Autor Tema: Proposta de cara al play-off  (Llegit 2623 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Proposta de cara al play-off
« el: 22 de Gener de 2007, 15:20:40 pm »
Segons vaig poder escoltar a la roda de premsa de presentació dels carnets de mitja temporada, s'està  treballant ja de cara a un hipotètic (i que ningú començi amb el discurset: "primer assegurem-nos el play-off i després parlem-ne", ja dic que parlo d'un cas hipotètic) play-off d'ascens.

Doncs bé, com a soci del Sabadell que sóc voldria fer una reflexió a mode de proposta pels encarregats del marketing del club, i també per veure que us sembla... Està clar que hi ha dues vies des del punt de vista del marketing en un possible play-off, o si més no, dos objectius: o que vingui molta gent al camp o fer diners.

I crec que hem de veure un objectiu principal, que és el de l'ascens, i el fet que vingui molta gent pot influir, i molt. I m'explico. Davant de l'ocasió de fer promoció d'ascens podrien fer-se carnets especials per l'ocasió de 20 euros o així per fer caixa... però no crec que sigui el que ara toca, ja que així potser vindrien 5 o 6.000 persones al camp..

La meva idea és: possar entrades a un o dos euros, i que els socis NO hagin de pagar, per premiar la seva constància durant l'any. D'aquesta manera, amb una bona propaganda, t'assegures gairebé un ple a la Nova Creu Alta, tot i que no t'assegures una bona caixa. Què fer per guanyar diners, llavors? Doncs buscar maneres alternatives: possant botiguetes en totes les entrades amb samarretes, bufandes, banderes...

Així aconseguiries una bona entrada, una bona caixa amb els artícles venuts i a més un "buen colorido" a les graderies. Ja dic, és una humil idea que llenço com a soci, i ho faig aquí per veure quina és l'opinió de la resta de socis i aficionats.

Ja sé que és massa aviat, però... que en penseu de tot plegat, companys?

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #1 el: 22 de Gener de 2007, 15:30:43 pm »
Jo estic totalment d'acord amb el que dius, els socis no hauriem de pagar en un hipotètic play off pero vaja q si s''ha de pagar doncs pagarem,i lo dels no socis .. jo crec que 6 euros anticipada ja es un preu super asequible perque la gent vingui al camp tampoc fa falta posar-ho a 1 euro, de cara al play off tothom hauria de respondre valgui 1, 6 o 10.

A l'Agost quan vaig renovar el carnet de soci vaig pagar per veure 21 partits no 19 pk tenia i tinc clar que farem el play off  :P
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #2 el: 22 de Gener de 2007, 15:57:13 pm »
Adry això ja fa dies que tambe ho estic pensan i quan l'altre dia tambe vaig sentir el mateix vaig pensar no crec que la "caguin" volent fer pagar als socis per veure el "possible" play off en aquells moments el que interessara  és veure una NCA plena de gom a gom

Desconnectat MAYOLETE

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #3 el: 22 de Gener de 2007, 16:10:50 pm »
Doncs jo crec que encara ens queda molt de camí per parlar de play-off tenint en compte que queden 17 jornades i tenim al cinquè classificat a 3 punts així que millor anem pas a pas..
The pride of Catalunya

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8005
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #4 el: 22 de Gener de 2007, 16:47:22 pm »
Mayolete el post el començaba l'adry diente que ningu comences amb aquest discurs de que encara queda molt, ell parla d'un cas hipotètic  :beer2
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Randel

  • CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #5 el: 22 de Gener de 2007, 17:04:30 pm »
potser un o dos euros tampoc.

pero entrades a preus populars, 3 i 5€ !!

si anar al cine ja costa més de 5 ... disfrutas més en un partit de futbol.


tb t'assegures una mica més de caixa i omples l'estadi quasi segur.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #6 el: 22 de Gener de 2007, 17:44:25 pm »
Totalment d'acord amb l'Adry. Ha de prevaldre un GRAN ambient a les grades, per sobre de fer caixa.
Com diu l'Adry, posar botiguetes pel camp, podria significar que els no-habituals a la Creu Alta, compréssin productes, i d'aquesta forma, suavitzar una mica la possible mala recaudació del partit.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jordineng

  • Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • Gènere: Masculí
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #7 el: 22 de Gener de 2007, 18:42:50 pm »
Seria una bona proposta ompliriem el camp de gent, qe a la fi es el qe mes ens interesaria de cara al play off, quant menys costin les entrades mes facil sera convencer a la gent per qe entri ( crec jo), estaria d'acord amb el randel entre 3 i 5 euros es un preu raonable.

Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5733
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #8 el: 22 de Gener de 2007, 18:44:30 pm »
Es evident k d cara al plat-off es mes util una entrada a un preu popular k cara i fent pagar a mes al soci k ve a tots els partits! :yes: El tema paradetes staria molt i molt b, es compensaria molt segurament les perdues per entrades! Esperu k el club agafi nota del k pensa el soci! :beer2
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12495
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #9 el: 22 de Gener de 2007, 19:04:08 pm »
Crec que si arriba el cas (això espero) de jugar el play-off, posar les entrades a 2 €, però en cada porta una tendeta per vendre productes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jose_sabadell

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 1614
  • Gènere: Masculí
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #10 el: 22 de Gener de 2007, 20:25:15 pm »
Yo opino lo mismo, entradas a precios populares, pero kiza solo 1 o 2 € no... Yo propondria 3 o 4 € , y k el club diera banderas para hacer mosaicos o algo asi... O lo tipico de dejarlo en los asientos sabeis? k haber en un supuesto play of, el lateral de general se llenaria 100%, x lo tanto yo ai pondria un pepel en cada asiento, para hacer mosaico...
Y luego tambien hay k hacer bastante publicidad del hipotetico partido...

Desconnectat Navarrog

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6454
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #11 el: 22 de Gener de 2007, 20:49:22 pm »
Doncs si, jo faria als socis gratis i les entrades dels no socis per 3 €, crec que costi 1 o 3 € la NCA s'omplira i fariem més caixa, més ambient i això podria influir en un ascens...  :dance  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat furia_sbd

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3428
  • Gènere: Masculí
  • You will never walk alone
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #12 el: 22 de Gener de 2007, 21:13:53 pm »
estic totalment dacort am tu adrySBD i seria molt bona idea muntar stands per la ciutat xk la gent es doni conta k el seu ekip esta apunt de pujar a 2a B i k seria molt bon moment de animar

visca el sabadell  :visca i a x el PLAY OFF
Visca el Sabadell!!

joseph

  • Visitant
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #13 el: 26 de Gener de 2007, 19:00:27 pm »
Estic d'acord per a mi es molt important 7 o 8000 persones cridan al camp, ja sabem lo que influiex al arbitre, recordeu el partit de OSASUNA, repetició, a un preu de 5 Euros i molta promoció de productes arlequinats durant el temps que ja sapiguem que som a la promociò, es pot fer molt bon calaix, doncs crec que el descens de categoría a fet reneixe el sentiment arlequinat.

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #14 el: 26 de Gener de 2007, 20:25:55 pm »
Estic d'acord per a mi es molt important 7 o 8000 persones cridan al camp, ja sabem lo que influiex al arbitre, recordeu el partit de OSASUNA, repetició, a un preu de 5 Euros i molta promoció de productes arlequinats durant el temps que ja sapiguem que som a la promociò, es pot fer molt bon calaix, doncs crec que el descens de categoría a fet reneixe el sentiment arlequinat.

L'entrada del dia de l'osasuna valia 5 duros no 5 euros el 19 de juny de 1987 enacra no hi havien euros
 ;)

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14688
  • CHIARA
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #15 el: 26 de Gener de 2007, 20:28:33 pm »
Creo que es una buena idea, así se cubriría las dos facetas, la de llenar la NCA y la de recaudar una buena cantidad de € que le vendría muy bien al Club, lo más importante será llego el caso, apoyar al máximo al equipo y que la NCa este a rebosar, hasta la bandera, de esta forma se darán cuenta de lo que pesa el equipo en la Ciudad y en la categoría nacional.  Esperemos el momento para ver lo que harán los dirigentes.  saludos
                                      :anims   :anims   :anims   :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat DJ_Murci

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • Gènere: Masculí
  • traaaaaanqui Murci !
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #16 el: 26 de Gener de 2007, 20:29:33 pm »
Creo que se ha equivocado al poner la coma. Queria decir partido de Osasuna repetició , y luego decir que ha 5 euros y con mucha promoción este año se conseguiría algo parecido. Vamos, digo yo. De todas maneras, Sabadell, aquel partido costó 20 duros, no 5. Usease 100 pesetas de las de toda la vida    ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Xavii

  • Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 545
  • Gènere: Masculí
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #17 el: 26 de Gener de 2007, 21:51:16 pm »
Doncs a mi em sembla molt be el que diu l'adry ;) estic d'acord que s'huria de fer caixa i les entrades a un euro o dos per que així la gent s'anima més i també lo de les paradetes, ja que entres doncs compres un detall. Está molt be  :yes:
LFA: Bicampions del torneig interpenyes

Desconnectat hicks

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2303
  • Gènere: Masculí
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #18 el: 26 de Gener de 2007, 23:14:58 pm »
a mi em sembla recordar que la repetició del partit d  osasuna valia 20 duros o sigui 100 peles i es va omplir el camp i un ambient infernal

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Proposta de cara al play-off
« Respondre #19 el: 27 de Gener de 2007, 02:13:02 am »
També cal recordar que estàvem a primera i el rival era l'osasuna... Al play-off ens pot tocar l'Oyonesa, el Torrevieja o el Don Benito...  :ejem