Autor Tema: MARXA ARLEQUINADA 5-3-06  (Llegit 27169 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: MARXA ARLEQUINADA 5-3-06
« Respondre #160 el: 02 de Març de 2006, 16:12:25 pm »
Noticies noves i fresques :icon_exclaim:

A veure, primer de tot podem confirmar que tindrem un avituallament, més o menys davant la Mancomunitat. :ok

Per altra banda, des del club es vol assegurar la tornada sense incidents dels Marxistes i per tant han decidit que, per tot aquell qui vulgui HI HAURÀ AUTOCARS PER TORNAR FINS A SABADELL. :clap

:anims :bandera :cheer :scut :clap

:beer2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #161 el: 02 de Març de 2006, 16:16:43 pm »

A veure, primer de tot podem confirmar que tindrem un avituallament, més o menys davant la Mancomunitat. :ok

Per altra banda, des del club es vol assegurar la tornada sense incidents dels Marxistes i per tant han decidit que, per tot aquell qui vulgui HI HAURÀ AUTOCARS PER TORNAR FINS A SABADELL. :clap

i el preu dels autocars? :anims
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #162 el: 02 de Març de 2006, 16:18:11 pm »

No crec k pugi mes de 2 o3 euros no?

Per cert, jo si k espero k com a minim siguem 100  :yes:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #163 el: 02 de Març de 2006, 16:23:15 pm »

No crec k pugi mes de 2 o3 euros no?

Per cert, jo si k espero k com a minim siguem 100  :yes:

Qllons com sou... ::)

AUTOCARS DE TORNADA GRATIS PELS MARXISTES
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #164 el: 02 de Març de 2006, 16:24:42 pm »
jajajaja, jo nomes ho deia per orientar-lo  ;D  Be, esta clar k agafarem autocar xD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #165 el: 02 de Març de 2006, 16:28:27 pm »
weno jo ara anire a les oficines a buskar el papers per penkjarlos per ka ciutat posare amb boli...k autokar de tornada gratis... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2375
« Respondre #166 el: 02 de Març de 2006, 16:37:07 pm »
li he donat els cartells al Albert Tomás pq els deixés a oficines pq en aquells moments no he vist a ningú allà. Si enganxem uns quants cadascú es repartirà més.
ahir a la nit vaig explicar a Catalunya Radio el que farem. Al programa els millors anys de la nostra vida

http://www.catradio.com/pcatradio/crItem.jsp?seccio=programa&idint=691
obriu el programa , si ho voleu escoltar, el programa 01/03/06
i +o-  a 1.03.15 del comptador.
Us convido que feu tot el que podeu perque es parli a tot arreu. Jo ja ho estic fent enviant correus. Vaig enviar també al Jordi Basté i Maracanà 05
« Darrera modificació: 02 de Març de 2006, 17:30:26 pm per hicks »

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1235
« Respondre #167 el: 02 de Març de 2006, 18:58:09 pm »
Hicks te has explicado muy bien en catalunya radio. ¡¡Esto cada vez va cogiendo mas forma!!

Por cierto, se le podría proponer a la directiva que contratasen a algunas  chicas para que nos pinten la cara en la NCA  :laugh:  :laugh:
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #168 el: 02 de Març de 2006, 19:04:58 pm »
BON TEMPS FARÀ, I BONA TEMPERATURA

www.meteocat.com

Segons aquesta web:

diumenge, 05-03-06  

Cobert o molt ennuvolat arreu de matinada. Al matí estarà entre mig i molt ennuvolat al Pirineu i Prepirineu i entre poc i mig a la resta, per núvols alts i mitjans. A partir del migdia la nuvolositat minvarà en general, tret del Pirineu i de punts del quadrant nord-est, i s'obriran nombroses clarianes. A la nit augmentaran els núvols al Pirineu i quedarà molt ennuvolat.
S'esperen precipitacions entre febles i moderades al Pirineu i al Prepirineu, sobretot al vessant nord de la serralada, on podran ser localment molt abundants. Cota de neu: estarà cap als 2000 metres, si bé de matinada baixarà ràpidament fins a totes les cotes.
Temperatures avall.
Vent del nord i oest moderat en general, sobretot de mestral. Al terç sud i al Pirineu serà fort amb cops molt forts.
« Darrera modificació: 02 de Març de 2006, 19:17:34 pm per Manelinho »
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5873
« Respondre #169 el: 02 de Març de 2006, 19:43:21 pm »
no feu cas del meteocat...feume cas a mi que no es el primer cop que encerto...
disabte nit i diumenge al mati segurament ploura feblement... per la tarda es podrien formar tempestes fortes, amb calamarsa fins i tot... de calor res de res ( si fa sol estarem a uns 12-14 graus... res de 20 graus com deien ) y si s ennuvula no pujarem dels 7 o 8...si pprecipita probable ment encara sigui mes baixa... em d' anar ven abrigats...a partir de diumenge al mati las temperatures baixaran de valent
tan de bo faixi bo y poguem fer la caminata tranquilament... pro valdria mes anar previstos

