Autor Tema: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell  (Llegit 103942 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #400 el: 22 de Juliol de 2007, 12:05:34 pm »
Felicitar a tots els equips del Torneig, en especial als Campions.

Destacar que el meu ekip, l'equip de socis, ha intentat guanyar tots els partits però al final només em pogut aconseguir 3 puntets, contra un rival que ja el coneixiem (pels 2 amistosos).

Cal destacar que les entrades en aquest torneig han sigut massa dures, cas del Militu que esta lesionat amb diversos dolors a la cama i al coll, i crec que els arbits no han sancionat correctament aquestes entrades.

Per últim felicitar al meu equip per el Torneig que em fet i sobretot per la defensa del últim partit que ha sigut la millor sens dubte.

Ens veiem l'any que ve no???
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat Garces

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 949
  • Gènere: Masculí
  • CES FEMENÍ, SEMPRE ENDAVANT!!
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #401 el: 22 de Juliol de 2007, 12:09:20 pm »
Jo ja vaig dir ahir tot el que havia de dir.
Com a capità i màxim responsable de la penya lamento molt el que va passar al partit contra la FORÇA ARLEKINADA. Si que es cert que si un arbitre suspèn el partit els 3 punts se'ls hi ha de donar a l'equip contrari però guanyan 7-1 a favor de l'ESQUADRA és molt fals perquè la superioritat es va notar molt.

De cara a tu Ferni espero que això s'oblidi aviat perque tu com a persona ets impresionan, un 10! :beer2

També he parlat amb els meus jugadors i m'han dit que ells també es volen disculpar per si van ofendre alguna o altre persona.


Salut! :beer2
CENTRE D'ESPORTS SABADELL FEMENÍ;<br />......d'aqui uns anys.....tornaràs.. ......al lloc......on mai devies haver deixat......

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #402 el: 22 de Juliol de 2007, 12:14:27 pm »
parlant de sancions i arbitres... bufff, és igual millor no parlar-ne  :Hecho_polvo:

1 targeta groga significa 2 minuts de sanció... quantes targetes grogues van haver al torneig? bastantes... quants jugadors, en els qual m'incloc, vam cumplir aquests 2 minuts? CAP

Un altre cas... 2 groges = 1 blava... 1 blava = 1 partit de sanció... van haver varis jugadors amb dues grogues al mateix partit i res de res... Així se't treuen les ganes de jugar, és evident...
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #403 el: 22 de Juliol de 2007, 12:16:07 pm »
Perdoneu apart això no ha estat l'únic ::)

Abans del partit hem anat alguns a escalfar i us heu rigut a la nostra cara :ejem
Això encara rai però quan s'ha suspès el partit i estava tota aquella pinya parlant ambe l'àrbitre alguns de vosaltres estaveu buscant l'iniesta i dient coses "después lo pillamos en la calle etc etc"
« Darrera modificació: 22 de Juliol de 2007, 12:17:21 pm per X-Men Aigua »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Ferni

  • Visitant
Re: RESISTENCIA-FOREROS Post oficial del equipo Interpenyas
« Respondre #404 el: 22 de Juliol de 2007, 12:19:50 pm »
Jo ja vaig dir ahir tot el que havia de dir.
Com a capità i màxim responsable de la penya lamento molt el que va passar al partit contra la FORÇA ARLEKINADA. Si que es cert que si un arbitre suspèn el partit els 3 punts se'ls hi ha de donar a l'equip contrari però guanyan 7-1 a favor de l'ESQUADRA és molt fals perquè la superioritat es va notar molt.

De cara a tu Ferni espero que això s'oblidi aviat perque tu com a persona ets impresionan, un 10! :beer2

També he parlat amb els meus jugadors i m'han dit que ells també es volen disculpar per si van ofendre alguna o altre persona.


