Autor Tema: Carta a un entrenador  (Llegit 3775 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 2287

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
Carta a un entrenador
« el: 03 de Maig de 2006, 20:51:23 pm »
Querido entrenador:
desde hace un tiempo mi hijo no és el mismo, siempre le ha gustado el fútbol hasta limites que yo nunca he llegado a entender, pero, de un tiempo hacia aquí, no és el mismo.Parece como si hubiera perdido la ilusión, todo le da igual, ya no és SU equipo, ya le da igual el resultado, ya discutimos cuando llega la hora del entrenamiento.
Estoy segura que algo está pasando, y, que tienes algo que ver. Quisiera que pudieras ponerte en su lugar, que, por un momento volvieras a tener su edad, lo mal que te sentirias cuando no cuentan contigo, cuando te prometen jugar una parte si asistes puntual a los entrenamientos dandolo todo y después de hacerlo, tampoco juegas más que 5 minutos, 20 calentando y el resto en posición de banquillo derecha.
Desde casa lo motivamos, le decimos que si se esfuerza podrá volver a jugar como siempre, pero cuando llega el dia del partido vuelve a salir los últimos minutos (cuando el partido ya esta decidido) sin a veces tocar una pelota.
Si un entrenador és como un padre con 18 hijos,hay uno, señor entrenador,que ya no cree en él, que ya no cree en tí, que ya no cree en el fútbol.

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Carta a un entrenador
« Respondre #1 el: 03 de Maig de 2006, 21:07:36 pm »
 :o :o :o

per aki va aixo?? :surprised:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

  • Visitant
Re: Carta a un entrenador
« Respondre #2 el: 04 de Maig de 2006, 20:06:39 pm »
De qué edad es el chaval?

Desconnectat Mendo

  • Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5731
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: Carta a un entrenador
« Respondre #3 el: 04 de Maig de 2006, 20:29:14 pm »
Es impactant!! No crec k se li pugui fer a un pobre noi am tota la ilusio del mon! :veryangry:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Carta a un entrenador
« Respondre #4 el: 05 de Maig de 2006, 14:45:18 pm »
Jo de petit ja em va passar una cosa similar, i ara que estic d'entrenador de bàsquet, ho faig. Molts entrenadors prefereixen posar als millors per guanyar... jo prefereixo perdre i que els meus nois es vagin contents a casa, i sense problemes per no haver jugat.
En tota la lliga, només em guanyat un partit, i perque no es van presentar. I malgrat això, mai no he vist un sol signe de tristesa, de desenteniment... al vestuari.
Lo important es que el noi estigui a gust, la resta ja vindrà ;)

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Carta a un entrenador
« Respondre #5 el: 05 de Maig de 2006, 16:31:51 pm »
Aquí el que està clar primer de tot, és que si s'explica això per part d'un pare, ha de dir el nom de l'entrenador. Sinó és molt fàcil criticar pel forum.
I segon, tot depen de l'edat.
Si son nanos petitets, fins a cadets de segon any, jo crec que lo primordial és que TOTS juguin més o menys. En aquestes edats els nens estan en formació i NO és el més important guanyar, sino passar-ho bé, esforçant-se, i formar-se com a persona. Guanyar és molt secundari, i ja tindran temps quan siguin més grans per a demostrar si son o no son vàlids pel futbol.
Si de qui es parla, doncs ja és un juvenil, doncs el que s'ha de fer és acatar el que digui el míster i esperar la teva oportunitat.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat liraju

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1211
  • Gènere: Masculí
Re: Carta a un entrenador
« Respondre #6 el: 05 de Maig de 2006, 18:14:12 pm »
Yo creo que este no es el sitio indicado para solucionar un problema así. Entiendo que como madre pueda estar disgustada pero debería hablar con el entrenador cara a cara y comentarle sus inquietudes porque en un foro publico, sin dar nombres ni nada no se que tipo de respuesta espera encontrar. Si el entrenador no le hace caso hable con el encargado del futbol base.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Carta a un entrenador
« Respondre #7 el: 05 de Maig de 2006, 20:22:10 pm »
Lo important es que el noi estigui a gust, la resta ja vindrà ;)

