:laugh:Hem guanyat i això ès per celebar-ho

De totes maneres jo el bon joc que parleu l'he vist molt poc, nomès uns quants minuts, estic d'acord que falta rodatge i que amb el pas del temps millorarem, però ara per ara bon joc no podem dir que se'n faci. També perquè el rival només a vingut a fotre garrotades i a destruïr qualsevol intent de bon joc. ENS HI TROBAREM CADA JORNADA
M'ha agradat la capacitat de reacció del mister i a la segona part ha fet els canvis per donar la profunditat que necessitava l'equip i a 10m del final Villanova a sortit per donar-nos el que tan desitjavem.
Pel que fa a la defensa jo diria que ha estat més demèrit del Matarò que ni s'ha interessat per intentar crear perill no pas que els nostres hagin mostrat gran seguretat.
Els arbitres mooolt malament i em sembla que serà la tònica de la temporada. No ès que hagin influït en el resultat però cap coordinaciò entre ells, la valoraciò de les targetes

, i el linesman que teniem a l'atac de la 1a part sistemàticament senyalava off-side (potser és la manera d'endevinar-ne algun)