Salut! :beer2

Garcés, ja he comentat per aquí q tot el q pugui dir del teu equip a tu t'excloc ja q et vec una molt bona persona hi ha la vegada molt bon jugador.
No vull parlar més del tema, ja està tot dit, el q em va sapiguer greu acabar un partit així perq si això no arriva a acabar així 3 minuts dsp q era el q quedava per acabar el partit jo hagués donat la mà a tots els vostres jugadors felicitant-los pel torneig fet apessar de no tenir canvis. Ara bé, l'actitud, i no només del vostre porter deixa molt q dessitjar...
Jo ja he dit q era més partidari a q es desqualifiqués al vostre equip i s'us treiés els punts q no pas q s'ens dongués només els 3 punts a nosaltres per aquell partit, més q res perq per a un partit de barri o de la lliga de l'Ajuntament allò q va passar només és una petita tangana, pero q passi això en un torneig INTERPENYES del CE Sabadell és totalment inadmissible i no es pot tolerar, i repeteixo q no només van ser els vostre sjugadors... q allà al camp hi havia molta més gent q no eren pas jugadors....

per cert, aquests 2 posts haurien d'anar a l'apartat INTERPENYES i no al post de l'equip campió

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #405 el: 22 de Juliol de 2007, 12:25:09 pm »
- Socis No penyistes: Un equip q a anat d menys a més desdel primer dia q es van coneixer, alguns jugadors com l'Enric, Militu o el Vito amb bastant talent, altres força lluitadors com el Guillermo i bueno en general són bons jugadors el q s'ha notat molt d q mai han jugat junts i q no es coneixien de res, a faltat fer una mica d pinya sinó podrien haber estat entre els 4 primers segur. Un equip q només a sumat 3 punts hi ha l'últim partit pero q a donat bastants problemes en algun q altre partit, especialment a les primeres parts.


On has vist el meu talent, si jo era dels més dolents del equip!  :xin-xin


Felicito a l'Eric, al Xavi, al Joan, al Fran, l'Albert, el Lutgardo, el Guillermo, i al Militu i al Rafa (que han acabat els dos amb molesties) Heu fet un bon torneig!
« Darrera modificació: 22 de Juliol de 2007, 12:57:30 pm per SbdPrimera-Vitto52 »
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #406 el: 22 de Juliol de 2007, 12:46:35 pm »
os kejais muchos de golpes etc etc tol mundo que jugo recibio ayer algunos mas otros menos, es asi el futbito asi que nada mas comentar, yo hoy no me siento el cuerpo  :borratxo  :hurra
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #407 el: 22 de Juliol de 2007, 12:48:41 pm »
Quien se siente el cuerpo hoy??  :xin-xin :xin-xin
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #408 el: 22 de Juliol de 2007, 12:53:45 pm »
pues yo no lo siento, nose los demas, creo que pocos lo sentiran...xD  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5734
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #409 el: 22 de Juliol de 2007, 12:54:58 pm »
Quien se siente el cuerpo hoy?? :xin-xin :xin-xin
Los morados... la mano y el tobillo! :exxxx
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5698
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #410 el: 22 de Juliol de 2007, 13:01:23 pm »
os kejais muchos de golpes etc etc tol mundo que jugo recibio ayer algunos mas otros menos, es asi el futbito asi que nada mas comentar, yo hoy no me siento el cuerpo  :borratxo  :hurra

una cosa son los golpes, i otra cosa es entrar como un animal, provacondo 3 hematomas, y un dolor de cuello que ni si quiera lo puedo girar ( aun me tendran que poner collarin ), por no hablar de que si no estubiera el banco ahi probablemente me ubiera estrellado de cabeza contra la pared
aunque tubieras miedo de que os levantara el partido no teniais que ir a lesionarme tan descaradamente... xD

