu q la cosa ha estat igualada a quedat així:

1- RESISTENCIA ARLEKINADA 12 PUNTS
2- ARLEQUINATS.COM              9 PUNTS
3- ESQUADRA ARLEKINADA      7 PUNTS
4- PENYA ELS 4 GATS               7 PUNTS
5- LA FORÇA ARLEQUINADA     6 PUNTS
6- SOCIS NO PENYISTES          3 PUNTS

Em presento el patetic porter, de l'esquadra arlequinada soc yo.
Per comena nomes dir que yo en cap mometn e agredit al vostre jugador, lunic que e fet a sigut agafarlo i dirli textualemnt: a bordar ten vas a te p*** casa, que las entradas a un xaval mes petit que tu no e sfan aixi, a partir de aqui tots els del vostre ekip sem an llensat a sobre incluit lentrenador.....
I llavors, doncs si reconec que el meu compartament a sigut agresiu, impulsiu i sense pensa, doncs la veritat ske al camp no em controlo soc masa impusliu xD
el meu compartametn a estat trist.. si..
pero mes trist es encara que aneu perden 7-1 i que us dedikeu a fotre segadas, el iniesta li a fotut una segada al nostre numero 10 k es infantil de segon any(es un crack) ell la eskivat, despres un atlre li a fet una entrada per davn i la eskivat i el iniesta esprintant desde la meva area fins la vostra li a fotut la entrada.
l'arbit per variar no a pitat res, no me pogut aguantar de anar alla i dir el que e dit,  doncs allo o tindria que aver dit el arbit. pero buenu no vull problemas... i menys despres de avermu pasat bee avui, a sigut el primer cop que em jugast i ens u em pasat be
el nostre problema a sigut anar sense canvis i que els ''cracks'' an stat ocupats xD
per acabar e llegit que algu preguntava xk sa suspes el partit
li e preugntat al arbit i ma dit que a sentit els de la força di: ahora vamos a ir a un mas a patadas, i que ell no volia problemas per tant a pitat final.

Desde aqui demanu perdo als meus comapnys dekip per aver fet akabar la paxanga abans, i perdo a tots els que estavan veien el torneig, tant per mal exemple com per mal compartament.

atentamenttt
el porter de la eskuadraaaaaaaaaaaa aaaaaaaaa
- No l'has agredit perquè no has arribat bé perquè anaves amb tota la predisposció de posarli un ull morat.
- A mi no em serveix d'escusa el que ets massa impulsiu.
- Les entrades dures encara no les he trobades la veritat. Totes han tocat bola...
- No parles dels insults?? Que no et convè??
Grada Jove - La Força Arlekinada

CNS7

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #394 el: 22 de Juliol de 2007, 09:57:53 am »
Enhorabona als campions, que han fet un gran torneig.. :anims :beer2

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #395 el: 22 de Juliol de 2007, 10:06:19 am »

no em deixen fer-lo... si em deixessin fer-lo hi dispossés d més dies per a entrenar feia un catenaccio decent sobretot pels 3 primers partits.
Pero weno, jugarem a la española o a millor dit a lo inglés al pelotazo.

pues al final no necesitasteis catenaccio :tongue3: jugando a la española conseguisteis 2 partidos ganados i uno perdido i ademas eramos los teoricos"equipos fuertes"  :plora  bueno otra vez mas felicitaros  :clap :clap
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #396 el: 22 de Juliol de 2007, 11:24:16 am »
Interpenyes 07'

1.- Resistencia Foreros

2.- Arlekinats.com

3.- Esquadra Arlequinada

4.- Penya 4 Gats

5.- LFA :disappointed:

6.- No penyistes

Maxim Golejador: 15 del Resistencia

Minim Golejat: Resistencia, Quatre Gats i Esquadra.

No va ser els 4 gats sinò els @rlekinats.com
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #397 el: 22 de Juliol de 2007, 11:41:33 am »
Comentar que no només el Milutiu va acabar lesionat... al marge dels normals hematomes que tots poguem tenir, dir que el Devesa, company dels punt com, va haver d'anar al Taulí un cop acabat el torneig... No se exactament el que té, però tenia molèsties en una costella... (I després no va ser penal... :ejem )


Felicitar als campions del torneig, lògicament, però per mi, i de tot cor, els veritables campions van ser els nanus de la Força i el seu staff tècnic de luxe...  Anaven amb l'objectiu de d'aconseguir un sol punt i na'n guanyat 6... CONTRA ELS CAMPIONS I ELS SOTS-CAMPIONS !!!!!! donant la campanada en dues ocasions... el seu 5è lloc no reflexa el torneig que han fet i a les proves me remito... UNS FORTS I SENTITS APLAUDIMENTS DE TOT EL PAVELLÓ quan van anar a recollir la copa.  :clap2  :clap2  :clap2  :clap2 Van ser el Espanyol de la UEFA d'aquesta darrera temporada jejejejeje  :dance



