Autor Tema: SABADELL - HOSPITALET  (Llegit 8360 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Re: SABADELL - HOSPITALET
« Respondre #20 el: 19 de Març de 2006, 21:34:28 pm »
ja ho has dit tot fum, fum, fum!

Rubiaaaaaaaaaaaa jeje, quina afició que té el Sabadell, la més guapa de totes.. no entenc com aquests jugadors poden donar-nos aquests disgustos tenint a rosses com la CESB. vergonya els tindria q donar.

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 19 de Març de 2006, 21:40:24 pm »
 :o :laugh: :cheer no soc una rossa!  :icon_mrgreen:
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12587
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #22 el: 19 de Març de 2006, 21:41:20 pm »

No, clar, ets rubia de pote...  :beer2
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #23 el: 19 de Març de 2006, 21:41:55 pm »
Avui, 1-5.
El dimarts, 1-3
El divendres, 2-2
El diumenge al matí, 2-1
El diumenge a les 19:00... a tercera

la mateixa historia de les ultimes 15 setmanes.......

Desconnectat CESBD

• Juvenil
« Respondre #24 el: 19 de Març de 2006, 21:42:46 pm »

No, clar, ets rubia de pote...  :beer2

rubia de pote tu!  :laugh: :icon_mrgreen:
VISCA CATALUNYA!!!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #25 el: 19 de Març de 2006, 21:45:33 pm »
jajajajajaj rubia d pote  :laugh:,  pero ets dona o no????????

Desconnectat CESBD

• Juvenil
« Respondre #26 el: 19 de Març de 2006, 21:48:22 pm »
no!  :-[
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 19 de Març de 2006, 21:48:32 pm »

Un altre intentant lligar...  :laugh:

Que la foto la posa per animar-nos en aquests moments tant tristos de les nostres vides.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #28 el: 19 de Març de 2006, 21:49:24 pm »

Que la foto la posa per animar-nos en aquests moments tant tristos de les nostres vides.

Que en posi una en pilotes... que per animar-nos a nosaltres amb una cara no en tenim prou... xD

Desconnectat CESBD

• Juvenil
« Respondre #29 el: 19 de Març de 2006, 21:50:08 pm »

:laugh: klar! a la mes minima kom surten de caça!  :laugh:
VISCA CATALUNYA!!!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #30 el: 19 de Març de 2006, 21:54:53 pm »

:laugh: klar! a la mes minima kom surten de caça!  :laugh:
home jo si fos jugador del Sabadell només per a q vinguesin al camp dones com la de la teva foto em menjaria la gespa i faria un hat trick a cada partit ( quina decepció que no siguis dona.....jo q pensava q teniem al forum una play boy aficionada del Sabadell.....), doncs m'ha faltat poquet per a tirar-te els trastos i demanar-te el msn jajajajaja

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #31 el: 19 de Març de 2006, 21:56:56 pm »
aqui catxondeo mai faltara, ara partits guanyats, d'aquets si que en falten... :disappointed:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat CESBD

• Juvenil
« Respondre #32 el: 19 de Març de 2006, 21:59:47 pm »

home jo si fos jugador del Sabadell només per a q vinguesin al camp dones com la de la teva foto em menjaria la gespa i faria un hat trick a cada partit ( quina decepció que no siguis dona.....jo q pensava q teniem al forum una play boy aficionada del Sabadell.....), doncs m'ha faltat poquet per a tirar-te els trastos i demanar-te el msn jajajajaja

:laugh: si arribu a tenir la, tia en boles k demana el fum, fum fum! no se k hagues pasat!  :laugh:
VISCA CATALUNYA!!!!!

ferni20

• Visitant
« Respondre #33 el: 19 de Març de 2006, 22:02:51 pm »
weno jejej en teoria aquest post es estrictament esportiu del partit de la setmana q ve contra l'Hospi..... q pensarà l'afició del Saabdell i de l'Hospi si llegeixen aquestes primeres opinions???? q aixo es un foro d sexe o k? :P

continuo aquest post dient q oju amb l'hospi que est'a jugant molt pero q molt bé.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #34 el: 19 de Març de 2006, 22:06:02 pm »
continuo aquest post dient q oju amb l'hospi que est'a jugant molt pero q molt bé.

No descarto que com estiguem el diumenge com hem estat les últimes quinze jornades tornem a casa amb el cul calent i un cabàs plé d'imatges de golassos preciosos (però no dels nostres jugadors).

Jo poso un 3-4. Golassos de Cañadas amb 2 collons, Marc Pérez de jugada i Marcos de penalt. Disfrutarem del partit.