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #411 el: 22 de Juliol de 2007, 13:03:54 pm »
os kejais muchos de golpes etc etc tol mundo que jugo recibio ayer algunos mas otros menos, es asi el futbito asi que nada mas comentar, yo hoy no me siento el cuerpo  :borratxo  :hurra

una cosa son los golpes, i otra cosa es entrar como un animal, provacondo 3 hematomas, y un dolor de cuello que ni si quiera lo puedo girar ( aun me tendran que poner collarin ), por no hablar de que si no estubiera el banco ahi probablemente me ubiera estrellado de cabeza contra la pared
aunque tubieras miedo de que os levantara el partido no teniais que ir a lesionarme tan descaradamente... xD
jajaja que c***** xDDD :balla viste el primer gol que os marquemos?? nada mas a decir :-X  :cheer :hurra
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5698
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #412 el: 22 de Juliol de 2007, 13:07:15 pm »
os kejais muchos de golpes etc etc tol mundo que jugo recibio ayer algunos mas otros menos, es asi el futbito asi que nada mas comentar, yo hoy no me siento el cuerpo  :borratxo  :hurra

una cosa son los golpes, i otra cosa es entrar como un animal, provacondo 3 hematomas, y un dolor de cuello que ni si quiera lo puedo girar ( aun me tendran que poner collarin ), por no hablar de que si no estubiera el banco ahi probablemente me ubiera estrellado de cabeza contra la pared
aunque tubieras miedo de que os levantara el partido no teniais que ir a lesionarme tan descaradamente... xD
jajaja que c***** xDDD :balla viste el primer gol que os marquemos?? nada mas a decir :-X  :cheer :hurra
no me acuerdo... como fue?

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #413 el: 22 de Juliol de 2007, 13:13:27 pm »
os kejais muchos de golpes etc etc tol mundo que jugo recibio ayer algunos mas otros menos, es asi el futbito asi que nada mas comentar, yo hoy no me siento el cuerpo  :borratxo  :hurra

una cosa son los golpes, i otra cosa es entrar como un animal, provacondo 3 hematomas, y un dolor de cuello que ni si quiera lo puedo girar ( aun me tendran que poner collarin ), por no hablar de que si no estubiera el banco ahi probablemente me ubiera estrellado de cabeza contra la pared
aunque tubieras miedo de que os levantara el partido no teniais que ir a lesionarme tan descaradamente... xD
jajaja que c***** xDDD :balla viste el primer gol que os marquemos?? nada mas a decir :-X  :cheer :hurra
no me acuerdo... como fue?

Entro en la porteria como los otros, no??  :hurra   :beer2  :beer2

PD: Podriais invitar algo ya que habeis kedado campeones!  :beer2  :beer2
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat 100%sabadell

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4262
  • Gènere: Masculí
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #414 el: 22 de Juliol de 2007, 13:13:54 pm »
Des de bastante lejos a la escuadra mas o menos fue la trayectoria  :geek :hurra

vitto las fiestas fueron ayer de celebracion, ayer mismo en la cena unos xavales ya nos retaron para un partidillo jajaj pero le dijimos que nada de futbol hasta daki un tiempo :balla
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat MILITU

  • President
  • *********
  • Missatges: 5698
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #415 el: 22 de Juliol de 2007, 13:15:57 pm »
Des de bastante lejos a la escuadra mas o menos fue la trayectoria  :geek :hurra

vitto las fiestas fueron ayer de celebracion, ayer mismo en la cena unos xavales ya nos retaron para un partidillo jajaj pero le dijimos que nada de futbol hasta daki un tiempo :balla

