Autor Tema: C.E SABADELL- C.E MATARO  (Llegit 6536 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
  • Gènere: Masculí
Re: C.E SABADELL- C.E MATARO
« Respondre #40 el: 04 de Septembre de 2006, 00:43:25 am »
Els primers 30 min la veritat esk han sigut molt aburrits després s'ha anat a guanyar, al final ha guanyat el millor, ara a per el Castelldefels.:cheer:cheer

P.D. Els arbitres en la seva tonica... >:(

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5876
« Respondre #41 el: 04 de Septembre de 2006, 01:06:15 am »
Grata sorpresa m' he endut avui jo

la veritat, esque el partit, m ha agradat molt, MOLTA ACTITUD, MOLTA SERIETAT. just el que tots volem...

la defensa ma encantat, TOTS els defenses... que era un punt molt criticat en pretemporada, la veritat esque man deixat un gran sabor, sobretot el mumero 4, que no se com es diu

el mataro, no ha fet res a part de donar patades... i crec que lo just hagues sigut una victoria un pel mes abultada...

tambe magradaria destacar al numero 10, ja que a jugat be per l equip, tocanla, i tallan pilotas c uan ho havia de fer... i al roberto morales, que en ocasions es liava pro a tret 3 o 4 centros molt i molt bons

jo soc optimista... crec qiue farem un bon paper a la categoria i que serem el rival a abatir

he sortit molt content de la NCA

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #42 el: 04 de Septembre de 2006, 02:01:12 am »
la primera part força aburrida,la segona molt millor estic satisfet per la entrega i la lluita de tots els jugadors,feia molt temps que els jugadors del sabadell no donaven aquesta imatge de lluita i coratje per mi el millor el nauzet pero destaco la lluita i el coratje de tot l'equip

Desconnectat Gerard_reusenc

• Infantil
  • Missatges: 263
    • 100x100 Reus
« Respondre #43 el: 04 de Septembre de 2006, 02:53:40 am »
Molt bé, felicitats per la victoria, el Reus tambe a guanyat com era de esperar :cheer ara a pel proxim partit a vere k feu! naltros juguem contra el Girona un gran equip enkara k hagi perdut contra el Europa.
mm sobre el Blanes doncs que vols que os digui...no le e vist massa cosa potser el tan anomenat Tamudo fan cosa pero n gaire més, ja u veureu quan vingui el blanes al vostre camp.
Reus i Sabadell a segona B.

FORÇA REUS!!

Salutacions dsd Reus Capital  :beer2
CF REUS DEPORTIU

SOM UN CLUB DE 2ªB!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #44 el: 04 de Septembre de 2006, 04:39:43 am »
Molt bé, felicitats per la victoria, el Reus tambe a guanyat com era de esperar :cheer ara a pel proxim partit a vere k feu! naltros juguem contra el Girona un gran equip enkara k hagi perdut contra el Europa.
mm sobre el Blanes doncs que vols que os digui...no le e vist massa cosa potser el tan anomenat Tamudo fan cosa pero n gaire més, ja u veureu quan vingui el blanes al vostre camp.
Reus i Sabadell a segona B.

FORÇA REUS!!

Salutacions dsd Reus Capital  :beer2

doncs aqui el mataro tampoc a demostrat res de res,cap xut a porta en tot el partit moltissimes faltes joc durissim i nula cualitat amb la pilota als peus

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #45 el: 04 de Septembre de 2006, 08:27:09 am »
Lo que mas me ha gustado de todo, ha sido la celebración del gol. Como lo celebraban todos juntos y las ganas que se les veia. Estos chicos son una piña y tienen ganas de hacer cosas. HAY ILUSION.....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Connectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2437
« Respondre #46 el: 04 de Septembre de 2006, 09:28:19 am »
El partido no ha dado para mucho. Aburrido en la primera parte y en la segunda algo más de intensidad por parte del Sabadell, que siempre ha buscado los tres puntos pero sin descuidar la defensa. De hecho, lo mejor creo que ha sido la defensa que ha conseguido que en ningún momento temiéramos por un gol en contra. He visto mucha ilusión en la celebración del gol y en la grada, ganas de presumir en tercera de equipo y afición, y creo que se desplazará mucha gente a Castelldefels. Si la afición responde, el equipo irá en volandas...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #47 el: 04 de Septembre de 2006, 11:34:31 am »
us heu fitxat en manel?
el tiu estaba motivadissim!!!!   cuan han marcat a començat a alçar el braços per animar a la gent!! aixo ho fan els jugadors amb ganas de fer coses bones (estil cañadas, us enrrecordeu?)
com molt be dieu el vestuari sembla molt unit i amb ganas de fer bona temporada  :ok :clap
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat cebolla

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 12
« Respondre #48 el: 04 de Septembre de 2006, 11:57:18 am »
Ya hemos visto que en casa se puede hacer muchos puntos. Ahora hay que ver como se desenvuelve por esos campos de Dios, ahi estara la clave para ver si estaremos arriba.  :anims

Connectat renkosbd

• Entrenador
  • Missatges: 1804
« Respondre #49 el: 04 de Septembre de 2006, 12:45:17 pm »
bueno por fin un lunes tranquilo el partido bueno me gusto el ultimo cuarto de hora de la primera parte y sobre todo la motivacion de la 2 espero que esto siga asi un saludo y lo dicho FELIZ LUNES  :anims
El Sabadell enamora.
1 Lliga Temp 12-13

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1032
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #50 el: 04 de Septembre de 2006, 13:19:26 pm »
Esta clar que el poc futbol que puguem veure aquesta temporada a la NCA l'haurem de posar nosaltres perque molt em temo que la estrategia del Mataro de trabar el partit amb continues faltes i de que el temps de joc efectiu sigui el minim possible sera la tonica de la majoria d'equips que ens visitin.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #51 el: 04 de Septembre de 2006, 13:21:56 pm »
A mi l´Ivan Valanova em recorda molt a Diego Torres.
Per una altra banda dir també que la primera part a estat un pel avorrida, sense arribada i amb un joc dur per part del mataró, que ha tallat molt la construccio de joc per part del CES. La segona part ha començat molt millor, encara que fins al primer quart d´hora no he començat a disfrutar una mica. Molt be els canvis, han donat profunditat al joc i ocasions de perill. Un 10 pel Naucet i un altre 10 pel Número deu arlequinat Toni Mora, m´ha agradat molt.
« Darrera modificació: 04 de Septembre de 2006, 13:36:11 pm per BERMOS_SBD »
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7333
« Respondre #52 el: 04 de Septembre de 2006, 13:28:43 pm »
quants espectadors hi havien ahir a la NCA ??

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #53 el: 04 de Septembre de 2006, 13:34:58 pm »
Bé, doncs... em sembla bastant bé tot el que comenteu... tot es optimista tot i que al camp s'ha vist més aviat poc. Joc bastant desconcertant, a ratxes... sobretot a la primera part on no s'ha portat en cap moment el ritme del joc i la iniciativa... el primer xut ha arribat al min 40 i no ha anat ni a porteria... A la segona part on es portava la iniciativa no es xutava a porteria... arribavem fins a l'àrea petita i encara feiem el passe... nois, a mi no m'ha agradat gaire la forma de jugar (això del joc vistós ja m'explicareu que significa perque jo no ho entenc). Per posar coses positives, les ganes dels jugadors, la reacció de Moya en els canvis, molt positiu i el poder dir que el Mataró en principi es un equip que ha d'estar a dalt i se l'ha sapigut guanyar tot i no fer un bon partit.

Nois, m'agarada el vostre positivisme... si haguessim començat aixi l'any passat potser no hauriem baixat... l'any passat tot eren critiques... m'agarada que s'hagi canviat la dinàmica i es doni confiança a una plantilla que li falta rodatge (com la de l'any passat pero no se li va donar) i a un projecte encara molt verd.

Poc a poc i bona lletra.

Ah per cert, me'n descuidava... també m'ha agradat molt el Manel. Se'l veu amb ganes, molt actiu i crec, que si les coses van be i li surten be a ell també aquest any s'inflarà a gols... en alguns partits anirà molt sobrat a dalt... se li nota l'experiencia i la veterania.