El que és pròpiament el torneig, ha sigut el torneig més igualat de tots 3, la majoria de resultats eren victòries per la mínima i la tensió en que es jugaven la majoria de partits.  Llastima que aquesta tensió comportes actituds lamentables de varis jugadors de varis equips que per mi, juntament amb el nefast arbitratge, ha sigut la nota negativa del torneig  :'(
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #398 el: 22 de Juliol de 2007, 12:00:46 pm »
Per comena nomes dir que yo en cap mometn e agredit al vostre jugador, lunic que e fet a sigut agafarlo i dirli textualemnt: a bordar ten vas a te p*** casa, que las entradas a un xaval mes petit que tu no e sfan aixi, a partir de aqui tots els del vostre ekip sem an llensat a sobre incluit lentrenador.....

Jo soc un dels entrenadors de La Força, i he anat a posar pau, i no m'he llençat sobre teu, el que tu estaves agressiu i a mi un crio no m'amilana, i t'has fet enrera perquè m'has vist amb més mala llet que tu.

Si en cap moment has agredit al nostre jugador, ha sigut perquè altres jugadors s'han posat enmig, però anaves amb les ganes de donar-li, però t'has vist sol (els teus companys han passat de merders) i també he arribat jo.

per acabar e llegit que algu preguntava xk sa suspes el partit
li e preugntat al arbit i ma dit que a sentit els de la força di: ahora vamos a ir a un mas a patadas, i que ell no volia problemas per tant a pitat final.

L'àrbitre ha suspès el partit perquè jo li he demanat de no continuar-lo, ja que d'haver seguit el partit, amb tu, un company teu (per insults) i dos del meu equip (joc brut un i amenaces l'altre) havien de ser expulsats.

Per aquesta circumstància (vosaltres amb menys de 5 en pista), l'àrbitre ens anava a donar per guanyadors 0-3 i ens anava a regalar els 3 punts. Jo per guanyar així de guarrament, prefereixo que suspengui el partit i ens doni per perdedors, ja que no mereixiem guanyar el partit.


I per últim. Un jugador del teu equip, s'ha passat TOT el partit insultant a dos del nostre. Digue-li que té moltíssima sort de que jo no estigues al camp i que només em dediqués a la banqueta. No acostumo a rebre targetes, però acostumo a donar passaports a urgències del Taulí amb bastanta facilitat.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Ferni

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #399 el: 22 de Juliol de 2007, 12:04:43 pm »
"Guardameta" no em pensava q entressis aquí a parlar del tema pero vec q ho has fet, està molt bé q reconeguis q la teva actitud no a estat correcta, tmb entenc q són coses de la edat, nervis i cansanci q portaveu pero bueno em sorprén bastant aquella actitud anant 7-1.
No em penso estar tota la setmana parlant d'aquest tema, és un torneig de CONEGUTS I AMICS de gent del CE Sabadell, ara bé, discrepo bastant alhora d dir q nosaltres em estat durs, potser si q algú se li ha anat la cama pero no penso q en cap moment aquell partit hagués sigut dur, perq si o considerés el jugador q veiés siguent dur i amb l'avantatge q duieu l'hauria cambiat.
Nosaltres contra els 4 gats tmb hem hagut d suportar alguna entrada q altre dureta, i si em forces amb la Resistencia pero bueno, el fútbol és contacte i no crec q cap entrada d les q es van produir fossin expresament per a fer a mal a ningú, simplement per a evitar un atac contrari.
Referent a si anaves a pegar doncs considero q si q anaves a pegar pero bueno, està clar q ara en fred no reconeixeràs això i sobre l'actitud de l'àrbitre prefereixo ni parlar-ne ja q ni ell sabia perq havia parat el partit,  és evident q el va parar per la "tangana" q es va produir i no per comentaris q s'entís, i bueno la tangana la vau començar vosaltres sapiguent q quedaven 3-4 minuts com a molt per acabar el partit osigui q us podrieu haber esperat al final del partit a comentar aquestes coses i no anar corrent d'0una banda a l'altre amb aquella xuleria. Sort q els nostres jugadors en aquest aspecte són molt professional i cap va seguir el rotllo si no encara estaria separant a jugadors....
en fi, no en parlaré més, estic content q hagis entrat aquí a parlar del tema pero bueno continuo sense entendre coses de la vostra actitud.