simplemente suerte..nosotros elaboramos mas nuestros goles

Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #416 el: 22 de Juliol de 2007, 13:40:38 pm »
vinc del torneig interpenyes i la veritat tinc q destacar una cosa i és l'orgull, coratge, força que han tingut els jugadors de l FORÇA ARLEQUINADA en aquest torneig. Estic realment orgullós de la feina feta per aquest equip q a estat capaç de doblegar als 2 favorits i al final 1ª i 2ª classificat tota una REsistencia Arlequinada q la veritat dona gust veure com juguen i tots uns Arlequinats. com q també partien com a molt bon equip del torneig.
Estava convençut q aquest equip podia fer grans coses i al final les hem fet,  demostrant q lo aconseguit al primer partit no era casualitat i al tercer em tornat a guanyar, hi ha tota una Resistencia amb jugadors de molt talent.
Llàstima al final en que la pressió i les poques forces q teniem han comportat q fèssim un partit horrorós contra l'Esquadra Arlekinada i dsp tinguéssim bastanta mala sort jugant contra els No Penyistes a l'últim partit, uns no penyistes q avui si q tinc q dir q han jugat força bé apessar de quedar cuers al torneig.
Tenia com a objectiu aconseguir 6-7 punts i al final n'hem aconseguit 6... llàstima ja q a les 18: 30 H de la tarda la FORÇA ARLEKINADA depenia d'ella mateixa per a aconseguir la primera posició i al final ens hem hagut dconformar quedant penúltims, llàstima la veritat.
Espero q l'any vinent aquest equip faci un paper igual o més digne q aquest any i poguem lluitar entre els 3 equips més grans del torneig.

FELICITATS A TOTS ELS JUGADORS DE LA FORÇA!!!! sou collonuts nois!!!!

i també felicitar com no als campions del torneig, la Resistencia Arlekinada q són tot un exemple a seguir d'equip lluitador, entregat hi molt pero q molt ambiciós.

Com a nota negativa l'actuació bastant lamentable d'algun q altre àrbitre del torneig q s'ha comportat com auténtiques criatures amenaçant als jugadors i com no també lamentar el patetic comportament del porter de la Esquadra Arlekinada intentat agredir a un jugador nostre, sort q al final no ha passat res.

FELICITATS A TOTS ELS PARTICIPANTS!!!!!

i sobretot Militu espero q et recuperis ben aviat!!!!


En quan a puntuació i per a que veieu q la cosa ha estat igualada a quedat així:

1- RESISTENCIA ARLEKINADA 12 PUNTS
2- ARLEQUINATS.COM              9 PUNTS
3- ESQUADRA ARLEKINADA      7 PUNTS
4- PENYA ELS 4 GATS               7 PUNTS
5- LA FORÇA ARLEQUINADA     6 PUNTS
6- SOCIS NO PENYISTES          3 PUNTS

Em presento el patetic porter, de l'esquadra arlequinada soc yo.
Per comena nomes dir que yo en cap mometn e agredit al vostre jugador, lunic que e fet a sigut agafarlo i dirli textualemnt: a bordar ten vas a te p*** casa, que las entradas a un xaval mes petit que tu no e sfan aixi, a partir de aqui tots els del vostre ekip sem an llensat a sobre incluit lentrenador.....
I llavors, doncs si reconec que el meu compartament a sigut agresiu, impulsiu i sense pensa, doncs la veritat ske al camp no em controlo soc masa impusliu xD
el meu compartametn a estat trist.. si..
pero mes trist es encara que aneu perden 7-1 i que us dedikeu a fotre segadas, el iniesta li a fotut una segada al nostre numero 10 k es infantil de segon any(es un crack) ell la eskivat, despres un atlre li a fet una entrada per davn i la eskivat i el iniesta esprintant desde la meva area fins la vostra li a fotut la entrada.
l'arbit per variar no a pitat res, no me pogut aguantar de anar alla i dir el que e dit,  doncs allo o tindria que aver dit el arbit. pero buenu no vull problemas... i menys despres de avermu pasat bee avui, a sigut el primer cop que em jugast i ens u em pasat be
el nostre problema a sigut anar sense canvis i que els ''cracks'' an stat ocupats xD
per acabar e llegit que algu preguntava xk sa suspes el partit
li e preugntat al arbit i ma dit que a sentit els de la força di: ahora vamos a ir a un mas a patadas, i que ell no volia problemas per tant a pitat final.

Desde aqui demanu perdo als meus comapnys dekip per aver fet akabar la paxanga abans, i perdo a tots els que estavan veien el torneig, tant per mal exemple com per mal compartament.

atentamenttt
el porter de la eskuadraaaaaaaaaaaa aaaaaaaaa
- No l'has agredit perquè no has arribat bé perquè anaves amb tota la predisposció de posarli un ull morat.
- A mi no em serveix d'escusa el que ets massa impulsiu.
- Les entrades dures encara no les he trobades la veritat. Totes han tocat bola...
- No parles dels insults?? Que no et convè??