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12588
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #170 el: 02 de Març de 2006, 19:52:59 pm »
A la plana www.secciobirra.tk ja està penjat també el cartell!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #171 el: 02 de Març de 2006, 20:00:02 pm »
disabte nit i diumenge al mati segurament ploura feblement... per la tarda es podrien formar tempestes fortes, amb calamarsa fins i tot... de calor res de res ( si fa sol estarem a uns 12-14 graus... res de 20 graus com deien ) y si s ennuvula no pujarem dels 7 o 8...si pprecipita probable ment encara sigui mes baixa... em d' anar ven abrigats...a partir de diumenge al mati las temperatures baixaran de valent
tan de bo faixi bo y poguem fer la caminata tranquilament... pro valdria mes anar previstos

El "sinverguenza" del hombre del tiempo del CityTV o la 8 o como se llame que tambien es el de Rac1, predijo eso. Por eso lo dije, dijo calor, sol y tiempo primaveral. No es la primera vez que se equivoca, claro que siempre lo hace con mucha antelacion, pero no acierta....    :****
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #172 el: 02 de Març de 2006, 20:01:51 pm »
Oooooooooooooh que bó! El club posarà autocars per la tornada!  :laugh:    :anims

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #173 el: 02 de Març de 2006, 23:06:56 pm »
Al tems de la tv3 han dit mes o menys aixo, nomes canvia que han dit que la tarda sera mes tranquila que el mati (de diumenge)  ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat CESBD

• Juvenil
  • Missatges: 398
« Respondre #174 el: 03 de Març de 2006, 01:40:09 am »
nomes 100¿¿?¿??  :( :police:
VISCA LA TERRA LLIURE!!!!!
VISCA CATALUNYA!!!!!

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #175 el: 03 de Març de 2006, 01:45:05 am »
no feu cas del temps. Si fa bó la marxa serà un éxit.
Si plou els de terrassa no aniran al seu camp i només hi haurà arlekinats. Tot té coses positives i negatives. Ja ho veurem i sino anem plovent i tot. A nosaltres què. Ho aguantem tot

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #176 el: 03 de Març de 2006, 01:53:45 am »
nomes 100¿¿?¿??  :( :police:

Jo crec k serem mes de 100  :cheer

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #177 el: 03 de Març de 2006, 10:31:59 am »
algú ha agafat cartells de els que vaig deixar o oficines i els ha penjat per la ciutat?
Jo vaig penjar 10-12 però no vaig tindre temps de més. Per cert més de la meitat me els han despenjat.
He enganxat un parell a la rambla, al, corte ingles, a la porta del club de can llong.
Havia posat a la estació dels catalans del centre, a la porta del Olimpia i a la Via Massagué i els han tret

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #178 el: 03 de Març de 2006, 12:09:20 pm »
algú ha agafat cartells de els que vaig deixar o oficines i els ha penjat per la ciutat?
Jo vaig penjar 10-12 però no vaig tindre temps de més. Per cert més de la meitat me els han despenjat.
He enganxat un parell a la rambla, al, corte ingles, a la porta del club de can llong.
Havia posat a la estació dels catalans del centre, a la porta del Olimpia i a la Via Massagué i els han tret

jo ahir en vaig anar a buscar i en vaig penjar 3! un el vaig penjar d'avant dels lavavos del parc catalunya (cantonada amb pizzeria viena) al cartell de davant que coincidia que hi havia un anunci del patrocinador del sabadell BD PROMOTORS!(le vist avui i esta intacta) un altre el vaig penjar a un pilar (avui le vist i estava estripat... :**** ) i un tercer el vaig posar a la oficina on treballa el manelinho(a la finestra de afora) a l'avinguda 11 de setembre...
Vaig demanar permís per posar uns cartells a VIENA I MC DONALDS(a les entrades, a la porta) i no me'l van concedir... :**** :**** :****
avui si tinc temps no descarto anar a buscar mes i enganxar-los...

SOM-HI ENTRE TOTS, TOT ES POSSIBLE!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #179 el: 03 de Març de 2006, 13:26:12 pm »

jo ahir en vaig anar a buscar i en vaig penjar 3! un el vaig penjar d'avant dels lavavos del parc catalunya (cantonada amb pizzeria viena) al cartell de davant que coincidia que hi havia un anunci del patrocinador del sabadell BD PROMOTORS!(le vist avui i esta intacta) un altre el vaig penjar a un pilar (avui le vist i estava estripat... :**** ) i un tercer el vaig posar a la oficina on treballa el manelinho(a la finestra de afora) a l'avinguda 11 de setembre...
Vaig demanar permís per posar uns cartells a VIENA I MC DONALDS(a les entrades, a la porta) i no me'l van concedir... :**** :**** :****
avui si tinc temps no descarto anar a buscar mes i enganxar-los...

SOM-HI ENTRE TOTS, TOT ES POSSIBLE!

Amic resistència,

Passa per aquí avui i et diré on no et diràn que no... ;)
VISCA CATALUNYA!!!