Home, en Marc U. disfruta jugant, encara que perdin! :laugh:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat 2287

  • Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 10
Re: Carta a un entrenador
« Respondre #8 el: 06 de Maig de 2006, 14:05:57 pm »
Aquesta carta va ser escrita perquè d´altres pares que es trobin com jo, no se sentin tan sols, és un problema que sempre ha existit i sempre existira, i, creia, que un forum serveix tan per explicar les coses que pasem de bo en el futbol,com les que no van tan bé.No he posat ni el nom del nano ni el de l´entrenador,  perque, no vull  carregar contra ningú, és una carta generica.Si voleu saber que hi ha de bó,us diré que penso que la directiva està fen una molt bona feina,i, que si no em marxat d´aqui es precisament perque creiem que un club no és nomès una persona,i, que hi farem, nosaltres som del Sabadell.

Fum, fum, fum

  • Visitant
Re: Carta a un entrenador
« Respondre #9 el: 06 de Maig de 2006, 14:10:48 pm »
Aquí el que està clar primer de tot, és que si s'explica això per part d'un pare, ha de dir el nom de l'entrenador. Sinó és molt fàcil criticar pel forum.
I segon, tot depen de l'edat.
Si son nanos petitets, fins a cadets de segon any, jo crec que lo primordial és que TOTS juguin més o menys. En aquestes edats els nens estan en formació i NO és el més important guanyar, sino passar-ho bé, esforçant-se, i formar-se com a persona. Guanyar és molt secundari, i ja tindran temps quan siguin més grans per a demostrar si son o no son vàlids pel futbol.
Si de qui es parla, doncs ja és un juvenil, doncs el que s'ha de fer és acatar el que digui el míster i esperar la teva oportunitat.

Seguint el que diu en Mutio, us poso el que ja vaig opinar en un altre post d'aquest mateix subfòrum en torn del que ha de ser un futbol base. Curiosament, també va sorgir el tema per un problema amb un xaval...

Citar
Jo crec que en aquestes categories (si no recordo malament, aguado ha comentat que el seu fill té 9 anys) lo més important és infundir uns valors al nen que practica l'esport. Aquests valors són el respecte i l'afany de superació. Aquests són els únics valors que han de primar en aquestes categories. Ningú dirà que el futbol base del Sabadell és millor si guanyen més partits els que estan en categoria benjamí. Com en tots els aprenentatges, l'educació és acumulativa així que abans d'anar a buscar els resultats s'han d'ensenyar uns valors perquè aquest nen pugui més endavant seguir jugant en base a aquests valors i podrà assimilar tàctiques diferents, actituds diferents de tots els entrenadors que tindrà... però li quedaran els valors que va aprendre i que sempre ha tingut presents. A partir de ¿infantils?, cadets i juvenils ja sí que en un club com el Sabadell primen els resultats i s'ha de buscar tenir els jugadors de més qualitat, i tractar-los més "professionalment". Per què? Doncs perquè ja han après els valors bàsics i estan en un estadi superior del seu aprenentatge, si estan al Sabadell i volen ser jugadors de futbol, ara hauran d'aprendre a jugar amb pressió, a rendir perquè sino et quedes a la banqueta, etc etc... però això no hauria de passar als benjamins perquè destrosses els valors que els intentes ensenyar. Només amb ordre en l'educació, el nen podrà arribar a jugador amateur o en el millor dels casos (molt pocs casos) professional amb una bona formació. Perque no us enganyeu, la part més important d'un jugador professional no és la tècnica, és la psicològica. I si el nen en edat aleví o infantil no vol arribar a ser un jugador professional o no té capacitat anirà a un altrec club no tant exigent o important per seguir jugant si li agrada o no seguirà jugant a futbol. Però de petit li hauran transmès uns valors que no haurà perdut. No haurà arribat a treure's la carrera amb matricula d'honor, però haurà adquirit els coneixements que li tocaven quan li tocaven i que no només li serviran pel futbol. O és que hem d'ensenyar primer a guanyar i a pressionar-los amb els resultats i després quan ja s'estiguin a punt de retirar, els ensenyarem a respectar? Els clubs amb un gran futbol base són aquells que arriben a la categoria juvenil amb els jugadors més ben formats. Si no comencem pel començament i no tenim clars els valors que s'han de donar als xavals, no anem enlloc.

