Autor Tema: Sera en terrassa...  (Llegit 4485 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat *jabo*

  • CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1666
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Sera en terrassa...
« el: 19 de Febrer de 2006, 15:57:57 pm »
Sera en terrassa, el dia en que juegmos con dos puntas?, sera en terrassa cuando los jugadores chuetn bien a puerte?, sera en terrassa la primeria victoria fuera de casa?, sera en terrassa cuando los jugadores despierten?, sera en terrassa el dia d que se dejen de experimentos, sera en tarrassa el dia que empieze la salvacion?, serra en terrassa donde marcameos dos puñeteros goles de jugada?, sera en terrassa donde despertara gallo?, serra en terrassa donde podremos volver a reir y estar orgullosos de ser el sabadell?, sera en terrassa donde los jugadores se depidan de los aficionados(mas que nada x educacion)? Sera en terrassa...

PS: Creo que mejor no podra ir el partido si a todas estas repuestas se resuelven con SI.



ferni20

  • Visitant
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #1 el: 19 de Febrer de 2006, 16:02:06 pm »
Sera en terrassa, el dia en que juegmos con dos puntas?, sera en terrassa cuando los jugadores chuetn bien a puerte?, sera en terrassa la primeria victoria fuera de casa?, sera en terrassa cuando los jugadores despierten?, sera en terrassa el dia d que se dejen de experimentos, sera en tarrassa el dia que empieze la salvacion?, serra en terrassa donde marcameos dos puñeteros goles de jugada?, sera en terrassa donde despertara gallo?, serra en terrassa donde podremos volver a reir y estar orgullosos de ser el sabadell?, sera en terrassa donde los jugadores se depidan de los aficionados(mas que nada x educacion)? Sera en terrassa...

PS: Creo que mejor no podra ir el partido si a todas estas repuestas se resuelven con SI.

muchas preguntas d las q propones no las se contestar, pero que será en Terrassa donde saquemos nuestra primera victoria fuera d casa y donde quiza empezemos a respirar y sacar punto d partida para empezar a subir escalones ja t digo yo q SI.
No se si salvaremos la categoria, no se si ganaremos muchos mas partidos en lo q queda d temporada, no se q será d nuestro club, pero si alguna cosa tengo clara este año 2006 es que del Olimpic d Terrassa nosotros nos llevamos los 3 puntos.




Desconnectat SabaBrugge

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 193
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #2 el: 19 de Febrer de 2006, 16:09:13 pm »
I què és el que t'ho fa veure tan clar?

ferni20

  • Visitant
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #3 el: 19 de Febrer de 2006, 17:49:46 pm »
Doncs varies coses:
1- que el derbi vallesà és un partit especial per a tots en el que els jugadors tal com van demostrar a la primera volta s'el prenen com a una final i no pas com a un partit més.
2- que en un derbi gairebé mai s'imposa la lógica i pot passar el q sigui independentment de la situació inversa que estigui un club respecte l'altre. ( vease primera volta).
3- que és la jornada clau per a començar a sumar punts si és que es pretén fer alguna cosa per a salvar-nos.
4- que vist el partit d'avui crec que s'ha millorat la mentalitat en la que s'anava a jugar a fora i a partir d'ara em de mirar d dur la iniciativa fins i tot en els partits d fora.
5- que s'ens a d compensar d'alguna manera la injusta derrota d'avui
6- que el Terrassa FC últimament no està massa fi i a perdut algun partit a casa.
7- que em d'empenyer al Terrassa a quedar fora del play off d'ascens.
8- que la nostra afició amb el que està passant aquesta temporada no rebrà un càstig tan gros perdent a l'Olimpic d Terrassa.

etc etc etc...........

vols més? jejeje

Desconnectat Erik_Sbd

  • President
  • *********
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #4 el: 19 de Febrer de 2006, 17:58:20 pm »
Bueno ja seria com diuen"per matar-los"osigui que es el unic partit que guanyarem ja que ens mentelitçem més?? no ha de ésser així, ara per ara, tots els partits són igual de importants com el sabadell-terrassa
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #5 el: 19 de Febrer de 2006, 18:37:06 pm »
sera molt dificil guanyar alla...jo o descartaria, un empat no esta gens malament... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6321
  • Gènere: Masculí
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #6 el: 19 de Febrer de 2006, 18:51:38 pm »
Lo fotut és que , en aquestes alçades, els empats ja no serveixen per res, s'han del guanyar els partits i sumar els punts de 3 en 3.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat chemanez

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2484
  • Gènere: Masculí
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #7 el: 19 de Febrer de 2006, 19:00:27 pm »
Penso que una derrota humiliant a l'Olímpic, tipus 5-0 o així, seria com per a que en Bonet, Tomàs, jugadors i companyia, no tornessin per la NCA durant bastant temps.

I es que, crec que no ens mereixem tant càstig. Crec que s'ha de treure l'orgull, la casta, i aquest equip s'ha de salvar sigui com sigui. S'ha de reaccionar ja !! L'Entitat no es pot permetre el luxe de baixar a 3ª i als professionals no crec que els interessi tenir un "descens" en el seu expedient, ja que això devaluarà la seva cotització de cara la propera temporada encara que no pensin continuar aquí. Així, que no ens queda més remei que anar tots a una i "salvar els mobles", ens interessa a tots.

Avui, malgrat anar en posició de descens, s'han desplaçat molts seguidors al Narcís Sala, i molts sortien amb les llàgrimes als ulls. Quan es desperten sentiments es prova de que encara som vius !

ferni20

  • Visitant
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #8 el: 19 de Febrer de 2006, 19:28:43 pm »
Una prova més de que guanyarem a Terrassa, avui han empatat 1-1 amb el Logroñés a l'Olímpic,  es confirma aixi la crisi de l'equip egarenc que de les últimes 3 jornades a sumat només 1 punt........

l'any que ve:

TERRASSA- SABADELL DE nou!!!!!!! :bandera

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6321
  • Gènere: Masculí
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #9 el: 19 de Febrer de 2006, 19:34:18 pm »
Deu t'escolti
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Cyan

  • Infantil
  • ****
  • Missatges: 240
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #10 el: 19 de Febrer de 2006, 22:25:24 pm »

6- que el Terrassa FC últimament no està massa fi i a perdut algun partit a casa.
7- que em d'empenyer al Terrassa a quedar fora del play off d'ascens.



No cal k ens ajudeu pas...  kedarem fora del play off per nosaltres mateixos, jugant com estem jugant ara....

em fot molt dirvos les moltes possibilitats k teniu d guanyar a l'olimpic....  no tenim gol ara ja


Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #11 el: 19 de Febrer de 2006, 22:26:30 pm »

6- que el Terrassa FC últimament no està massa fi i a perdut algun partit a casa.
7- que em d'empenyer al Terrassa a quedar fora del play off d'ascens.




em fot molt dirvos les moltes possibilitats k teniu d guanyar a l'olimpic....  no tenim gol ara ja




jejejejej perdona k rigui. Nosaltres en tot l'any no n'hem tingut
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 4702
  • Gènere: Masculí
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #12 el: 19 de Febrer de 2006, 22:27:52 pm »
No hem tingut gol, no hem tingut joc, no hem tingut punts, no hem tingut entrenadors, no hem tingut... Aixo si, hem tingut una AFICIO de collons, que no es mereix el que cada dia pateix  :ko >:(
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

  • President
  • *********
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #13 el: 19 de Febrer de 2006, 22:34:17 pm »
l'unica cosa que ens pot salvar, es la pressio que poden tenir els egarencs si la semana que be perden i l'aficio els demani la vistoria perque el play-off se'ls escaparia...nosaltr es sabem que entra en la kiniela perdra alla, per a ells no pk juguen a casa...
anims sabadell! :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme:
 Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc.   Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12487
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #14 el: 19 de Febrer de 2006, 23:12:16 pm »
Jo em nego a anar a Terrassa, per 3 raons:

1-veure perdre el meu equip davant el rival màxim.
2-veure jugar de p... pena el meu equip.
3-que em fotin l'astillada de l'entrada.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8778
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #15 el: 19 de Febrer de 2006, 23:13:35 pm »
Jo em nego a anar a Terrassa, per 3 raons:

1-veure perdre el meu equip davant el rival màxim.
2-veure jugar de p... pena el meu equip.
3-que em fotin l'astillada de l'entrada.

I si perdem, els càntics "A 3a, a 3a" podrien ser MOLT humillants.
Jo tampoc aniré
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat *jabo*

  • CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1666
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #16 el: 19 de Febrer de 2006, 23:21:50 pm »
tota la rao BIRRERO Y MUTIO, pero penseu per un moment que el sabadell guanya, que no seria cap cosa paranormal, ya se l'ha guanyat una vegada, tu timaginas lo que sentirem, pero segona vegada akesta tempora esatrem orgullosus de ser el SABADELL, yo si que anire, i si puc em reire, i si no ya me anat moltes vegadas amb el cap per vall, per una mes...

Desconnectat BIRRI

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5758
  • Gènere: Masculí
    • [Premier Сasual Dating  True Females]
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #17 el: 19 de Febrer de 2006, 23:25:09 pm »
Jo ara per ara tp em sento prou motivat com per anar-hi.

ferni20

  • Visitant
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #18 el: 19 de Febrer de 2006, 23:26:07 pm »
Osti no foteeeeem!!!!!!!!!!!! si dsp guanyem el partit i salvem la categoria lamentareu durant molt temps el no haber anat aquest derbi!!!!!! a veure si al final només estarem al camp els hools i jo......
vinga home s'han d diferenciar els partits d lliga normals als derbis, encara q sigui d penal injust al min 92 aquest any es guanya el derbi, ja veureu.

Desconnectat J.R.G.

  • Entrenador
  • *******
  • Missatges: 2295
  • Gènere: Masculí
Re: Sera en terrassa...
« Respondre #19 el: 20 de Febrer de 2006, 11:03:42 am »
Jo a poc que pugui hi aniré. Crec que si hi ha un partit fora de casa que es pot guanyar és el del Terrassa. Si no hi anem per por als càntics, je ens hauràn guanyat independentment del resultat del partit. No podem deixar l'equip perdut a Terrassa, i deixar que ells se sentin victoriosos amb la poca presència de seguidors arlequinats. Si hi som en gran número, els jugadors hi posen collons i guanyem, no ens cridaran res, no s'atreviràn, entre altres raons perque hauràn perdut moltes opcions de jugar el play-off. Hem de demostrar que som millors que els jugadors. Hem de ser-hi... i si hi som, GUANYAREM.
« Darrera modificació: 20 de Febrer de 2006, 11:26:22 am per J.R.G. »