- No tenia intencio d'agredirlo en cap moment, quan li he dit el que li he dit, le agafat de la samarreta RES MES.
- Lo que soc impulsiu no era una excusa, era una simple observacio meva.
-No has vist las entrades dureS???:O:O:O:O: o no las as volgut veure??? perque molta gen si que las va veure i van ser pel terra i sense tokar bola.
-I dels insults no es que no em convugui parlarne, es simplement que YO no vaig dir cap insult a ningu... ¬¬
erl vaig agafda d ela camisa i li vaig dir que a rabiar sen nes a se put acasa que enrades dakestas a un xaval aixi no se li fan


Desconnectat Guardameta

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 27
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #417 el: 22 de Juliol de 2007, 13:44:40 pm »
Per comena nomes dir que yo en cap mometn e agredit al vostre jugador, lunic que e fet a sigut agafarlo i dirli textualemnt: a bordar ten vas a te p*** casa, que las entradas a un xaval mes petit que tu no e sfan aixi, a partir de aqui tots els del vostre ekip sem an llensat a sobre incluit lentrenador.....

Jo soc un dels entrenadors de La Força, i he anat a posar pau, i no m'he llençat sobre teu, el que tu estaves agressiu i a mi un crio no m'amilana, i t'has fet enrera perquè m'has vist amb més mala llet que tu.

Si en cap moment has agredit al nostre jugador, ha sigut perquè altres jugadors s'han posat enmig, però anaves amb les ganes de donar-li, però t'has vist sol (els teus companys han passat de merders) i també he arribat jo.

per acabar e llegit que algu preguntava xk sa suspes el partit
li e preugntat al arbit i ma dit que a sentit els de la força di: ahora vamos a ir a un mas a patadas, i que ell no volia problemas per tant a pitat final.

L'àrbitre ha suspès el partit perquè jo li he demanat de no continuar-lo, ja que d'haver seguit el partit, amb tu, un company teu (per insults) i dos del meu equip (joc brut un i amenaces l'altre) havien de ser expulsats.

Per aquesta circumstància (vosaltres amb menys de 5 en pista), l'àrbitre ens anava a donar per guanyadors 0-3 i ens anava a regalar els 3 punts. Jo per guanyar així de guarrament, prefereixo que suspengui el partit i ens doni per perdedors, ja que no mereixiem guanyar el partit.


I per últim. Un jugador del teu equip, s'ha passat TOT el partit insultant a dos del nostre. Digue-li que té moltíssima sort de que jo no estigues al camp i que només em dediqués a la banqueta. No acostumo a rebre targetes, però acostumo a donar passaports a urgències del Taulí amb bastanta facilitat.


jajajajaja me fet enrere eprque¿??? simplement me fet enrere perque ya li avia dit el que li volia dir, i a tu no ce qui ets pero no te vist. pero buenu es igual.
I aixo del jugador del meu ekip que sa pasat tot el partit insultan, em pots dir quin numero era??

La meva intencio en aquest torneig en cap moment a si¡gut a anar a escalfa lambient ni molt menys(ahi una persona em va venir a dir aixo ¬¬)
El garces va considerar que valia per ser porter del seu ekip i em va crida e jugat i punt.
Al ultim partit, siusplau no em diguis que las entradas no anavan a fer mal hostiaa, que el iniesta li va fotre dos entradas al nostre 10, la primera no el va pillar es va aixeca i va anar a fotreli una altra segada esprintant per pillarlo.....
S'em enva anar l'olla, i buenu no puc fer res mes, ara despres del que ya a pasat. L'unic que puc fe es demanar disuculpas als del meu equip, al arbit per averli fotut merde, i a tota la gen que estava miran, per ferlos presencia allo.

pero buenu, nomes em registrat per contestar a algunes personas d'aqui.
i Garces as fet un torneigg exepcional marcann els gols que as marcat!

buenu, doncss que vagi be
« Darrera modificació: 22 de Juliol de 2007, 13:53:37 pm per Guardameta »

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 972
  • Gènere: Masculí
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #418 el: 22 de Juliol de 2007, 13:47:53 pm »
vinc del torneig interpenyes i la veritat tinc q destacar una cosa i és l'orgull, coratge, força que han tingut els jugadors de l FORÇA ARLEQUINADA en aquest torneig. Estic realment orgullós de la feina feta per aquest equip q a estat capaç de doblegar als 2 favorits i al final 1ª i 2ª classificat tota una REsistencia Arlequinada q la veritat dona gust veure com juguen i tots uns Arlequinats. com q també partien com a molt bon equip del torneig.
Estava convençut q aquest equip podia fer grans coses i al final les hem fet,  demostrant q lo aconseguit al primer partit no era casualitat i al tercer em tornat a guanyar, hi ha tota una Resistencia amb jugadors de molt talent.
Llàstima al final en que la pressió i les poques forces q teniem han comportat q fèssim un partit horrorós contra l'Esquadra Arlekinada i dsp tinguéssim bastanta mala sort jugant contra els No Penyistes a l'últim partit, uns no penyistes q avui si q tinc q dir q han jugat força bé apessar de quedar cuers al torneig.
Tenia com a objectiu aconseguir 6-7 punts i al final n'hem aconseguit 6... llàstima ja q a les 18: 30 H de la tarda la FORÇA ARLEKINADA depenia d'ella mateixa per a aconseguir la primera posició i al final ens hem hagut dconformar quedant penúltims, llàstima la veritat.
Espero q l'any vinent aquest equip faci un paper igual o més digne q aquest any i poguem lluitar entre els 3 equips més grans del torneig.

FELICITATS A TOTS ELS JUGADORS DE LA FORÇA!!!! sou collonuts nois!!!!

i també felicitar com no als campions del torneig, la Resistencia Arlekinada q són tot un exemple a seguir d'equip lluitador, entregat hi molt pero q molt ambiciós.

Com a nota negativa l'actuació bastant lamentable d'algun q altre àrbitre del torneig q s'ha comportat com auténtiques criatures amenaçant als jugadors i com no també lamentar el patetic comportament del porter de la Esquadra Arlekinada intentat agredir a un jugador nostre, sort q al final no ha passat res.

FELICITATS A TOTS ELS PARTICIPANTS!!!!!

i sobretot Militu espero q et recuperis ben aviat!!!!


En quan a puntuació i per a que veieu q la cosa ha estat igualada a quedat així:

1- RESISTENCIA ARLEKINADA 12 PUNTS
2- ARLEQUINATS.COM              9 PUNTS
3- ESQUADRA ARLEKINADA      7 PUNTS
4- PENYA ELS 4 GATS               7 PUNTS
5- LA FORÇA ARLEQUINADA     6 PUNTS
6- SOCIS NO PENYISTES          3 PUNTS

Em presento el patetic porter, de l'esquadra arlequinada soc yo.
Per comena nomes dir que yo en cap mometn e agredit al vostre jugador, lunic que e fet a sigut agafarlo i dirli textualemnt: a bordar ten vas a te p*** casa, que las entradas a un xaval mes petit que tu no e sfan aixi, a partir de aqui tots els del vostre ekip sem an llensat a sobre incluit lentrenador.....
I llavors, doncs si reconec que el meu compartament a sigut agresiu, impulsiu i sense pensa, doncs la veritat ske al camp no em controlo soc masa impusliu xD
el meu compartametn a estat trist.. si..
pero mes trist es encara que aneu perden 7-1 i que us dedikeu a fotre segadas, el iniesta li a fotut una segada al nostre numero 10 k es infantil de segon any(es un crack) ell la eskivat, despres un atlre li a fet una entrada per davn i la eskivat i el iniesta esprintant desde la meva area fins la vostra li a fotut la entrada.
l'arbit per variar no a pitat res, no me pogut aguantar de anar alla i dir el que e dit,  doncs allo o tindria que aver dit el arbit. pero buenu no vull problemas... i menys despres de avermu pasat bee avui, a sigut el primer cop que em jugast i ens u em pasat be
el nostre problema a sigut anar sense canvis i que els ''cracks'' an stat ocupats xD
per acabar e llegit que algu preguntava xk sa suspes el partit
li e preugntat al arbit i ma dit que a sentit els de la força di: ahora vamos a ir a un mas a patadas, i que ell no volia problemas per tant a pitat final.