Una cordial salutació.

PS: Us parla un jugador de futbol semi-professional que s'ha format a la ciutat de Sabadell i els valors que ha après li han servit tant en el món del futbol, com en la vida. Per això a part de jugador també sóc entrenador. I sóc jove. I no, no em vaig formar al Centre d'Esports.

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=3851.0

Desconnectat adrySBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Gènere: Masculí
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
Re: Carta a un entrenador
« Respondre #10 el: 06 de Maig de 2006, 15:32:39 pm »
Lo important es que el noi estigui a gust, la resta ja vindrà ;)

Home, en Marc U. disfruta jugant, encara que perdin! :laugh:

Jajajajajajaajajaja jajaaj!!  :laugh: :laugh:
La Sra. Ureña m'ho va dir, que em coneixien, però no sabia el nom, i avui l'Ure m'ho ha dit, que eres tu el que currava amb ell i em coneixies.
Quin crack, el Marc. Has de venir un dia a veure'ns  ;D


Desconnectat dume

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 223
Re: Carta a un entrenador
« Respondre #11 el: 18 de Juny de 2006, 21:36:13 pm »
adry dons si kin krak es el mark! ja saps xk u dik, jo k tmb sok ntrenador de basket i jugador es veuen koses diferents, el k a dit el adry es veritat, els seus nens akaben de komensar a basket i e tingut la sort denfrontarme kontra ells i son mol bon nanos, i es axo el k diu el adry sempre surten motivats, enkara k perdin surten kontents, a mes en la nostra lliga no es poden fer kanvis axi k veus mes restringit la sortida dels nens, po vas rotant depen del dia, buenu si k es poden fer kanvis en el ultim kuart.
dons jo sempre intento k juguin tots el mateix i sempre desitjo k vinguin 10 jugadors xk axi tots jugaran 20 minuts.. xro pasa mol pok,
DONA ANIMS AKET NOI K SEGUEIXI TREBALLANT K TOT ARRIBARA EL SEU TEMPS, AMB PACIENCIA I TREBALL KONSTANT

Desconnectat labtec

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 14663
  • CHIARA
Re: Carta a un entrenador
« Respondre #12 el: 19 de Juny de 2006, 02:41:24 am »
Desde luego que el forum no es lugar para exponer el problema, pero también pienso que es lugar para que si el caso existe, sepamos lo que puede ocurrir con la base, un jugador de temprana edad siempre por muy malo que sea debería jugar más de cinco minutos por partido, el entrenador debería animar e incentivar al joven y después de darle las oportunidas de demostrar la clase y técnica de fútbol que tiene,  al finalizar la temporada para bien o para mal, comunicar a los padres el futuro del chaval sea el resultado que sea.  :ko
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat CudiSBD

  • Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Carta a un entrenador
« Respondre #13 el: 24 de Juny de 2006, 22:51:08 pm »
com a entrenador de nenes petites que soc, me ne adonat amb el poc temps que estic com a tal mitjançant els pares i les propies jugadores que en edats tan petites, no san de fer futbolistes, sa de fer una mena d'esplai per divertir a la canalla, que es coneguin entre ells i formar un grup macu de nanus amb l'excusa del futbol, ja que en la meva opinio, el futbol nomes es una simple excusa per reunir i fer disfrutar als nens. Si en aquestes edats un nen ja perd la motivació per jugar, malament anem! Crec que la competencia per jugar a dapareixer a partir de infantils-cadets... abans, tots an de jugar per igual, siguin autentics pakets o sigui ya tot un Cesc Fabregues  :clap
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!