Autor Tema: LA GRAN MENTIDA DE LES PENYES  (Llegit 390 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat GUTI

  • CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • Gènere: Masculí
  • @mikelsbd
LA GRAN MENTIDA DE LES PENYES
« el: 05 de Abril de 2007, 10:45:25 am »
En tot equip hi ha d'haver un nucli de gent que estigui en els bons moments, però sobre tot en els moments dolents.

Aquí al Sabadell, com a tot arreu, existeixen penyes, algunes més antigues, algunes més noves.

Ara bé, des de fa temps sembla que qui no sigui d'una penya de les denominades "antigues" o "importants" doncs no és del Sabadell. És una manera de fer que han adoptat per defendre's a ells mateixos, perquè saben que s'estan fossilitzant i que en el fons representen a la facció més antiquada de l'afició del Sabadell. Viuen en temps antics i volen seguir fent-ho. Inclús per mantenir els privilegis històrics que han tingut al llarg del temps.

Avui jo em faig les següents preguntes:

- quants socis en total té el Sabadell ?
- quantes persones formen en total les penyes si descomptem els arlekinats.com i penyes similars integrades per gent dinàmica amb ganes de canviar coses ?


La resposta crec que és bastant clara.

El Sabadell té uns 2000 socis.

Les penyes quants membres poden tenir en total, 300 o 400 ?

Qui són la resta fins arribar als 2000 ?  Jo us ho dirè.  Socis anònims que no volen formar part de cap grupuscle amb interessos.

Però no, la Directiva està empenyada en donar la raò a la minoria. Perquè el nº de penyistes en relació al nº de socis deu ser aproximadament un 20 % de penyistes i un 80 % de NO penyistes.

Què passa, que aquest 20 % té més raó que el 80 % de socis sense veu ni vot en els temes quotidians ?

A la Directiva li interessa tenir les penyes al costat perque són la veu oficial, la que quan parla i es manifesta la gent creu que representa a la majoria de socis del Sabadell. Però no és així. Ja fa molts anys que ha deixat de ser així.

Les Penyes es representen a sí mateixes i als seus interessos, no pas als interessos del 100 % de socis, que és el que hauria de ser.

Jo passo de les Penyes, sobre tot de les "antigues" i "importants", que s'estan convertint en un ****** pel Sabadell.

Demano ajut als integrants de Penyes que no s'identifiquin amb les antigues i importants per què reaccionin i representin al 80 % de socis que no són penyistes, que els representin d'una manera clara i transparent, sense interessos ocults.

Només així podrem arribar a tenir un Sabadlel gran i sense personajillos que des de l'ombra només fan que crear mals rollos i problemes periódicament.

Si ens podem treure aquests personatges de sobre, el club anirà molt millor.

 :xin-xin
« Darrera modificació: 05 de Abril de 2007, 11:12:12 am per X-Men Aigua »
Forero Més Catxondo

Desconnectat maverick arlequinat

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
Re: LA GRAN MENTIDA DE LES PENYES
« Respondre #1 el: 05 de Abril de 2007, 11:13:03 am »
mira yo el dimecres que ve, anire a la reunio i imprimire totes AQUESTES OPINIONS  del forum i li donare en ma al president soteres , perque miri el que es diu al forum, perque d'aquesta manera tu, i altres persones que no son de cap penya us sentiu identificats, per cert em pot dir qui es l'encigalat? merci guti
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: LA GRAN MENTIDA DE LES PENYES
« Respondre #2 el: 05 de Abril de 2007, 11:27:01 am »
Guti si t'expliquessim els grans rotllos que tenen les penyes antigues com la Penya Sabadell :laugh: :laugh: A les reunions el seu president es comença a ficar amb tot deu de les altres penyes :o
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: LA GRAN MENTIDA DE LES PENYES
« Respondre #3 el: 05 de Abril de 2007, 11:58:47 am »
pero quines son les penyes que representa que només estan per fer la pilota a la directiva?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa