Que baixarem és quasi segur. Estic molt d'acord amb els 3 escenaris dibuixats pel Fermi, crec que la opció que viurem sera la A. però amb alguna matització:
-Directius.- jo no crec que vinguin aquests grans empresaris amb molts diners (això sembla el somni del Dorado). Entraran uns bons gestors pel club, competents i independents a qualsevol interes extern a la entitat.
-Actitut.- treballar molt dia a dia per pujar el club, fortament fonamentat amb el Futbol Base, amb gran coehsió i humiltat.
Llavors podrem dir que baixar a 3ª haura estat tan dur com necessari.
Coincideixo bastant amb aquest plantejament, que matisa l´Opció A molt ben desenvolupada per Ferni20, doncs l´any de la "gran inversió", en teoria ha sigut aquest.
En certa manera, el seguiment de l´opció A és el que ha fet el Girona en la confecció de la seva plantilla, amb els resultats sobradament coneguts fins el moment actual (sembla que li estiguém seguint la pista a aquest equip).
Ara bé, el que jo no faria és deixar només tres o quatre jugadors. Sé que "a cop calent", és molt fàcil dir, "que vagin tots a fer punyetes", però la realitat és que un dels nostres grans problemes a Segona ha sigut la continua "revolució" de plantilles que s´ha experimentat cada temporada i que ha impadit la consolidació d´un bloc. Evidentment, molts jugadors sobrarien a Tercera, però entenc que apart dels que s´han comentat, n´hi ha alguns més d´aprofitables, sempre que a ells els hi interessés el projecte; Jugadors, p.e. com Crivillé, Neftalí, Marcos, per descomptat, Ivan Hammouch, o el mateix Juanma Cruz (jugador molt identificat amb el club, que ja té 31 anys i que ja ha conegut la Segona, a més a més de tindre un segon any prorrogable de contracte).
Cañadas ? Un lluxe gairebé impossible per la
categoria, però que si hi jugués la dinamitaria absolutament amb la seva qualitat.
En quant al final de temporada, considero que objectivament és força difícil salvar-se però que els propers dos partits dictaran sentència en un sentit o l´altra. Evidentment, guanyant els compromisos de casa ens salvariem, però és que se n´han llençat molts de punts.... com p.e. els dos de l´últim Diumenge.
Considero que ARA estem a Tercera i el que es tracta de veure és si aquesta mateixa temporada que estem acabant es pot tornar a Segona B, o s´haurà de deixar per la temporada que ve.
VISCA EL C.E.SABADELL, A PRIMERA,SEGONA A, SEGONA B o TERCERA