resultats d la nostra lliga particular a la jornada 23:
CE SABADELL 1 - 0 Palamós
Manresa 2 - 0 GAVA
REUS 4 - 0 Masnou
Europa 0 - 2 VILANOVA
Balaguer 2 - 1 GIRONA
Prat 0 - 0 MATARÓ
CLASSIFICACIÓ
1- REUS DEPORTIU 50 PUNTS
2- VILANOVA 46 PTS
3- CE SABADELL 46 PTS
4- GIRONA 43 PTS
----------------------------------
5- GAVÀ 42 PTS
6- Mataró 37 pts
Deu ni doret com està la cosa, començo apensar ara ja si q el Reus Deportiu és el primer equip q pràcticament s'asseguraria el play off ( porta 8 punts al cinquè), i el Vilanova q sigut el clar protagonista d la jornada guanyant a camp de l'Europa i es possa segon, empatat a punts amb nosaltres q em guanyat a casa per variar, i els 2 estem ja per sobre a 3 punts del Girona i 4 del Gavà ( q si el guanyèssim la setmana q ve serien 7 punts ojuuuu q 7 punts ja són bastants punts).
PROXIMA JORNADA:
GAVÀ - CE SABADELL ( el partit d la jornada i podríem dir del mes pràcticament, nosaltres tenim molt a guanyar i poc a perdre)
Palafurgell- GIRONA
VILANOVA- REUS ( un altre autèntic partidàs, similar al nostre on el Reus té molt a guanyar i poc a perdre ja q encara q perdi seguìrà líder en solitari, sigui quin sigui el resultat és un partit q ens a d beneficiar, i la veritat per la meva part prefereixo q guanyi el Vilanova, no podem renunciar a la primera plaça)
MATARÓ- Stboià
Deu ni do la próxima jornada, una jornada en la q si Reus i Sabadell guanyen podria obrir-se un forat important deixant molt enrrere nostre al Gavà i començant a obrir pas en respecte al Tercer i Quart classificat respectivament, i q si per al contrari els dos perdem tornaríem a estar tots molt enganxats en la puntuació.
Em d mirar d fer un molt bon mes de Febrer, és el mes q em d començar a descartar algun equip ( o Gavà o Girona), i tot passa per a sumar uns 7 punts dels 9 possibles com a mínim, em d tenir en compte q dsp del partit a Gavà tenim dos duels a casa en els q em d fer valdre el factor camp i seguir amb la increible ratxa a casa q ja és de 31 punts dels 33 possibles, un balanç de 10 victories i 1 empat a casa impressionant.