Autor Tema: Que li pasa a l´entrenador amb Marc Perez ?  (Llegit 4870 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Andreu

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 167
Que li pasa a l´entrenador amb Marc Perez ?
« el: 27 de de 2005, 23:33:39 pm »
Hola a tots !

No entenc com un jugador com es Marc Perez no ha jugat ni un minut... realment no ho entenc, es un jugador que dona rapidesa, fluidesa i resultats, quin es el problema doncs ?

Aixi no podem seguir.

El principal problema que teniem amb Rubi eren els resultats, pero d´aquesta manera i amb un joc tant fluix i defensiu no arrivarem enlloc..

Nois, em sembla que hem de començar a pensar en com pujarem de tercera a segona l´any que be.

Salutacions a tots.

Desconnectat Sabadell Power

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Que li pasa a l´entrenador amb Marc Perez ?
« Respondre #1 el: 27 de de 2005, 23:52:35 pm »
Si, tens tota la rao... sembla que l'ha substituit per la banda pel cañadas.

Jo crec que el cañadas hauria de jugar mes pel mitg i el marc per la banda... realment jo tambe crec que es dels que ho feia milloret.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Toni23

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 523
Re: Que li pasa a l´entrenador amb Marc Perez ?
« Respondre #2 el: 28 de de 2005, 10:54:09 am »

Si i el mateix passa amb l´Albert Martinez. Són jugadors que el Mora no coneix massa i que tampoc en té referències, prefereix fer jugar a aquells que per la raó que sigui ja en tenia informació avans d´aterrar al Sabadell.
El que encara és més greu es que  jugui el Polanco enlloc del Marc, ja que el Cañadas et pot arribar a resoldre un partit amb una jugada aïllada.
Igualment el Dot( tot i que és un bon jugador) està molt baixa de forma i no estaria de més que juguès el Txiqui pel lateral i de centrals entre el Rial,el Genís il´Igor que s´ho arreglin.

Cal pendre alguna mesura, ja que cada cop queda menys lliga i la situació a la taula segueix igual.

Tot i així la clau està en fer els deures a casa i no voler anara a fer proeses en camps complicats.
El diumenge s´ha d´omplir al màxim al camp, ja no hi ha excuses, ni tele, ni fred ni òsties

Desconnectat BLANC-I-BLAU

  • President
  • *********
  • Missatges: 8028
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Re: Que li pasa a l´entrenador amb Marc Perez ?
« Respondre #3 el: 28 de de 2005, 12:02:52 pm »

  El Marc Pérez és un bon jugador,ràpid i dinàmic , amb una aportació positiva quan ha jugat i contrapunt necessari de Juanma Cruz per mantenir les dues bandes equilibrades.

  Es compta massa poc amb l´Albert Martínez i tal com abans he dit, l´Alberto Edjogo no està existint.  Tan llarga és la plantilla per a condemnar jugadors a la suplència perpètua ?
Ni Barça, ni Madrid, sempre C.E.Sabadell

Vitrubio

  • Visitant
Re: Que li pasa a l´entrenador amb Marc Perez ?
« Respondre #4 el: 28 de de 2005, 13:26:49 pm »
Amb la situació actual del equip, en Mora no pensa fer experiments ni amb jugadors ni amb el sistema tactic, i això ho ha dit ell mateix. Aixi, que hi haura jugadors que en sembla que no jugaran massa.
Home, a mi en sembla que tant en Marc Perez com l'Albert Martinez son jugadors molt aprofitables. Sobretot aquest últim, que quan ha jugat, sempre me ha agradat, i seria molt aprofitable en la mitjapunta, donant pilotas en Tariq.
Sobretot en un equip titular d'on hi ha jugadors que tampoc estan jugant gaire bé. Casos com en Dot o en Genis en defensa, o en Xavi Muñoz el miitj del camp.

