Companys forerus, després d'anar al cinema i veure Destino Final 3, i no es conya, crec que aquest títol es adequat per la situacio del Sabadell. Si pensem fredament, estarem un any coneixen Catalunya, fet que no succeia des de temps prehistòrics. Ademés farem rics a clubs modestos del territori català. Farem un equip jove i espero que fort i a sobre aprendrem la lliçó. L'any que ve no guanyarem només 4 partits en tota la temporada, tindrem defenses contundents, migcampistes del montón i davanters com deu mana i no pas els c****** que tenim aquest any. A tercera no estarem tant malament. Anirem en cotxe tots els matins de diumenge i a les tardes podrem anar al cines, a passejar i estar amb la xicota, fet que no succeia des de temps prehistòrics. D¡altra banda també ens recordarem dels fills de se mare que ens van baixar a tercera, una categoria que guanyara en caché quan ens veiem a les primeres posicions.
Se que es trist, lamentable, esperpentic i el que vulgueu però nois avui em cavat la nostre tomba. Bé, de fet des de pretemporada quan els més pesimistes, ara experts, anunciaven premonicions catastròfiques. Que fàcil es carregar-se a un, dos, tres i quatre entrenadors. Ara em ric quan deien que Miguel Alvarez, Mané, Pere Gratacós o Cantarero eren cars. I ARA QUE?COM ESN HA SORTIT EL TEMA?. Companys a vegades m'encenc però he arribat al punt demàxima bogeria. A vegades el car surt econòmic i el barat surt molt car. Llàstima que ens adonem tard, com sempre. No tinc cap mena de dubte que l'any que ve tornarem a pujar i cal prendre nota del que ha passat aquest any en tots els estaments de la ciutat. Una caiguda no passa res però si es recau el desastre ens farà veure futbol als barris. Jo diumenge aniré al camp a que em sentin, perque vull que escoltin els jugadors les meves impresions. Com vegi rient a algu em sentirà. NO HI HA DRET. NO TENEN DRET A RES. Demano, a partir d'ara una clausula als contractes conforme els jugadors renuncien a tot el seu de 6 mesos en cas de descens. SEGUR QUE AIXÍ HAGUESSIN COREGUT MÉS.
Per cert, Destino Final 3 es una película recomenable. Fa que estimis una mica més el que tenim, Iglesias, Orife, Gallo i companyia.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SENSE MERCENARIS.