Desde aqui demanu perdo als meus comapnys dekip per aver fet akabar la paxanga abans, i perdo a tots els que estavan veien el torneig, tant per mal exemple com per mal compartament.

atentamenttt
el porter de la eskuadraaaaaaaaaaaa aaaaaaaaa
- No l'has agredit perquè no has arribat bé perquè anaves amb tota la predisposció de posarli un ull morat.
- A mi no em serveix d'escusa el que ets massa impulsiu.
- Les entrades dures encara no les he trobades la veritat. Totes han tocat bola...
- No parles dels insults?? Que no et convè??

- No tenia intencio d'agredirlo en cap moment, quan li he dit el que li he dit, le agafat de la samarreta RES MES.
- Lo que soc impulsiu no era una excusa, era una simple observacio meva.
-No has vist las entrades dureS???:O:O:O:O: o no las as volgut veure??? perque molta gen si que las va veure i van ser pel terra i sense tokar bola.
-I dels insults no es que no em convugui parlarne, es simplement que YO no vaig dir cap insult a ningu... ¬¬
erl vaig agafda d ela camisa i li vaig dir que a rabiar sen nes a se put acasa que enrades dakestas a un xaval aixi no se li fan



Guardameta crec que anaves massa calent i anaves massa de sobrat per ser un torneig de germanor. No trobu normal que un porter quan el partit esta guanyat ja per una diferència important agafi la pilota i controli fóra del àrea i comenci a regatejar als rivals i fent-els-hi bicicletes i altres coses, trobo que això es anar massa de prepotent.
Si tu jugues en un torneig de germanor i elegeixes a un capità per el teu equip es ell que et te que representar en aquests conflictes el que no pots fer tu es agafarte la autoritat per la màniga.

Una cosa més, no només va ser contra la LFA que vas entrar en discussions amb jugadors de l'altre equip sinó que contra jugadors d'altres equips com per exemple un davanter dels @.com també vas tenir una certa baralla, és a dir, que si véns a jugar així a un torneig de germanor, millor que et quedis a casa o t'en vagis a zh, que t'ho passaràs igual o millor.

Això es tot.
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Ferni

  • Visitant
Re: III Torneig InterPenyes C.E. Sabadell
« Respondre #419 el: 22 de Juliol de 2007, 13:49:37 pm »
tu no és q siguis molt impulsiu, és q simplement busques camorra amb qui saps que et pots ficar, com és q no vas sortir així a agafar la samarreta a ningú en cap dels altres 4 partits? q potser nosaltres només vam ser els q vam fer alguna entrada forta? El q passa q és molt fàcil ficar-se amb l'equip més jovenet i més quan saps d sobres q cap dels seus jugadors et seguirà el teu rotllo....saps d sobres q si fas això en un altre partit el q i surt més perdent hauries sigut tu.
Jo ja vaig veure en el partit contra els no penyistes quan guanyaveu per bastants gols q sorties fins al mig del camp amb la pilota a regatejar i exhibir-te una miqueta, només vull q sàpigues q això a segons quins llocs més val q no ho facis si nó algun dia et trobaràs amb gent amb molta més mala llet q la gent de penyes del Sabadell i potser et portaràs algun disgust.
En fi, q ja t'ho faràs i espero q en properes edicions es repensin 2 vegades la participació d'algun dels membres del teu equip.