Desconnectat PANSO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 7000
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: Que li pasa a l´entrenador amb Marc Perez ?
« Respondre #5 el: 28 de de 2005, 18:00:07 pm »
solo pasa una cosa, que el mora es ultradefensivo y el estilo de juego de esos jugadores de los que hablais es justamente el contrario de lo que el mora quiere. asi de facil.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Que li pasa a l´entrenador amb Marc Perez ?
« Respondre #6 el: 28 de de 2005, 18:41:12 pm »
Jo el que no enten és una cosa, en Mora és un mister defensiu (ok, no li replicu) pero el seu sistema (de moment) no li esta donant bons resultats... PER QUÈ NO CANVIA EL SEU SISTEMA??!!!! si defensivament no se´n surt, que provi l'atac!!! En Rubi era tot el contrari (jugava de davanter) que en Mora(era porter) i be que el joc era algo millor (tot i que perdiem igual). Ahir va posar a 5 defenses (sino recordo malament, corregiu-me si no) i ens van clavar 4 gols... No entenc que hi feia Marc Pérez a la banqueta.
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat sexeibirra

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4263
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Qüestió de plantejaments
« Respondre #7 el: 28 de de 2005, 18:46:47 pm »
En Mora planteja tots els partits iguals: Al contraatac.

Ahir era desesperant vore al Castelló amb 10 i el CE Sabadell esperant-lo al contraatac. Collona! que erem 1 de més, hòstia, que haguessem jugat més espaiats i no tant darrera!

Laculpa no va ser només de la mala sort. La culpa va ser nostra.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat tiko

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
Re: Que li pasa a l´entrenador amb Marc Perez ?
« Respondre #8 el: 28 de de 2005, 19:11:40 pm »
A mi la veritat és que el Marc Pérez mai m'ha acabat de fer el pes, però crec que en aquest equip tindria que ser titular indiscutible.
A més, crec, que el Polanco no és extrem esquerra, sino mitja punta, allà rendeix més.

Parlant de Castellò, que vaig estar ahir, crec que el Mora va fer un fallo garafal al no posar el Marc Pérez en el lloc del Dot a la segona part. El Castellò estava amb un de menys, i no atacaben per la seva banda dreta. El Dot es va passar la segona part pujant la banda tot sol, és cert que hi va posar moltes ganes, però s'ha de reconeixer que no centra ni desborda com és capaç de fer el Marc... a més a més, només vem fer un canvi, i el Marc es va quedar a la banqueta, o sigui que penso que el mora no va estar acertat.

Desconnectat Andreu

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 167
Re: Que li pasa a l´entrenador amb Marc Perez ?
« Respondre #9 el: 28 de de 2005, 22:26:15 pm »
Es que el que esta fent no te sentit...

Siusplau, reflexionem...

Comença el partit amb Juanma Cruz per l´esquerra i Cañades per la dreta. amb el 2 a 1 fa el fabulos canvi de...Txiki per Xavi Muñoz... a Cañadas el posa de mitja punta, Marcos d´estrem dret i Juanma a l´esquerra...

Diuen que no vol fer experiments, pero... perdoneu l´atreviment: si aixo no es un experiment... :-\ no es logic que posi jugadors fora de les demarcacions que tenen, que faci aquests embrolls que es monta... tenint un jugadoras com es Mark Perez a la banqueta... hagues sigut el mes coerent

Crec que en algun moment va decidir no comptar amb alguns dels jugadors i ho mantindra fins l´ultim dia, potser i tant de bo m´equivoqui, pero la cosa pinta aixi...

Veurem....

Desconnectat Tontxu

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 62
Re: Que li pasa a l´entrenador amb Marc Perez ?
« Respondre #10 el: 29 de de 2005, 21:31:18 pm »
pues es muy sencillo......el Mora....NO TIENE NI **** IDEA DE FUTBOL......ni mas...ni menos.....y para muestra un ejemplo:
En campo contrario le pitan 2 penaltis a favor y le expulsan un jugador contrario a los 12' de la primera parte.......Resulta do Final: 4-2. Sin comentarios.Bueno si, un comentario.....
A los 21'' de empezar el segundo tiempo, nos marcan el 2 a 1. Inmediatamente reacciona "nuestro" señor entrenador y pone a calentar a Txiqui y Rial.....Acojonante eeeeeee......Queria mantener el resultado?????
jajajaja y el Marc sentado en el banquillo viendo el partido desde la primera fila,jajajajaja........vergonzoso.....
SI ESTO LE PASA AL RUBI......NO LO DEJAMOS SALIR DE CASTALIA VIVO.
Saludos

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Que li pasa a l´entrenador amb Marc Perez ?
« Respondre #11 el: 29 de de 2005, 22:03:51 pm »
El partit el juguen els jugadors, no l'entrenador. Si sent 11 contra 10 un ekip ens en fot 2 de gols serà que alguna cosa no va bé en defensa i per això jo crec lògic que es doni entrada a algun defensa. El partit el va perdre el mateix ekip q va començar guanyant 1 a 0 i que jugava contra un jugador més des del primer quart d'hora de partit. El problema va ser el canguele que va entrar als jugadors quan ens van empatar, no van saber mantenir una mentalitat forta i això va fer que es provokessin els errors fatals que ens van condemnar. Jo crec que a partir d'ara espavilarem i anirem pujant posicions a la taula ;)

Desconnectat Tontxu

  • Aleví
  • ***
  • Missatges: 62
Re: Que li pasa a l´entrenador amb Marc Perez ?
« Respondre #12 el: 29 de de 2005, 22:20:07 pm »
Amigo BIRRI, es tu opinión y como tal la respeto aunque no la comparta.
Yo estuve alli y lo vi muy claro.
Tan claro como que para mi el mejor jugador que tenemos este año JUANMA iba completamente perdido en la primera parte jugando por la izquierda.
Tan claro como bien dice Andreu, las peripecias que tuvo que hacer para dar entrada a Txqui poniendo a Marcos de extremos para al final quitarlo y cambiarlo por Verde.
Tan claro como quitar a un chavalin que le ha sacado las castañas del fuego desde que vino (RIAL) .
Tan claro como que para mi el que nos metieran esos dos goles quien menos culpa tuvo fue la defensa y el medio centro y los carrileros...
En fin amigo Birri, ojala estés en lo cierto y a partir de ahora espabilaremos...¡¡¡OJALAAAAAAAA!!!!.....

Y como último para mi sigo pensando que el Mora no tiene npi
Saludos

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Que li pasa a l´entrenador amb Marc Perez ?
« Respondre #13 el: 29 de de 2005, 22:35:40 pm »
Recorda que el Rial gairebé no jugava fins q va arribar el Mora, que el Juanma és el millor de l'ekip però és bastant irregular i que Marcos no va venir akí per jugar de lateral (i de fet no va començar jugant de lateral, va ser una prova del Rubi que li va sortir bé encara que al Girona havia jugat de lateral més d'un partit). Amb una plantilla com la del play off segur que el Mora és el millor entrenador del món, però no ens enganyem, la plantilla és bastant justeta i si a sobre la sort no acompanya... costarà, però jo tinc esperances ;)

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Que li pasa a l´entrenador amb Marc Perez ?
« Respondre #14 el: 29 de de 2005, 23:53:21 pm »
Aixo q dieu de la plantilla del play-off... jo crec q amb aquella plantilla, es devia haver pujat a 2º. I el temps m'ha donat la raó. On ha estat el Molist tots aquests anys? Diego Torres? Lakabeg d'on venia? On esta Juan Carlos? Com eren Genís i Dot amb 5 anys menys? I sobretot... on para Almunia, que no m'enrecordo?Era un equipàs fet amb 4 duros i a base de cesions, q va arribar massa cansat al play-off. Pero penso q per qualitat, era el millor per pujar. Era la oportunitat. Pero no va poder ser. Llàstima
Aviam si ens salvem i l'any que ve fem un equipet maco

Desconnectat Andreu

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 167
Re: Que li pasa a l´entrenador amb Marc Perez ?
« Respondre #15 el: 30 de de 2005, 00:25:00 am »
Em sap molt de greu aixo que esteu dient...

Tenim una plantilla molt forta, el que pasa es que no els hi estem treient el profit que podriem treure...

Estic d´acord en que son els jugadors qui juguen i no l´entrenador, pero tambe em de tenir clar que es l´entrenador qui fa els plantejaments del partit i qui dirigeix el cotarro.. si l´entrenador diu que es jugui d´una manera els jugadors ho faran aixi..

Nosaltres tenim un equip fort per l´atac.

En cap moment m´ha pasat pel cap que els nostres jugadors es caguesin quan ens van marcar.. la meva opinio es clara: molts d´ells no estaven en les seves posicions originaries i aixo els descoloca i esta clar que no es rendeixen com ho podrien fer.

En aquesta ocasio no estic d´acord amb vosaltres, jo confio plenament amb l´equip i considero que no s´estan fent be les coses i no per culpa dels jugadors, no em convenç gens ni mica la manera de fer les coses de Mora i encara que se que posant nos en contra d´ell no conseguirem pas res, es el que penso..

Salutacions
« Darrera modificació: 30 de de 2005, 00:44:02 am per Andreu »