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #35 el: 19 de Març de 2006, 22:11:32 pm »
Com es nota que estem acostumbrats a perdre eeee!! jaja, mira no hi a mal que per be no vingui, pero k us sembla si parlem del partit?? jajajajajaja

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7327
SABADELL - HOSPI: EL DARRER CARTUTXO.
« Respondre #36 el: 20 de Març de 2006, 08:37:03 am »
Aquest proper diumege s'acaben les nostres probabilitats -petites, això si- de mantenir la categoria. Ara si que nomès ens val una cosa: guanyar. Nomès ens serveix una victòria que ens posaria a sis punts del mateix equip contra el que juguem, L'Hospi, i amb el goal-average amb dos gols negatius abans del partit.

Una setmana que, per que ens sigui rodona, necessitariem que un Alcoià que és a nomès dos punts de play-off, guenyi al camp del Reus. Això ens posaria -derrota Reus, victòria arlequinada- a nomès (i dic nomès) quatre punts de la promoció de permanència. També seria interesant un "2" en el Osca-Vila Joiosa.

I es que ens enfrontem a intentar acabar la pitjor ratxa de la història del Sabadell. Anem cap a la 16a jornada sense conèixer la victòria i portem més d'un any sense guanyar fora. Em trencat amb tots els registres negatius ja que es difícil trobar un equip amb aquets registres i som el pitjor equip de les categories nacionals de l'any 2006. Tenim el Díter Zafra a nomès un punt nostre !!  Quan un equip porta aquets numeros, nanos creieume, la moral és pels terres. També dir que moles vegades, si es logra canviar la tendència, es passa d'un cantó a l'altre. Es a dir, d'aquets números a fer els mateixos punts en deu jornades.

Una setmana que també se'ns presenta calenta. Tenint a hores d'ara l'entrenador més gafat de la història crucificat, s'espera en les properes hores la seva destitució i la més que probable possessió del lloc d'entrenador pel Manolo Fernandez, entrenador del juvenil. Crec que es el darrer revolsiu que arribarà tres o quatre setmanes tard. Esperem que sigui revolsiu, ja que el Bonet no ha fet mala feina però ha resultat estar molt gafat, massa.

Lo dels dos darrers partits no te nom. Encara no sabem com es poden perdre punts d'aquesta manera. Encara que hi ha una cosa que fa temps que comento: necessitem que ens tanquin el camp per tres partits. M' explico...

La nostra directiva no fa res en quan al tema arbitratges. Encara estic esperant un arbitratge favorable aquesta temporada, ja que de contraris n'hem sofert bastants. El darrer ahir mateix on la pilota va entrar clarament (vaig veure Canal 9) i no ens el van donar. Cal pressionar més als àrbitres o saltar un dia al camp per acollonir-los una miqueta (sense fels-hi mal), ja que darrerament es un escàndol els arbitratges que potser, aquesta temporada ens han donat 1 o 2 punts però ens han tret més de 8. I això, a final de lliga passa factura.

En quan a la directiva, espero que despertin ja que semblen uns morts. Sort encara hi ha de l'Andreu Gil que, tot i que és a hores d'ara l'únic cap visible (els demès han amagat el cul), la situació el sobrepassa de sobres. S'ha trobat amb un autèntic marrón !  Des d'aqui el meu recolçament a l'Andreu Gil, que és a hores d'ara l'únic que no està fent bons els Gonzalez Cano.

I per cert, aquest diumenge...  PORTES OBERTES !!  Ho necessitem més que mai.

Encara crec en la salvació, en serio, però també comentar-vos que nomès hi crec fins diumenge. Espero que el meu aniversari (dimecres 22 foto 30 anyets) em porti una victòria arlequinada desprès de 16 partits, ja que crec que igual que no es guanya en 16 partits, desprès es poden guanyar 3 seguits. Es qüestió de ratxes: ara estem tocats, desprès accelerats.

Bona setmana a tots !!

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
Re: SABADELL - HOSPI: EL DARRER CARTUTXO.
« Respondre #37 el: 20 de Març de 2006, 20:13:37 pm »
Si es que es guanyar...o adeu

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
Alineacion SABADELL - HOSPITALET
« Respondre #38 el: 24 de Març de 2006, 17:46:25 pm »
Segun RS, la alineacion casi segura que sacara Manolo Fernandez es:

Ramón a la porteria;

Albert Aybar 'Peque',
Cristian Urbistondo 'Txiqui',
Robin Desserné
i Marc Pérez en línia defensiva ;

Sergio Iglesias,
Neftalí Suescum,
Ivan Díaz
i Antonio Cañadas al mig del camp;

i Rodolfo Orife
i David Gallo en la punta d'atac.

Que os parece??? A mi que va a por el partido de todas, todas.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #39 el: 24 de Març de 2006, 18:08:23 pm »
mencanta la alineacion , peoro jo personalmente quitaria a marc perez ( no tengo nada en su contra me gusta muxo quando sale i juega) i pondria a neftali atras i arriva el juanma (si esta ia recuperado)
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona