Autor Tema: Vosaltres sou mes optimistes  (Llegit 1914 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6336
  • Gènere: Masculí
Vosaltres sou mes optimistes
« el: 25 de de 2005, 13:08:00 pm »
Però jo en vista que aquí ni un sol equip encara ha tirat la tovallola i dels nostres últims resultats, em vec amb un peu i un troçet de l'altre a tercera, tenint en compte que encara ens les hem de veure amb la majoria d'equips de la part alta i que en principi, en aquestes alçades de la temporada son superiors a nosaltres.
Els empats amb l'Alcoià i el Girona i perdre amb l'Osasuna i l'Hercules m'han fet perdre la confiança.
Espero equivocar-me, però tal com diu el company Blanc-i-blau, bé farien en començar a planificar la propera temporada a tercera. ( espero menjar-me les paraules )
Visca el Sabadell
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Vosaltres sou mes optimistes
« Respondre #1 el: 25 de de 2005, 13:54:27 pm »
Espereme que si te les tinguis k menjar -de bon rollo eee-.
Pero veus tan dificil fer 14 o 15 punts dels 30? Home doncs si que ho és, pero hi 2 partis clau, un al camp de l'Osca i l'altra a casa al contra la Grama. Si aquest diumenge treiem algo positiu a Castelló, podrem somiar més encara. I jo aposto per la victoria, ells porten molt minuts sense marcar i el Sabadell jugara a defensarse; aposto per 0 a 1; però no ho fico a la lliga de porres pk desde k no hi fico resultats no perdem -bueno, fa 2 partits...  :-\ algo és algo-!!!!!

Salutacions i Força Sabadell, encara no pdem perdre l'anim VISI !!! Estem a 1 punt de la salvacio!!!!! Com deuen estar els de la Peña Sport, Novelda o Huesca, pensa que sempre podriem estar pitjor del que estem. 1 punt no es res!!!!!
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Vosaltres sou mes optimistes
« Respondre #2 el: 25 de de 2005, 15:21:32 pm »
Jo veient com està el panorama no crec q la salvació akest any es situi en 45-46 punts i tiraria una miketa més cap a dalt (47 o por ahí). Algú sap quants punts tenien en akesta mateixa jornada els ekips que estaven en promoció de descens i en la primera posició de descens? Seria interessant akesta dada.

Desconnectat SABADELL

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 3097
Re: Vosaltres sou mes optimistes
« Respondre #3 el: 26 de de 2005, 18:39:35 pm »
DESCENS 32 PROMOCIO 34