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #54 el: 04 de Septembre de 2006, 13:39:21 pm »
Bé, doncs... em sembla bastant bé tot el que comenteu... tot es optimista tot i que al camp s'ha vist més aviat poc. Joc bastant desconcertant, a ratxes... sobretot a la primera part on no s'ha portat en cap moment el ritme del joc i la iniciativa... el primer xut ha arribat al min 40 i no ha anat ni a porteria... A la segona part on es portava la iniciativa no es xutava a porteria... arribavem fins a l'àrea petita i encara feiem el passe... nois, a mi no m'ha agradat gaire la forma de jugar (això del joc vistós ja m'explicareu que significa perque jo no ho entenc). Per posar coses positives, les ganes dels jugadors, la reacció de Moya en els canvis, molt positiu i el poder dir que el Mataró en principi es un equip que ha d'estar a dalt i se l'ha sapigut guanyar tot i no fer un bon partit.

Nois, m'agarada el vostre positivisme... si haguessim començat aixi l'any passat potser no hauriem baixat... l'any passat tot eren critiques... m'agarada que s'hagi canviat la dinàmica i es doni confiança a una plantilla que li falta rodatge (com la de l'any passat pero no se li va donar) i a un projecte encara molt verd.

Poc a poc i bona lletra.
Pot ser aquest any es veu tot de forma tan positiva, perque encara que el joc no hagi estat bo, l´actitud dels jugadors ha estat molt bona i ens han trasmes positivitat, cosa que l´any passat no va passar en cap partit, si exceptuem algun fora de casa a final de temporada.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #55 el: 04 de Septembre de 2006, 13:47:39 pm »
es veu de forma positiva gràcies als tres punts. ja ho deiem, si la piloteta entra...

un altre cantar hagués estat fer un partidàs però que la sort s'hagués aliat amb el mataró amb un 0-2 final.

nomès ens interessa sumar. estem a una 55 punts de play-off i a 40 de no descendre a catalana.

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #56 el: 04 de Septembre de 2006, 13:52:28 pm »
es veu de forma positiva gràcies als tres punts. ja ho deiem, si la piloteta entra...

un altre cantar hagués estat fer un partidàs però que la sort s'hagués aliat amb el mataró amb un 0-2 final.

nomès ens interessa sumar. estem a una 55 punts de play-off i a 40 de no descendre a catalana.

Exacte... a això em referia... per la grada se sentia tota la estona que què malament estem jugant, que no sabem a que juguem, que no xuten ni equivocant-se etc etc... va ser marcar i sentir que que be estem trenant les jugades, que en la segona part s'ha vist mes futbol que en tota la lliga passada... en fi... lo de sempre, a veure si l'optimisme no desapareix en cas dun mal resultat la setmana que ve.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #57 el: 04 de Septembre de 2006, 14:14:52 pm »
cert, jo sempre he cregut que començar be una lliga es mitja lliga. es clar, sempre falta l'altre mitja que s'ha de lluitar.

ara que m'ho he mirat be, estem en una tercera molt més desigualada que la segona b, sobretot pels que estaran a dalt. un segona b sol fer play-off amb 58 punts. al grup català de tercera, son 68 els punts que t'asseguren estar allà dalt. menys de 62 punts son contadíssimes les vegades que s'han classificat. la tercera destaca per cinc o sis equips punters.

la resta van fent. tenint en compte descensos compensats, 45 punts solen assgurar permanència, però no sempre.

no és el mateix començar com l'any passat i dur a la sisena jornada cinc punts que dur-ne divuit. aquets dos inicis els hem tingut a 2B. ara l'important, per a mi, es començar novembre amb més de vint puntets al sarró que tampoc seran fàcils de fer.

per cert, quans ereu ahir a la NCA ?? no vaig poder ser-hi.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #58 el: 04 de Septembre de 2006, 14:24:35 pm »
i per més collons, veient ara els resums de la jornada a 2B -tornem a no veure resums del sabadell a tv3- veig que el Rubi és entrenador de 2 B i que el Madrigal marca gols. això son c o l l o n s !!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #59 el: 04 de Septembre de 2006, 16:40:33 pm »
Es que el Rubi, agradi o no, es un gran entrenador, i molt vàlid per la segona "b". En quant a la gent que hi hauria ahir a l'estadi, doncs home, jo crec que podiem ser uns 1500 aproximadament, no estava malament l'entrada.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!